Zet dat maar bij je avaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
omfg, hadden ze aan het einde van dit programma niet een medeling kunnen geven als in: bel 0800-BELVOORHULP
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietquote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Zet dat maar bij je ava![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik mis Sea of Lovequote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zoals ik in vorig topic al zei: zeur nietvan SeaOfLove
Damzzzz heb dat ding al 4 jaar ofzoHeb je eerder ook nooit horen klagen
In ieder geval heel de Munstergeleenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlkquote:
het was een scheldwoord toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar waarom mag het niet eigenlijlk
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?quote:
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihihquote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
volgens mij staat het al online, zie link in de OPquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Is er al een uitzendinggemist? Ik kon het niet zien
Huh, ben jij Sea of Love?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik dan even speciaal voor jou switchen?
Niet dat je dan een andere UI krijgt te zien, zijn bij beide namen hetzelfde
Ik zie daar alleen de promo?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij staat het al online, zie link in de OP
580.000 kijkers vermoed ikquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Paul het volgende:
Hoeveel kijkers zullen ze hebben gehad
Een liefde voor jouquote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/71c8d7b0-004c-3617-9339-ca0bb6b5a72a/
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja natuurlijk he als er al zoveel topics over vol zijn hehehehehheEHEHHEheehehihih
al jaaaaaaaaaarenquote:
Oh dat wist ik nietquote:
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zitquote:Op donderdag 8 september 2011 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
al jaaaaaaaaaaren
Zeg toch ook netvan SeaOfLove
Maar ik spreek je nooit meer op msn (ik heb ook geen msn meer) en kom je ook nooit meer tegen op FOK!
Daar kom ik dus nooit meerquote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Hihihi, dat komt omdat ik meestal in ONZ zit
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef SeaOfLove het volgende:
en speciaal voor Paultjuhh dus onder dit account eventjes
wie niet in ONZ waar ik ook daadwerkelijk moeder van zou kunnen zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]
HOI SEA OF LOVE NOEMDE IK JE VROEGER GEEN MOEDER?
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien. Kijken morgen? Ja of nee?
Inderdaad, twitter en fok zijn dan een fantastische uitlaatklep, maar zonder die dingen zou ik het ook niet trekken.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd, maar als je niet de mogelijkheid hebt er direct met andere mensen over te praten op fok/twitter/irl heeft het teveel plaatsvervangende-schaamtemomenten. Ik kon het echt niet meer aan en heb het in de reclame afgezet.
Hmmm, teveel voor te weinig reclame. Social Media zegt niet zoveel over de kijkcijfers.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik gok 1.000.900 kijkers
Gewoon blijven kijken, prachtige tv. Dit volk denkt dat ze daadwerkelijk een toekomst hebben!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef BellaNotte het volgende:
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
G-Unit - Poppin' Them Thangsquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef robertwilson het volgende:
Als iemand nog even dat nummer rond de 24e minuut weet dan graag even melden. Alvast bedankt. Is een Dr. Dre beat maar ik kom er ff niet op.
Inderdaad. En dan heel mtv blaten "dit is my crib" en "dit is waar ik ooit bitches ga humpen."quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Ook geweldig dat die gasten allemaal in zo'n typische sociale huurwoning wonen samen met pa en man in da crib.
Hoe lang hoort ie te duren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef BellaNotte het volgende:
Luister ook nooit meer naar de JvT![]()
Wel kut dat die maar 28 min duurt, waar is de rest.
Te wat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:53 schreef lifes het volgende:
die vriendin van die kortste limbo is te sweety..da's voor mij een bewijs dat dit nep is.
Dit dus. Typisch gevalletje van een gigantisch kutprogramma maar toch willen zien hoe het aflooptquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:29 schreef NoCigar het volgende:
Beetje uitlach-tv. Ik trok het ook niet in een keer. Diverse malen op pauze moeten zetten.
Dat zal wel zo'n reclame-onderbreking zijn, is wel vaker bij RTL Gemist. Dan speelt ie niet meer verder omdat de DRM-licentie al verlopen is. Dan moet je op F5 drukken en het balkje even weer naar 28 min slepen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef BellaNotte het volgende:
Luister ook nooit meer naar de JvT![]()
Wel kut dat die maar 28 min duurt, waar is de rest.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:48 schreef Caland het volgende:
Wat was hier nou kut aan man? Ik heb bijna een uur schaterlachend op de grond gelegen.
Ik kan het me haast niet voorstellen, als je de reacties ziet, maar daar zitten de kijkers van RTL Gemist natuurlijk niet bij...quote:
Opzich best lachen, maar als ze gaan rappen kan ik het gewoon bijna niet aanzien, plaatsvervangend schaamte stijgt tot m'n orenquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:48 schreef Caland het volgende:
Wat was hier nou kut aan man? Ik heb bijna een uur schaterlachend op de grond gelegen.
quote:
Dat deel staat volgens mij niet op RTL XLquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Opzich best lachen, maar als ze gaan rappen kan ik het gewoon bijna niet aanzien, plaatsvervangend schaamte stijgt tot m'n oren
Silverlight, daar ga ik niet eens moeite voor doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:33 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6a78729a-c347-4e62-9ee9-3cb089a38937/
Op zich kan het nog wel uitgroeien tot iets, als bijv. DWDD er vanavond fragmenten van laat zien en het op internet storm loopt. Anders valt het wel tegen idd.quote:
Nah, een kijkcijferhit ala Cherso krijg je niet zomaar op RTL5. RTL5 scoorde jaren nooit meer dan 500/600k kijkers. Je moet niet verwachten dat dit zomaar ff weer Oh Oh Cherso omverblaast kwa kijkcijfers. Cherso spreekt een veel grote publiek aan dan Holland in da Hood doet, sowieso op het eerste oog omdat niet iedereen weet wat voor programma het is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me tegen, ik heb me rot gelachen om die gasten, maar ik denk dat het volgende week wel zal aantrekken, als men erover leest.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
Denk wel dat het volgende week aantrekt, gezien de reacties en de hilariteit van het programma
I know! Hihi! Ook wel nogal een open deur natuurlijk..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:33 schreef Mark het volgende:
Die laatste hoorde je ook in de uitzending toen ze in die cabrio zaten
Stuur ze maar ff een berichtjequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Geniaal programma, wat een ongelofelijke faalhazen zeg, stuk voor stuk!
Maar bij RTL XL zijn ze ook niet goed bezig, staan gvd maar 28 min. op en wil de rest eigenlijk wel zien.
Het is dan ook geen echte hood natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:32 schreef DragonFodder het volgende:
Geniale TV! Ik hoop wel dat ze het overleven, in dan hood, echter.
Nee man is toch gangsta dat ze mee hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:11 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dit is wel epische tv. Hoe moeten die gasten dit nou terugzien? Schamen zich toch ook de ballen uit hun broek...
Ja volopquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn er wel promo's op tv geweest?
had ook geen promo van gezien hoor. Ik kijk dan ook nooit rtl5 maar wel 4 en 8 en daar ook niks gezienquote:
Op RTL 5 werd je al sinds ruim anderhalve week doodgegooid met promo's. Sowieso kwam er vrijwel altijd of voor of na elk reclameblok een promo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
had ook geen promo van gezien hoor. Ik kijk dan ook nooit rtl5 maar wel 4 en 8 en daar ook niks gezien
Daar heb je weinig aan als je verder nooit naar RTL5 kijktquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Op RTL 5 werd je al sinds ruim anderhalve week doodgegooid met promo's. Sowieso kwam er vrijwel altijd of voor of na elk reclameblok een promo.
Precies. De titel is niet duidelijk. Het had 'blanke negers doen hun helden na' moeten heten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nah, een kijkcijferhit ala Cherso krijg je niet zomaar op RTL5. RTL5 scoorde jaren nooit meer dan 500/600k kijkers. Je moet niet verwachten dat dit zomaar ff weer Oh Oh Cherso omverblaast kwa kijkcijfers. Cherso spreekt een veel grote publiek aan dan Holland in da Hood doet, sowieso op het eerste oog omdat niet iedereen weet wat voor programma het is.Denk wel dat het volgende week aantrekt, gezien de reacties en de hilariteit van het programma
Hardop lachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:48 schreef friekin_ het volgende:
Klasgenoot kwam zojuist Biggah in Heerlen tegen. Mensen maakten foto's van hem en renden naar hem toe
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Toempf het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk eigenlijk. Hun gedrag is tenenkrommend en ik heb continu een gevoel van plaatsvervangende schaamte, maar ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering. Heel raar dit
Dat moet je voor de grap eens tegen iemand uit de Roermondse volksbuurt 'de Kemp' zeggen...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef pberends het volgende:
Waarom praten Limbo's zo zacht en gay? Das toch niet stoer?
Ik snap accentjes wel, maar niet dat gay en zacht praten. Dat is geen accent, maar gay en zacht praten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat moet je voor de grap eens tegen iemand uit de Roermondse volksbuurt 'de Kemp' zeggen...
Diep van binnen zijn het hele gevoelige jongens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap accentjes wel, maar niet dat gay en zacht praten. Dat is geen accent, maar gay en zacht praten.
Met Vlaams heb ik dat ook, dat het gewoon gay klinkt. Wtf is dat? Waarom articuleren ze niet gewoon Nederlands op een normale manier? Alsof het door een zachte gay-filter gehaald is met zo'n muziekprogramma.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Meest irritante is dat in het Limburgs iedere normale zin klinkt als een vraag met dat rare toontje
Da's alleen in het zuiden hoor, maar jij komt zeker nooit van je zolderkamertjequote:Op vrijdag 9 september 2011 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Meest irritante is dat in het Limburgs iedere normale zin klinkt als een vraag met dat rare toontje
Hij zag ze kans schoon toen die andere gozerd in tranen was van het vuile sanitair.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Mc Biggah is best wel een halve homotje volgens mij
Omdat "ABN" nou eenmaal niet de dagelijkse spreek- en omgangstaal is voor de meeste Limburgers...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Met Vlaams heb ik dat ook, dat het gewoon gay klinkt. Wtf is dat? Waarom articuleren ze niet gewoon Nederlands op een normale manier? Alsof het door een zachte gay-filter gehaald is met zo'n muziekprogramma.
Ze kunnen elke dag op het NOS Journaal horen hoe belachelijk hun accent is. Maar dat even ter zijde.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Omdat "ABN" nou eenmaal niet de dagelijkse spreek- en omgangstaal is voor de meeste Limburgers...
Vooral bij die ouders die erin gelovenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef BellaNotte het volgende:
Ik heb last van plaatsvervangende schaamte
Welk vast item zou dat dan zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kunnen elke dag op het NOS Journaal horen hoe belachelijk hun accent is. Maar dat even ter zijde.
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen in het zuiden hoor, maar jij komt zeker nooit van je zolderkamertje
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef friekin_ het volgende:
Ja jongens, daar issie dan. Big up for MC Biggah aaaiiiii
[ afbeelding ]
Daarachter is de Rabobank toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:28 schreef friekin_ het volgende:
Ja jongens, daar issie dan. Big up for MC Biggah aaaiiiii
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Jimsky nu aan de telefoon bij Stenders op 3fm. Vara heeft ze exclusief voor a.s. donderdag bij DWDD...
Zolang vrouwen de baas zijn van de afstandsbediening deel ik deze voorspelling niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Slim basis-ingredient van RTL weer. Ontzettend domme figuren die zelf niet door hebben dat ze voor lul staan, maar allemaal eigenlijk ook wel weer een soort van sympathie wekken. En daarom gaat De Villa hem ook niet worden denk ik, dat zijn allemaal ongeloofelijk onsympathieke mensen
Nee, het Corio center.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarachter is de Rabobank toch?
[/offtopic]
De vrouwen die ik tot nu toe gehoord heb over De Villa, vinden het ook vreselijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zolang vrouwen de baas zijn van de afstandsbediening deel ik deze voorspelling niet.
Kernbomachtig dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Pretletter het volgende:
Weet je wie ook palletsoorteerder is... Kees met zijn kankerkachel!
Modderfokking kees!
Het probleemwijk bees'.
Zuipt zich telkens zat.
Neukt bitches gruwelijk nat!
Loopt een beetje waggel.
En heeft een kankerkachel.
Yo!
Nice!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Pretletter het volgende:
Weet je wie ook palletsoorteerder is... Kees met zijn kankerkachel!
Modderfokking kees!
Het probleemwijk bees'.
Zuipt zich telkens zat.
Neukt bitches gruwelijk nat!
Loopt een beetje waggel.
En heeft een kankerkachel.
Yo!
Was dat dan geen tuigdorp?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ook van die opmerking van "Mc Biggah" Ik kom uit een van de ergste plaatsen in Nederland, ik kom uit Heerlen moest ik toch wel even lachen. Ik kom regelmatig in Heerlen en d'r gebeurd net helemaal niets in Heerlen.
Je hebt wel bepaalde gedeeltes waar van die kermisvolk woont, maar zelfs dat valt mee. Ongeveer dit niveau:quote:
zou kunnen geen idee, maar gevaarlijk vind ik heerlen nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Heerlen was toch de gemeente die op 1 was geëindigd mbt de meest ontevreden inwoners?
Idd. Ik weet niet of ik die G-Low nou heel hard moet uitlachen of dat ik hem een dikke knuffel moet geven omdat het zo aandoenlijk is. Zo'n onzeker jochie dat helemaal de weg kwijt isquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Toempf het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk eigenlijk. Hun gedrag is tenenkrommend en ik heb continu een gevoel van plaatsvervangende schaamte, maar ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering. Heel raar dit
Maar da's dan weer Kerkrade, briljant filmpje dat nog geregeld voorbij komt op het werk. "Ik dacht dat dat een spouwmuur was, het was maar een heel klein gat!"quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Je hebt wel bepaalde gedeeltes waar van die kermisvolk woont, maar zelfs dat valt mee. Ongeveer dit niveau:
Samenvatting: Het is zo kut dat het leuk is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:08 schreef NoCigar het volgende:
tekst waar net iets te lang is over nagedacht
En tevens allemaal zeer laag opgeleid en in het bezit van een buitengewoon laag iq.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef Ritmo het volgende:
Het zijn volgens mij allemaal best goede jongens, maar gewoon enorm naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |