Zet dat maar bij je avaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
omfg, hadden ze aan het einde van dit programma niet een medeling kunnen geven als in: bel 0800-BELVOORHULP
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietquote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zet dat maar bij je ava![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik mis Sea of Lovequote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietvan SeaOfLove
Damzzzz heb dat ding al 4 jaar ofzoHeb je eerder ook nooit horen klagen
In ieder geval heel de Munstergeleenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlkquote:
het was een scheldwoord toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlk
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?quote:
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihihquote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
volgens mij staat het al online, zie link in de OPquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Is er al een uitzendinggemist? Ik kon het niet zien
Huh, ben jij Sea of Love?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?
Niet dat je dan een andere UI krijgt te zien, zijn bij beide namen hetzelfde
Ik zie daar alleen de promo?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij staat het al online, zie link in de OP
580.000 kijkers vermoed ikquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Een liefde voor jouquote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/71c8d7b0-004c-3617-9339-ca0bb6b5a72a/
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihih
al jaaaaaaaaaarenquote:
Oh dat wist ik nietquote:
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zitquote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al jaaaaaaaaaaren
Zeg toch ook netvan SeaOfLove
Maar ik spreek je nooit meer op msn (ik heb ook geen msn meer) en kom je ook nooit meer tegen op FOK!
Daar kom ik dus nooit meerquote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zit
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
en speciaal voor Paultjuhh dus onder dit account eventjes
wie niet in ONZ waar ik ook daadwerkelijk moeder van zou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
Inderdaad, twitter en fok zijn dan een fantastische uitlaatklep, maar zonder die dingen zou ik het ook niet trekken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.
Hmmm, teveel voor te weinig reclame. Social Media zegt niet zoveel over de kijkcijfers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik gok 1.000.900 kijkers
Gewoon blijven kijken, prachtige tv. Dit volk denkt dat ze daadwerkelijk een toekomst hebben!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef BellaNotte het volgende:
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
G-Unit - Poppin' Them Thangsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef robertwilson het volgende:
Als iemand nog even dat nummer rond de 24e minuut weet dan graag even melden. Alvast bedankt. Is een Dr. Dre beat maar ik kom er ff niet op.
Inderdaad. En dan heel mtv blaten "dit is my crib" en "dit is waar ik ooit bitches ga humpen."quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ook geweldig dat die gasten allemaal in zo'n typische sociale huurwoning wonen samen met pa en man in da crib.
Hoe lang hoort ie te duren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef BellaNotte het volgende:
Luister ook nooit meer naar de JvT![]()
Wel kut dat die maar 28 min duurt, waar is de rest.
Te wat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:53 schreef lifes het volgende:
die vriendin van die kortste limbo is te sweety..da's voor mij een bewijs dat dit nep is.
Dit dus. Typisch gevalletje van een gigantisch kutprogramma maar toch willen zien hoe het aflooptquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef NoCigar het volgende:
Beetje uitlach-tv. Ik trok het ook niet in een keer. Diverse malen op pauze moeten zetten.
Dat zal wel zo'n reclame-onderbreking zijn, is wel vaker bij RTL Gemist. Dan speelt ie niet meer verder omdat de DRM-licentie al verlopen is. Dan moet je op F5 drukken en het balkje even weer naar 28 min slepen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef BellaNotte het volgende:
Luister ook nooit meer naar de JvT![]()
Wel kut dat die maar 28 min duurt, waar is de rest.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:48 schreef Caland het volgende:
Wat was hier nou kut aan man? Ik heb bijna een uur schaterlachend op de grond gelegen.
Ik kan het me haast niet voorstellen, als je de reacties ziet, maar daar zitten de kijkers van RTL Gemist natuurlijk niet bij...quote:
Opzich best lachen, maar als ze gaan rappen kan ik het gewoon bijna niet aanzien, plaatsvervangend schaamte stijgt tot m'n orenquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:48 schreef Caland het volgende:
Wat was hier nou kut aan man? Ik heb bijna een uur schaterlachend op de grond gelegen.
quote:
Dat deel staat volgens mij niet op RTL XLquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Opzich best lachen, maar als ze gaan rappen kan ik het gewoon bijna niet aanzien, plaatsvervangend schaamte stijgt tot m'n oren
Silverlight, daar ga ik niet eens moeite voor doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6a78729a-c347-4e62-9ee9-3cb089a38937/
Op zich kan het nog wel uitgroeien tot iets, als bijv. DWDD er vanavond fragmenten van laat zien en het op internet storm loopt. Anders valt het wel tegen idd.quote:
Nah, een kijkcijferhit ala Cherso krijg je niet zomaar op RTL5. RTL5 scoorde jaren nooit meer dan 500/600k kijkers. Je moet niet verwachten dat dit zomaar ff weer Oh Oh Cherso omverblaast kwa kijkcijfers. Cherso spreekt een veel grote publiek aan dan Holland in da Hood doet, sowieso op het eerste oog omdat niet iedereen weet wat voor programma het is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me tegen, ik heb me rot gelachen om die gasten, maar ik denk dat het volgende week wel zal aantrekken, als men erover leest.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
Denk wel dat het volgende week aantrekt, gezien de reacties en de hilariteit van het programma
I know! Hihi! Ook wel nogal een open deur natuurlijk..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:33 schreef Mark het volgende:
Die laatste hoorde je ook in de uitzending toen ze in die cabrio zaten
Stuur ze maar ff een berichtjequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Geniaal programma, wat een ongelofelijke faalhazen zeg, stuk voor stuk!
Maar bij RTL XL zijn ze ook niet goed bezig, staan gvd maar 28 min. op en wil de rest eigenlijk wel zien.
Het is dan ook geen echte hood natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:32 schreef DragonFodder het volgende:
Geniale TV! Ik hoop wel dat ze het overleven, in dan hood, echter.
Nee man is toch gangsta dat ze mee hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dit is wel epische tv. Hoe moeten die gasten dit nou terugzien? Schamen zich toch ook de ballen uit hun broek...
Ja volopquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn er wel promo's op tv geweest?
had ook geen promo van gezien hoor. Ik kijk dan ook nooit rtl5 maar wel 4 en 8 en daar ook niks gezienquote:
Op RTL 5 werd je al sinds ruim anderhalve week doodgegooid met promo's. Sowieso kwam er vrijwel altijd of voor of na elk reclameblok een promo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
had ook geen promo van gezien hoor. Ik kijk dan ook nooit rtl5 maar wel 4 en 8 en daar ook niks gezien
Daar heb je weinig aan als je verder nooit naar RTL5 kijktquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op RTL 5 werd je al sinds ruim anderhalve week doodgegooid met promo's. Sowieso kwam er vrijwel altijd of voor of na elk reclameblok een promo.
Precies. De titel is niet duidelijk. Het had 'blanke negers doen hun helden na' moeten heten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nah, een kijkcijferhit ala Cherso krijg je niet zomaar op RTL5. RTL5 scoorde jaren nooit meer dan 500/600k kijkers. Je moet niet verwachten dat dit zomaar ff weer Oh Oh Cherso omverblaast kwa kijkcijfers. Cherso spreekt een veel grote publiek aan dan Holland in da Hood doet, sowieso op het eerste oog omdat niet iedereen weet wat voor programma het is.Denk wel dat het volgende week aantrekt, gezien de reacties en de hilariteit van het programma
Hardop lachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:48 schreef friekin_ het volgende:
Klasgenoot kwam zojuist Biggah in Heerlen tegen. Mensen maakten foto's van hem en renden naar hem toe
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Toempf het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk eigenlijk. Hun gedrag is tenenkrommend en ik heb continu een gevoel van plaatsvervangende schaamte, maar ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering. Heel raar dit
Dat moet je voor de grap eens tegen iemand uit de Roermondse volksbuurt 'de Kemp' zeggen...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef pberends het volgende:
Waarom praten Limbo's zo zacht en gay? Das toch niet stoer?
Ik snap accentjes wel, maar niet dat gay en zacht praten. Dat is geen accent, maar gay en zacht praten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat moet je voor de grap eens tegen iemand uit de Roermondse volksbuurt 'de Kemp' zeggen...
Diep van binnen zijn het hele gevoelige jongens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap accentjes wel, maar niet dat gay en zacht praten. Dat is geen accent, maar gay en zacht praten.
Met Vlaams heb ik dat ook, dat het gewoon gay klinkt. Wtf is dat? Waarom articuleren ze niet gewoon Nederlands op een normale manier? Alsof het door een zachte gay-filter gehaald is met zo'n muziekprogramma.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Meest irritante is dat in het Limburgs iedere normale zin klinkt als een vraag met dat rare toontje
Da's alleen in het zuiden hoor, maar jij komt zeker nooit van je zolderkamertjequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Meest irritante is dat in het Limburgs iedere normale zin klinkt als een vraag met dat rare toontje
Hij zag ze kans schoon toen die andere gozerd in tranen was van het vuile sanitair.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Mc Biggah is best wel een halve homotje volgens mij
Omdat "ABN" nou eenmaal niet de dagelijkse spreek- en omgangstaal is voor de meeste Limburgers...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Met Vlaams heb ik dat ook, dat het gewoon gay klinkt. Wtf is dat? Waarom articuleren ze niet gewoon Nederlands op een normale manier? Alsof het door een zachte gay-filter gehaald is met zo'n muziekprogramma.
Ze kunnen elke dag op het NOS Journaal horen hoe belachelijk hun accent is. Maar dat even ter zijde.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat "ABN" nou eenmaal niet de dagelijkse spreek- en omgangstaal is voor de meeste Limburgers...
Vooral bij die ouders die erin gelovenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef BellaNotte het volgende:
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Welk vast item zou dat dan zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kunnen elke dag op het NOS Journaal horen hoe belachelijk hun accent is. Maar dat even ter zijde.
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen in het zuiden hoor, maar jij komt zeker nooit van je zolderkamertje
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef friekin_ het volgende:
Ja jongens, daar issie dan. Big up for MC Biggah aaaiiiii
[ afbeelding ]
Daarachter is de Rabobank toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef friekin_ het volgende:
Ja jongens, daar issie dan. Big up for MC Biggah aaaiiiii
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Jimsky nu aan de telefoon bij Stenders op 3fm. Vara heeft ze exclusief voor a.s. donderdag bij DWDD...
Zolang vrouwen de baas zijn van de afstandsbediening deel ik deze voorspelling niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Slim basis-ingredient van RTL weer. Ontzettend domme figuren die zelf niet door hebben dat ze voor lul staan, maar allemaal eigenlijk ook wel weer een soort van sympathie wekken. En daarom gaat De Villa hem ook niet worden denk ik, dat zijn allemaal ongeloofelijk onsympathieke mensen
Nee, het Corio center.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarachter is de Rabobank toch?
[/offtopic]
De vrouwen die ik tot nu toe gehoord heb over De Villa, vinden het ook vreselijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zolang vrouwen de baas zijn van de afstandsbediening deel ik deze voorspelling niet.
Kernbomachtig dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Pretletter het volgende:
Weet je wie ook palletsoorteerder is... Kees met zijn kankerkachel!
Modderfokking kees!
Het probleemwijk bees'.
Zuipt zich telkens zat.
Neukt bitches gruwelijk nat!
Loopt een beetje waggel.
En heeft een kankerkachel.
Yo!
Nice!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Pretletter het volgende:
Weet je wie ook palletsoorteerder is... Kees met zijn kankerkachel!
Modderfokking kees!
Het probleemwijk bees'.
Zuipt zich telkens zat.
Neukt bitches gruwelijk nat!
Loopt een beetje waggel.
En heeft een kankerkachel.
Yo!
Was dat dan geen tuigdorp?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ook van die opmerking van "Mc Biggah" Ik kom uit een van de ergste plaatsen in Nederland, ik kom uit Heerlen moest ik toch wel even lachen. Ik kom regelmatig in Heerlen en d'r gebeurd net helemaal niets in Heerlen.
Je hebt wel bepaalde gedeeltes waar van die kermisvolk woont, maar zelfs dat valt mee. Ongeveer dit niveau:quote:
zou kunnen geen idee, maar gevaarlijk vind ik heerlen nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Heerlen was toch de gemeente die op 1 was geëindigd mbt de meest ontevreden inwoners?
Idd. Ik weet niet of ik die G-Low nou heel hard moet uitlachen of dat ik hem een dikke knuffel moet geven omdat het zo aandoenlijk is. Zo'n onzeker jochie dat helemaal de weg kwijt isquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Toempf het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk eigenlijk. Hun gedrag is tenenkrommend en ik heb continu een gevoel van plaatsvervangende schaamte, maar ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering. Heel raar dit
Maar da's dan weer Kerkrade, briljant filmpje dat nog geregeld voorbij komt op het werk. "Ik dacht dat dat een spouwmuur was, het was maar een heel klein gat!"quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je hebt wel bepaalde gedeeltes waar van die kermisvolk woont, maar zelfs dat valt mee. Ongeveer dit niveau:
Samenvatting: Het is zo kut dat het leuk is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:08 schreef NoCigar het volgende:
tekst waar net iets te lang is over nagedacht
En tevens allemaal zeer laag opgeleid en in het bezit van een buitengewoon laag iq.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef Ritmo het volgende:
Het zijn volgens mij allemaal best goede jongens, maar gewoon enorm naief.
Rond de 550.000 was 't. Kan het nu niet terugvinden want de website van SKO doet raar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:43 schreef fratsman het volgende:
Zijn de kijkcijfers eigenlijk al bekend?
Zie de link hieronder voor zijn mening. Volgens mij is 'ie er zelf nog niet helemaal uit of ze nou wel of niet iets voor zouden kunnen stellen, eventueel in de toekomst. Of het nou echte kneusjes zijn of niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Die ene dude, dit zijn m'n broertjes.. maar eigenlijk zie ik ze als echte familie..
Echt, wat een programma.
Willy Wartaal moet zich ook kapot schamen dat hij zich überhaupt met deze pipo's durft te vertonen.
goed geformuleerd!quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:08 schreef NoCigar het volgende:
Het waren over het algemeen wel aardige jongens, een beetje naïef, eigenlijk net als de meeste Fok!kertjes. Die G-low is toch een vreselijk lieve jongen, net als de tegendraadse Mc.Biggah. Heb een beetje empathie mensen: ze laten zich op jullie kosten uitlachen en exploiteren, zelf houden ze er denk ik weinig aan over: een zakje geld misschien en een soort bekendheid als die afgekeurde kandidaten van die talentenshows. Iedereen die op die leeftijd gefilmd en lekker opgefokt zou worden door de maker zou heel erg veel pijnlijk momenten te zien krijgen.
Het is vaak te gênant om aan te zien, maar is RTL ook op uit: geen streetwise rappertjes uit de grote steden genomen, maar gewoon jongens uit de provincie met een hip-hop-hangup. Denk je niet dat de producers gedacht hebben: 'Jááá, een Limburgs accent, hoera!', vinden mensen als de Fok!kertjes leuk. Kunnen ze zich lekker tegen afzetten.'
Het is alleen maar manipulatie, en haat- en uitlachreacties zijn alleen maar een teken dat je erin getrapt bent.
Maar ik ga het zeker volgen.
sorry maar willie is zelf ook geen goeie rapper, hij is verreweg de zwakste schakel in De Jeugd, sympathieke gast hoor, maar rappen is niet zn beste kant ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:52 schreef female81 het volgende:
[..]
Zie de link hieronder voor zijn mening. Volgens mij is 'ie er zelf nog niet helemaal uit of ze nou wel of niet iets voor zouden kunnen stellen, eventueel in de toekomst. Of het nou echte kneusjes zijn of niet.
Of hij houdt z'n lach heel erg in tijdens dit interview (ala Nick & Simon over De Stoopjes, zie het vrij ironische bestand dat ergens op YouTube staat), en dat zou me niet eens verbazen.![]()
Hij kiest z'n woorden in ieder geval zorgvuldig.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)od-kunnen-doorbreken
Vreemd dat Secret Story niet lukte, dat waren immers ook allemaal van die sympathieke mensen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Slim basis-ingredient van RTL weer. Ontzettend domme figuren die zelf niet door hebben dat ze voor lul staan, maar allemaal eigenlijk ook wel weer een soort van sympathie wekken. En daarom gaat De Villa hem ook niet worden denk ik, dat zijn allemaal ongeloofelijk onsympathieke mensen
Das wel erg laag.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Rond de 550.000 was 't. Kan het nu niet terugvinden want de website van SKO doet raar.
Ook van die vreselijke mensen idd. We hebben (een deeltje) van de succesformule van RTL door nu, mensen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd dat Secret Story niet lukte, dat waren immers ook allemaal van die sympathieke mensen.
550 is prima hoor, voor RTL 5. En de serie heeft wel wat potentie, dus ik denk dat het wel naar de 750 kan doorstijgen.quote:
Waarin getrapt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:08 schreef NoCigar het volgende:
Het waren over het algemeen wel aardige jongens, een beetje naïef, eigenlijk net als de meeste Fok!kertjes. Die G-low is toch een vreselijk lieve jongen, net als de tegendraadse Mc.Biggah. Heb een beetje empathie mensen: ze laten zich op jullie kosten uitlachen en exploiteren, zelf houden ze er denk ik weinig aan over: een zakje geld misschien en een soort bekendheid als die afgekeurde kandidaten van die talentenshows. Iedereen die op die leeftijd gefilmd en lekker opgefokt zou worden door de maker zou heel erg veel pijnlijk momenten te zien krijgen.
Het is vaak te gênant om aan te zien, maar is RTL ook op uit: geen streetwise rappertjes uit de grote steden genomen, maar gewoon jongens uit de provincie met een hip-hop-hangup. Denk je niet dat de producers gedacht hebben: 'Jááá, een Limburgs accent, hoera!', vinden mensen als de Fok!kertjes leuk. Kunnen ze zich lekker tegen afzetten.'
Het is alleen maar manipulatie, en haat- en uitlachreacties zijn alleen maar een teken dat je erin getrapt bent.
Maar ik ga het zeker volgen.
Die strategie is niet extreem doordacht. Leedvermaak trekt altijd veel kijks, helemaal in een nieuw jasje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:25 schreef female81 het volgende:
In de strategie die RTL5 heeft toegepast om hiervan een hype te maken, bedoelt 'ie zeer waarschijnlijk.
Ik ben er ook in getrapt, maar geeft niet... leuk vermaak.
Hangt ook weer van de context af natuurlijk,quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ook valt LA best mee, ze maken het allemaal wat spannender dan het is. Ben er zelf geweest en je gaat heus niet zomaar in elkaar geslagen worden. Wel goede tip van die rapper uit LA, dat die mc Biggah dat Nigger dit, Nigger dat achterwegen moet laten. Dat pikken de meeste niet, niet alleen uit south-central, maar eigenlijk overal in US, als je ergens nigger zegt en je bent zelf niet zwart, heb je snel een probleem
Vertelquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:25 schreef female81 het volgende:
In de strategie die RTL5 heeft toegepast om hiervan een hype te maken, bedoelt 'ie zeer waarschijnlijk.
Ik ben er ook in getrapt, maar geeft niet... leuk vermaak.
QFTquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:48 schreef Caland het volgende:
Commerciële tv wordt gemaakt om geld te verdienen. Andere doelen zijn secundair.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:29 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Wat zou nou eigenlijk het doel van dit soort programma's zijn?
Iedereen met een beetje denkniveau (zeg, een IQ boven 90) moet hier toch gewoon keihard om lachen en kan het niet serieus nemen. Toch??
Dat is ook de bedoeling. Een programma waar je om kan lachen scoort 10 keer beter dan een programma waar je 5 negers uit Amsterdam/Rotterdam haalt die beter passen in de hoods van LA en die écht kunnen rappen. Dat zou overigens ook meer risico met zich meedragen omdat ze waarschijnlijk niet bang zouden zijn om een ventje in de hoods van LA in elkaar te trappen waarna ze waarschijnlijk overhoop geknald zouden wordenquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:29 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Wat zou nou eigenlijk het doel van dit soort programma's zijn?
Iedereen met een beetje denkniveau (zeg, een IQ boven 90) moet hier toch gewoon keihard om lachen en kan het niet serieus nemen. Toch??
Jup, samen met die vlechten gozert.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:17 schreef pberends het volgende:
Die MC Biggah is ook wel de slechtste rapper van het stel.
Hyvesquote:
Eigenlijk vond ik zijn engels vocabulair een van de betere van de groepquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:49 schreef Obama het volgende:
[..]
Jup, samen met die vlechten gozert.
Volgens mij wordt het uitgesproken als Pötgens, maar dan alsnog. Als 'ie straks de intellectuelen van de groep gaat slaan weten we waar het vandaan komt.quote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef NoCigar het volgende:
PolPotgens, heet die knakker echt zo of is dat een grapje?
Zijn er voorstukjes met vechten ja? Dat zou helemaal treurig zijnquote:Op zondag 11 september 2011 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het uitgesproken als Pötgens, maar dan alsnog. Als 'ie straks de intellectuelen van de groep gaat slaan weten we waar het vandaan komt.
Wie de fuck geeft hier nou iets om? toch thanks dat je de moeite nam man!quote:
Alsof hyves belangrijker is.quote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Wie de fuck geeft hier nou iets om? toch thanks dat je de moeite nam man!
heb biggahs hyves gevonden dan zullen de anderen ook niet moeilijk te vinden zijn
http://mc-biggah.hyves.nl/
Ga eens fietsen met je Hyves manquote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef Jadusable het volgende:
[..]
heb biggahs hyves gevonden dan zullen de anderen ook niet moeilijk te vinden zijn
Dat is al beter jaquote:Op zondag 11 september 2011 12:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga eens fietsen met je Hyves man. Zoek dan tenminste hun Facebook op.
quote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Houd je bek man lquote:Op zondag 11 september 2011 12:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga eens fietsen met je Hyves man. Zoek dan tenminste hun Facebook op.
Nee, ga fietsen met je hyves man!quote:
Nee, die zijn er niet.quote:Op zondag 11 september 2011 09:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn er voorstukjes met vechten ja? Dat zou helemaal treurig zijn
Dat slaat echt nergens op idd.quote:Op zondag 11 september 2011 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit was echt fucking vet
wel een beetje matig dat die LA gangsterrappers niet tegen het woordje nigga kunnen
Hun zijn niet zwart dus dan kan je het vergelijken met nikker.quote:Op zondag 11 september 2011 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit was echt fucking vet
wel een beetje matig dat die LA gangsterrappers niet tegen het woordje nigga kunnen
De achternaam Pötgens hoor ik wel vaker.quote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef NoCigar het volgende:
PolPotgens, heet die knakker echt zo of is dat een grapje?
Nee, hij zegt dat het grappig isquote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens otie is het programma een fa2 (grap) http://twitter.com/#!/Otiezz
Nee, ik kan 'm ook niet meer vinden.quote:Op zondag 11 september 2011 23:15 schreef JackerSnacker het volgende:
rtl 5 uitzending gemist aflevering is ook verdwenen :/
Dat zou ik ook zeggen als ik mee had gedaanquote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens otie is het programma een fa2 (grap) http://twitter.com/#!/Otiezz
Heb je de Pol Pot grap wel door?quote:Op zondag 11 september 2011 09:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn er voorstukjes met vechten ja? Dat zou helemaal treurig zijn
We moeten je geheugen uit je hersenen snijden, sorry.....quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef epicbeardman het volgende:
ik heb al paar dagen het stukje van MC biggah in me hoofd
gotta gow gotta gow gotta gow gotta gow gotta NOww gotta gow gotta gow
help me!!
ja die otie lijkt de enige niet-kneus uit het gezelschapquote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Sickert het volgende:
http://www.youtube.com/otiesz
Rapt best ok, tekst is ook wel ok.
Beter als AliB
En dan wel shirtloos voor de spiegel spitten hequote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef epicbeardman het volgende:
ik heb al paar dagen het stukje van MC biggah in me hoofd
gotta gow gotta gow gotta gow gotta gow gotta NOww gotta gow gotta gow
help me!!
land der blinden enzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja die otie lijkt de enige niet-kneus uit het gezelschap
Valt mij inderdaad niet tegen. Alleen jammer dat bij die clips altijd zo'n groep matties er stoer bij moet staan, dat vind ik dan weer treurig.quote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Sickert het volgende:
Beter als AliB
Helemaal niet onaardig neequote:Op maandag 12 september 2011 09:41 schreef Sickert het volgende:
Beter als AliB
Inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 09:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik mee had gedaan
Die Paul is volgens mij een echte oude hiphopper van de Extice-generatie met echt een passie voor rap. Niet iemand die geinspireerd is door de money, bling en bitches rap van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Overigens vind ik die wat oudere gast ook niet geheel dom lijken. Lijkt net of ze er ook nog even iemand tussen hebben gestopt met een IQ hoger dan 85 zodat die een beetje oppas kan spelen maar toch niet teveel opvalt.
Ben wel erg benieuwd naar de komende aflevering met al dat ge'nigga' en commentaar daarop.
Ja hoor. Lekker mongooltjes kijken.quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef De-Hamster het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik MC Biggah/Jamail ken. Hij heeft de eerste twee jaar op dezelfde middelbare school gezeten, (VMBOt/m VWO). Er waren toen al veel mensen die om hem moesten lachen maar of dat nou zo positief was. Zijn oom heeft hier om de hoek een snackbar. Verder is die Jamail nog een aardige jongen ook alleen heel naïef en hij leeft een beetje in zijn eigen wereld. Echte vrienden had hij niet volgens mij, alleen had die wel altijd een groepje waar hij bij stond in de pauze.
Maar dan niks van het geheime menu bestellenquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:18 schreef nelisb het volgende:
Ik lig nu aflevering 1 te kijken.
Grappige gasten.
Enige goede tot nu toe. In N Out Burger
geldquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef Buitendam het volgende:
Echt een kutprogramma. Ik begrijp ook niet waarom Wartaal zich hiervoor laat lenen, vond het altijd wel een sympathieke kerel.
Ja, moet haast wel, maar ik had het niet zo achter hem gezocht. Z'n platen van de Jeugd verkopen prima, hij doet behoorlijk wat voor de publieke omroep... Zo krap zal hij toch niet bij kas zitten dat hij dit nodig heeft?quote:
En het is verder toch ook geen serieus programma? Ik snap niet wat het probleem isquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, moet haast wel, maar ik had het niet zo achter hem gezocht. Z'n platen van de Jeugd verkopen prima, hij doet behoorlijk wat voor de publieke omroep... Zo krap zal hij toch niet bij kas zitten dat hij dit nodig heeft?
Die komt met name met de festivalpresentaties goed tot z'n recht. Vooral op de Zwarte Cross doet hij dat fantastisch met die chick, maar dit programma is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Serieus, als je niet snapt waarom Willie dit doet dan heb je echt geen weet van zijn humor...
je mag een tijdje naar amerika en je krijgt er dik voor betaald. daarnaast zit je opgescheept met een paar hilarisch lachwekkende figuren. ik zou het meteen doen als ik gevraagd zou worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, moet haast wel, maar ik had het niet zo achter hem gezocht. Z'n platen van de Jeugd verkopen prima, hij doet behoorlijk wat voor de publieke omroep... Zo krap zal hij toch niet bij kas zitten dat hij dit nodig heeft?
dus eigenlijk zeg je dat wij medelijden met MC Biggah moeten hebben en dat RTL/Eyeworks hem er ingeluisd heeft?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef De-Hamster het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik MC Biggah/Jamail ken. Hij heeft de eerste twee jaar op dezelfde middelbare school gezeten, (VMBOt/m VWO). Er waren toen al veel mensen die om hem moesten lachen maar of dat nou zo positief was. Zijn oom heeft hier om de hoek een snackbar. Verder is die Jamail nog een aardige jongen ook alleen heel naïef en hij leeft een beetje in zijn eigen wereld. Echte vrienden had hij niet volgens mij, alleen had die wel altijd een groepje waar hij bij stond in de pauze.
no wai!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:29 schreef rubje het volgende:
[..]
dus eigenlijk zeg je dat wij medelijden met MC Biggah moeten hebben en dat RTL/Eyeworks hem er ingeluisd heeft?
Wie? F-High toevallig?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ken iemand die G-low persoonlijk kent
Een collega op mijn werk lijkt echt sprekend op MC Biggah en nu pesten we hem ermeequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef De-Hamster het volgende:
What is the opposite of namedropping?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ken iemand die G-low persoonlijk kent
Heet die heel toevallig Chris?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een collega op mijn werk lijkt echt sprekend op MC Biggah en nu pesten we hem ermee
Hier stopte ik al met lezen..quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:00 schreef Giester het volgende:
Ik heb echt respect voor deze rappers .....
Hij lacht ze gewoon keihard uit, dat is zijn style. Gewoon ouwehoeren en los gaan met die gasten terwijl ze zichzelf voor lul zetten. Hij is gewoon een grote wandelende gek, als je zijn platen beluisterd voel je tussen neus en lippen door ook wel dat ze het gewoon zo bont mogelijk proberen te maken met debiele outro's etc. Gewoon kijken hoever ze kunnen pushen tot het publiek uiteindelijk gek wordt en hij zich kapot lacht, gewoon een vette gastquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die komt met name met de festivalpresentaties goed tot z'n recht. Vooral op de Zwarte Cross doet hij dat fantastisch die chick, maar dit programma is een ander verhaal.
G-Low, Kinkelkid, MCBiggah, Jimsky, Dymanite, P2, Lee-Yo of Otie, kom er mee uit wie je bent!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:00 schreef Giester het volgende:
Ik heb echt respect voor deze rappers die eraan mee doen. Om op die manier je droom te achtervolgen en het gewoon te doen. Wauw.
Ook echt respect naar de ouders die hun zonen steunen en moeten missen in die periode.
Ik verwacht dat er een hoop goede albums uit zullen komen na deze show.
Eindelijk tenminste een beetje weer een keer een show op tv waar je jezelf mee kan identificeren.
Ik vind het wel echt een goed concept. Televizierring iemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |