abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102033234
Plus je kunt op je kompas precies zien waar je naartoe moet, net als bij Oblivion. Dat vond ik echt vreselijk.
pi_102033549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Plus je kunt op je kompas precies zien waar je naartoe moet, net als bij Oblivion. Dat vond ik echt vreselijk.
The Witcher 2 heeft wel aardig systeem ik wist waar het was maar toch was het soms behoorlijk zoeken geblazen :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_102035344
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat zou er dumbed down aan zijn dan?
Geen idee, dat zijn geluiden die ik zo af en toe hoor. Als die perceptie hier niet heerst, dan zie ik dat alleen maar als een goed teken :7
pi_102035570
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef STING het volgende:

[..]

Geen idee, dat zijn geluiden die ik zo af en toe hoor. Als die perceptie hier niet heerst, dan zie ik dat alleen maar als een goed teken :7
Er zijn wel wat dingen uit concept gehaald wat in Oblivion/Morrowind er wel was

Weet niet of je dat bedoeld?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:03:40 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102039233
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef STING het volgende:

[..]

T ligt eraan hoe je t bekijkt, zoals ik zei, bij morrowind moest je zelf veel dingen uitzoeken en moest je wat nadenken alvorens je op je queeste ging.

Vervelendste dumbed down wat eerder is gemeld is dat je wat dat betreft keihard aan je handje wordt genomen.

Pluspunten HOREN combat en graphics te zijn
pi_102043537
Ergens hoop ik dat alle NPCs die echt belangrijk zijn zoals ook winkeliers of mensen die je een vaardigheid kunnen trainen/opdrachten kunnen geven, niet dood kunnen.

Nou kunnen er een heleboel in Oblivion ook niet dood, te zien aan dat speciale kroontje boven hun hoofden, maar toch een behoorlijk aantal wel. :{

Was vandaag weer even Oblivion aan het spelen en moest naar een shrine toe want daar zou een gozer staan die een vaardigheid verder kon trainen, na level 70 of zoiets. Kom ik daar aan, ligt 'ie even verderop een beetje dood te wezen. Nu denk ik dat dat komt omdat ik er eerder langs ben gelopen en dat er toen iets van een Minotaur of ander wezen in de buurt spawnde en op hem afging. Of andersom. Hoe dan ook, hij is dood en ik kan de quest niet afmaken. ;(

Hopelijk vinden ze hier een oplossing voor in Skyrim...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2011 @ 00:56:25 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102043738
In WoW kunnen areas phasen, da's verdomde handig :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_102044350
Geen idee wat dat betekent maar het zal vast goed zijn.
pi_102044409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Desunoto het volgende:
Ergens hoop ik dat alle NPCs die echt belangrijk zijn zoals ook winkeliers of mensen die je een vaardigheid kunnen trainen/opdrachten kunnen geven, niet dood kunnen.

Nou kunnen er een heleboel in Oblivion ook niet dood, te zien aan dat speciale kroontje boven hun hoofden, maar toch een behoorlijk aantal wel. :{

Was vandaag weer even Oblivion aan het spelen en moest naar een shrine toe want daar zou een gozer staan die een vaardigheid verder kon trainen, na level 70 of zoiets. Kom ik daar aan, ligt 'ie even verderop een beetje dood te wezen. Nu denk ik dat dat komt omdat ik er eerder langs ben gelopen en dat er toen iets van een Minotaur of ander wezen in de buurt spawnde en op hem afging. Of andersom. Hoe dan ook, hij is dood en ik kan de quest niet afmaken. ;(

Hopelijk vinden ze hier een oplossing voor in Skyrim...
Dat is toch allang bekend? Als je iemand vermoord, direct of indirect, wordt hij/zij vervangen door een andere NPC die de quest(en) en/of dienst(en) over neemt. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_102044457
Oh dat had ik even gemist denk ik. Klinkt goed.
pi_102046630
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2011 01:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat is toch allang bekend? Als je iemand vermoord, direct of indirect, wordt hij/zij vervangen door een andere NPC die de quest(en) en/of dienst(en) over neemt. :)
Meer dumbing down dus :r
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102047112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 08:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer :{

Dit lijkt me gewoon niet meer dan logisch in een spel waar NPC's gewoon hun eigen ding doen.
pi_102047613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 09:49 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer :{

Dit lijkt me gewoon niet meer dan logisch in een spel waar NPC's gewoon hun eigen ding doen.
Omdat het zo niet uitmaakt wat je doet, moord gerust de hele stad uit, morgen staan er weer nieuwe NPC's om je dezelfde quests te geven....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_102047916
RadiantAI fot teh win :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:54:48 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_102047996
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 08:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

:')_!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102048012
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:54 schreef speknek het volgende:

[..]

:')_!
:D :D :D
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:57:48 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_102048035
hap :@
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102048250
Ik hoop trouwens op meer bogen en niet weer zon saaie standaard houten boog.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102052790
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat het zo niet uitmaakt wat je doet, moord gerust de hele stad uit, morgen staan er weer nieuwe NPC's om je dezelfde quests te geven....
Volgens mij moet je 't meer zien van: Fightersguild gast geeft je 'n quest, en gaat daarna dood.. Maargoed, de Fighters Guild is gewoon op de hoogte van die quest, dus zijn baas/ondergeschikte/mede Guild lid snapt het gewoon als jij de quest afmaakt, en geeft daar ook de reward voor..
pi_102055173
Zou wel tof zijn als het kompas uit te schakelen zou zijn. Zou echt een meerwaarde hebben imo, maakt het spel veel avontuurlijk en belonend.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102055363
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef Seam het volgende:
Zou wel tof zijn als het kompas uit te schakelen zou zijn. Zou echt een meerwaarde hebben imo, maakt het spel veel avontuurlijk en belonend.
Maar misschien ook frustrerend. Of ze moeten iets van een hintsysteem inbouwen in de trant welke richting je op moet. w/
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102055414
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oké, dan klinkt het wel heel erg, maar er zit vast een limiet aan. :) Tenminste, dat hoop ik.
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef Seam het volgende:
Dat zou inderdaad wel tof zijn, maar dan moet er wel duidelijk in je journal staan waar je heen moet en hoe, dus niet al te vaag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rezania op 17-09-2011 15:12:46 ]
pi_102055519
Geen hintsysteem, gewoon een questgiver die beschrijft hoe je ongeveer moet lopen. Of niet, dat kwam in Morrowind ook wel eens voor.
pi_102055644
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:03 schreef Sloggi het volgende:
Geen hintsysteem, gewoon een questgiver die beschrijft hoe je ongeveer moet lopen. Of niet, dat kwam in Morrowind ook wel eens voor.
Een redelijk gedetailleerde beschrijving (die dan ook zodanig in je journal komt te staan) zodat er idd nog iets te zoeken en te exploren valt :Y
pi_102055676
Het zou inderdaad mooi zijn als je nu geen mod zou hoeven te gebruiken om compass e.d. uit te schakelen, maar ik kan begrijpen dat ze het er wel inlaten om het spel toegankelijk te maken.
Denk dat het spel niet zo goed zou verkopen als ze net als in Morrowind zouden zeggen: Je moet naar plaats x, zoek het zelf maar uit :W
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_102055794
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een redelijk gedetailleerde beschrijving (die dan ook zodanig in je journal komt te staan) zodat er idd nog iets te zoeken en te exploren valt :Y
Hier zou ik de voorkeur aan geven. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het zou inderdaad mooi zijn als je nu geen mod zou hoeven te gebruiken om compass e.d. uit te schakelen, maar ik kan begrijpen dat ze het er wel inlaten om het spel toegankelijk te maken.
Denk dat het spel niet zo goed zou verkopen als ze net als in Morrowind zouden zeggen: Je moet naar plaats x, zoek het zelf maar uit :W
Maar dit kan ik ook wel begrijpen.
pi_102055825
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Morrowind zonder uitbreidingen - en dus zonder quest journal - wat een hel was dat :').
pi_102055956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Morrowind zonder uitbreidingen - en dus zonder quest journal - wat een hel was dat :').
Ik moet wel een quest journal hebben hoor, anders zou ik al die informatie niet kunnen onthouden. :P
pi_102056047
Je had wel een journal, maar je moest soms dertig pagina's terugbladeren om een stukje informatie over een bepaalde quest te vinden :').

Gelukkig werd dat snel genoeg verholpen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2011 @ 15:25:31 #180
Rawr
pi_102056226
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Juist dat laatste vond ik heerlijk, beetje rondzwerven en soms met puur geluk ergens uitkomen waar je een quest moet doen :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_102056445
*O* Nieuws *O*

http://www.gametrailers.com/game/elder-scrolls-v-skyrim/14247

3 bovenste filmpjes.

Character customization
To the town gameplay e.d.

:Y
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102056799
Over de 2 gameplay filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102057049
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.
pi_102057139
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef CantFazeMe het volgende:
*O* Nieuws *O*

http://www.gametrailers.com/game/elder-scrolls-v-skyrim/14247

3 bovenste filmpjes.

Character customization
To the town gameplay e.d.

:Y
Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie. :)

PS: Ben ik de enige die Dragostea Din Tei op de achtergrond hoort? :')
pi_102057616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.

Ik vind het menu wel mooi, maar het is inderdaad een andere sfeer dan dat van Oblivion. En toch vind ik het op de één of andere manier wel bij het spel passen.
pi_102057935
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie. :)

Ik geef sowieso de voorkeur aan first person view *O*
pi_102057969
Wat vonden julie van het loot schermpje? Ik moet er erg aanwennen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102058050
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is anders, maar ik vind het niet slechter. Het is niet dezelfde style en sfeer als het loot scherm van Oblivion, maar ik vind het nieuwe loot scherm toch bij het spel passen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 september 2011 @ 16:27:59 #189
Rawr
pi_102058162
Misschien krijgen we wel een keer een futuristische elder scrolls, zou me eerlijk gezegd best geinig lijken :D
pi_102058189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien krijgen we wel een keer een futuristische elder scrolls, zou me eerlijk gezegd best geinig lijken :D
Een pdf bestandje dus? :P
pi_102058280
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Dunno? Als het maar praktisch werkt.
pi_102058317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Juist dat laatste vond ik heerlijk, beetje rondzwerven en soms met puur geluk ergens uitkomen waar je een quest moet doen :P
Ja, daar kan ik me zo nu en dan ook wel in vinden, maar bij Morrowind gingen ze daar net iets te ver mee, zeker ook in combinatie met het oh-zo-geweldige quest journal in dat spel.
Dat was me toch een ramp :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ja, het ziet er erg "kil" uit vind ik, in ieder geval, de inventory screens enzo. Het skills screen vind ik dan wel weer echt heel vet!
pi_102058551
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.

Vond het een beetje dood.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_102058575
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.

Vond het een beetje dood.
Misschien komt dat nog. :) Of misschien is er wel een rede waarom het dorpje zo dood is.
pi_102058656
Ziet er toch beter uit dan ik dacht. ;)
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_102058661
Het is ook maar een klein dorpje, van wat ik er zo van gezien had
pi_102059683
Overigens zou ik het erg vet vinden als er letterlijk elder scrolls in de quests voorkomen. Die teksten vind ik toch toch wel erg bijzonder, het stelen van de scroll in Oblivion vond ik ook een hoogtepunt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102062304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is ook maar een klein dorpje, van wat ik er zo van gezien had
Het zijn idd maar een paar huizen. Is haast geen dorp te noemen.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zaterdag 17 september 2011 @ 18:36:50 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102062372
Het ziet eruit als een console port, helaas :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102062888
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Het ziet eruit als een console port, helaas :'(