SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
Je hebt vast vakantie gehad, dus je moest ook opnieuw beginnen. Maar dat is vast minder leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik werkmag dat ook? Iemand moet belasting betalen
Die zijn niet zo ontopic.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef debeterebob het volgende:
Aardbei zou ik ook mogen weten wat de stappen zijn die je hebt gemaakt? Of ben je bang dat je dan niet anoniem genoeg bent...
Nee ik moet nog op vakantiequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt vast vakantie gehad, dus je moest ook opnieuw beginnen. Maar dat is vast minder leuk.
Kan soms zijn maar op een technische studie valt dat niet mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tevens een prima manier om nieuwe contacten op te doen.
En dat is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weer beginnen met de leukste periode
Kunnen ook leuke contacten zijn, met wat geluk jouw soort mensen. Ik ken ze genoeg die er dolgelukkig mee zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
Kan soms zijn maar op een technische studie valt dat niet mee.
Verhouding vrouw/man dus.
Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kunnen ook leuke contacten zijn, met wat geluk jouw soort mensen. Ik ken ze genoeg die er dolgelukkig mee zijn.
Nee waarschijnlijk niet, maar vast een leuke groep vrienden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.
Ik denk niet dat ik daar iemand kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joehoe mijn klas alleen wijven..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.
Ik denk niet dat ik daar iemand kan vinden.
Ga betastudie doen. Genoeg kerels die je wel willen hebben en nauwelijks concurrentie. Zeker als je make-up op doet en niet je dikke vest aanhebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Joehoe mijn klas alleen wijven..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
N
[..]
Nee waarschijnlijk niet, maar vast een leuke groep vrienden.Weet je als ik uit ga met vrienden dan is het zuipen en dan is het heel gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dan kijk je wel eens naar meiden, maar dat is leuk en ik heb dan een paar contacten met meiden, maar het gaat nooit verder als elkaar leuk vinden omdat ze er leuk uit zien, snap je?
Ik denk nog steeds dat ik de "ware" niet in een kroeg/disco/etc, zal gaan vinden.
Dus ik zoek het meer bij meiden die ik al ken en dat is niet makkelijk op mijn leeftijd, want de meeste zijn al gesetteld.
Dus waar moet ik het nu zoeken?Do what you love, love what you do!
Nouja meestal is het wat minder idee om je liefde te zoeken bij je bestaande contacten. Beter zoek je dus nieuwe contacten, en die kun je opdoen bij een vereniging.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
Weet je als ik uit ga met vrienden dan is het zuipen en dan is het heel gezellig.
En ja dan kijk je wel eens naar meiden, maar dat is leuk en ik heb dan een paar contacten met meiden, maar het gaat nooit verder als elkaar leuk vinden omdat ze er leuk uit zien, snap je?
Ik denk nog steeds dat ik de "ware" niet in een kroeg/disco/etc, zal gaan vinden.
Dus ik zoek het meer bij meiden die ik al ken en dat is niet makkelijk op mijn leeftijd, want de meeste zijn al gesetteld.
Dus waar moet ik het nu zoeken?
En nog beschikbaar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Joehoe mijn klas alleen wijven..
Ja daar zit ik dus over te denken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef practics het volgende:
[..]
Nouja meestal is het wat minder idee om je liefde te zoeken bij je bestaande contacten. Beter zoek je dus nieuwe contacten, en die kun je opdoen bij een vereniging.
Ja ik denk het wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
Geloven jullie eigenlijk dat je ware liefde bestaat (als in een persoon, waarvan je dat nog niet weet)? En zo ja, zou die dan niet op jou pad terecht moeten komen? Of zou dat dan gewoon gebeuren?
Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.
Ik had dat met dat meisje met die psychose, zag het helemaal zitten.
Maar zij heeft het afgeblazen![]()
Ik voelde een klik zeker te weten.
Maarja het is een raar verhaal en voor iedereen ook anders, dus lastig om er iets concreets over te zeggen.
Hoezo klinkt dat nou weer gay? Want het gaat er toch met maten krijgen er ook om dat je goed met elkaar kan lullen over vanalles, dus kan er toch ook een band ontstaan of is dit ontzettend gay ofzo? Ik heb ook wel eens een goede 'connectie' gevoeld met een andere kerel, maar daarom ben ik toch niet gayquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.
Hoezo gay?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.
euhm welke vooroordelen dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
ja wou wat vooroordelen uit wegruimen, maar dat faalde een beetje.
Dat zo;n connectie voelen alleen tussen man en vrouw kan.quote:
Nou hou ik er toch niet even over op, hahaquote:Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zo;n connectie voelen alleen tussen man en vrouw kan.
Maar goed laten we erover op houden, was nogal een domme opmerking.
Ik dacht niet eens specifiek aan contacten van het andere geslacht, want je kan ook zeker je voordeel doen met nieuwe (mannelijke) vrienden. Zo kan je weer via via contacten op doen en je kan dingen gaan ondernemen met ze. Ik zou de focus niet te erg op het vinden van een meisje leggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
Kan soms zijn maar op een technische studie valt dat niet mee.
Verhouding vrouw/man dus.
Uiteraard mannelijke contacten zijn geen probleem (hoop aan over gehouden).quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht niet eens specifiek aan contacten van het andere geslacht, want je kan ook zeker je voordeel doen met nieuwe (mannelijke) vrienden. Zo kan je weer via via contacten op doen en je kan dingen gaan ondernemen met ze. Ik zou de focus niet te erg op het vinden van een meisje leggen.
Als het een mannenwereld is hoef je daar toch ook niet perse een meid te vinden? Dan zou ik zorgen dat ik ook in wel eens in wereldjes terecht kom waar de verhoudingen beter zijn. Dus misschien in je eigen woonplaats, misschien op een (sport)club of wat dan ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteraard mannelijke contacten zijn geen probleem (hoop aan over gehouden).
Maar je zit toch in een mannen wereldje en daar vind je niet snel een meid die leuk is.
Eigenlijk zoek ik ook gewoon iemand uit m'n eigen woonplaats.
Misschien ben ik dan kortzichtig maar ik weet het niet.
Nou kijk, in die wereldjes kom ik wel terecht, ben 3 avonden per week bezig.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het een mannenwereld is hoef je daar toch ook niet perse een meid te vinden? Dan zou ik zorgen dat ik ook in wel eens in wereldjes terecht kom waar de verhoudingen beter zijn. Dus misschien in je eigen woonplaats, misschien op een (sport)club of wat dan ook.
Er zijn christelijke datingsitesquote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk, in die wereldjes kom ik wel terecht, ben 3 avonden per week bezig.
(zijn bandjes waaronder 2 christelijk (laten we daar even geen discussie over maken) en daar zie ik leuke meiden.
Maar die zijn of bezet of ze hebben een beetje hetzelfde als mij en gaan daardoor niet verder.
Ik heb het geprobeerd met 1 van hun maar ze wilde niet.
Waar moet ik het nu zoeken?
Weer in een kroeg gaan hangen ofzo en dan maar hopen?
Zie eigenlijk nog meer heil in een dating site op het moment.
Andere optie, gewoon doorgaan en kijken of er wat op m'n pad komt...
Hmm ik ben lichtelijk gelovend denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zijn christelijke datingsitesVerder die lui een keer meetrekken naar een leuk (christelijk) festival. hmmm verder niet echt ideeen. Hoe belangrijk is je geloof?
En ja ik ga er op door :p
Of probeer speeddatingquote:Op woensdag 7 september 2011 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik ben lichtelijk gelovend denk ik.
Ik bedoel, ik hoef echt niet perse een christelijke meid te hebben.
Dus dat is niet het breekpunt.
Geloof heb ik wel, maar daar zou een relatie met iemand niet op vallen want het is niet "streng"
Waar ik naar zoek is, waar kun je nu een leuke meid vinden, behalve uitgaan (heb ik een beetje gehad op het moment)
Of via via (zie ik ook geen opties meer in)
Vertel is over die ervaring van jou met dat speeddating?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of probeer speeddating
Niet dat het mij hielp, maar voor sommigen is het een uitkomst
En anders wat money al zei: sportclub, dansles
Dus na 1 meisje die niet wilt weet je het niet meer?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk, in die wereldjes kom ik wel terecht, ben 3 avonden per week bezig.
(zijn bandjes waaronder 2 christelijk (laten we daar even geen discussie over maken) en daar zie ik leuke meiden.
Maar die zijn of bezet of ze hebben een beetje hetzelfde als mij en gaan daardoor niet verder.
Ik heb het geprobeerd met 1 van hun maar ze wilde niet.
Waar moet ik het nu zoeken?
Weer in een kroeg gaan hangen ofzo en dan maar hopen?
Zie eigenlijk nog meer heil in een dating site op het moment.
Andere optie, gewoon doorgaan en kijken of er wat op m'n pad komt...
Beurzen / conferenties zijn sowieso tof, de mensen kijken altijd uit naar het sociale gebeuren 's avonds, en veel bedrijven nemen leuke dames mee om te doen alsof ze eigenlijk niet gewoon een stelletje nerds bij mekaar zijn (doet ons bedrijf ookquote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Vanavond dineren met een dame van een andere stand op de beurs.
Die leuke dames zijn meestal ook nog dodelijk goed getraind in sociaal zijn. Handje op je schouder en dan lachen bijv. ik zie de meeste mannen dan gewoon helemaal opleven. Keerzijde is dat je op een technische beurs staat en ze er totaal geen kaas van hebben gegeten, maar als lokkertjes en voor het paaien zijn ze perfect.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beurzen / conferenties zijn sowieso tof, de mensen kijken altijd uit naar het sociale gebeuren 's avonds, en veel bedrijven nemen leuke dames mee om te doen alsof ze eigenlijk niet gewoon een stelletje nerds bij mekaar zijn (doet ons bedrijf ook)
Eigenlijk, nee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
Geloven jullie eigenlijk dat je ware liefde bestaat (als in een persoon, waarvan je dat nog niet weet)? En zo ja, zou die dan niet op jou pad terecht moeten komen? Of zou dat dan gewoon gebeuren?
Lekker bezig met die dates enzoquote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Kwam gisteren in de copyshop, wat een dames daar zeg, niet normaal. Tip voor de mensen die het aanspreken van meiden moeilijk vinden: Je kunt ze gewoon aanspreken en vragen of ze al bijna klaar zijn met printen en een praatje met ze beginnen![]()
Vanavond dineren met een dame van een andere stand op de beurs.
Ja en nee, erg weinig meisjes daarquote:Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Pm gelezen? Veel meisjes daar?
ok, zal ik vanaf nu doen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Veel omslachtige shit hier.
Zorg een beetje goed voor jezelf, hijs jezelf in nette kleding, gooi jezelf vol, ga stappen op een zaterdag, ga met chicks praten, hossel chicks, bang chicks, NEXT
254 topic's waren nodig voor deze info. Halleluja we zijn genezenquote:
Mensen de verlosser heeft gesproken het topic kan dicht. Amen!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zorg een beetje goed voor jezelf, hijs jezelf in nette kleding, gooi jezelf vol, ga stappen op een zaterdag, ga met chicks praten, hossel chicks, bang chicks, NEXT
Is iedereen door deze uitspraak echt weg?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |