abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101772217
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Slim basis-ingredient van RTL weer. Ontzettend domme figuren die zelf niet door hebben dat ze voor lul staan, maar allemaal eigenlijk ook wel weer een soort van sympathie wekken. En daarom gaat De Villa hem ook niet worden denk ik, dat zijn allemaal ongeloofelijk onsympathieke mensen
Zolang vrouwen de baas zijn van de afstandsbediening deel ik deze voorspelling niet.
pi_101772224
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Daarachter is de Rabobank toch?

[/offtopic]
Nee, het Corio center.
pi_101772444
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zolang vrouwen de baas zijn van de afstandsbediening deel ik deze voorspelling niet.
De vrouwen die ik tot nu toe gehoord heb over De Villa, vinden het ook vreselijk. ;) Maar ze vinden HIDH wel weer leuk.
-
pi_101773130
Die gast die vastzat in de auto mocht niet op de voorbank zitten?
pi_101773782
Weet je wie ook palletsoorteerder is... Kees met zijn kankerkachel!

Modderfokking kees!
Het probleemwijk bees'.
Zuipt zich telkens zat.
Neukt bitches gruwelijk nat!
Loopt een beetje waggel.
En heeft een kankerkachel.

Yo!
Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
pi_101773840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Pretletter het volgende:

Modderfokking kees!
Het probleemwijk bees'.
Zuipt zich telkens zat.
Loopt een beetje waggel.

Yo!
Kernbomachtig dit.
pi_101773896
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef Pretletter het volgende:

Modderfokking kees!
Het probleemwijk bees'.
Zuipt zich telkens zat.
Loopt een beetje waggel.

Yo!
Nice! 8-)
pi_101773925
Het zijn volgens mij allemaal best goede jongens, maar gewoon enorm naief.
-
pi_101774278
Die "G-Low" gast is echt geweldig droog.

Ook van die opmerking van "Mc Biggah" Ik kom uit een van de ergste plaatsen in Nederland, ik kom uit Heerlen moest ik toch wel even lachen. Ik kom regelmatig in Heerlen en d'r gebeurd net helemaal niets in Heerlen.

Ook valt LA best mee, ze maken het allemaal wat spannender dan het is. Ben er zelf geweest en je gaat heus niet zomaar in elkaar geslagen worden. Wel goede tip van die rapper uit LA, dat die mc Biggah dat Nigger dit, Nigger dat achterwegen moet laten. Dat pikken de meeste niet, niet alleen uit south-central, maar eigenlijk overal in US, als je ergens nigger zegt en je bent zelf niet zwart, heb je snel een probleem
<hr>
pi_101774375
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 01:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ook van die opmerking van "Mc Biggah" Ik kom uit een van de ergste plaatsen in Nederland, ik kom uit Heerlen moest ik toch wel even lachen. Ik kom regelmatig in Heerlen en d'r gebeurd net helemaal niets in Heerlen.
Was dat dan geen tuigdorp?
pi_101774542
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2011 01:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Was dat dan geen tuigdorp?
Je hebt wel bepaalde gedeeltes waar van die kermisvolk woont, maar zelfs dat valt mee. Ongeveer dit niveau:
<hr>
pi_101774556
Heerlen was toch de gemeente die op 1 was geëindigd mbt de meest ontevreden inwoners?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101774678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Heerlen was toch de gemeente die op 1 was geëindigd mbt de meest ontevreden inwoners?
zou kunnen geen idee, maar gevaarlijk vind ik heerlen niet
<hr>
pi_101776342
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef Toempf het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk eigenlijk. Hun gedrag is tenenkrommend en ik heb continu een gevoel van plaatsvervangende schaamte, maar ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering. Heel raar dit :')
Idd. Ik weet niet of ik die G-Low nou heel hard moet uitlachen of dat ik hem een dikke knuffel moet geven omdat het zo aandoenlijk is. Zo'n onzeker jochie dat helemaal de weg kwijt is :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101776350
Ik lig nu aflevering 1 te kijken.
Grappige gasten.

Enige goede tot nu toe. In N Out Burger
pi_101776394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 01:21 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Je hebt wel bepaalde gedeeltes waar van die kermisvolk woont, maar zelfs dat valt mee. Ongeveer dit niveau:
Maar da's dan weer Kerkrade, briljant filmpje dat nog geregeld voorbij komt op het werk. "Ik dacht dat dat een spouwmuur was, het was maar een heel klein gat!"

"Verbouwen hoe het geld uitkomt..."

_O_
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_101776595
Het waren over het algemeen wel aardige jongens, een beetje naïef, eigenlijk net als de meeste Fok!kertjes. Die G-low is toch een vreselijk lieve jongen, net als de tegendraadse Mc.Biggah. Heb een beetje empathie mensen: ze laten zich op jullie kosten uitlachen en exploiteren, zelf houden ze er denk ik weinig aan over: een zakje geld misschien en een soort bekendheid als die afgekeurde kandidaten van die talentenshows. Iedereen die op die leeftijd gefilmd en lekker opgefokt zou worden door de maker zou heel erg veel pijnlijk momenten te zien krijgen.
Het is vaak te gênant om aan te zien, maar is RTL ook op uit: geen streetwise rappertjes uit de grote steden genomen, maar gewoon jongens uit de provincie met een hip-hop-hangup. Denk je niet dat de producers gedacht hebben: 'Jááá, een Limburgs accent, hoera!', vinden mensen als de Fok!kertjes leuk. Kunnen ze zich lekker tegen afzetten.'
Het is alleen maar manipulatie, en haat- en uitlachreacties zijn alleen maar een teken dat je erin getrapt bent.
Maar ik ga het zeker volgen.
pi_101777023
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2011 04:08 schreef NoCigar het volgende:
tekst waar net iets te lang is over nagedacht
Samenvatting: Het is zo kut dat het leuk is. :')
pi_101777403
Holland in da hood #6 - Pagga slaan!

Ik dacht overigens dat Pagga slaan scheten laten was :').
pi_101777466
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:58 schreef Ritmo het volgende:
Het zijn volgens mij allemaal best goede jongens, maar gewoon enorm naief.
En tevens allemaal zeer laag opgeleid en in het bezit van een buitengewoon laag iq.

Het heeft voor sommige van die gozers denk ik weinig gescheeld, of ze waren geestelijk gehandicapt op de wereld gekomen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_101777499
Zijn de kijkcijfers eigenlijk al bekend? :@
pi_101777506
Die ene dude, dit zijn m'n broertjes.. maar eigenlijk zie ik ze als echte familie..
Echt, wat een programma. :')

Willy Wartaal moet zich ook kapot schamen dat hij zich überhaupt met deze pipo's durft te vertonen.
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:51:40 #203
177948 Daskaar
cake or death?
pi_101777577
plaatsvervangende schaamte, ik kon het niet eens afkijken zo erg.
hoe kan je jezelf zo voor de gek houden?
ze hebben geen skills, zijn nep en hebben helemaal niks te zeggen.

"ik kom uit een van de gevaarlijkste buurten in Nederland....Heerlen"
serieus?
  ESF Reporter zaterdag 10 september 2011 @ 09:52:03 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_101777581
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:43 schreef fratsman het volgende:
Zijn de kijkcijfers eigenlijk al bekend? :@
Rond de 550.000 was 't. Kan het nu niet terugvinden want de website van SKO doet raar.
pi_101777588
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Die ene dude, dit zijn m'n broertjes.. maar eigenlijk zie ik ze als echte familie..
Echt, wat een programma. :')

Willy Wartaal moet zich ook kapot schamen dat hij zich überhaupt met deze pipo's durft te vertonen.
Zie de link hieronder voor zijn mening. Volgens mij is 'ie er zelf nog niet helemaal uit of ze nou wel of niet iets voor zouden kunnen stellen, eventueel in de toekomst. Of het nou echte kneusjes zijn of niet.

Of hij houdt z'n lach heel erg in tijdens dit interview (ala Nick & Simon over De Stoopjes, zie het vrij ironische bestand dat ergens op YouTube staat), en dat zou me niet eens verbazen. :')

Hij kiest z'n woorden in ieder geval zorgvuldig.

http://zappen.blog.nl/rtl(...)od-kunnen-doorbreken

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2011 09:53:48 ]
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:55:19 #206
177948 Daskaar
cake or death?
pi_101777624
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2011 04:08 schreef NoCigar het volgende:
Het waren over het algemeen wel aardige jongens, een beetje naïef, eigenlijk net als de meeste Fok!kertjes. Die G-low is toch een vreselijk lieve jongen, net als de tegendraadse Mc.Biggah. Heb een beetje empathie mensen: ze laten zich op jullie kosten uitlachen en exploiteren, zelf houden ze er denk ik weinig aan over: een zakje geld misschien en een soort bekendheid als die afgekeurde kandidaten van die talentenshows. Iedereen die op die leeftijd gefilmd en lekker opgefokt zou worden door de maker zou heel erg veel pijnlijk momenten te zien krijgen.
Het is vaak te gênant om aan te zien, maar is RTL ook op uit: geen streetwise rappertjes uit de grote steden genomen, maar gewoon jongens uit de provincie met een hip-hop-hangup. Denk je niet dat de producers gedacht hebben: 'Jááá, een Limburgs accent, hoera!', vinden mensen als de Fok!kertjes leuk. Kunnen ze zich lekker tegen afzetten.'
Het is alleen maar manipulatie, en haat- en uitlachreacties zijn alleen maar een teken dat je erin getrapt bent.
Maar ik ga het zeker volgen.
goed geformuleerd!
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:59:22 #207
177948 Daskaar
cake or death?
pi_101777665
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:52 schreef female81 het volgende:

[..]

Zie de link hieronder voor zijn mening. Volgens mij is 'ie er zelf nog niet helemaal uit of ze nou wel of niet iets voor zouden kunnen stellen, eventueel in de toekomst. Of het nou echte kneusjes zijn of niet.

Of hij houdt z'n lach heel erg in tijdens dit interview (ala Nick & Simon over De Stoopjes, zie het vrij ironische bestand dat ergens op YouTube staat), en dat zou me niet eens verbazen. :')

Hij kiest z'n woorden in ieder geval zorgvuldig.

http://zappen.blog.nl/rtl(...)od-kunnen-doorbreken
sorry maar willie is zelf ook geen goeie rapper, hij is verreweg de zwakste schakel in De Jeugd, sympathieke gast hoor, maar rappen is niet zn beste kant ben ik bang.
pi_101777876
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Slim basis-ingredient van RTL weer. Ontzettend domme figuren die zelf niet door hebben dat ze voor lul staan, maar allemaal eigenlijk ook wel weer een soort van sympathie wekken. En daarom gaat De Villa hem ook niet worden denk ik, dat zijn allemaal ongeloofelijk onsympathieke mensen
Vreemd dat Secret Story niet lukte, dat waren immers ook allemaal van die sympathieke mensen.
pi_101778125
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Rond de 550.000 was 't. Kan het nu niet terugvinden want de website van SKO doet raar.
Das wel erg laag.
-
pi_101778138
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Vreemd dat Secret Story niet lukte, dat waren immers ook allemaal van die sympathieke mensen.
Ook van die vreselijke mensen idd. We hebben (een deeltje) van de succesformule van RTL door nu, mensen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')