Daar doelde ik op. Ik vind persoonlijk dat slechte verzorging en slechte kleding iemand lelijk(er) maakt. Je moet jezelf simpelweg goed verzorgen en ook 'n beetje spontaan/leuk/open zijn, dan ben je voor de meeste mensen al een stuk mooier.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mensen die lelijk zijn. Ken er ook niet veel van trouwns.
Maar je moet je zelf presenteren, als dat goed zit win je al zoveel!
Draag kleding dat bij je leeftijd past en de juiste maat. Niet te groot of te klein.
Uiteraard bedoelde ik vooroordelen. Heb al de hele week lange dagen gehad en mijn hersenen moeten daar weer even aan wennen, sorry.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor oordelen bedoel je neem ik aan?
Ik weet niet wat ik moet denken als je zegt dat ze niet niet meedoen in het dagelijks leven.quote:Feit is dat de mensen die ik gezien hebben net ovenral buiten vallen in het dagelijka leven. Ze doen in mijn ogen net niet mee. En zo zullen heel veel mensen denken.
Ik snap het als je zegt dat het niet aardig is, maar de waarheid is vaak ook niet aardig.
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.quote:Maar die groep mensen hebben het net even wat moeilijker dan een gemiddeld persoon.
Maar dit is wel iets waar ze in hele grote lijnen zelf kunnen verranderen.
Dat hebben meer mensen.. ik heb dat ook altijd gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.
Als ik toch eens wist waar ik zulke vrouwen kon vinden..quote:Op donderdag 8 september 2011 18:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen.. ik heb dat ook altijd gehad.
En de grap is dat er genoeg vrouwen zijn die precies hetzelfde meemaken.
Misschien wel bij het speeddatenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
Als ik toch eens wist waar ik zulke vrouwen kon vinden..
is dat erg dat je overal net buiten valt?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.
Ja. Hierdoor heb ik geen vrienden, ben ik eenzaam en leef ik niet echt het gemiddelde leven van de meeste leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat erg dat je overal net buiten valt?
Wel als je er depressief van wordt.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat erg dat je overal net buiten valt?
Nee, daardoor komt het niet. Dat komt door je negatieve en apathische instelling. Dat zorgt ervoor dat mensen het niet leuk vinden om met je om te gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja. Hierdoor heb ik geen vrienden, ben ik eenzaam en leef ik niet echt het gemiddelde leven van de meeste leeftijdsgenoten.
maakt niks uit, kan gebeuren toch!quote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Uiteraard bedoelde ik vooroordelen. Heb al de hele week lange dagen gehad en mijn hersenen moeten daar weer even aan wennen, sorry.
mensen die sociaal net niet mee komen. Denk aan een verlegen jongen of meisje ergens in de hoek. En dat gaat vaak samen met net verkeerde kleding.quote:Ik weet niet wat ik moet denken als je zegt dat ze niet niet meedoen in het dagelijks leven.
ja en hoe komt dat denk je? Ik denk om het volgende,quote:Dat weet ik niet. Persoonlijk heb ik veel ervaring met altijd overal waar ik kom net buiten de groep te vallen en dat patroon sluipt er op elke nieuwe plek ook weer in.
of je moet het juist wel doen. Want het is dan wel niet leuk om te horen. Maar soms is de waarheid helemaal niet leuk.quote:Op mij komt het gewoon heel beledigend over omdat ik mezelf een beetje aangesproken voel; en zeker als je dan dingen zegt zoals "En zo zullen heel veel mensen denken." dan trek ik mezelf dat gewoon heel erg aan. Misschien moet ik dat ook gewoon niet doen, maar ik vind het gewoon shit om te horen.
Ben je al naar de uni gegaan?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn er ook dat soort vrouwmensen? waar kan je dat soort vrouwen vinden?
en zijn er ergens fotos van speeddate dingen? waar vaagjes te zien is wat voor volk er dan komt.
ik heb nog eens me dingen zitten overdenken. volgensmij probeer ik ook gewoon met de verkeerde vrouwen om te gaan, altijd van die . naja prive en maakt ook niet uit. maar ik ben er mee bezig(het overdenken dan, want ik doe niets)
Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:02 schreef ook_gek het volgende:
mensen die sociaal net niet mee komen. Denk aan een verlegen jongen of meisje ergens in de hoek. En dat gaat vaak samen met net verkeerde kleding.
De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.quote:ja en hoe komt dat denk je? Ik denk om het volgende,
Niet al te beste uiterlijke verzorging. Denk aan kleding, kapsel enz
Communicatief niet goed zijn.
Een hele negatieve houding.
Dat alles bij elkaar zorgt er voor dat je net buiten alles valt en dus net niet mee doet.
Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.quote:of je moet het juist wel doen. Want het is dan wel niet leuk om te horen. Maar soms is de waarheid helemaal niet leuk.
Daar heb je misschien wel voor de faalangst trainingen voor. Of alleen al trainingen in presenteren, openbaar spreken en voor een groep staan zouden daarbij helpen. Een baan bij een callcenter of ergens anders waar je wel met mensen moet praten kan ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.
Onzin. De meeste mensen willen jou een kans geven. Ligt allemaal aan jezelf, niet aan andere mensen. Zelf initiatief nemen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.
Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.
[..]
De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.
[..]
Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
Tip, eerst even indrinkenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben in de meeste situaties zo'n verlegen jongen in de hoek. Maar de vraag is ook meer hoe dat komt dat ik daar steeds weer beland.
Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.
[..]
[..]
Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
Kijk je vraag je precies het verkeerde af.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef benzin het volgende:
[..]
iknweet het ook niet want ik ken je niet. Stuur ewn foto via pm en ik geef je een eerlijk antwoord!quote:Met mijn kleding weet ik niet of er iets mis is, in mijn ogen is het gemiddeld. Er zijn heel veel mensen die er slechter uitzien dan ik die het beter doen, dus ik denk sowieso dat de invloed daarvan niet zo groot is als jij nu schetst.
kijk daar gaa je weer. Je verwacht een eerlijke kans. Je gaat wachten. Schiet niet op. Met wachten bereik je niks!quote:De enigste die in het echt op mij van toepassing is, is "Communicatief niet goed zijn". Maar daar wordt je ook niet echt zomaar beter in als mensen je geen kans geven.
jij WILT er niks aan doen! Dat is de waarheid.quote:Maar wat heb ik aan die waarheid? Zoals ik het zie kan ik er dus niet zoveel aan doen en zonder die waarheid was het beter.
Sommige mensen worden daar juist sloom van.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Tip, eerst even indrinken
Ja het is slecht maar het kan wel helpen om net even die kleine stap te nemen om mensen aan te spreken.
Ja het zal per persoon verschillend zijn inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen worden daar juist sloom van.
Je moet ook niet te veel drinken. Een of twee drankjesquote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet het niet bij mij, ik heb zelf in ieder geval het idee dat ik gezelliger wordt en ik heb dan ook meer contacten (heb ik het niet alleen over vrouwen)quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar goed, dat kun je dan wel uitproberen. Ik word er zelf inderdaad altijd sloom van.. wel lekker als ik loop te piekeren, een biertje zorgt voor wat meer rust in mijn hoofd.. maar gezelliger / ondernemender word ik er niet van haha
Maar spreken voor een groep/presenteren vind ik juist heel makkelijk en is geen enkel probleem. Me in een groep mensen bevinden vind ik heel erg shit. Ik ben op een paar uitzonderingen na de belichaming van Socially Awkward Penguinquote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar heb je misschien wel voor de faalangst trainingen voor. Of alleen al trainingen in presenteren, openbaar spreken en voor een groep staan zouden daarbij helpen. Een baan bij een callcenter of ergens anders waar je wel met mensen moet praten kan ook.
Er zijn verschillende keren geweest dat het aan het begin in een nieuwe situatie/groep tijdelijk wat beter leek te gaan, maar uiteindelijk is dat altijd hoe het afloopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef ook_gek het volgende:
Kijk je vraag je precies het verkeerde af.
De vraag moet juist zijn, wat heb ik al gedaan om daar niet keer op keer te belanden?
Ik zal eens een keer een foto van mezelf proberen te maken en dan zal ik dat eens doen.quote:iknweet het ook niet want ik ken je niet. Stuur ewn foto via pm en ik geef je een eerlijk antwoord!
Tuurlijk verwacht ik een eerlijke kans; die geef ik anderen namelijk ook. Maar het is ook gewoon zo dat ik niet weet wat ik moet doen en als ik wel wat doe dan heeft het nooit zin.quote:kijk daar gaa je weer. Je verwacht een eerlijke kans. Je gaat wachten. Schiet niet op. Met wachten bereik je niks!
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.quote:Als jij nou eens echt iets gaat ondernemen zal de waarheid zijn dat jij je goed gaat voelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |