Oh dat wist ik nietquote:
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zitquote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al jaaaaaaaaaaren
Zeg toch ook netvan SeaOfLove
Maar ik spreek je nooit meer op msn (ik heb ook geen msn meer) en kom je ook nooit meer tegen op FOK!
Daar kom ik dus nooit meerquote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zit
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
en speciaal voor Paultjuhh dus onder dit account eventjes
wie niet in ONZ waar ik ook daadwerkelijk moeder van zou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
Inderdaad, twitter en fok zijn dan een fantastische uitlaatklep, maar zonder die dingen zou ik het ook niet trekken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.
Hmmm, teveel voor te weinig reclame. Social Media zegt niet zoveel over de kijkcijfers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik gok 1.000.900 kijkers
Gewoon blijven kijken, prachtige tv. Dit volk denkt dat ze daadwerkelijk een toekomst hebben!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef BellaNotte het volgende:
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
G-Unit - Poppin' Them Thangsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef robertwilson het volgende:
Als iemand nog even dat nummer rond de 24e minuut weet dan graag even melden. Alvast bedankt. Is een Dr. Dre beat maar ik kom er ff niet op.
Inderdaad. En dan heel mtv blaten "dit is my crib" en "dit is waar ik ooit bitches ga humpen."quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ook geweldig dat die gasten allemaal in zo'n typische sociale huurwoning wonen samen met pa en man in da crib.
Hoe lang hoort ie te duren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef BellaNotte het volgende:
Luister ook nooit meer naar de JvT![]()
Wel kut dat die maar 28 min duurt, waar is de rest.
Te wat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:53 schreef lifes het volgende:
die vriendin van die kortste limbo is te sweety..da's voor mij een bewijs dat dit nep is.
Dit dus. Typisch gevalletje van een gigantisch kutprogramma maar toch willen zien hoe het aflooptquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef NoCigar het volgende:
Beetje uitlach-tv. Ik trok het ook niet in een keer. Diverse malen op pauze moeten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |