Zet dat maar bij je avaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
omfg, hadden ze aan het einde van dit programma niet een medeling kunnen geven als in: bel 0800-BELVOORHULP
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietquote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zet dat maar bij je ava![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik mis Sea of Lovequote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietvan SeaOfLove
Damzzzz heb dat ding al 4 jaar ofzoHeb je eerder ook nooit horen klagen
In ieder geval heel de Munstergeleenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlkquote:
het was een scheldwoord toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlk
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?quote:
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihihquote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
volgens mij staat het al online, zie link in de OPquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Is er al een uitzendinggemist? Ik kon het niet zien
Huh, ben jij Sea of Love?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?
Niet dat je dan een andere UI krijgt te zien, zijn bij beide namen hetzelfde
Ik zie daar alleen de promo?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij staat het al online, zie link in de OP
580.000 kijkers vermoed ikquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Een liefde voor jouquote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/71c8d7b0-004c-3617-9339-ca0bb6b5a72a/
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihih
al jaaaaaaaaaarenquote:
Oh dat wist ik nietquote:
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zitquote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al jaaaaaaaaaaren
Zeg toch ook netvan SeaOfLove
Maar ik spreek je nooit meer op msn (ik heb ook geen msn meer) en kom je ook nooit meer tegen op FOK!
Daar kom ik dus nooit meerquote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zit
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
en speciaal voor Paultjuhh dus onder dit account eventjes
wie niet in ONZ waar ik ook daadwerkelijk moeder van zou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
Inderdaad, twitter en fok zijn dan een fantastische uitlaatklep, maar zonder die dingen zou ik het ook niet trekken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.
Hmmm, teveel voor te weinig reclame. Social Media zegt niet zoveel over de kijkcijfers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik gok 1.000.900 kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |