Neequote:Op woensdag 7 september 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Is iedereen door deze uitspraak echt weg?
Het terugkrabbelen is begonnenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Net op MSN met die match van paiq eigenlijk woon je best ver weg. Joh echt? Ik weet niet. Ik vind het geen probleem
Voor een FB vind ik het sowieso geen probleem. Relatie in het begin ook niet. Ach we hebben sowieso tot nu toe nog alleen zitten chatten op MSNquote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het terugkrabbelen is begonnen
Je MSN contact begon toch over ver weg ?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een FB vind ik het sowieso geen probleem. Relatie in het begin ook niet. Ach we hebben sowieso tot nu toe nog alleen zitten chatten op MSN
Hoeft niet meteen hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het terugkrabbelen is begonnen
Nee juist over andere dingenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je MSN contact begon toch over ver weg ?
Niet echt een date. Zij is schat ik 32 ofzo, maar hebben wel een leuke klik en houden allebei van chocolade toetjesquote:Op woensdag 7 september 2011 15:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lekker bezig met die dates enzo
Late reactie, sorryquote:Op woensdag 7 september 2011 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel is over die ervaring van jou met dat speeddating?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Wij zijn ook niet zo spannend he.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:09 schreef ook_gek het volgende:
Goedemiddag
Het weekend gaat vanavond weer beginnen!
Nog spannende verhalen? Ik mis de spanning een beetje hier
Afgelopen weekend heb ik zelf ook niet veel geks mee gemaakt helaas.
een vriendin van me heeft dat wel eens gedaan. En die zei van, alleen maar gekken. De 1 nog gekker dan de anderquote:Op donderdag 8 september 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Late reactie, sorry
Ervaring? Ja voor iedereen anders. Objectief gezien is het met 26 meiden lullen binnen vijf minuten. Na 3 uur sta je buiten en heb je een lamme tong. Maar als het goed is, heb je de volgende dag wat email adressen van meiden die jouw ook interessant vonden en daar spreek je dan mee af
Mh, ik had laatst een uitgebreid verhaal naar een meid getypt op paiq (levendige fantasiequote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
Die paiq site wie weet ooit wel eens, aan de verhalen te geloven is dat wel leuk. Sta altijd wel open voor iets leuks! En zo maak je nog eens gekke dingen mee
Kan me echt niet voorstellen dat het zo erg is. Mijn collega zei ook al zoiets want hij had het ook weer van een vriend.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En een goede vriend van me werkt in de horeca en die had laats een single avond.
Dat was ook een drama. Hele berg "kneuzen" bij elkaar. Het was een trieste bedoeling als ik de foto's mag geloven.
Vrouwen met bloementjes jurken waar je oma niet eens in durft te lopen enz
Ik heb foto's gezien en weet al dat het niet mijn type mensen warenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:25 schreef kedge het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat het zo erg is. Mijn collega zei ook al zoiets want hij had het ook weer van een vriend.
Iedereen hoort het van een vriend en zegt hetzelfde zinnetje, dan zal het wel zo zijn ....
Dus omdat 1 vrouw niet terug reageert is een complete site helemaal kut?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, ik had laatst een uitgebreid verhaal naar een meid getypt op paiq (levendige fantasie); en kreeg niet eens een reactie toen ze weer online kwam. Zeg iets terug of verwijder me dan meteen... nu blijf ik maar denken om weer iets te typen omdat ze er op die foto's zo leuk uitziet... nee, paiq is maar niets.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien en weet al dat het niet mijn type mensen warenzeg maar mensen die net niet mee doen in de sociale wereld. Dat zie je meteen.
En dat verhaal van die vriendin, tja dat soort vragen zijn natuurlijk kansloos tijdens een eerste gesprek!
[..]
Dus omdat 1 vrouw niet terug reageert is een complete site helemaal kut?
Ik zie me zelf dat ook wel eens doenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me. Allemaal autisten bij elkaar die de deur nooit uitkomen, maar lijkt me overigens wel grappig om een keertje mee te maken (zoals Godshand het beschrijft dan), maar dan zonder bijbedoelingen. Meer voor de grap.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
Dat was ook een drama. Hele berg "kneuzen" bij elkaar. Het was een trieste bedoeling als ik de foto's mag geloven.
Ik vind dat je erg oneerlijke voordelen hebt tegen een grote groep mensen. Niet echt aardigquote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb foto's gezien en weet al dat het niet mijn type mensen warenzeg maar mensen die net niet mee doen in de sociale wereld. Dat zie je meteen.
zijn er ook dat soort vrouwmensen? waar kan je dat soort vrouwen vinden?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat verhaal van die vriendin, tja dat soort vragen zijn natuurlijk kansloos tijdens een eerste gesprek!
[..]
Dus omdat 1 vrouw niet terug reageert is een complete site helemaal kut?
Voor oordelen bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:45 schreef benzin het volgende:
Ik vind dat je erg oneerlijke voordelen hebt tegen een grote groep mensen. Niet echt aardig
Wat ik er mee bedoel zijn vrouwen in dit geval dan die net niet sociaal genoeg zijn. Ze dragen kleren die een bepaalde reactie oprowpen bij iemand. Denk aan jurkjes van een oma van 80+ terwijl als ze even een beetje moeite doen er heel jong uit kunnen zien door middel van kleding te dragen die bij hun leeftijd past. Even naar de kapper gaan ipv een lange staart van dood haar behouden. Lenzen nemen ipv een bril of juist een leuke moderne bril.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn er ook dat soort vrouwmensen? waar kan je dat soort vrouwen vinden?
en zijn er ergens fotos van speeddate dingen? waar vaagjes te zien is wat voor volk er dan komt.
ik heb nog eens me dingen zitten overdenken. volgensmij probeer ik ook gewoon met de verkeerde vrouwen om te gaan, altijd van die . naja prive en maakt ook niet uit. maar ik ben er mee bezig(het overdenken dan, want ik doe niets)
Als ik het zo lees is het geen succes dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Late reactie, sorry
Ervaring? Ja voor iedereen anders. Objectief gezien is het met 26 meiden lullen binnen vijf minuten. Na 3 uur sta je buiten en heb je een lamme tong. Maar als het goed is, heb je de volgende dag wat email adressen van meiden die jouw ook interessant vonden en daar spreek je dan mee af
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, en ook mannen die niet sociaal zijn; misschien wel sociaal maar heel erg lelijk ofzo. Ik verwacht iig geen super mooie vrouwen die mooi gekleed zijn, goed verzorgd etc. Zelfde op datingsites. Maar ik snap zulke mensen die zichzelf niet verzorgen niet, hoeveel moeite kost het om een beetje verzorgd door het leven te gaan? Maar goed, sommige mensen zijn goed gekleed, goed verzorgd, goed kapsel en blijven lelijk.
Ja, en ook mannen die niet sociaal zijn; misschien wel sociaal maar heel erg lelijk ofzo. Ik verwacht iig geen super mooie vrouwen die mooi gekleed zijn, goed verzorgd etc. Zelfde op datingsites. Maar ik snap zulke mensen die zichzelf niet verzorgen niet, hoeveel moeite kost het om een beetje verzorgd door het leven te gaan? Ik vind dat echt heel belangrijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik er mee bedoel zijn vrouwen in dit geval dan die net niet sociaal genoeg zijn. Ze dragen kleren die een bepaalde reactie oprowpen bij iemand. Denk aan jurkjes van een oma van 80+ terwijl als ze even een beetje moeite doen er heel jong uit kunnen zien door middel van kleding te dragen die bij hun leeftijd past. Even naar de kapper gaan ipv een lange staart van dood haar behouden. Lenzen nemen ipv een bril of juist een leuke moderne bril.
Recht op lopen en niet naar de grond kijken. Het zijn allemaal hele kleine dingen die wel een bepaalde reactie of mening oproepen bij mensen.
En waarom wil je zulke vrouwen dan?
Trouwens, mail me eens. Je wilt toch verranderen. Dat gaat niet gebeuren als je niks doet.
En ik wil zeker met je discuseren over hoe je tegen de maatschappij aan kijkt.
Ik heb het niet over mensen die lelijk zijn. Ken er ook niet veel van trouwns.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ook mannen die niet sociaal zijn; misschien wel sociaal maar heel erg lelijk ofzo. Ik verwacht iig geen super mooie vrouwen die mooi gekleed zijn, goed verzorgd etc. Zelfde op datingsites. Maar ik snap zulke mensen die zichzelf niet verzorgen niet, hoeveel moeite kost het om een beetje verzorgd door het leven te gaan? Ik vind dat echt heel belangrijk.Maar goed, sommige mensen zijn goed gekleed, goed verzorgd, goed kapsel en blijven lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |