SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
Je hebt vast vakantie gehad, dus je moest ook opnieuw beginnen. Maar dat is vast minder leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik werkmag dat ook? Iemand moet belasting betalen
Die zijn niet zo ontopic.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef debeterebob het volgende:
Aardbei zou ik ook mogen weten wat de stappen zijn die je hebt gemaakt? Of ben je bang dat je dan niet anoniem genoeg bent...
Nee ik moet nog op vakantiequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt vast vakantie gehad, dus je moest ook opnieuw beginnen. Maar dat is vast minder leuk.
Kan soms zijn maar op een technische studie valt dat niet mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tevens een prima manier om nieuwe contacten op te doen.
En dat is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weer beginnen met de leukste periode
Kunnen ook leuke contacten zijn, met wat geluk jouw soort mensen. Ik ken ze genoeg die er dolgelukkig mee zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
Kan soms zijn maar op een technische studie valt dat niet mee.
Verhouding vrouw/man dus.
Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kunnen ook leuke contacten zijn, met wat geluk jouw soort mensen. Ik ken ze genoeg die er dolgelukkig mee zijn.
Nee waarschijnlijk niet, maar vast een leuke groep vrienden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.
Ik denk niet dat ik daar iemand kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joehoe mijn klas alleen wijven..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.
Ik denk niet dat ik daar iemand kan vinden.
Ga betastudie doen. Genoeg kerels die je wel willen hebben en nauwelijks concurrentie. Zeker als je make-up op doet en niet je dikke vest aanhebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Joehoe mijn klas alleen wijven..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
N
[..]
Nee waarschijnlijk niet, maar vast een leuke groep vrienden.Weet je als ik uit ga met vrienden dan is het zuipen en dan is het heel gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dan kijk je wel eens naar meiden, maar dat is leuk en ik heb dan een paar contacten met meiden, maar het gaat nooit verder als elkaar leuk vinden omdat ze er leuk uit zien, snap je?
Ik denk nog steeds dat ik de "ware" niet in een kroeg/disco/etc, zal gaan vinden.
Dus ik zoek het meer bij meiden die ik al ken en dat is niet makkelijk op mijn leeftijd, want de meeste zijn al gesetteld.
Dus waar moet ik het nu zoeken?Do what you love, love what you do!
Nouja meestal is het wat minder idee om je liefde te zoeken bij je bestaande contacten. Beter zoek je dus nieuwe contacten, en die kun je opdoen bij een vereniging.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
Weet je als ik uit ga met vrienden dan is het zuipen en dan is het heel gezellig.
En ja dan kijk je wel eens naar meiden, maar dat is leuk en ik heb dan een paar contacten met meiden, maar het gaat nooit verder als elkaar leuk vinden omdat ze er leuk uit zien, snap je?
Ik denk nog steeds dat ik de "ware" niet in een kroeg/disco/etc, zal gaan vinden.
Dus ik zoek het meer bij meiden die ik al ken en dat is niet makkelijk op mijn leeftijd, want de meeste zijn al gesetteld.
Dus waar moet ik het nu zoeken?
En nog beschikbaar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Joehoe mijn klas alleen wijven..
Ja daar zit ik dus over te denken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef practics het volgende:
[..]
Nouja meestal is het wat minder idee om je liefde te zoeken bij je bestaande contacten. Beter zoek je dus nieuwe contacten, en die kun je opdoen bij een vereniging.
Ja ik denk het wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
Geloven jullie eigenlijk dat je ware liefde bestaat (als in een persoon, waarvan je dat nog niet weet)? En zo ja, zou die dan niet op jou pad terecht moeten komen? Of zou dat dan gewoon gebeuren?
Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.
Ik had dat met dat meisje met die psychose, zag het helemaal zitten.
Maar zij heeft het afgeblazen![]()
Ik voelde een klik zeker te weten.
Maarja het is een raar verhaal en voor iedereen ook anders, dus lastig om er iets concreets over te zeggen.
Hoezo klinkt dat nou weer gay? Want het gaat er toch met maten krijgen er ook om dat je goed met elkaar kan lullen over vanalles, dus kan er toch ook een band ontstaan of is dit ontzettend gay ofzo? Ik heb ook wel eens een goede 'connectie' gevoeld met een andere kerel, maar daarom ben ik toch niet gayquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.
Hoezo gay?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.
euhm welke vooroordelen dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
ja wou wat vooroordelen uit wegruimen, maar dat faalde een beetje.
Dat zo;n connectie voelen alleen tussen man en vrouw kan.quote:
Nou hou ik er toch niet even over op, hahaquote:Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zo;n connectie voelen alleen tussen man en vrouw kan.
Maar goed laten we erover op houden, was nogal een domme opmerking.
Ik dacht niet eens specifiek aan contacten van het andere geslacht, want je kan ook zeker je voordeel doen met nieuwe (mannelijke) vrienden. Zo kan je weer via via contacten op doen en je kan dingen gaan ondernemen met ze. Ik zou de focus niet te erg op het vinden van een meisje leggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
Kan soms zijn maar op een technische studie valt dat niet mee.
Verhouding vrouw/man dus.
Uiteraard mannelijke contacten zijn geen probleem (hoop aan over gehouden).quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht niet eens specifiek aan contacten van het andere geslacht, want je kan ook zeker je voordeel doen met nieuwe (mannelijke) vrienden. Zo kan je weer via via contacten op doen en je kan dingen gaan ondernemen met ze. Ik zou de focus niet te erg op het vinden van een meisje leggen.
Als het een mannenwereld is hoef je daar toch ook niet perse een meid te vinden? Dan zou ik zorgen dat ik ook in wel eens in wereldjes terecht kom waar de verhoudingen beter zijn. Dus misschien in je eigen woonplaats, misschien op een (sport)club of wat dan ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteraard mannelijke contacten zijn geen probleem (hoop aan over gehouden).
Maar je zit toch in een mannen wereldje en daar vind je niet snel een meid die leuk is.
Eigenlijk zoek ik ook gewoon iemand uit m'n eigen woonplaats.
Misschien ben ik dan kortzichtig maar ik weet het niet.
Nou kijk, in die wereldjes kom ik wel terecht, ben 3 avonden per week bezig.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het een mannenwereld is hoef je daar toch ook niet perse een meid te vinden? Dan zou ik zorgen dat ik ook in wel eens in wereldjes terecht kom waar de verhoudingen beter zijn. Dus misschien in je eigen woonplaats, misschien op een (sport)club of wat dan ook.
Er zijn christelijke datingsitesquote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk, in die wereldjes kom ik wel terecht, ben 3 avonden per week bezig.
(zijn bandjes waaronder 2 christelijk (laten we daar even geen discussie over maken) en daar zie ik leuke meiden.
Maar die zijn of bezet of ze hebben een beetje hetzelfde als mij en gaan daardoor niet verder.
Ik heb het geprobeerd met 1 van hun maar ze wilde niet.
Waar moet ik het nu zoeken?
Weer in een kroeg gaan hangen ofzo en dan maar hopen?
Zie eigenlijk nog meer heil in een dating site op het moment.
Andere optie, gewoon doorgaan en kijken of er wat op m'n pad komt...
Hmm ik ben lichtelijk gelovend denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn christelijke datingsitesVerder die lui een keer meetrekken naar een leuk (christelijk) festival. hmmm verder niet echt ideeen. Hoe belangrijk is je geloof?
En ja ik ga er op door :p
Of probeer speeddatingquote:Op woensdag 7 september 2011 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik ben lichtelijk gelovend denk ik.
Ik bedoel, ik hoef echt niet perse een christelijke meid te hebben.
Dus dat is niet het breekpunt.
Geloof heb ik wel, maar daar zou een relatie met iemand niet op vallen want het is niet "streng"
Waar ik naar zoek is, waar kun je nu een leuke meid vinden, behalve uitgaan (heb ik een beetje gehad op het moment)
Of via via (zie ik ook geen opties meer in)
Vertel is over die ervaring van jou met dat speeddating?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of probeer speeddating
Niet dat het mij hielp, maar voor sommigen is het een uitkomst
En anders wat money al zei: sportclub, dansles
Dus na 1 meisje die niet wilt weet je het niet meer?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk, in die wereldjes kom ik wel terecht, ben 3 avonden per week bezig.
(zijn bandjes waaronder 2 christelijk (laten we daar even geen discussie over maken) en daar zie ik leuke meiden.
Maar die zijn of bezet of ze hebben een beetje hetzelfde als mij en gaan daardoor niet verder.
Ik heb het geprobeerd met 1 van hun maar ze wilde niet.
Waar moet ik het nu zoeken?
Weer in een kroeg gaan hangen ofzo en dan maar hopen?
Zie eigenlijk nog meer heil in een dating site op het moment.
Andere optie, gewoon doorgaan en kijken of er wat op m'n pad komt...
Beurzen / conferenties zijn sowieso tof, de mensen kijken altijd uit naar het sociale gebeuren 's avonds, en veel bedrijven nemen leuke dames mee om te doen alsof ze eigenlijk niet gewoon een stelletje nerds bij mekaar zijn (doet ons bedrijf ookquote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Vanavond dineren met een dame van een andere stand op de beurs.
Die leuke dames zijn meestal ook nog dodelijk goed getraind in sociaal zijn. Handje op je schouder en dan lachen bijv. ik zie de meeste mannen dan gewoon helemaal opleven. Keerzijde is dat je op een technische beurs staat en ze er totaal geen kaas van hebben gegeten, maar als lokkertjes en voor het paaien zijn ze perfect.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beurzen / conferenties zijn sowieso tof, de mensen kijken altijd uit naar het sociale gebeuren 's avonds, en veel bedrijven nemen leuke dames mee om te doen alsof ze eigenlijk niet gewoon een stelletje nerds bij mekaar zijn (doet ons bedrijf ook)
Eigenlijk, nee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
Geloven jullie eigenlijk dat je ware liefde bestaat (als in een persoon, waarvan je dat nog niet weet)? En zo ja, zou die dan niet op jou pad terecht moeten komen? Of zou dat dan gewoon gebeuren?
Lekker bezig met die dates enzoquote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Kwam gisteren in de copyshop, wat een dames daar zeg, niet normaal. Tip voor de mensen die het aanspreken van meiden moeilijk vinden: Je kunt ze gewoon aanspreken en vragen of ze al bijna klaar zijn met printen en een praatje met ze beginnen![]()
Vanavond dineren met een dame van een andere stand op de beurs.
Ja en nee, erg weinig meisjes daarquote:Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Pm gelezen? Veel meisjes daar?
ok, zal ik vanaf nu doen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Veel omslachtige shit hier.
Zorg een beetje goed voor jezelf, hijs jezelf in nette kleding, gooi jezelf vol, ga stappen op een zaterdag, ga met chicks praten, hossel chicks, bang chicks, NEXT
254 topic's waren nodig voor deze info. Halleluja we zijn genezenquote:
Mensen de verlosser heeft gesproken het topic kan dicht. Amen!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zorg een beetje goed voor jezelf, hijs jezelf in nette kleding, gooi jezelf vol, ga stappen op een zaterdag, ga met chicks praten, hossel chicks, bang chicks, NEXT
Is iedereen door deze uitspraak echt weg?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Neequote:Op woensdag 7 september 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Is iedereen door deze uitspraak echt weg?
Het terugkrabbelen is begonnenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Net op MSN met die match van paiq eigenlijk woon je best ver weg. Joh echt? Ik weet niet. Ik vind het geen probleem
Voor een FB vind ik het sowieso geen probleem. Relatie in het begin ook niet. Ach we hebben sowieso tot nu toe nog alleen zitten chatten op MSNquote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het terugkrabbelen is begonnen
Je MSN contact begon toch over ver weg ?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een FB vind ik het sowieso geen probleem. Relatie in het begin ook niet. Ach we hebben sowieso tot nu toe nog alleen zitten chatten op MSN
Hoeft niet meteen hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het terugkrabbelen is begonnen
Nee juist over andere dingenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je MSN contact begon toch over ver weg ?
Niet echt een date. Zij is schat ik 32 ofzo, maar hebben wel een leuke klik en houden allebei van chocolade toetjesquote:Op woensdag 7 september 2011 15:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lekker bezig met die dates enzo
Late reactie, sorryquote:Op woensdag 7 september 2011 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel is over die ervaring van jou met dat speeddating?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Wij zijn ook niet zo spannend he.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:09 schreef ook_gek het volgende:
Goedemiddag
Het weekend gaat vanavond weer beginnen!
Nog spannende verhalen? Ik mis de spanning een beetje hier
Afgelopen weekend heb ik zelf ook niet veel geks mee gemaakt helaas.
een vriendin van me heeft dat wel eens gedaan. En die zei van, alleen maar gekken. De 1 nog gekker dan de anderquote:Op donderdag 8 september 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Late reactie, sorry
Ervaring? Ja voor iedereen anders. Objectief gezien is het met 26 meiden lullen binnen vijf minuten. Na 3 uur sta je buiten en heb je een lamme tong. Maar als het goed is, heb je de volgende dag wat email adressen van meiden die jouw ook interessant vonden en daar spreek je dan mee af
Mh, ik had laatst een uitgebreid verhaal naar een meid getypt op paiq (levendige fantasiequote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
Die paiq site wie weet ooit wel eens, aan de verhalen te geloven is dat wel leuk. Sta altijd wel open voor iets leuks! En zo maak je nog eens gekke dingen mee
Kan me echt niet voorstellen dat het zo erg is. Mijn collega zei ook al zoiets want hij had het ook weer van een vriend.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En een goede vriend van me werkt in de horeca en die had laats een single avond.
Dat was ook een drama. Hele berg "kneuzen" bij elkaar. Het was een trieste bedoeling als ik de foto's mag geloven.
Vrouwen met bloementjes jurken waar je oma niet eens in durft te lopen enz
Ik heb foto's gezien en weet al dat het niet mijn type mensen warenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:25 schreef kedge het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat het zo erg is. Mijn collega zei ook al zoiets want hij had het ook weer van een vriend.
Iedereen hoort het van een vriend en zegt hetzelfde zinnetje, dan zal het wel zo zijn ....
Dus omdat 1 vrouw niet terug reageert is een complete site helemaal kut?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, ik had laatst een uitgebreid verhaal naar een meid getypt op paiq (levendige fantasie); en kreeg niet eens een reactie toen ze weer online kwam. Zeg iets terug of verwijder me dan meteen... nu blijf ik maar denken om weer iets te typen omdat ze er op die foto's zo leuk uitziet... nee, paiq is maar niets.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien en weet al dat het niet mijn type mensen warenzeg maar mensen die net niet mee doen in de sociale wereld. Dat zie je meteen.
En dat verhaal van die vriendin, tja dat soort vragen zijn natuurlijk kansloos tijdens een eerste gesprek!
[..]
Dus omdat 1 vrouw niet terug reageert is een complete site helemaal kut?
Ik zie me zelf dat ook wel eens doenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me. Allemaal autisten bij elkaar die de deur nooit uitkomen, maar lijkt me overigens wel grappig om een keertje mee te maken (zoals Godshand het beschrijft dan), maar dan zonder bijbedoelingen. Meer voor de grap.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
Dat was ook een drama. Hele berg "kneuzen" bij elkaar. Het was een trieste bedoeling als ik de foto's mag geloven.
Ik vind dat je erg oneerlijke voordelen hebt tegen een grote groep mensen. Niet echt aardigquote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb foto's gezien en weet al dat het niet mijn type mensen warenzeg maar mensen die net niet mee doen in de sociale wereld. Dat zie je meteen.
zijn er ook dat soort vrouwmensen? waar kan je dat soort vrouwen vinden?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat verhaal van die vriendin, tja dat soort vragen zijn natuurlijk kansloos tijdens een eerste gesprek!
[..]
Dus omdat 1 vrouw niet terug reageert is een complete site helemaal kut?
Voor oordelen bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:45 schreef benzin het volgende:
Ik vind dat je erg oneerlijke voordelen hebt tegen een grote groep mensen. Niet echt aardig
Wat ik er mee bedoel zijn vrouwen in dit geval dan die net niet sociaal genoeg zijn. Ze dragen kleren die een bepaalde reactie oprowpen bij iemand. Denk aan jurkjes van een oma van 80+ terwijl als ze even een beetje moeite doen er heel jong uit kunnen zien door middel van kleding te dragen die bij hun leeftijd past. Even naar de kapper gaan ipv een lange staart van dood haar behouden. Lenzen nemen ipv een bril of juist een leuke moderne bril.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn er ook dat soort vrouwmensen? waar kan je dat soort vrouwen vinden?
en zijn er ergens fotos van speeddate dingen? waar vaagjes te zien is wat voor volk er dan komt.
ik heb nog eens me dingen zitten overdenken. volgensmij probeer ik ook gewoon met de verkeerde vrouwen om te gaan, altijd van die . naja prive en maakt ook niet uit. maar ik ben er mee bezig(het overdenken dan, want ik doe niets)
Als ik het zo lees is het geen succes dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Late reactie, sorry
Ervaring? Ja voor iedereen anders. Objectief gezien is het met 26 meiden lullen binnen vijf minuten. Na 3 uur sta je buiten en heb je een lamme tong. Maar als het goed is, heb je de volgende dag wat email adressen van meiden die jouw ook interessant vonden en daar spreek je dan mee af
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, en ook mannen die niet sociaal zijn; misschien wel sociaal maar heel erg lelijk ofzo. Ik verwacht iig geen super mooie vrouwen die mooi gekleed zijn, goed verzorgd etc. Zelfde op datingsites. Maar ik snap zulke mensen die zichzelf niet verzorgen niet, hoeveel moeite kost het om een beetje verzorgd door het leven te gaan? Maar goed, sommige mensen zijn goed gekleed, goed verzorgd, goed kapsel en blijven lelijk.
Ja, en ook mannen die niet sociaal zijn; misschien wel sociaal maar heel erg lelijk ofzo. Ik verwacht iig geen super mooie vrouwen die mooi gekleed zijn, goed verzorgd etc. Zelfde op datingsites. Maar ik snap zulke mensen die zichzelf niet verzorgen niet, hoeveel moeite kost het om een beetje verzorgd door het leven te gaan? Ik vind dat echt heel belangrijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik er mee bedoel zijn vrouwen in dit geval dan die net niet sociaal genoeg zijn. Ze dragen kleren die een bepaalde reactie oprowpen bij iemand. Denk aan jurkjes van een oma van 80+ terwijl als ze even een beetje moeite doen er heel jong uit kunnen zien door middel van kleding te dragen die bij hun leeftijd past. Even naar de kapper gaan ipv een lange staart van dood haar behouden. Lenzen nemen ipv een bril of juist een leuke moderne bril.
Recht op lopen en niet naar de grond kijken. Het zijn allemaal hele kleine dingen die wel een bepaalde reactie of mening oproepen bij mensen.
En waarom wil je zulke vrouwen dan?
Trouwens, mail me eens. Je wilt toch verranderen. Dat gaat niet gebeuren als je niks doet.
En ik wil zeker met je discuseren over hoe je tegen de maatschappij aan kijkt.
Ik heb het niet over mensen die lelijk zijn. Ken er ook niet veel van trouwns.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ook mannen die niet sociaal zijn; misschien wel sociaal maar heel erg lelijk ofzo. Ik verwacht iig geen super mooie vrouwen die mooi gekleed zijn, goed verzorgd etc. Zelfde op datingsites. Maar ik snap zulke mensen die zichzelf niet verzorgen niet, hoeveel moeite kost het om een beetje verzorgd door het leven te gaan? Ik vind dat echt heel belangrijk.Maar goed, sommige mensen zijn goed gekleed, goed verzorgd, goed kapsel en blijven lelijk.
Daar doelde ik op. Ik vind persoonlijk dat slechte verzorging en slechte kleding iemand lelijk(er) maakt. Je moet jezelf simpelweg goed verzorgen en ook 'n beetje spontaan/leuk/open zijn, dan ben je voor de meeste mensen al een stuk mooier.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mensen die lelijk zijn. Ken er ook niet veel van trouwns.
Maar je moet je zelf presenteren, als dat goed zit win je al zoveel!
Draag kleding dat bij je leeftijd past en de juiste maat. Niet te groot of te klein.
Uiteraard bedoelde ik vooroordelen. Heb al de hele week lange dagen gehad en mijn hersenen moeten daar weer even aan wennen, sorry.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor oordelen bedoel je neem ik aan?
Ik weet niet wat ik moet denken als je zegt dat ze niet niet meedoen in het dagelijks leven.quote:Feit is dat de mensen die ik gezien hebben net ovenral buiten vallen in het dagelijka leven. Ze doen in mijn ogen net niet mee. En zo zullen heel veel mensen denken.
Ik snap het als je zegt dat het niet aardig is, maar de waarheid is vaak ook niet aardig.
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.quote:Maar die groep mensen hebben het net even wat moeilijker dan een gemiddeld persoon.
Maar dit is wel iets waar ze in hele grote lijnen zelf kunnen verranderen.
Dat hebben meer mensen.. ik heb dat ook altijd gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.
Als ik toch eens wist waar ik zulke vrouwen kon vinden..quote:Op donderdag 8 september 2011 18:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen.. ik heb dat ook altijd gehad.
En de grap is dat er genoeg vrouwen zijn die precies hetzelfde meemaken.
Misschien wel bij het speeddatenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
Als ik toch eens wist waar ik zulke vrouwen kon vinden..
is dat erg dat je overal net buiten valt?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.
Ja. Hierdoor heb ik geen vrienden, ben ik eenzaam en leef ik niet echt het gemiddelde leven van de meeste leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat erg dat je overal net buiten valt?
Wel als je er depressief van wordt.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat erg dat je overal net buiten valt?
Nee, daardoor komt het niet. Dat komt door je negatieve en apathische instelling. Dat zorgt ervoor dat mensen het niet leuk vinden om met je om te gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja. Hierdoor heb ik geen vrienden, ben ik eenzaam en leef ik niet echt het gemiddelde leven van de meeste leeftijdsgenoten.
maakt niks uit, kan gebeuren toch!quote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Uiteraard bedoelde ik vooroordelen. Heb al de hele week lange dagen gehad en mijn hersenen moeten daar weer even aan wennen, sorry.
mensen die sociaal net niet mee komen. Denk aan een verlegen jongen of meisje ergens in de hoek. En dat gaat vaak samen met net verkeerde kleding.quote:Ik weet niet wat ik moet denken als je zegt dat ze niet niet meedoen in het dagelijks leven.
ja en hoe komt dat denk je? Ik denk om het volgende,quote:Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.
of je moet het juist wel doen. Want het is dan wel niet leuk om te horen. Maar soms is de waarheid helemaal niet leuk.quote:Op mij komt het gewoon heel beledigend over omdat ik mezelf een beetje aangesproken voel; en zeker als je dan dingen zegt zoals "En zo zullen heel veel mensen denken." dan trek ik mezelf dat gewoon heel erg aan. Misschien moet ik dat ook gewoon niet doen, maar ik vind het gewoon shit om te horen.
Ben je al naar de uni gegaan?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn er ook dat soort vrouwmensen? waar kan je dat soort vrouwen vinden?
en zijn er ergens fotos van speeddate dingen? waar vaagjes te zien is wat voor volk er dan komt.
ik heb nog eens me dingen zitten overdenken. volgensmij probeer ik ook gewoon met de verkeerde vrouwen om te gaan, altijd van die . naja prive en maakt ook niet uit. maar ik ben er mee bezig(het overdenken dan, want ik doe niets)
Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:02 schreef ook_gek het volgende:
mensen die sociaal net niet mee komen. Denk aan een verlegen jongen of meisje ergens in de hoek. En dat gaat vaak samen met net verkeerde kleding.
De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.quote:ja en hoe komt dat denk je? Ik denk om het volgende,
Niet al te beste uiterlijke verzorging. Denk aan kleding, kapsel enz
Communicatief niet goed zijn.
Een hele negatieve houding.
Dat alles bij elkaar zorgt er voor dat je net buiten alles valt en dus net niet mee doet.
Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.quote:of je moet het juist wel doen. Want het is dan wel niet leuk om te horen. Maar soms is de waarheid helemaal niet leuk.
Daar heb je misschien wel voor de faalangst trainingen voor. Of alleen al trainingen in presenteren, openbaar spreken en voor een groep staan zouden daarbij helpen. Een baan bij een callcenter of ergens anders waar je wel met mensen moet praten kan ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.
Onzin. De meeste mensen willen jou een kans geven. Ligt allemaal aan jezelf, niet aan andere mensen. Zelf initiatief nemen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.
Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.
[..]
De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.
[..]
Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
Tip, eerst even indrinkenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.
Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.
[..]
[..]
Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
Kijk je vraag je precies het verkeerde af.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
iknweet het ook niet want ik ken je niet. Stuur ewn foto via pm en ik geef je een eerlijk antwoord!quote:Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.
kijk daar gaa je weer. Je verwacht een eerlijke kans. Je gaat wachten. Schiet niet op. Met wachten bereik je niks!quote:De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.
jij WILT er niks aan doen! Dat is de waarheid.quote:Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
Sommige mensen worden daar juist sloom van.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Tip, eerst even indrinken
Ja het is slecht maar het kan wel helpen om net even die kleine stap te nemen om mensen aan te spreken.
Ja het zal per persoon verschillend zijn inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen worden daar juist sloom van.
Je moet ook niet te veel drinken. Een of twee drankjesquote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het niet bij mij, ik heb zelf in ieder geval het idee dat ik gezelliger wordt en ik heb dan ook meer contacten (heb ik het niet alleen over vrouwen)quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar goed, dat kun je dan wel uitproberen. Ik word er zelf inderdaad altijd sloom van.. wel lekker als ik loop te piekeren, een biertje zorgt voor wat meer rust in mijn hoofd.. maar gezelliger / ondernemender word ik er niet van haha
Maar spreken voor een groep/presenteren vind ik juist heel makkelijk en is geen enkel probleem. Me in een groep mensen bevinden vind ik heel erg shit. Ik ben op een paar uitzonderingen na de belichaming van Socially Awkward Penguinquote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar heb je misschien wel voor de faalangst trainingen voor. Of alleen al trainingen in presenteren, openbaar spreken en voor een groep staan zouden daarbij helpen. Een baan bij een callcenter of ergens anders waar je wel met mensen moet praten kan ook.
Er zijn verschillende keren geweest dat het aan het begin in een nieuwe situatie/groep tijdelijk wat beter leek te gaan, maar uiteindelijk is dat altijd hoe het afloopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk je vraag je precies het verkeerde af.
De vraag moet juist zijn, wat heb ik al gedaan om daar niet keer op keer te belanden?
Ik zal eens een keer een foto van mezelf proberen te maken en dan zal ik dat eens doen.quote:iknweet het ook niet want ik ken je niet. Stuur ewn foto via pm en ik geef je een eerlijk antwoord!
Tuurlijk verwacht ik een eerlijke kans; die geef ik anderen namelijk ook. Maar het is ook gewoon zo dat ik niet weet wat ik moet doen en als ik wel wat doe dan heeft het nooit zin.quote:kijk daar gaa je weer. Je verwacht een eerlijke kans. Je gaat wachten. Schiet niet op. Met wachten bereik je niks!
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.quote:Als jij nou eens echt iets gaat ondernemen zal de waarheid zijn dat jij je goed gaat voelen!
Haha, ik heb zelf een nummer geschreven met die akkoorden. Ik vind de manier waarop ze klinken in die volgorde mooi.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef kree het volgende:
Btw die ondertitel van je Am-C-G-D ? vertel èèn of ander nummer?
Ik dacht dat het over DNA gingquote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, ik heb zelf een nummer geschreven met die akkoorden. Ik vind de manier waarop ze klinken in die volgorde mooi.
Aah lekker oftopic maar ik wordt wel benieuwdquote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, ik heb zelf een nummer geschreven met die akkoorden. Ik vind de manier waarop ze klinken in die volgorde mooi.
Oh my god, ik heb er wel een demo'tje van maar die is niet echt voor publiek geschiktquote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef kree het volgende:
Aah lekker oftopic maar ik wordt wel benieuwd
Wat speel je?
mp3?
en zal dat door al die verschillende mensen komen, of zal dat aan jou liggen?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
Er zijn verschillende keren geweest dat het aan het begin in een nieuwe situatie/groep tijdelijk wat beter leek te gaan, maar uiteindelijk is dat altijd hoe het afloopt.
een keer? Je stelt alles uit is me opgevallen en nu weer. Foto is zo gemaakt kleine moeite. Dus doe maar gewoon nu ipv een keer.quote:Ik zal eens een keer een foto van mezelf proberen te maken en dan zal ik dat eens doen.
top instelling zo kom je lekker ver....quote:Tuurlijk verwacht ik een eerlijke kans; die geef ik anderen namelijk ook. Maar het is ook gewoon zo dat ik niet weet wat ik moet doen en als ik wel wat doe dan heeft het nooit zin.
beetje zwak dit, er zijn genoeg ideeen tegen je gezegt.quote:Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Oh jammer maar wel herkenbaar hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh my god, ik heb er wel een demo'tje van maar die is niet echt voor publiek geschiktJe hoort mij er namelijk op zingen en dat kan ik eigenlijk niet zo goed
Ik speel gitaar, akoestisch.. ben er niet goed in ofzo, het is meer een hobby van mij en ik heb het nummer ooit geschreven toen ik mij rot voelde over iets. Eigenlijk zou ik de boel eens opnieuw moeten opnemen en verder moeten uitwerken om er wel iets van te maken, maar daar gaat veel tijd in zitten. Niet in de laatste plaats omdat ik het 9 keer verkloot voordat ik het wel een keer redelijk doe haha.
Dus
Ik zie het als een combinatie. Mensen staan vaak niet open voor andere mensen, hebben vooroordelen en geven mij nooit echt een kans denk ik. Aan de andere kant komt het zeker ook voor een deel door mij, hoewel dat in mijn ogen wel allemaal veroorzaakt is door andere mensen. Als mijn verleden anders was gelopen dan was ik nu een heel ander persoon geweest.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
en zal dat door al die verschillende mensen komen, of zal dat aan jou liggen?
Ik weet zeker het laatste, maar ben benieuwd hoe jij er over denkt!
Het klinkt negatief, maar helaas is het de harde realiteit.quote:top instelling zo kom je lekker ver....
Maar wat doe je dan? Wie weet doe je het wel fout?
Ooit had ik dit lijstje: Veranderen , maar ik heb later een andere gemaakt, die ben ik even aan het zoeken.quote:Noem 5 punten die je wilt verranderen in je leven. Met boven aan het geen wat je het snelst wilt verranderen.
En geef voor alles minimaal 1 manier hoe jij denkt dat te kunnen verranderen. En geen negatief gezeik en wijzen naar anderen!
mensen staan zeker wel open voor anderen, is maar net hoe je zelf opsteld naar anderen toe.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
Ik zie het als een combinatie. Mensen staan vaak niet open voor andere mensen, hebben vooroordelen en geven mij nooit echt een kans denk ik. Aan de andere kant komt het zeker ook voor een deel door mij, hoewel dat in mijn ogen wel allemaal veroorzaakt is door andere mensen. Als mijn verleden anders was gelopen dan was ik nu een heel ander persoon geweest.
De realiteit is altijd hard. Soms in je voor deel en soms in je nadeel.quote:Het klinkt negatief, maar helaas is het de harde realiteit.
Ik weet niet, het gaat/kan gewoon niet.
top, wil je dat hier bespreken? Want dan wil ik er best me mening over geven.quote:Ooit had ik dit lijstje: Veranderen , maar ik heb later een andere gemaakt, die ben ik even aan het zoeken.
Gevonden:
==== Wat wil ik? ====
• Zelfstandiger zijn, het gevoel hebben dat ik zelf beslissingen mag en kan maken
• Controle hebben/choasvrij leven
• Vrienden
• Een vriendinnetje
• Plezier in het leven hebben
• Meer bewegen
• Het gevoel hebben dat mijn leven waarde heeft
• Het gevoel hebben dat ik waarde heb
• Nooit meer hoeven denken
• Het verleden uit mijn geheugen wissen
• Mezelf actiever voelen
==== Hoe moet ik dat gaan doen? ====
• Zelf af en toe kleine beslissingen zomaar maken, bv een stuk gaan lopen in het weekend --> brengt veel problemen met zich mee
• Zorgen dat het niet weer een zooi wordt
• zaken opruimen en goed sorteren
• Geen taken uitstellen (tot volgende week), volgende week heb ik nog steeds tijd tekort en is de taak nog steeds even moeilijk
• Gezonder eten/drinken en meer bewegen is belangrijk, maar weet niet precies hoe, wat en wanneer ik dat moet verwezenlijken
dan is hij snel klaarquote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef RandyMcRanderson het volgende:
geen disrespect maar in dat lijstje staan 10 dezelfde dingen
Welkom hier in het topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef geenvetzak het volgende:
Hoi,
Ik lurk af en toe op FOK op zoek naar interessante threads. Deze thread leek me de moeite waard om zelf even te ventileren![]()
Ik heb ook erg veel moeite met het ontmoeten van nieuwe mensen, en heb nooit echt goede ervaringen gehad met vrouwen. Juist daarom wil ik dat mensen me eens zien staan en me waarderen om wie ik ben.
Tegenwoordig zijn dit een aantal problemen die ik tegenkom waardoor ik het mezelf erg moeilijk maak:
-Er wordt veel waarde gehecht aan jezelf uiten door praten. Ik ben altijd al verlegen geweest, maar daarnaast heb ik ook weinig behoefte om mijn mening expliciet te uiten over onderwerpen die op het werk of ergens anders naar voren komen.
-Vaak komt mijn mening neer op "ik vind het wel best" of "maakt me niet echt uit". Ik kan er dus moeilijk omheen dat mijn gezelschap soms niet opweegt tegen mensen die wel staan te trappelen om over vanalles en nog wat te zeggen wat ze vinden.
-Ik vind het erg moeilijk om lucht te krijgen van wat mensen van me vinden (uiteraard gedeeltelijk doordat ik doorgaans niet veel te zeggen heb). Hierdoor wordt afspreken met mensen die ik al een tijd niet gezien heb (of mensen die ik juist net ontmoet heb) een grote stap die maar al te vaak te groot is gebleken.
-Ik praat graag over "weetjes". Ik vind het leuk om mensen over dingen te vertellen waar ze misschien nog nooit gehoord van hebben. Toch heb ik hier ook angst om iets verkeerds of "raars" te zeggen. Ik begrijp dat het onvermijdelijk is dat soms iets verkeerds opgevat wordt, maar meestal weet ik ook gewoon niet goed het gesprek "gepast" te houden :S
-Al deze dingen en ongetwijfeld meer zorgt natuurlijk voor onzekerheid. Tegenwoordig kan ik dat (meestal) aan het eind van de dag gewoon van me afzetten, maar het werkt in het moment dat zelfvertrouwen belangrijk is verlammend.
Ik verwacht geen wonderen, maar ik zou erg graag tips horen!
Praat gewoon over waar je zelf zin in hebt of wat in je op komt op dat moment. Niet alles wat uit je mond komt hoeft een kandidaat te zijn voor de P.C. Hooft-prijs. Kijk om je heen en hoor wat voor domme dingen de gemiddelde medemens allemaal uitkraamt. Niemand rekent ze daar op af en dat zullen ze bij jou ook niet doen. Probeer minder aandacht te schenken aan wat andere mensen van je vinden.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef geenvetzak het volgende:
Hoi,
Ik lurk af en toe op FOK op zoek naar interessante threads. Deze thread leek me de moeite waard om zelf even te ventileren![]()
Ik heb ook erg veel moeite met het ontmoeten van nieuwe mensen, en heb nooit echt goede ervaringen gehad met vrouwen. Juist daarom wil ik dat mensen me eens zien staan en me waarderen om wie ik ben.
Tegenwoordig zijn dit een aantal problemen die ik tegenkom waardoor ik het mezelf erg moeilijk maak:
-Er wordt veel waarde gehecht aan jezelf uiten door praten. Ik ben altijd al verlegen geweest, maar daarnaast heb ik ook weinig behoefte om mijn mening expliciet te uiten over onderwerpen die op het werk of ergens anders naar voren komen.
-Vaak komt mijn mening neer op "ik vind het wel best" of "maakt me niet echt uit". Ik kan er dus moeilijk omheen dat mijn gezelschap soms niet opweegt tegen mensen die wel staan te trappelen om over vanalles en nog wat te zeggen wat ze vinden.
-Ik vind het erg moeilijk om lucht te krijgen van wat mensen van me vinden (uiteraard gedeeltelijk doordat ik doorgaans niet veel te zeggen heb). Hierdoor wordt afspreken met mensen die ik al een tijd niet gezien heb (of mensen die ik juist net ontmoet heb) een grote stap die maar al te vaak te groot is gebleken.
-Ik praat graag over "weetjes". Ik vind het leuk om mensen over dingen te vertellen waar ze misschien nog nooit gehoord van hebben. Toch heb ik hier ook angst om iets verkeerds of "raars" te zeggen. Ik begrijp dat het onvermijdelijk is dat soms iets verkeerds opgevat wordt, maar meestal weet ik ook gewoon niet goed het gesprek "gepast" te houden :S
-Al deze dingen en ongetwijfeld meer zorgt natuurlijk voor onzekerheid. Tegenwoordig kan ik dat (meestal) aan het eind van de dag gewoon van me afzetten, maar het werkt in het moment dat zelfvertrouwen belangrijk is verlammend.
Bijna 22, verder zit ik op een informatica studie (bijna geen meiden te bekennen natuurlijk) en ik game veel. Mijn vriendengroep is zo mogelijk nog verder heen dan ik. Dat is op zich wel fijn, maar aan de andere kant kom ik hierdoor bijna nooit in andere omgevingen.. tjaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Welkom hier in het topic.
Ik herken mezelf gedeeltelijk in de punten die je noemt.
Ik lul meestal gewoon door vanuit mezelf en dan noem ik ook dingen waarvan (als ik er achteraf over nadenk) ik ze beter niet had kunnen zeggen en daardoor juist mijn kansen vergooi.
Maar zo ben ik nu eenmaal, ik zeg gewoon gelijk wat ik denk zonder er eerst over na te denken.
Lijkt mij opzich positief, maar het kan ook verkeerd uitpakken.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Bedankt voor de opsteker!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef TheGame het volgende:
[..]
Praat gewoon over waar je zelf zin in hebt of wat in je op komt op dat moment. Niet alles wat uit je mond komt hoeft een kandidaat te zijn voor de P.C. Hooft-prijs. Kijk om je heen en hoor wat voor domme dingen de gemiddelde medemens allemaal uitkraamt. Niemand rekent ze daar op af en dat zullen ze bij jou ook niet doen. Probeer minder aandacht te schenken aan wat andere mensen van je vinden.
De angst voor afwijzing is vaak veel sterker dan de daadwerkelijke negatieve emoties die je bij een afwijzing ervaart.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Bedankt voor de opsteker!
Toch vind ik het erg belangrijk dat ik weet waar ik aan toe ben als het om sociaal zijn gaat. Ik ben in ieder geval bang dat ik niet goed met afwijzing kan omgaan, vooral omdat ik van reacties van mensen op mij al snel van stuk wordt gebracht.
Over mijn leven. Ik heb nu het gevoel dat anderen voor mij bepalen hoe ik mijn leven moet leiden. Ik ben gewoon niet de baas. Daarnaast is mijn leven vaak een beetje een chaos; mijn todo-lijstje is inmiddels enkele A4-tjes lang en er komt helemaal niets van terecht. Ik heb gewoon compleet geen controle.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef ook_gek het volgende:
• Controle hebben/choasvrij leven
controle over wat hebben?
Vind je echt dat ik negatief kijk? Voor mijn gevoel ben ik realistisch en is mijn leven nou eenmal negatief. Als dat niet zo was dan had ik niets hoeven verbeteren.quote:• Het gevoel hebben dat mijn leven waarde heeft
begin eerst maar eens minder negatief te kijken tegen dingen
• Het gevoel hebben dat ik waarde heb
zie hier boven
En hoe stop je daar dan mee? Voor mij komt wat ik doe ontzettend natuurlijk en ik kan niet echt anders.quote:• Nooit meer hoeven denken
onmogelijk, je moet alleen stoppen om alles over te analiseren
effe over 3, gedrag.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
De angst voor afwijzing is vaak veel sterker dan de daadwerkelijke negatieve emoties die je bij een afwijzing ervaart.
1. Echt negatieve reacties zullen veel minder vaak voorkomen dan jij nu denkt.
2. Door de emoties van een negatieve reactie te ervaren, kom je erachter dat het helemaal niet zo erg of eng is als je denkt en kun je er langzaam aan steeds beter mee omgaan in de toekomst.
3. Zie het als een leerproces. Krijg je een negatieve reactie, probeer dan je gedrag te corrigeren.
Neem dan eens het heft in eigen handen en ga als is het maar iets kleins zelf regelen in je leven. Kies iets en neem daar de controle over. Het begint met kleine stapjes!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
Over mijn leven. Ik heb nu het gevoel dat anderen voor mij bepalen hoe ik mijn leven moet leiden. Ik ben gewoon niet de baas. Daarnaast is mijn leven vaak een beetje een chaos; mijn todo-lijstje is inmiddels enkele A4-tjes lang en er komt helemaal niets van terecht. Ik heb gewoon compleet geen controle.
Je bent zeer negatief en je hebt een volledige verkeerde kijk op het leven en wijs alle verrantwoordelijk van je zelf af. Het komt altijd door externe factoren en niet door jou.quote:Vind je echt dat ik negatief kijk? Voor mijn gevoel ben ik realistisch en is mijn leven nou eenmal negatief. Als dat niet zo was dan had ik niets hoeven verbeteren.
ALLES kan echt anders als je maar wilt. Dus kan niet echt anders is geen reden.quote:En hoe stop je daar dan mee? Voor mij komt wat ik doe ontzettend natuurlijk en ik kan niet echt anders.
Dit is echt een reactie waarvan ik agressief word. We hebben je al een jaar proberen uit te leggen waar en hoe je moet beginnen. Maar je verrekt het gewoon om IETS te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Omdat je me vroeg:quote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef Maanvis het volgende:
Je reageert zelfs niet op mijn post waarin ik je vraag om te bevestigen dat je wilt veranderen en je bereidheid te tonen om dat te doen.
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Maanvis het volgende:
"IK WIL VERANDEREN EN IK BEN BEREID DAARVOOR ALLES TE DOEN!"
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te verquote:Ik geef je nog 1 kans om hier in dit topique te zeggen dat je wilt veranderen en dat je bereid bent daarvoor concrete dingen te ondernemen. Kom maar op.
Het gaat over het trieste leven van Benzin waar iedereen de schuld heeft behalve hijzelf.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over versieren?
Want zo wordt het natuurlijk Angst en Depressie 2.0.
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Als je het wil kan je het.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Dan moet je aangeven welke dingen te ver gingen toen je ze probeerde te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Ja dikke neus, 5 jaar geleden zat jij op FOK al te janken en aandacht te zoeken. ''Het moment'' is er blijkbaar nooit. Of ga naar een psycholoog die jou echt kan helpen of ga gewoon weg. Aandacht trekkerij altijd. Zulke mensen heb je er ook altijd weer bij.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je me vroeg:
[..]
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Het gaat wel weer een beetje richting psychologie,quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je me vroeg:
[..]
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
Enorm he.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie vinden me niet echt aardig geloof ik he?Vooral mpj is niet echt een fan
There is no trying, just doing and not doing things.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Als je het wil kan je het.
Ik ben ook een neurootquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:32 schreef Mpj het volgende:
Kijk ''wie trouwt mijn zoon'' de eerste aflevering (ben ik nu mee bezig). De derde man is dus een voorbeeld van hoe versieren/kennismaken op bijv. een eerste date of speeddate NIET moet. Wat een zenuwpees.![]()
![]()
Ja, wie niet? Iedereen zou wel zenuwachtig zijn voor zulke dates. Maar dit gaat wel erg ver. Ga dan eerst in therapie of wat dan ook om iets aan onzekerheid en zenuwen te doen ipv meteen op zoek naar 'n vrouw. Al die vrouwen kijken zowat met afgrijzen naar hem.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben ook een neuroot, komt door mijn ouders, slechte genen enzo
Dat is een Yoda quote, jij nep-nerd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
There is no trying, just doing and not doing things.
Waarom quote ik nou Charlie Sheen. Hij heeft alleen wel een soort van gelijk
Vreemd gaan en verwachten dat zij het geen punt gaat vinden? Heeft ze misschien ergens een punt?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me. Allemaal autisten bij elkaar die de deur nooit uitkomen, maar lijkt me overigens wel grappig om een keertje mee te maken (zoals Godshand het beschrijft dan), maar dan zonder bijbedoelingen. Meer voor de grap.
Ik heb vannacht geslapen bij mijn scharrel maar er komt werkelijk niets van terecht. Ze is nog steeds 'n beetje pissed op mij omdat ik haar heb ''bedrogen'' om het maar plat te zeggen. Seks oid zit er dus (nog) niet in, heel irritant aangezien ze mij wel steeds uitdaagt. Ik heb op dit moment al twee weken geen seks gehad, door haar. En naar een ander wil ik niet. Twee weken is lang. Maar goed, ik moet serieus slaap inhalen.
Mijn vooroordeel over ICT in het bijzonder en betastudies in het algemeen is dat het vaak een beetje nerds zijn. Zo kom je ook over. Niet dat het erg is. Ik denk dat het misschien wel in je voordeel is dat je dan een ITC opleiding doet. Er zijn genoeg mensen die allerlei weetjes op gebied van technologie bijvoorbeeld erg waarderen. Geen reden om daar dan verlegen te zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef geenvetzak het volgende:
Hoi,
Maanvis zou je hier gewoon mee willen kappen. Je kan hem niet dwingen en dat moet je ook niet willen. Houd je alsjeblieft buiten zijn leven. Ik vind het van respect getuigen als je mensen die vrijheid gunt.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, daardoor komt het niet. Dat komt door je negatieve en apathische instelling. Dat zorgt ervoor dat mensen het niet leuk vinden om met je om te gaan.
Ik ben ook niet iemand die met alle groepjes meedoet. Maar ik heb wel veel vrienden, 'maten' van sporten en familie waarmee ik erg goed omga. Hoe doe ik dat dan? Nou, ik kies m'n eigen contacten en ga op een positieve manier met mezelf en met mensen om.
Persoonlijk dacht ik eigenlijk dat je liever eenzaam bent en liever niet met mensen omgaat. Maar nu blijkt dat toch niet zo te zijn. Wil je dat veranderen en ben je bereid daarvoor alles te doen? Zet dat dan hier neer in een post : "IK WIL VERANDEREN EN IK BEN BEREID DAARVOOR ALLES TE DOEN!"
Dit. Zo ja, top. Je hebt stappen gezet. Hulde. Zo nee, ga volgende week alsnog en ga nu als een malle huiswerk maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je al naar de uni gegaan?
Welkom terug en sorry dat ik je vergeten ben. Antwoorden op je vragen; meest nee en twijfelachtig. Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.
Hoe is het hier?
Heloef al een mooie meid aangesproken?
MPJ al geaccepteerd hier?
Benzin en mlig al hulp gezocht?
minibeer al maximaal gedate?
Of is alles nog bij het oude...
Hier gaat het goed hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welkom terug en sorry dat ik je vergeten ben. Antwoorden op je vragen; meest nee en twijfelachtig. Hoe gaat het met jou?
Teveel gemeen om een relatie te beginnen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Weer los van mijn laatste date, na twee dates zat er alleen nog vriendschap in. Teveel gemeen.
Nee morgen op een festival moet het gebeuren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.
Hoe is het hier?
Heloef al een mooie meid aangesproken?
MPJ al geaccepteerd hier?
Benzin en mlig al hulp gezocht?
minibeer al maximaal gedate?
Of is alles nog bij het oude...
Ah, het befaamde woordje MOET. Als je er zo tegen aan kijkt wordt het hem niet. Zoals al vaker aangehaald, als je er zelf druk op legt dan gaat het geheid mis. Ontspan nou eens en geniet van het festival. De rest komt later wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee morgen op een festival moet het gebeuren.
Als ik er geen zin in heb doe ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:17 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ah, het befaamde woordje MOET. Als je er zo tegen aan kijkt wordt het hem niet. Zoals al vaker aangehaald, als je er zelf druk op legt dan gaat het geheid mis. Ontspan nou eens en geniet van het festival. De rest komt later wel.
Dat is iets anders dan teveel gemeen hebben.quote:
Snap ik, maar dat was t eerste want in mij opkwam. Friendzone, broer en zus, zoveel gemeen hebben dat een relatie er niet in zitquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan teveel gemeen hebben.
Nu lijkt het net als of hij niet veel gemeen wil hebben voor dat het relatie matriaal is.
Ik wil in grote lijnen wel veel gemeen hebben.
Ik wil ook in grote lijnen veel gemeen hebben, maar deze date was meer een goede vriendin. Er is een lichte aantrekkingskracht. Van het niveau 'ik kan het er wel een keer op' , maar niet van het soort dat je echt telkens zin in haar hebt. Nou dan kun je zo iemand gewoon beter platonisch hebben, daar waren we het snel over eens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan teveel gemeen hebben.
Nu lijkt het net als of hij niet veel gemeen wil hebben voor dat het relatie matriaal is.
Ik wil in grote lijnen wel veel gemeen hebben.
Ik ben niet vreemdgegaan aangezien er geen relatie is/was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vreemd gaan en verwachten dat zij het geen punt gaat vinden? Heeft ze misschien ergens een punt?
En ik vind het een beetje flauw om zo over ''de autisten'' te praten terwijl je eigen leven een puinhoop is/was. Beetje meer respect voor andere mensen zou je goed doen. Je komt nu een beetje arrogant over. Niet alleen in deze post hoor.
Friendzone is een slap excuus dat gebruikt gaat worden wanneer er geen aantrekkings kracht is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat was t eerste want in mij opkwam. Friendzone, broer en zus, zoveel gemeen hebben dat een relatie er niet in zit
tut tut tut, niet gelijk zo offensief. Bedankt voor je nuance dan. Maar goed ik kreeg uit je postgeschiedenis een heel ander beeld en je komt hier ook verongelijkt over soms. Dat is een beetje mijn punt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben niet vreemdgegaan aangezien er geen relatie is/was.
Ik praat niet negatief over ''de autisten''. Mijn leven IS geen puinhoop en mijn leven is ook geen puinhoop geweest. Waar baseer je dat op? Gaat eigenlijk best lekker allemaal, ik heb niets te klagen. Leuke vrienden, leuk meisje, goede studie, leuke bijbaan, ik doe waar ik zin in heb. Het enige wat in mijn leven slecht is gegaan (puinhoop misschien) is vroeger dat ik helaas huiselijk geweld mee heb moeten maken vanaf mijn 7e tot mijn 12e. Maar dat is 't, en dat had ik ook niet in mijn eigen handen. Dus wat lul je eigenlijk...
Lachen!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Mpj het volgende:
Ik ben trouwens gevraagd om een damesteam te trainen (vroeger ook gedaan) alleen zijn deze meiden van 17 t/m 23. Die meiden hebben mij gevraagd, ik weet alleen niet of ik het wil doen; er gaat veel tijd in zitten (sowieso twee keer training geven per week) en één wedstrijd per week.. de meiden zijn allemaal gezellig, en allemaal leuk om te zien. Telt ook mee voor mij.Die oude trainer (26) heeft trouwens ook 'n relatie gekregen met een meisje (22) daar.
hehe zat ook al te denken. Wedden dat mpj het gaat doen! Maar lijkt me ook gewoon leuk om te doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lachen!
Het zal je ego wel strelen dat je gevraagd bent door hen!
Ach je ontmoet iemand die je nog niet kent en je blijkt het echt allebei topgezellig te hebben zonder dat je meer wil dan vriendschap ( of friendship with benefits). Dan zit je dus in elkaars friendzone. Alleen maar mooi om een vriendin erbij te hebben om leuke dingen mee te doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Friendzone is een slap excuus dat gebruikt gaat worden wanneer er geen aantrekkings kracht is.
Zij of hij vind de persoon in kwestie gezellie en meer niet.
Maar omdat ze liever niet willen toegeven dat je een blauwtje gelopen hebt noemen ze het maar friendzone.
Wees gewoon eerlijk en zeg hij zij moest mij als partner niet.
Wat een frigide kuthoer gemene jongedame!quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou zeg hij zit al twee héle weken zonder sex dankzij haar, heb een beetje begrip voor hem
Haar probleem niet de zijne. Als ik me niet vergis is hij duidelijk geweest dat het scharrelen is en meer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj , je bent een hufter . Het spijt me dat te zeggen maar dat meisje heeft schijnbaar gevoelens voor je en daar maak jij misbruik van.
Verder is het totaal onrespectvol dat je niet eens begrip hebt voor haar standpunt. Met een beetje geluk dumpt ze je want ja scharrels kunnen je ook dumpen.
Haha.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:16 schreef debeterebob het volgende:
Altijd fijn om te weten dat het je niet aan jezelf ligt. Zo denk ik ook altijd; topinstelling
Volgens mij wilde hij juist een relatie met haar maar houdt zij die boot af omdat ze hem niet kan vertrouwen met andere meiden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haar probleem niet de zijne. Als ik me niet vergis is hij duidelijk geweest dat het scharrelen is en meer niet.
Dat zij gevoelens voor hem heeft is haar probleem. Kan ze het niet meer moet ze dat zeggen.
Tot die tijd kan hij gewoon door gaan.
Ik zou het zelfde doen. Je ben een scharrel en je blijft een scharrel, ben je duidelijk genoeg. Wilt zij meer? Jammer dan. Kan ze niet accepteren dat het bij scharrelen blijft moet
Ik denk dat je daarin gelijk hebt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij juist een relatie met haar maar houdt zij die boot af omdat ze hem niet kan vertrouwen met andere meiden.
Maar goed, zodra hij haar heeft vindt hij haar vast toch niet interessant meer net als toen hij haar net kende, hij wil vooral wat hij niet mag hebben.
Pardon???quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat een frigide kuthoer gemene jongedame!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt![]()
Wat een onzin, in mijn ogen dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
Juistem , dat bedoel ik ook zodra je weet dat iemand gevoelens heeft en word gekwetst door jouw acties dan kan je beter stoppen. Anders speel je met iemand zijn emotie en dat kun je beter laten.
Kutquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is een Yoda quote, jij nep-nerd!![]()
Dat jij scharrelen ziet als een soort van relatie betekent niet dat iedereen dat doet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj , je bent een hufter . Het spijt me dat te zeggen maar dat meisje heeft schijnbaar gevoelens voor je en daar maak jij misbruik van.
Verder is het totaal onrespectvol dat je niet eens begrip hebt voor haar standpunt. Met een beetje geluk dumpt ze je want ja scharrels kunnen je ook dumpen.
Ik vind dat jij (altijd) te snel oordeelt aangezien je in dit geval het hele verhaal niet kent. Ik gebruik helemaal niemand, dat doe ik sowieso nooit. En begrip voor haar standpunten heb ik wel degelijk. Het gaat mij erom dat ze mij op loopt te geilen en dan vervolgens niets wilt (plat verwoord).quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef formerjellybean het volgende:
Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Imo als je gevoelens krijgt, niet meer scharrelen. Beetje eigen verantwoordelijkheid.
Boos worden als de ander seks heeft gehad met iemand naast jou tijdens de scharrelperiode, vervolgens niet zeker zijn of je dan wel een relatie wil en dan op kinderachtige wijze hem uitdagen maar onthouden van seks, lijkt me toch niet helemaal de goeie manier om ermee om te gaan.
Jij was toch de geen die in een soort gelijke situatie zat? Je had een scharrel en opeens was hij weg en was jij boos en heel erg gekwetst.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie scharrelen niet als een soort relatie maar als je weet dat ngevoelens voor je heeft en je gaat spelen met die gevoelens is het wel een ander verhaal.
Een meisje is namelijk geen gebruiksvoorwerp, kies dan een opblaaspop.
Als het scharrelen is en meer niet vind ik dat je geen enkele verrantwoordelijkheid hoeft af te leggen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?
Dat vertrouwen komt ook niet 123 terug. Mpj ligt nou eenmaal goed in de markt. Dus of ze neemt geen relatie met hem, of wel. Niet die halve middenweg inclusief getease en alles. Daaruit blijkt dat ze hem eigenlijk wel wil. Ze heeft geen reden om aan te nemen dat hij vreemd zal gaan. Ze is gewoon onzeker en legt die schuld bij hem. Oneerlijk vind ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?
Dan verschillen we van mening. Ik vind het niet oke als iemand met 2 personen seks heeft als hij er ook met 1 nog iets zou willen beginnen en dat wederzijds is. Ik weet dat de grens vaag is, maar in de scharrelperiode iemand anders pakken lijkt me erg slecht voor beginnend vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het scharrelen is en meer niet vind ik dat je geen enkele verrantwoordelijkheid hoeft af te leggen.
Is geen relatie!
Nou ja, spelen met die gevoelens...ze hadden samen niet de afspraak om trouw te zijn aan elkaar voor zover ik weet. Natuurlijk is het niet slim om het scharrelen voort te zetten als een van de twee gevoelens heeft, en dan ook nog eens op te biechten dat je het in die periode met anderen hebt gedaan, maar hij heeft wel het beste met haar voor geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie scharrelen niet als een soort relatie maar als je weet dat ngevoelens voor je heeft en je gaat spelen met die gevoelens is het wel een ander verhaal.
Punt 3 zul je normaal gesproken ook vrijwel niet nodig hebben, tenzij je sociaal heel zwak bent en echt rare dingen zegt/doet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
effe over 3, gedrag.
Op een gegeven moment ben je wie je ben met je eigen gedrag en karakter.
Je kunt ook gemaakt gaan doen (dus in feite je anders voordoen alsdat je zelf ben)
Dat lijkt me toch ook niet de manier, of je moet je jezelf je hele leven anders voordoen alsdat je eigenlijk ben.
Nee ik blijf toch gewoon maar bij van "ik zeg wat ik denk" en als iemand dat niet waardeert dan is het niet iemand waarmee ik de rest van m'n leven samen wil zijn lijkt me.
Ik zou het ook niet doen, maar met een vertrouwensbreuk heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik vind het niet oke als iemand met 2 personen seks heeft als hij er ook met 1 nog iets zou willen beginnen en dat wederzijds is. Ik weet dat de grens vaag is, maar in de scharrelperiode iemand anders pakken lijkt me erg slecht voor beginnend vertrouwen.
Oh en dat geldt voor mij ook zelfs al voor zoenen eigenlijk.
Hij wil toch ook een relatie met haar? Dan is het je eigen glazen ingooien als je door blijft neuken. Dat hij het zelf een scharrel blijft noemen klinkt ook wel apart als hij haar ouders ook al ontmoet heeft en het is zelfs wat misleidend in deze.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, spelen met die gevoelens...ze hadden samen niet de afspraak om trouw te zijn aan elkaar voor zover ik weet. Natuurlijk is het niet slim om het scharrelen voort te zetten als een van de twee gevoelens heeft, en dan ook nog eens op te biechten dat je het in die periode met anderen hebt gedaan, maar hij heeft wel het beste met haar voor geloof ik.
Toen ik dat las over die ouders ontmoeten had ik ook even zoiets van...oke.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij wil toch ook een relatie met haar? Dan is het je eigen glazen ingooien als je door blijft neuken. Dat hij het zelf een scharrel blijft noemen klinkt ook wel apart als hij haar ouders ook al ontmoet heeft en het is zelfs wat misleidend in deze.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat debeterebob iets anders onder scharrelen verstaat dan anderen.
Ik zie een scharrel gewoon als een niet relatie. Debeterebob heeft het over de beginperiode van een relatie, waarin je nog niet echt vriend/vriendin bent.
Ik zie scharrelen als het leuk hebben met elkaar zonder dat je iets hebt met elkaar.quote:scharrel
1) Gelegenheidspartner 2) Losse verkering 3) Persoonsbenaming 4) Ratelaar 5) Vrijer
Omdat hij haar leuk vindt/verliefd is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom hij dat getease toestaat. Daar moet je korte metten mee maken. Next.
Ervaring leert dat veel mensen wel met anderen daten in die aanvangstijd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
. Misschien wel een beetje een vergelijkbare situatie. Zonder dat het gezegd is gaan mensen er tijdens het daten niet vanuit dat de ander ook met anderen date.
Ja maar wacht even.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik vind het niet oke als iemand met 2 personen seks heeft als hij er ook met 1 nog iets zou willen beginnen en dat wederzijds is. Ik weet dat de grens vaag is, maar in de scharrelperiode iemand anders pakken lijkt me erg slecht voor beginnend vertrouwen.
Ja, men zegt daarom wel dat langdurige seksrelaties/fuckbuddies niet werkt. Die lichamelijke aantrekkingskracht kan uiteindelijk uitgroeien tot meer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:57 schreef Bittere_Bal het volgende:
Krijgt in een scharrel verhouding niet altijd een van de participanten meer gevoelens dan de ander als je het maar lang genoeg laat duren?
Ik weet dus niet op Mpj daar duidelijk in is geweest. Ik denk eerder dat ze het er niet over hebben gehad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar wacht even.
Stel je twijfelt beiden of je wel of net iets wilt moet je natuurlijk niet een slag innde ronte gaan neuken.
Maar stel je hebt heel duidelijk gemaakt van het is scharrelen en meer niet dan ben je heel duidelijk geweest en kan je doen wat je wilt.
Vind ik dan.
Ik zou haar gelijk niet meer leuk vinden, but thats me.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij haar leuk vindt/verliefd is.
Ik ben wel benieuwd na hoeveel tijd dat dan zo'n beetje is. Zo'n seksrelatie/fuckbuddy voor jarenlang zou me ook stront gaan vervelen haha. Alleen de sex al.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, men zegt daarom wel dat langdurige seksrelaties/fuckbuddies niet werkt. Die lichamelijke aantrekkingskracht kan uiteindelijk uitgroeien tot meer.
Wat maakt die ouders nou weer uit?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat hij het zelf een scharrel blijft noemen klinkt ook wel apart als hij haar ouders ook al ontmoet heeft en het is zelfs wat misleidend in deze.
Dat lijkt me niet een standaard iets voor een basic scharrel, dat is meer een friend with benifits.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat maakt die ouders nou weer uit?
Me zusje heeft ook een scharrel, en die gaat ook gewoon met ons mee uit eten. En komt bij me pa over de vloer.
Ik ga zelfs op stap met hem. Is namelijk een top gozer.
Maar duidelijk is dat het hier bij blijft en het nooit een relatie gaat worden.
Wat me pa en ik wel jammer vinden, want het is echt een top gozer
Oh? Nou vind ik niet maar goed. Als ik een scharrel had kende me ouders haar ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet een standaard iets voor een basic scharrel, dat is meer een friend with benifits.
Maar goed het punt was vooral dat hij een relatie met haar wil en dan is het wel raar als je haar dan steeds een scharrel noemt, aangezien ze duidelijk meer betekent. En ja ouders ontmoeten is ook weer een stapje in de relatie richting.
Dan moet ze maar zeggen dat ze een relatie wil. De essentie van een scharrel is juist dat het niet boeit als iemand vreemdgaat, en dat geldt voor allebei de kanten. Als een van de twee daar problemen mee heeft moet hij/zij het niet doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Tuurlijk hoeft een scharrel niet geheim te zijn en dat zeg ik ook helemaal niet, maar een scharrel hoeft mijn ouders echt niet te leren kennen. Vrienden vind ik een heel ander verhaal dan mijn ouders. Maar als het puur en alleen voor de seks is ga ik mijn scharrel ook niet overal mee naartoe slepen, dus ook niet steeds naar mijn vrienden. Ik zou het niet verbergen dat er wat aan de gang is, maar een scharrel is een scharrel en geen maatje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh? Nou vind ik niet maar goed. Als ik een scharrel had kende me ouders haar ook.
En ik ken ook de scharrels van me vrienden. Je doet net als of het geheim moet zijn dat je een scharrel hebt
In theorie heb je gelijk. In de praktijk weet je soms niet wie je leuker vindt, en is het bovendien een grote gok of een relatie uberhaupt gaat werken. Ik ga niet alle bruggen achter me verbranden voordat ik zeker weet dat het meer gaat worden dan een scharrel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:31 schreef debeterebob het volgende:
hij vraagt hier hulp dus die geef ik hem. dan moet ie die wel accepteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maanvis zou je hier gewoon mee willen kappen. Je kan hem niet dwingen en dat moet je ook niet willen. Houd je alsjeblieft buiten zijn leven. Ik vind het van respect getuigen als je mensen die vrijheid gunt.
Hoho ik zeg genoeg dingen op school.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
volhoudershier kunnen jullie wel 250+ topics vullen maar buiten niks zeggen hè
Oh echt waar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho ik zeg genoeg dingen op school.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
volhoudershier kunnen jullie wel 250+ topics vullen maar buiten niks zeggen hè
Ja ik had zelfs een heule presentatie vandaag, poeh he.quote:
Geen korte rokjes meer ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo ik ga vanavond voor het eerst een broek aandoen met "uitgaan"
ik denk dat dat iets té is i.c.m. een hemdjequote:
Sterkte tijdens deze zware tijden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo ik ga vanavond voor het eerst een broek aandoen met "uitgaan"
huh?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sterkte tijdens deze zware tijden.
Gelukkig heb je het overleefdquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik had zelfs een heule presentatie vandaag, poeh he.
Belangrijker heb je nog iets onder die broek aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niets, laat maar. Apart dat je nog nooit eerder dat in een broek hebt gedaan.
Presenteren is niet eng hoor.quote:
Jij liever dan ikquote:
Ligt eraan wat je te bieden hebt, uitgezonderd dat je een rok moet dragen om sexy te lijken/aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje grefo draagt ook een rok. Dat zegt nog niet allesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je te bieden hebt, uitgezonderd dat je een rok moet dragen om sexy te lijken/aandacht te krijgen.
wel tot/over de knieën en niet net onder de kontquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een beetje grefo draagt ook een rok. Dat zegt nog niet alles
Refo kunnen ook sexy zijn in een middeleeuws manierquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef kedge het volgende:
[..]
wel tot/over de knieën en niet net onder de kont
Ja ik draag bijna nooit een broek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Euhhhhhhh nee. Maar goed dat heb ik bij bijna alles wat je zegt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik draag bijna nooit een broek.
Oh gosh, volgens mij beseffen jullie niet hoe bijzonder dit is. Zo heftig.
Met een broek kan je er ook heus sexy uitzien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je te bieden hebt, uitgezonderd dat je een rok moet dragen om sexy te lijken/aandacht te krijgen.
Nederland is toch wel het broekenland bij uitstek of niet.? Ik zie eigenlijk praktisch iedereen in broek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een broek kan je er ook heus sexy uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
So
[..]
Nederland is toch wel het broekenland bij uitstek of niet.? Ik zie eigenlijk praktisch iedereen in broek.Hoezo maak je dan de associatie met hem? Overigens geloof ik ook niet dat hij heel gelukkig is. Zal me niets verbazen als die binnen een aantal jaar het loodje legt door ondervoeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is wel een sexy broek. Want een neger zei een keer tegen me "so billies" toen ik die broek aanhad. Hij kan er dus mee door.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
He als een neger wat over je billen zegt weet je dat het goed zit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dit is wel een sexy broek. Want een neger zei een keer tegen me "so billies" toen ik die broek aanhad. Hij kan er dus mee door.
Zijn negers billenmannen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
He als een neger wat over je billen zegt weet je dat het goed zit.
Dat is wel het stereotype.quote:
met de woorden neger + billen maak ik de associatie van een "grote derriere"quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
He als een neger wat over je billen zegt weet je dat het goed zit.
Dat ontken ik zeker niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niets mis met grote stevige kont die je lekker vast kan pakken en op slaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef kedge het volgende:
[..]
met de woorden neger + billen maak ik de associatie van een "grote derriere"
Deze topic vooral: Rode skinny jeans. Waar te koop?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo maak je dan de associatie met hem? Overigens geloof ik ook niet dat hij heel gelukkig is. Zal me niets verbazen als die binnen een aantal jaar het loodje legt door ondervoeding.
Als hij even wat meer gaat eten is het wel een briljante gast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze topic vooral: Rode skinny jeans. Waar te koop?
Even door heen scrollen voor pics
Eens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis met grote stevige kont die je lekker vast kan pakken en op slaan
Die heb ik al lang gezien. Ik ga er maar niet te veel over zeggen, vind het nogal een trieste persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze topic vooral: Rode skinny jeans. Waar te koop?
Even door heen scrollen voor pics
Het hele figuur eigenlijk niet speciaal de kont of de borstenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens.
Ik denk dat ik meer waarde hecht aan de kont dan aan de borsten van een vrouw.
Als ik zo kijk naar de meisjes waar ik een oogje op had.
Nja ik ook niet meer. Geen idee of ik nu al tegen policy ben ingegaan. Hij is vrij opgewekt in tegenstelling tot sommige users hier, maar misschien is dat een facade. En ja verder zie ik hem te weinig posten om echt een oordeel te hebben. En nu ga ik weer o ntopicquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik al lang gezien. Ik ga er maar niet te veel over zeggen, vind het nogal een trieste persoonlijkheid.
Ik heb een vriendin gehad die voor bijna niks heeft, maar haar achterste en uiterlijk compenseerde flink. Ik zal een vrouw nooit afwijzen op haar cupmaat, wel op haar omvang.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens.
Ik denk dat ik meer waarde hecht aan de kont dan aan de borsten van een vrouw.
Als ik zo kijk naar de meisjes waar ik een oogje op had.
ipv een edit; quote ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die voor bijna niks heeft, maar haar achterste en uiterlijk compenseerde flink. Ik zal een vrouw nooit afwijzen op haar cupmaat, wel op haar omvang. ( innerlijk is ook belangrijk uiteraard )
Ja klopt, maar over onzekerheid heenstappen is makkelijk gezegd maar erg moeilijk gedaan. Ik wil niet dat zij zich de hele tijd zorgen gaat maken als ik die meiden ga trainen dus kan ik wel rekening met haar houden. Ik vermoed dat als ik die meiden ga trainen, ik haar dan definitief kwijt ben. Maar opzich slaat het ook nergens op dat ik iets misschien niet ga doen terwijl het mij leuk lijkt maar zij het niet goed vindt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze wil geen relatie, maar ze claimt je wel? Leuk ja.
Bovendien zelfs al hebben jullie straks een relatie zal ze toch over die onzekerheid heen moeten stappen. Er zullen altijd meisjes zijn die jou leuk vinden en met je gaan flirten. Zo lang jij daar niet op in gaat en gewoon trouw aan haar bent moet het geen probleem zijn.
Als het je oprecht leuk lijkt, gewoon doen.
Wanneer ga je cold turkey?:{ Weg met die teasende claimmuts!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:03 schreef Mpj het volgende:
Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben bij dat festival en ik lees de verhalen wel. En heloef, ik hoop dat je op een meisje bent afgestapt daar (belofte hé)!Ik ben helaas druk bezig voor school.
Maar over dat voetbalteam trainen, dat ga ik wel doen (denk ik) alleen is mijn scharrel het daar helemaal niet mee eens. Gisteravond gingen we namelijk wat drinken in de stad en we kwamen binnenlopen in een café en hoe toevallig ook, zat er een meisje met vriendinnen die in het team zit die ik misschien ga trainen. Dat meisje is doodnormaal op mij afgestapt (opzich wel logisch vind ik) en heeft gezegd dat ze het leuk vindt dat ik mogelijk de nieuwe trainer wordt en dat ze er zin in heeft enzovoort. Verder gewoon gepraat over wat voor studie zij doet, ik doe, enzovoort. Normaal gesprek dus.
Máár volgens mijn scharrel en een vriendin van haar was ze aan het flirten met mij en de hele tijd aan het kijken en aan het lachen (ik vind dat lachen van 'n afstand niet per definitie flirten maar okay). Ze is het er dus helemaal niet mee eens áls ik dat team ga trainen. Ik zit te twijfelen om rekening met haar te houden maar aan de andere kant hebben we helemaal geen relatie en dat team trainen lijkt me oprecht leuk. Tsja..
Tja, je zal voor jezelf een beetje moeten bepalen waar de grens ligt. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij niet meer kan doen wat je leuk vindt omdat zij bang is dat je er met een andere meid vandoor gaat. Er rekening mee houden is goed, maar laat je niet te veel belemmeren in je normale doen en laten. Is ook geen goeie basis voor een relatie, denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja klopt, maar over onzekerheid heenstappen is makkelijk gezegd maar erg moeilijk gedaan. Ik wil niet dat zij zich de hele tijd zorgen gaat maken als ik die meiden ga trainen dus kan ik wel rekening met haar houden. Ik vermoed dat als ik die meiden ga trainen, ik haar dan definitief kwijt ben. Maar opzich slaat het ook nergens op dat ik iets misschien niet ga doen terwijl het mij leuk lijkt maar zij het niet goed vindt.Moeilijke situatie maar ik praat er nog wel met haar over vanavond.
Hahaha nee. Dit meisje is voor mij wel anders, ik vind haar echt leuk en dat maakt het moeilijk. Ik ga me aanpassen aan bepaalde dingen voor haar, als het maar niet te gek wordt en als ze maar weer mijn vertrouwen wint na een poosje. Het is trouwens niet dat ze het me verbied, ze heeft alleen aangegeven dat ze het liever niet heeft. En ik denk dat als ik het doe, het slechter tussen ons gaat en ze mij nog erger gaat wantrouwen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je cold turkey?:{ Weg met die teasende claimmuts!
En ze gaat je ook nog de wet voorschrijven? Word eens wakker en doe haar eens even gauw weg. Doe jezelf een plezier.
Gefeliciteerd, je bent 1 stap dichterbij om haar kwijt te raken!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha nee. Dit meisje is voor mij wel anders, ik vind haar echt leuk en dat maakt het moeilijk. Ik ga me aanpassen aan bepaalde dingen voor haar, als het maar niet te gek wordt en als ze maar weer mijn vertrouwen wint na een poosje. Het is trouwens niet dat ze het me verbied, ze heeft alleen aangegeven dat ze het liever niet heeft. En ik denk dat als ik het doe, het slechter tussen ons gaat en ze mij nog erger gaat wantrouwen.
Ik ga gewoon voor haar wat dus betekend dat ik dat team niet ga trainen, heb ik besloten. Vrienden gaan mij uitlachen, maar ik wil haar niet kwijt en onzeker(der) maken om zoiets.
Volgens jou, maar waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent 1 stap dichterbij om haar kwijt te raken!
Hoe lang ben jij daar nou actief? Sinds kort toch pas? En nu al zo'n succesquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef kedge het volgende:
Gisteravond toch weer ingelogd op PAIQ ... mooi verhaal ...
Succes behaal je door eerst onsuccesvol te zijn op paiqquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij daar nou actief? Sinds kort toch pas? En nu al zo'n succes
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan; ik ben al 3 jaar onsuccesvol op PaiQquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef kedge het volgende:
[..]
Succes behaal je door eerst onsuccesvol te zijn op paiqDeze heb ik ook niet via speeddate of match. Ze had mijn foto als hoogst beoordeeld en kan dan ook meteen haar foto zien. Had al mijn puntjes gebruikt om haar een berichtje te sturen en zij reageerde weer op mijn berichtje.
Als je eerst elkaars foto ziet, is de "klik" toch wat beter vind ik.
En om je vraag te beantwoorden: 3 weken ofzo
Waar denk je zelf dat het aan ligt ? Ik kreeg gister wel signalen door dat veel jongens op paiq; opdringerig en slijmerig zijn/overkomen. Die worden vrij snel weggedrukt en genegeerd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan; ik ben al 3 jaar onsuccesvol op PaiQ
Zoveel maakt het mij niet uit om dat op te geven/niet te doen. Het is nu nog geen relatie maar er zit wel 'n relatie in. En ik vind haar inderdaad heel erg leuk. Aanpassen bedoel ik mee dat ze mij best mag controleren, ik geen contact meer heb met andere meiden etc. Als ze mij op een gegeven moment maar weer vertrouwt zodat aanpassen vervolgens helemaal niet meer nodig is. Dat is meer het idee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Mpj waarom geef je in hemelsnaam iets op om een scharrel of hoe je jullie relatie ook willen noemen, niet kwijt te raken? Je mag haar dan wel heel leuk vinden en volgens mij is dat al vrij uniek voor jou, jezelf aanpassen gaat op de lange termijn niet werken hoor
Gewoon een praatje maken. Over whatever. En als het klikt vragen of je vaker kan praten. Of je haar nummer/msn/whatever magquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef geenvetzak het volgende:
even ONtopic: hoe laat ik blijken dat ik een meisje aantrekkelijk vind als ik met haar praat? Ik ben namelijk niet zo van "ik ben geil en jij bent een lekker wijf", bovendien ga ik eigenlijk nooit uit en kom ik eerder meiden in de stad of op mijn werk tegen.
En nog een vraag erachteraan: wanneer is het normaal om iemands telefoonnummer te vragen?
en nog even om mezelf helemaal voor schut te zetten: wat zijn goeie alternatieven voor eerste dates als je een beetje krap bij kas bent?
Ik kan niet wachten op de reacties
bedankt, maar ikzelf zou dus nooit denken dat iemand me leuk vind als die gewoon een praatje maakt, dus waarom zou een ander dat wel denken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een praatje maken. Over whatever. En als het klikt vragen of je vaker kan praten. Of je haar nummer/msn/whatever mag
Tsja je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
bedankt, maar ikzelf zou dus nooit denken dat iemand me leuk vind als die gewoon een praatje maakt, dus waarom zou een ander dat wel denken?
als je het over mij hebt (volgende keer quotenquote:
Ja jou bedoelde ik ja. Initiatief leren kan je leren. Gaat hier ook wel wat beter. Maar ik snap je positie wel. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
als je het over mij hebt (volgende keer quoten), niemand in mijn directe vriendengroep gaat uit, en ik ben niet echt een partystarter dus in me eentje vind ik niks. Voor de rest is het omdat ik verder bijna alleen maar slechte dingen hoor over het uitgaansleven in mijn stad...
Ik ga zo weg naar mijn scharrel en heb afgesproken met vrienden in de stad, maar het regent hier (volgens mij zo ook onweer), dus ik doe rustig aan.quote:
20 en nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ga zo weg naar mijn scharrel en heb afgesproken met vrienden in de stad, maar het regent hier (volgens mij zo ook onweer), dus ik doe rustig aan.
Hoe oud ben jij eigenlijk en heb je wel eens een meisje gehad?
ik reply wel met een quotequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja jou bedoelde ik ja. Initiatief leren kan je leren. Gaat hier ook wel wat beter. Maar ik snap je positie wel. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Bijna 22, verder zit ik op een informatica studie (bijna geen meiden te bekennen natuurlijk) en ik game veel. Mijn vriendengroep is zo mogelijk nog verder heen dan ik. Dat is op zich wel fijn, maar aan de andere kant kom ik hierdoor bijna nooit in andere omgevingen.. tja
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.quote:
Ja, je hoort het van andere mensen maar je hebt het nooit ervaren. Zo kom je de deur ook nooit uit qua uitgaan, ofwel? Niemand uit jouw directe vriendengroep, misschien kan je bijv. met klasgenoten weggaan waar je een beetje goed mee op kan schieten, ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
als je het over mij hebt (volgende keer quoten), niemand in mijn directe vriendengroep gaat uit, en ik ben niet echt een partystarter dus in me eentje vind ik niks. Voor de rest is het omdat ik verder bijna alleen maar slechte dingen hoor over het uitgaansleven in mijn stad...
ik ben zeker wel uitgegaan hier, en ik vind zelf ook dat het een aantal keren totaal niet leuk is geweest (heel lang in rij staan, je kont niet kunnen keren als je binnen bent, mensen die irritant dronken zijn en dus niet gezellig dronken). Als ik dan hoor dat dat geen uitzonderingen zijn dan lijkt me het geen slechte zaak om daarvan uit te gaan!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.
[..]
Ja, je hoort het van andere mensen maar je hebt het nooit ervaren. Zo kom je de deur ook nooit uit qua uitgaan, ofwel? Niemand uit jouw directe vriendengroep, misschien kan je bijv. met klasgenoten weggaan waar je een beetje goed mee op kan schieten, ik noem maar wat.
Als dat het punt is dat je wil maken. :'quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.
[..]
Jij moet sowieso niet oordelen/praten over mijn verleden. Al had je 300 meisjes gehad en was je supergespierd (kijk hoe je denktquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als dat het punt is dat je wil maken. :'
Wanneer mag je wel dom doen over jouw verleden? Als je gespierder bent als jou, 9 meisjes hebt gehad en er 3 ontmaagd heb? Andere suggesties?
Je weet dat je argumentatie niet klopt, als je insinueert dat ik er niks over mag zeggen omdat ik zelf niet alle ervaring heb die jij hebt.
Ik heb er wel een mening over, maar ik wil hier niet te persoonlijk worden, ik wil het wat algemener maken. Ik zie niet in waarom mijn mening minder waard is dan die van jou. Verder vallen mij dingen op in je verhalen waar ik me niet in kan vinden en moeite mee heb en daar ga ik dan mijn mening over geven. Als je dat niet wilt, heb je pech.
Als je wil, kan ik over pm/dm wel beter uitleggen wat mijn beeld over jou gevormd heeft. Ik denk dat deze plek hier niet geschikt voor is.
En als laatste. Ik ben hier niet om jou hier telkens te bashen; ik hoop dat dat duidelijk is. Hopelijk snap je waarom ik iets vind. Ik probeer waar mogelijk argumentatie te geven.
Ja het lukt mij wel met vrouwen maar niet altijd,quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo het lukt nog steeds niet met de mannen
ik weet niet
groeten ( sorry ben een beetje raar vandaag)
Waarom hoort dat? Het is een forum toch, jij hebt ook je mening over andere mensen die je vast niet altijd voor je houdt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet oordelen/praten over mijn verleden. Al had je 300 meisjes gehad en was je supergespierd (kijk hoe je denkt![]()
), je hoort gewoon je mond te houden.
Hoe was het stappen in broek?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet
ohquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was het stappen in broek?
Tja, omdat fok dat zo heeft bedacht. Dat is in elk topic zo. Maximaal 300 posts en dan kan je een nieuwe openen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef geenvetzak het volgende:
Trouwens: waarom zit er een postlimit op de thread?
jammer.quote:Op zondag 11 september 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, omdat fok dat zo heeft bedacht. Dat is in elk topic zo. Maximaal 300 posts en dan kan je een nieuwe openen.
Alleen vandaag?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet
Herhalen kan nooit kwaad.quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
jammer.
aangezien er niet echt op mijn laatste vraagjes is ingegaan stel ik ze wel opnieuw in de nieuwe thread!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |