Ik zou het hele spel maar achterwege laten dan , want iedereen weet dat watervallen zo'n groot belangrijk deel van het spel zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 07:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik vin dat watervalletje maar matig.
Idd, kutspel, beetje gare watervalletjes maken. Zo hoeft het niet van mij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben diep in mijn ballen klaargekomen eindelijk wat pc beelden ja lekker hmmm stiefzusje wat doe je nu mmm ja mmmm pak maar vast jaaa lekker lekker trekke ja mmmmm ok
Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....
quote:
Is allemaal consoletroep hequote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vin de hele graphics die we tot nog toe gezien hebben niet heel erg indrukwekkend....
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is haar
En ik hoef skyrim ook niet meer ziet er egt kk lelijk uit gadverdamme man, duke nukem forever ziet er nog beter uit bahbah bah mang
I know, ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er op high end pc's uitziet.quote:
DX11 , dus wat hogere line of sight met vegetation line enz. Voor de rest betere resolutie, maar dat is het denk ik. EN natuurlijk AA en AF .quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I know, ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er op high end pc's uitziet.
Ik ga er voor het gemak van uit dat het minimaal hetzelfde of beter is als/dan Nehrim met alle opties aan op 1920x1200quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I know, ben dan ook erg benieuwd naar hoe het er op high end pc's uitziet.
Bij mijn weten is er iig bij release géén DX11. En ook geen 64bit executable overigens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DX11 , dus wat hogere line of sight met vegetation line enz. Voor de rest betere resolutie, maar dat is het denk ik. EN natuurlijk AA en AF .
Voor de console zijn het prima graphics. Veel mooier dan Fallout bijvoorbeeld. Maar voor de PC verwacht ik toch écht meer dan dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Niet echt super graphics.
Maar het is niet de PC versie. Wel jammer van de spells btw. Ik had gewoon gehoopt dat ik 2h sword kon hebben en dan gwn snel spell casten.
Sowieso koop ik het voor de PC zodat ik gewoon mods kan downen en dingen kan Customizen. Lich king armor van Warcraft bijv met Shadowmournequote:Op dinsdag 13 september 2011 17:30 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Voor de console zijn het prima graphics. Veel mooier dan Fallout bijvoorbeeld. Maar voor de PC verwacht ik toch écht meer dan dat.
Ik denk dat ik afwacht en pas wanneer ik zeker weet dat de PC veel betere graphics heeft hem voor de PC koop. Anders wordt het gewoon console hier.
Graphics zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar ik snap niet zo waarom men het nog zoveel beter moet hebben dan op de consoles. De kwaliteit van de consoles voldoet prima.quote:
Als je een PC koop voor 1300,- en vervolgens ziet dat mensen met een console van 200,- dezelfde kwaliteit game krijgen voel je je best genaaid denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Graphics zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar ik snap niet zo waarom men het nog zoveel beter moet hebben dan op de consoles. De kwaliteit van de consoles voldoet prima.
Ik snap ook niet dat er na de 360 en PS3 nog nieuwe consoles moeten komen, de kwaliteit voldoet immers prima.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Graphics zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar ik snap niet zo waarom men het nog zoveel beter moet hebben dan op de consoles. De kwaliteit van de consoles voldoet prima.
Ja dit dus, ik dacht, hey 20 minuten gameplay video LOLOLquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Wordt wel beetje moe dat ik dezelfde meuk van een maand geleden terug zie als "nieuw".
Ze mogen wel even met nieuw stuff komen.
Maar wel in 720P1!!1!1!! En dan ziet het er nog brak uitquote:Op woensdag 14 september 2011 13:46 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja dit dus, ik dacht, hey 20 minuten gameplay video LOLOLHet is gewoon hetzelfde
Consoles hè.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wel in 720P1!!1!1!! En dan ziet het er nog brak uit.
Los van de kwaliteit van consolegraphics vind ik de filmpjes ook gewoon niet denderend van kwaliteit.quote:
Mohhh in de tijd dat dr geen consoles waren stonden ze vooraan met morrowindquote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef ThamfBeast het volgende:
zeur zeur zeur.
Natuurlijk levert bethesda wat in op graphics. maar kijk naar de hoeveelheid detail en de grootsheid van het spel. Het is nu eenmaal bekend dat bethesda nooit de voorloper geweest is op het gebied van grafisch geweld, maar wel voorloper op het gebied van goed speelbare rpg's met eem mooi verhaal en (veel belangrijker dan graphics) goeie gameplay!
Dit is de meest debiele redering die ik hier ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:33 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Als je een PC koop voor 1300,- en vervolgens ziet dat mensen met een console van 200,- dezelfde kwaliteit game krijgen voel je je best genaaid denk ik.
...... Morrowind??quote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mohhh in de tijd dat dr geen consoles waren stonden ze vooraan met morrowind
Morrowind was destijds zeker wel high-end graphics en Oblivion is jaren één van de belangrijkste benchmark games geweest dus waar je het vandaan haalt is mij echt een raadsel...quote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
...... Morrowind??
Is uitgebracht in hetzelfde jaar als: Battlefield 1942, GTA III, Tombraider: The Prophecy en Unreal Championship..
Lijkt me dan toch niet dat ze vooraan stonden. Zeker goeie game hoor, je zal mij nooit een elder scrolls horen bashen, maar ik blijf erbij dat ze altijd grafisch achtergelopen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |