Zet dat maar bij je avaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
omfg, hadden ze aan het einde van dit programma niet een medeling kunnen geven als in: bel 0800-BELVOORHULP
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietquote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zet dat maar bij je ava![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik mis Sea of Lovequote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietvan SeaOfLove
Damzzzz heb dat ding al 4 jaar ofzoHeb je eerder ook nooit horen klagen
In ieder geval heel de Munstergeleenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlkquote:
het was een scheldwoord toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlk
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?quote:
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihihquote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
volgens mij staat het al online, zie link in de OPquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Is er al een uitzendinggemist? Ik kon het niet zien
Huh, ben jij Sea of Love?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?
Niet dat je dan een andere UI krijgt te zien, zijn bij beide namen hetzelfde
Ik zie daar alleen de promo?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij staat het al online, zie link in de OP
580.000 kijkers vermoed ikquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Een liefde voor jouquote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/71c8d7b0-004c-3617-9339-ca0bb6b5a72a/
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihih
al jaaaaaaaaaarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |