SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Nieuws
http://www.gametrailers.com/game/elder-scrolls-v-skyrim/14247
3 bovenste filmpjes.
Character customization
To the town gameplay e.d.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.
Ik geef sowieso de voorkeur aan first person viewquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuke filmpjes, maar combat ziet er inderdaad een beetje raar uit. Nou ja, ik geef toch de voorkeur aan magie.
Het is anders, maar ik vind het niet slechter. Het is niet dezelfde style en sfeer als het loot scherm van Oblivion, maar ik vind het nieuwe loot scherm toch bij het spel passen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat vonden julie van het loot schermpje? Ik moet er erg aanwennen.
Een pdf bestandje dus?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien krijgen we wel een keer een futuristische elder scrolls, zou me eerlijk gezegd best geinig lijken
Dunno? Als het maar praktisch werkt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat vonden julie van het loot schermpje? Ik moet er erg aanwennen.
Ja, daar kan ik me zo nu en dan ook wel in vinden, maar bij Morrowind gingen ze daar net iets te ver mee, zeker ook in combinatie met het oh-zo-geweldige quest journal in dat spel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Juist dat laatste vond ik heerlijk, beetje rondzwerven en soms met puur geluk ergens uitkomen waar je een quest moet doen
Ja, het ziet er erg "kil" uit vind ik, in ieder geval, de inventory screens enzo. Het skills screen vind ik dan wel weer echt heel vet!quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik moet nog wennen aan de menu's. Ze zijn er wat futuristisch uit en lijken niet erg te passen bij de Elder Scrolls-sfeer.
Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.
Vond het een beetje dood.
Het zijn idd maar een paar huizen. Is haast geen dorp te noemen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is ook maar een klein dorpje, van wat ik er zo van gezien had
Zou wel erg jammer zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
Het ziet eruit als een console port, helaas
Dat was inderdaad één van de hoogtepunten. Die quest.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Seam het volgende:
Overigens zou ik het erg vet vinden als er letterlijk elder scrolls in de quests voorkomen. Die teksten vind ik toch toch wel erg bijzonder, het stelen van de scroll in Oblivion vond ik ook een hoogtepunt.
En daarom: mods.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had wat meer leven verwacht in dat stadje maar dat ben ik. Of een pakezel die de brug op loopt of iemand staat te vissen.
Vond het een beetje dood.
Increased spawn rate + more spawn modquote:
Er zijn zoveel mooie mods, dit is er één van.quote:
Twaalf maar? Als het erg uit de hand liep bij mij (wat vaak gebeurde) zat ik tegen de 250 aanquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Increased spawn rate + more spawn mod
Mijn mod manager zat altijd vol van de mods. Altijd wel een stuk of 12 mods + wat graphic mods.
Er waren mods die allemaal mini-mods combineerde. Met 12 mods bedoel ik geen 1-10MB mods, maar alleen de grote mods. Een wapen + armor erbij noem ik niet echt een mod.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Twaalf maar? Als het erg uit de hand liep bij mij (wat vaak gebeurde) zat ik tegen de 250 aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |