The Witcher 2 heeft wel aardig systeem ik wist waar het was maar toch was het soms behoorlijk zoeken geblazenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Plus je kunt op je kompas precies zien waar je naartoe moet, net als bij Oblivion. Dat vond ik echt vreselijk.
Geen idee, dat zijn geluiden die ik zo af en toe hoor. Als die perceptie hier niet heerst, dan zie ik dat alleen maar als een goed tekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat zou er dumbed down aan zijn dan?
Er zijn wel wat dingen uit concept gehaald wat in Oblivion/Morrowind er wel wasquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, dat zijn geluiden die ik zo af en toe hoor. Als die perceptie hier niet heerst, dan zie ik dat alleen maar als een goed teken
T ligt eraan hoe je t bekijkt, zoals ik zei, bij morrowind moest je zelf veel dingen uitzoeken en moest je wat nadenken alvorens je op je queeste ging.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, dat zijn geluiden die ik zo af en toe hoor. Als die perceptie hier niet heerst, dan zie ik dat alleen maar als een goed teken
Dat is toch allang bekend? Als je iemand vermoord, direct of indirect, wordt hij/zij vervangen door een andere NPC die de quest(en) en/of dienst(en) over neemt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Desunoto het volgende:
Ergens hoop ik dat alle NPCs die echt belangrijk zijn zoals ook winkeliers of mensen die je een vaardigheid kunnen trainen/opdrachten kunnen geven, niet dood kunnen.
Nou kunnen er een heleboel in Oblivion ook niet dood, te zien aan dat speciale kroontje boven hun hoofden, maar toch een behoorlijk aantal wel.![]()
Was vandaag weer even Oblivion aan het spelen en moest naar een shrine toe want daar zou een gozer staan die een vaardigheid verder kon trainen, na level 70 of zoiets. Kom ik daar aan, ligt 'ie even verderop een beetje dood te wezen. Nu denk ik dat dat komt omdat ik er eerder langs ben gelopen en dat er toen iets van een Minotaur of ander wezen in de buurt spawnde en op hem afging. Of andersom. Hoe dan ook, hij is dood en ik kan de quest niet afmaken.![]()
Hopelijk vinden ze hier een oplossing voor in Skyrim...
Meer dumbing down dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch allang bekend? Als je iemand vermoord, direct of indirect, wordt hij/zij vervangen door een andere NPC die de quest(en) en/of dienst(en) over neemt.
Hoezo dat nou weerquote:
Omdat het zo niet uitmaakt wat je doet, moord gerust de hele stad uit, morgen staan er weer nieuwe NPC's om je dezelfde quests te geven....quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer![]()
Dit lijkt me gewoon niet meer dan logisch in een spel waar NPC's gewoon hun eigen ding doen.
Volgens mij moet je 't meer zien van: Fightersguild gast geeft je 'n quest, en gaat daarna dood.. Maargoed, de Fighters Guild is gewoon op de hoogte van die quest, dus zijn baas/ondergeschikte/mede Guild lid snapt het gewoon als jij de quest afmaakt, en geeft daar ook de reward voor..quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het zo niet uitmaakt wat je doet, moord gerust de hele stad uit, morgen staan er weer nieuwe NPC's om je dezelfde quests te geven....
Maar misschien ook frustrerend. Of ze moeten iets van een hintsysteem inbouwen in de trant welke richting je op moet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef Seam het volgende:
Zou wel tof zijn als het kompas uit te schakelen zou zijn. Zou echt een meerwaarde hebben imo, maakt het spel veel avontuurlijk en belonend.
Oké, dan klinkt het wel heel erg, maar er zit vast een limiet aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het zo niet uitmaakt wat je doet, moord gerust de hele stad uit, morgen staan er weer nieuwe NPC's om je dezelfde quests te geven....
Dat zou inderdaad wel tof zijn, maar dan moet er wel duidelijk in je journal staan waar je heen moet en hoe, dus niet al te vaag.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:50 schreef Seam het volgende:
Zou wel tof zijn als het kompas uit te schakelen zou zijn. Zou echt een meerwaarde hebben imo, maakt het spel veel avontuurlijk en belonend.
Een redelijk gedetailleerde beschrijving (die dan ook zodanig in je journal komt te staan) zodat er idd nog iets te zoeken en te exploren valtquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:03 schreef Sloggi het volgende:
Geen hintsysteem, gewoon een questgiver die beschrijft hoe je ongeveer moet lopen. Of niet, dat kwam in Morrowind ook wel eens voor.
Hier zou ik de voorkeur aan geven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een redelijk gedetailleerde beschrijving (die dan ook zodanig in je journal komt te staan) zodat er idd nog iets te zoeken en te exploren valt
Maar dit kan ik ook wel begrijpen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het zou inderdaad mooi zijn als je nu geen mod zou hoeven te gebruiken om compass e.d. uit te schakelen, maar ik kan begrijpen dat ze het er wel inlaten om het spel toegankelijk te maken.
Denk dat het spel niet zo goed zou verkopen als ze net als in Morrowind zouden zeggen: Je moet naar plaats x, zoek het zelf maar uit
Morrowind zonder uitbreidingen - en dus zonder quest journal - wat een hel was datquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een redelijk gedetailleerde beschrijving (die dan ook zodanig in je journal komt te staan) zodat er idd nog iets te zoeken en te exploren valt
Ik moet wel een quest journal hebben hoor, anders zou ik al die informatie niet kunnen onthouden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Morrowind zonder uitbreidingen - en dus zonder quest journal - wat een hel was dat.
Juist dat laatste vond ik heerlijk, beetje rondzwerven en soms met puur geluk ergens uitkomen waar je een quest moet doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het zou inderdaad mooi zijn als je nu geen mod zou hoeven te gebruiken om compass e.d. uit te schakelen, maar ik kan begrijpen dat ze het er wel inlaten om het spel toegankelijk te maken.
Denk dat het spel niet zo goed zou verkopen als ze net als in Morrowind zouden zeggen: Je moet naar plaats x, zoek het zelf maar uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Nieuws
http://www.gametrailers.com/game/elder-scrolls-v-skyrim/14247
3 bovenste filmpjes.
Character customization
To the town gameplay e.d.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.
Ik geef sowieso de voorkeur aan first person viewquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie.
Het is anders, maar ik vind het niet slechter. Het is niet dezelfde style en sfeer als het loot scherm van Oblivion, maar ik vind het nieuwe loot scherm toch bij het spel passen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat vonden julie van het loot schermpje? Ik moet er erg aanwennen.
Een pdf bestandje dus?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien krijgen we wel een keer een futuristische elder scrolls, zou me eerlijk gezegd best geinig lijken
Dunno? Als het maar praktisch werkt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat vonden julie van het loot schermpje? Ik moet er erg aanwennen.
Ja, daar kan ik me zo nu en dan ook wel in vinden, maar bij Morrowind gingen ze daar net iets te ver mee, zeker ook in combinatie met het oh-zo-geweldige quest journal in dat spel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Juist dat laatste vond ik heerlijk, beetje rondzwerven en soms met puur geluk ergens uitkomen waar je een quest moet doen
Ja, het ziet er erg "kil" uit vind ik, in ieder geval, de inventory screens enzo. Het skills screen vind ik dan wel weer echt heel vet!quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.
Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.
Vond het een beetje dood.
Het zijn idd maar een paar huizen. Is haast geen dorp te noemen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is ook maar een klein dorpje, van wat ik er zo van gezien had
Zou wel erg jammer zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Het ziet eruit als een console port, helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |