abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101715865
Nou als ik het zo lees, is dat speeddaten zo gek nog niet.

Van mij hoeft mijn vriendin helemaal niet zo sociaal te zijn, als ze maar met mij goed kan praten. En ik ben ook echt niet zo moeilijk qua kleding en shit, eigenlijk interesseert mij dat maar weinig. Mijn ex was juist heel erg met haar uiterlijk bezig en dat mag van mij dus juist wel wat minder.

Blijven jullie daar inderdaad maar weg, des te meer keus voor de gewone sterveling *O*
There is a long line down from heaven.
pi_101715913
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mensen die lelijk zijn. Ken er ook niet veel van trouwns.

Maar je moet je zelf presenteren, als dat goed zit win je al zoveel!

Draag kleding dat bij je leeftijd past en de juiste maat. Niet te groot of te klein.
Daar doelde ik op. Ik vind persoonlijk dat slechte verzorging en slechte kleding iemand lelijk(er) maakt. Je moet jezelf simpelweg goed verzorgen en ook 'n beetje spontaan/leuk/open zijn, dan ben je voor de meeste mensen al een stuk mooier.
pi_101716137
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Voor oordelen bedoel je neem ik aan?
Uiteraard bedoelde ik vooroordelen. Heb al de hele week lange dagen gehad en mijn hersenen moeten daar weer even aan wennen, sorry.

quote:
Feit is dat de mensen die ik gezien hebben net ovenral buiten vallen in het dagelijka leven. Ze doen in mijn ogen net niet mee. En zo zullen heel veel mensen denken.

Ik snap het als je zegt dat het niet aardig is, maar de waarheid is vaak ook niet aardig.
Ik weet niet wat ik moet denken als je zegt dat ze niet niet meedoen in het dagelijks leven.

quote:
Maar die groep mensen hebben het net even wat moeilijker dan een gemiddeld persoon.

Maar dit is wel iets waar ze in hele grote lijnen zelf kunnen verranderen.
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.

Op mij komt het gewoon heel beledigend over omdat ik mezelf een beetje aangesproken voel; en zeker als je dan dingen zegt zoals "En zo zullen heel veel mensen denken." dan trek ik mezelf dat gewoon heel erg aan. Misschien moet ik dat ook gewoon niet doen, maar ik vind het gewoon shit om te horen.
pi_101716333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.
Dat hebben meer mensen.. ik heb dat ook altijd gehad.

En de grap is dat er genoeg vrouwen zijn die precies hetzelfde meemaken.
pi_101716501
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:00 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dat hebben meer mensen.. ik heb dat ook altijd gehad.

En de grap is dat er genoeg vrouwen zijn die precies hetzelfde meemaken.
Als ik toch eens wist waar ik zulke vrouwen kon vinden..
  donderdag 8 september 2011 @ 18:08:51 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101716574
Ik zit er nu aan te denken dat ik morgen waarschijnlijk mijn belofte moet inlossen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101716610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
Als ik toch eens wist waar ik zulke vrouwen kon vinden..
Misschien wel bij het speeddaten :P

Maar eigenlijk zitten ze overal.. je moet alleen contact zien te leggen. Punt is dat je alles moet proberen een keer om erachter te komen.
  donderdag 8 september 2011 @ 18:16:49 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101716802
quote:

is dat erg dat je overal net buiten valt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101717012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja. Hierdoor heb ik geen vrienden, ben ik eenzaam en leef ik niet echt het gemiddelde leven van de meeste leeftijdsgenoten.
  donderdag 8 september 2011 @ 18:25:14 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101717071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wel als je er depressief van wordt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 8 september 2011 @ 18:39:09 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101717483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja. Hierdoor heb ik geen vrienden, ben ik eenzaam en leef ik niet echt het gemiddelde leven van de meeste leeftijdsgenoten.
Nee, daardoor komt het niet. Dat komt door je negatieve en apathische instelling. Dat zorgt ervoor dat mensen het niet leuk vinden om met je om te gaan.
Ik ben ook niet iemand die met alle groepjes meedoet. Maar ik heb wel veel vrienden, 'maten' van sporten en familie waarmee ik erg goed omga. Hoe doe ik dat dan? Nou, ik kies m'n eigen contacten en ga op een positieve manier met mezelf en met mensen om.
Persoonlijk dacht ik eigenlijk dat je liever eenzaam bent en liever niet met mensen omgaat. Maar nu blijkt dat toch niet zo te zijn. Wil je dat veranderen en ben je bereid daarvoor alles te doen? Zet dat dan hier neer in een post : "IK WIL VERANDEREN EN IK BEN BEREID DAARVOOR ALLES TE DOEN!"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 september 2011 @ 19:02:33 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101718320
quote:

[..]

Uiteraard bedoelde ik vooroordelen. Heb al de hele week lange dagen gehad en mijn hersenen moeten daar weer even aan wennen, sorry.

maakt niks uit, kan gebeuren toch!
Ik maak meer spelfouten dan wie dan ook hier :D

quote:
Ik weet niet wat ik moet denken als je zegt dat ze niet niet meedoen in het dagelijks leven.

mensen die sociaal net niet mee komen. Denk aan een verlegen jongen of meisje ergens in de hoek. En dat gaat vaak samen met net verkeerde kleding.

quote:
ja en hoe komt dat denk je? Ik denk om het volgende,

Niet al te beste uiterlijke verzorging. Denk aan kleding, kapsel enz
Communicatief niet goed zijn.
Een hele negatieve houding.

Dat alles bij elkaar zorgt er voor dat je net buiten alles valt en dus net niet mee doet.

quote:
Op mij komt het gewoon heel beledigend over omdat ik mezelf een beetje aangesproken voel; en zeker als je dan dingen zegt zoals "En zo zullen heel veel mensen denken." dan trek ik mezelf dat gewoon heel erg aan. Misschien moet ik dat ook gewoon niet doen, maar ik vind het gewoon shit om te horen.
of je moet het juist wel doen. Want het is dan wel niet leuk om te horen. Maar soms is de waarheid helemaal niet leuk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_101719383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zijn er ook dat soort vrouwmensen? waar kan je dat soort vrouwen vinden?
en zijn er ergens fotos van speeddate dingen? waar vaagjes te zien is wat voor volk er dan komt.

ik heb nog eens me dingen zitten overdenken. volgensmij probeer ik ook gewoon met de verkeerde vrouwen om te gaan, altijd van die . naja prive en maakt ook niet uit. maar ik ben er mee bezig(het overdenken dan, want ik doe niets)
Ben je al naar de uni gegaan?
pi_101719549
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:02 schreef ook_gek het volgende:

mensen die sociaal net niet mee komen. Denk aan een verlegen jongen of meisje ergens in de hoek. En dat gaat vaak samen met net verkeerde kleding.
Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.

Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.

quote:
ja en hoe komt dat denk je? Ik denk om het volgende,

Niet al te beste uiterlijke verzorging. Denk aan kleding, kapsel enz
Communicatief niet goed zijn.
Een hele negatieve houding.

Dat alles bij elkaar zorgt er voor dat je net buiten alles valt en dus net niet mee doet.
De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.

quote:
of je moet het juist wel doen. Want het is dan wel niet leuk om te horen. Maar soms is de waarheid helemaal niet leuk.
Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
pi_101719632
Ik ben trouwens gevraagd om een damesteam te trainen (vroeger ook gedaan) alleen zijn deze meiden van 17 t/m 23. Die meiden hebben mij gevraagd, ik weet alleen niet of ik het wil doen; er gaat veel tijd in zitten (sowieso twee keer training geven per week) en één wedstrijd per week.. de meiden zijn allemaal gezellig, en allemaal leuk om te zien. Telt ook mee voor mij. _O- Die oude trainer (26) heeft trouwens ook 'n relatie gekregen met een meisje (22) daar.
pi_101719871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:

De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.

Daar heb je misschien wel voor de faalangst trainingen voor. Of alleen al trainingen in presenteren, openbaar spreken en voor een groep staan zouden daarbij helpen. Een baan bij een callcenter of ergens anders waar je wel met mensen moet praten kan ook.
pi_101719970
quote:

[..]

Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.

Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.

[..]

[..]

Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
Onzin. De meeste mensen willen jou een kans geven. Ligt allemaal aan jezelf, niet aan andere mensen. Zelf initiatief nemen.
pi_101720023
quote:

[..]

[..]

[..]

Tip, eerst even indrinken ;)
Ja het is slecht maar het kan wel helpen om net even die kleine stap te nemen om mensen aan te spreken.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 8 september 2011 @ 19:43:15 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101720030
quote:

[..]

Kijk je vraag je precies het verkeerde af.

De vraag moet juist zijn, wat heb ik al gedaan om daar niet keer op keer te belanden?

quote:
iknweet het ook niet want ik ken je niet. Stuur ewn foto via pm en ik geef je een eerlijk antwoord!

Maar het is niet door slaggevend het is een onderdeel van!

quote:
kijk daar gaa je weer. Je verwacht een eerlijke kans. Je gaat wachten. Schiet niet op. Met wachten bereik je niks!

quote:
jij WILT er niks aan doen! Dat is de waarheid.

Soms zijn dingen zoals ze zijn. En in dit geval is de waarheid voor jou niet leuk. Dat is niet anders.

Als jij nou eens echt iets gaat ondernemen zal de waarheid zijn dat jij je goed gaat voelen!

Dan is die zelfde waarheid voor jou opeens wel leuk en fijn!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_101720076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef kree het volgende:

[..]

Tip, eerst even indrinken ;)
Ja het is slecht maar het kan wel helpen om net even die kleine stap te nemen om mensen aan te spreken.
Sommige mensen worden daar juist sloom van.
pi_101720162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja het zal per persoon verschillend zijn inderdaad.
Mij heeft het wel geholpen bij m'n laatste (mislukte) date.

Maargoed het is toch net effe makkelijker om open te zijn als je een borrel op hebt.
Althans wel voor mij. ;)
pi_101720171
quote:

[..]

Je moet ook niet te veel drinken. Een of twee drankjes
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101720196
quote:
[..]
Ja inderdaad :)

Maar goed, dat kun je dan wel uitproberen. Ik word er zelf inderdaad altijd sloom van.. wel lekker als ik loop te piekeren, een biertje zorgt voor wat meer rust in mijn hoofd.. maar gezelliger / ondernemender word ik er niet van haha :)
pi_101720294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ja inderdaad :)

Maar goed, dat kun je dan wel uitproberen. Ik word er zelf inderdaad altijd sloom van.. wel lekker als ik loop te piekeren, een biertje zorgt voor wat meer rust in mijn hoofd.. maar gezelliger / ondernemender word ik er niet van haha :)
Hmm ja ik weet het niet bij mij, ik heb zelf in ieder geval het idee dat ik gezelliger wordt en ik heb dan ook meer contacten (heb ik het niet alleen over vrouwen)

Btw die ondertitel van je Am-C-G-D ? vertel èèn of ander nummer?
pi_101720395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:

Daar heb je misschien wel voor de faalangst trainingen voor. Of alleen al trainingen in presenteren, openbaar spreken en voor een groep staan zouden daarbij helpen. Een baan bij een callcenter of ergens anders waar je wel met mensen moet praten kan ook.
Maar spreken voor een groep/presenteren vind ik juist heel makkelijk en is geen enkel probleem. Me in een groep mensen bevinden vind ik heel erg shit. Ik ben op een paar uitzonderingen na de belichaming van Socially Awkward Penguin

quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef ook_gek het volgende:

Kijk je vraag je precies het verkeerde af.

De vraag moet juist zijn, wat heb ik al gedaan om daar niet keer op keer te belanden?
Er zijn verschillende keren geweest dat het aan het begin in een nieuwe situatie/groep tijdelijk wat beter leek te gaan, maar uiteindelijk is dat altijd hoe het afloopt.

quote:
iknweet het ook niet want ik ken je niet. Stuur ewn foto via pm en ik geef je een eerlijk antwoord!
Ik zal eens een keer een foto van mezelf proberen te maken en dan zal ik dat eens doen.

quote:
kijk daar gaa je weer. Je verwacht een eerlijke kans. Je gaat wachten. Schiet niet op. Met wachten bereik je niks!
Tuurlijk verwacht ik een eerlijke kans; die geef ik anderen namelijk ook. Maar het is ook gewoon zo dat ik niet weet wat ik moet doen en als ik wel wat doe dan heeft het nooit zin.

quote:
Als jij nou eens echt iets gaat ondernemen zal de waarheid zijn dat jij je goed gaat voelen!
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')