Dat zal wel zo'n reclame-onderbreking zijn, is wel vaker bij RTL Gemist. Dan speelt ie niet meer verder omdat de DRM-licentie al verlopen is. Dan moet je op F5 drukken en het balkje even weer naar 28 min slepen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef BellaNotte het volgende:
Luister ook nooit meer naar de JvT![]()
Wel kut dat die maar 28 min duurt, waar is de rest.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:48 schreef Caland het volgende:
Wat was hier nou kut aan man? Ik heb bijna een uur schaterlachend op de grond gelegen.
Ik kan het me haast niet voorstellen, als je de reacties ziet, maar daar zitten de kijkers van RTL Gemist natuurlijk niet bij...quote:
Opzich best lachen, maar als ze gaan rappen kan ik het gewoon bijna niet aanzien, plaatsvervangend schaamte stijgt tot m'n orenquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:48 schreef Caland het volgende:
Wat was hier nou kut aan man? Ik heb bijna een uur schaterlachend op de grond gelegen.
quote:
Dat deel staat volgens mij niet op RTL XLquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Opzich best lachen, maar als ze gaan rappen kan ik het gewoon bijna niet aanzien, plaatsvervangend schaamte stijgt tot m'n oren
Silverlight, daar ga ik niet eens moeite voor doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6a78729a-c347-4e62-9ee9-3cb089a38937/
Op zich kan het nog wel uitgroeien tot iets, als bijv. DWDD er vanavond fragmenten van laat zien en het op internet storm loopt. Anders valt het wel tegen idd.quote:
Nah, een kijkcijferhit ala Cherso krijg je niet zomaar op RTL5. RTL5 scoorde jaren nooit meer dan 500/600k kijkers. Je moet niet verwachten dat dit zomaar ff weer Oh Oh Cherso omverblaast kwa kijkcijfers. Cherso spreekt een veel grote publiek aan dan Holland in da Hood doet, sowieso op het eerste oog omdat niet iedereen weet wat voor programma het is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me tegen, ik heb me rot gelachen om die gasten, maar ik denk dat het volgende week wel zal aantrekken, als men erover leest.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
Denk wel dat het volgende week aantrekt, gezien de reacties en de hilariteit van het programma
I know! Hihi! Ook wel nogal een open deur natuurlijk..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:33 schreef Mark het volgende:
Die laatste hoorde je ook in de uitzending toen ze in die cabrio zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |