Oh dat wist ik nietquote:
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zitquote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al jaaaaaaaaaaren
Zeg toch ook netvan SeaOfLove
Maar ik spreek je nooit meer op msn (ik heb ook geen msn meer) en kom je ook nooit meer tegen op FOK!
Daar kom ik dus nooit meerquote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zit
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
en speciaal voor Paultjuhh dus onder dit account eventjes
wie niet in ONZ waar ik ook daadwerkelijk moeder van zou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
Inderdaad, twitter en fok zijn dan een fantastische uitlaatklep, maar zonder die dingen zou ik het ook niet trekken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.
Hmmm, teveel voor te weinig reclame. Social Media zegt niet zoveel over de kijkcijfers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik gok 1.000.900 kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |