abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101655889

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!
pi_101655918
weer beginnen met school/hbo/uni :)
pi_101655985
Aardbei zou ik ook mogen weten wat de stappen zijn die je hebt gemaakt? Of ben je bang dat je dan niet anoniem genoeg bent...
pi_101656280
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:01 schreef debeterebob het volgende:
weer beginnen met school/hbo/uni :)
Tevens een prima manier om nieuwe contacten op te doen. :)
pi_101656371
Ik werk :P mag dat ook? Iemand moet belasting betalen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101656520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik werk :P mag dat ook? Iemand moet belasting betalen
Je hebt vast vakantie gehad, dus je moest ook opnieuw beginnen. Maar dat is vast minder leuk.
pi_101656636
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef debeterebob het volgende:
Aardbei zou ik ook mogen weten wat de stappen zijn die je hebt gemaakt? Of ben je bang dat je dan niet anoniem genoeg bent...
Die zijn niet zo ontopic. :P
pi_101656721
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je hebt vast vakantie gehad, dus je moest ook opnieuw beginnen. Maar dat is vast minder leuk.
Nee ik moet nog op vakantie :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101656772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee ik moet nog op vakantie :P
Weer beginnen met de leukste periode :)
pi_101656813
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tevens een prima manier om nieuwe contacten op te doen. :)
Kan soms zijn maar op een technische studie valt dat niet mee.
Verhouding vrouw/man dus. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_101656814
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Weer beginnen met de leukste periode :)
En dat is?
14 SHADES OF GREY
pi_101656948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef kree het volgende:

[..]

Kunnen ook leuke contacten zijn, met wat geluk jouw soort mensen. Ik ken ze genoeg die er dolgelukkig mee zijn.
pi_101657115
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kunnen ook leuke contacten zijn, met wat geluk jouw soort mensen. Ik ken ze genoeg die er dolgelukkig mee zijn.
Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.
Ik denk niet dat ik daar iemand kan vinden.
pi_101657232
N
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet makkelijk, de verhouding per klas is 1 of 2 meiden op 20 gasten.
Nee waarschijnlijk niet, maar vast een leuke groep vrienden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:29:23 #15
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_101657305
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef kree het volgende:

[..]

Joehoe mijn klas alleen wijven..
pi_101657447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ga betastudie doen. Genoeg kerels die je wel willen hebben en nauwelijks concurrentie. Zeker als je make-up op doet en niet je dikke vest aanhebt.
pi_101657508
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
N

[..]

Nee waarschijnlijk niet, maar vast een leuke groep vrienden.
SPOILER
Weet je als ik uit ga met vrienden dan is het zuipen en dan is het heel gezellig.
En ja, dan kijk je wel eens naar meiden, maar dat is leuk en ik heb dan een paar contacten met meiden, maar het gaat nooit verder als elkaar leuk vinden omdat ze er leuk uit zien, snap je?

Ik denk nog steeds dat ik de "ware" niet in een kroeg/disco/etc, zal gaan vinden.

Dus ik zoek het meer bij meiden die ik al ken en dat is niet makkelijk op mijn leeftijd, want de meeste zijn al gesetteld.

Dus waar moet ik het nu zoeken?
pi_101657626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef kree het volgende:

[..]

Weet je als ik uit ga met vrienden dan is het zuipen en dan is het heel gezellig.
En ja dan kijk je wel eens naar meiden, maar dat is leuk en ik heb dan een paar contacten met meiden, maar het gaat nooit verder als elkaar leuk vinden omdat ze er leuk uit zien, snap je?

Ik denk nog steeds dat ik de "ware" niet in een kroeg/disco/etc, zal gaan vinden.

Dus ik zoek het meer bij meiden die ik al ken en dat is niet makkelijk op mijn leeftijd, want de meeste zijn al gesetteld.

Dus waar moet ik het nu zoeken?
Nouja meestal is het wat minder idee om je liefde te zoeken bij je bestaande contacten. Beter zoek je dus nieuwe contacten, en die kun je opdoen bij een vereniging.
pi_101657627
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

En nog beschikbaar?
14 SHADES OF GREY
pi_101657859
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef practics het volgende:

[..]

Nouja meestal is het wat minder idee om je liefde te zoeken bij je bestaande contacten. Beter zoek je dus nieuwe contacten, en die kun je opdoen bij een vereniging.
Ja daar zit ik dus over te denken.
Probleem, waar haal je die liefde vandaan?
Toch een kroeg/disco.
Of moet ik maar eens zo'n dating site proberen.

Ik weet het niet :?
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:42:29 #21
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101657972
Geloven jullie eigenlijk dat je ware liefde bestaat (als in een persoon, waarvan je dat nog niet weet)? En zo ja, zou die dan niet op jou pad terecht moeten komen? Of zou dat dan gewoon gebeuren?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101658140
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
Geloven jullie eigenlijk dat je ware liefde bestaat (als in een persoon, waarvan je dat nog niet weet)? En zo ja, zou die dan niet op jou pad terecht moeten komen? Of zou dat dan gewoon gebeuren?
Ja ik denk het wel.
Ik had dat met dat meisje met die psychose, zag het helemaal zitten.

Maar zij heeft het afgeblazen :'(

Ik voelde een klik zeker te weten.
Maarja het is een raar verhaal en voor iedereen ook anders, dus lastig om er iets concreets over te zeggen.
pi_101658290
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel.
Ik had dat met dat meisje met die psychose, zag het helemaal zitten.

Maar zij heeft het afgeblazen :'(

Ik voelde een klik zeker te weten.
Maarja het is een raar verhaal en voor iedereen ook anders, dus lastig om er iets concreets over te zeggen.
Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.
  dinsdag 6 september 2011 @ 23:54:36 #24
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101658510
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Klinkt heel gay, maar toen ik een vriend voor het eerst sprak voelde ik ook gelijk een band. Dus ja dat kan denk ik. Sorry voor de gayheid.
Hoezo klinkt dat nou weer gay? Want het gaat er toch met maten krijgen er ook om dat je goed met elkaar kan lullen over vanalles, dus kan er toch ook een band ontstaan of is dit ontzettend gay ofzo? Ik heb ook wel eens een goede 'connectie' gevoeld met een andere kerel, maar daarom ben ik toch niet gay :{
pi_101658522
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoezo gay?
Ik heb er geen problemen mee of het man/man vrouw/vrouw of man/vrouw is.

Zelf ben ik hetero dus ik wil gewoon een meisje vinden die mij leuk vindt en waarmee we samen wat op kunnen bouwen en dan heb ik het geneens over seks (tuurlijk dat wil ik wel, maar dat hoeft niet gelijk de eerste avond van mij)

Nouja ik zoek door ;)
pi_101658765
ja wou wat vooroordelen uit wegruimen, maar dat faalde een beetje.
pi_101658828
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:00 schreef debeterebob het volgende:
ja wou wat vooroordelen uit wegruimen, maar dat faalde een beetje.
euhm welke vooroordelen dan?
pi_101658903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef kree het volgende:

[..]

euhm welke vooroordelen dan?
Dat zo;n connectie voelen alleen tussen man en vrouw kan.
Maar goed laten we erover op houden, was nogal een domme opmerking.
pi_101659036
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat zo;n connectie voelen alleen tussen man en vrouw kan.
Maar goed laten we erover op houden, was nogal een domme opmerking.
Nou hou ik er toch niet even over op, haha :)

Er is een band tussen vrienden en een band tussen iemand die je leuk vindt en waarmee je verder wil gaan.

Ik snap nog niet helemaal jouw punt, wat wil je er nou mee zeggen?
pi_101659439
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ik dacht niet eens specifiek aan contacten van het andere geslacht, want je kan ook zeker je voordeel doen met nieuwe (mannelijke) vrienden. Zo kan je weer via via contacten op doen en je kan dingen gaan ondernemen met ze. Ik zou de focus niet te erg op het vinden van een meisje leggen.
pi_101659599
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik dacht niet eens specifiek aan contacten van het andere geslacht, want je kan ook zeker je voordeel doen met nieuwe (mannelijke) vrienden. Zo kan je weer via via contacten op doen en je kan dingen gaan ondernemen met ze. Ik zou de focus niet te erg op het vinden van een meisje leggen.
Uiteraard mannelijke contacten zijn geen probleem (hoop aan over gehouden).
Maar je zit toch in een mannen wereldje en daar vind je niet snel een meid die leuk is.

Eigenlijk zoek ik ook gewoon iemand uit m'n eigen woonplaats.(met een beetje dezelfde instelling als ik heb)
Misschien ben ik dan kortzichtig maar ik weet het niet.
pi_101659652
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef kree het volgende:

[..]

Uiteraard mannelijke contacten zijn geen probleem (hoop aan over gehouden).
Maar je zit toch in een mannen wereldje en daar vind je niet snel een meid die leuk is.

Eigenlijk zoek ik ook gewoon iemand uit m'n eigen woonplaats.
Misschien ben ik dan kortzichtig maar ik weet het niet.
Als het een mannenwereld is hoef je daar toch ook niet perse een meid te vinden? Dan zou ik zorgen dat ik ook in wel eens in wereldjes terecht kom waar de verhoudingen beter zijn. Dus misschien in je eigen woonplaats, misschien op een (sport)club of wat dan ook.
pi_101659822
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als het een mannenwereld is hoef je daar toch ook niet perse een meid te vinden? Dan zou ik zorgen dat ik ook in wel eens in wereldjes terecht kom waar de verhoudingen beter zijn. Dus misschien in je eigen woonplaats, misschien op een (sport)club of wat dan ook.
Nou kijk, in die wereldjes kom ik wel terecht, ben 3 avonden per week bezig.
(zijn bandjes waaronder 2 christelijk (laten we daar even geen discussie over maken) en daar zie ik leuke meiden.
Maar die zijn of bezet of ze hebben een beetje hetzelfde als mij en gaan daardoor niet verder.
Ik heb het geprobeerd met 1 van hun maar ze wilde niet.

Waar moet ik het nu zoeken?
Weer in een kroeg gaan hangen ofzo en dan maar hopen?
Zie eigenlijk nog meer heil in een dating site op het moment.

Andere optie, gewoon doorgaan en kijken of er wat op m'n pad komt...
pi_101659947
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

(zijn bandjes waaronder 2 christelijk (laten we daar even geen discussie over maken) en daar zie ik leuke meiden.
Maar die zijn of bezet of ze hebben een beetje hetzelfde als mij en gaan daardoor niet verder.

Er zijn christelijke datingsites :) Verder die lui een keer meetrekken naar een leuk (christelijk) festival. hmmm verder niet echt ideeen. Hoe belangrijk is je geloof?

En ja ik ga er op door :p
pi_101660094
quote:
17s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Er zijn christelijke datingsites :) Verder die lui een keer meetrekken naar een leuk (christelijk) festival. hmmm verder niet echt ideeen. Hoe belangrijk is je geloof?

En ja ik ga er op door :p
Hmm ik ben lichtelijk gelovend denk ik.
Ik bedoel, ik hoef echt niet perse een christelijke meid te hebben.
Dus dat is niet het breekpunt.

Geloof heb ik wel, maar daar zou een relatie met iemand niet op vallen want het is niet "streng"

Waar ik naar zoek is, waar kun je nu een leuke meid vinden, behalve uitgaan (heb ik een beetje gehad op het moment)

Of via via (zie ik ook geen opties meer in)
pi_101660141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:35 schreef kree het volgende:

[..]

Hmm ik ben lichtelijk gelovend denk ik.
Ik bedoel, ik hoef echt niet perse een christelijke meid te hebben.
Dus dat is niet het breekpunt.

Geloof heb ik wel, maar daar zou een relatie met iemand niet op vallen want het is niet "streng"

Waar ik naar zoek is, waar kun je nu een leuke meid vinden, behalve uitgaan (heb ik een beetje gehad op het moment)

Of via via (zie ik ook geen opties meer in)
Of probeer speeddating :)

Niet dat het mij hielp, maar voor sommigen is het een uitkomst :)

En anders wat money al zei: sportclub, dansles :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_101660213
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of probeer speeddating :)

Niet dat het mij hielp, maar voor sommigen is het een uitkomst :)

En anders wat money al zei: sportclub, dansles :)
Vertel is over die ervaring van jou met dat speeddating?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
  woensdag 7 september 2011 @ 11:02:21 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101666327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

Dus na 1 meisje die niet wilt weet je het niet meer?

Er zal vaker nee dan ja gezegt gaan worden ;)

En waarom afwachten in een kroeg. Ga naar de kroeg voor een leuke tijd en als je wat leuks ziet, praat gewoon met haar. Afwachten gaat niks opleveren :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 7 september 2011 @ 13:21:46 #39
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101670107
Kwam gisteren in de copyshop, wat een dames daar zeg, niet normaal. Tip voor de mensen die het aanspreken van meiden moeilijk vinden: Je kunt ze gewoon aanspreken en vragen of ze al bijna klaar zijn met printen en een praatje met ze beginnen :')

Vanavond dineren met een dame van een andere stand op de beurs. :Y)
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:37:15 #40
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101670548
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Beurzen / conferenties zijn sowieso tof, de mensen kijken altijd uit naar het sociale gebeuren 's avonds, en veel bedrijven nemen leuke dames mee om te doen alsof ze eigenlijk niet gewoon een stelletje nerds bij mekaar zijn (doet ons bedrijf ook :P)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 7 september 2011 @ 13:52:22 #41
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101671052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Beurzen / conferenties zijn sowieso tof, de mensen kijken altijd uit naar het sociale gebeuren 's avonds, en veel bedrijven nemen leuke dames mee om te doen alsof ze eigenlijk niet gewoon een stelletje nerds bij mekaar zijn (doet ons bedrijf ook :P)
Die leuke dames zijn meestal ook nog dodelijk goed getraind in sociaal zijn. Handje op je schouder en dan lachen bijv. ik zie de meeste mannen dan gewoon helemaal opleven. Keerzijde is dat je op een technische beurs staat en ze er totaal geen kaas van hebben gegeten, maar als lokkertjes en voor het paaien zijn ze perfect.

Ik vind beurzen ook altijd gezellig en leuk O-)
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101674817
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
Eigenlijk, nee.
Net terug van intro kamp btw :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_101674858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Kwam gisteren in de copyshop, wat een dames daar zeg, niet normaal. Tip voor de mensen die het aanspreken van meiden moeilijk vinden: Je kunt ze gewoon aanspreken en vragen of ze al bijna klaar zijn met printen en een praatje met ze beginnen :')

Lekker bezig met die dates enzo ^O^
  woensdag 7 september 2011 @ 16:01:47 #44
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101675301
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:48 schreef minibeer het volgende:

[..]

Eigenlijk, nee.
Net terug van intro kamp btw :)
Pm gelezen? Veel meisjes daar?
pi_101675622
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:01 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Pm gelezen? Veel meisjes daar?
Ja en nee, erg weinig meisjes daar :P
Het waren de bètastudies, de verhouding was denk ik 1 meisje op 6 jongens. In mijn mentorgroepje zit één meisje (die trouwens ziek slim is) die meeging op kamp, maar er zijn nog een paar mensen die niet meegingen op kamp, die heb ik nog niet echt gezien, dus wie weet zit daar nog een leuk meisje bij :).
pi_101675700
Veel omslachtige shit hier.

Zorg een beetje goed voor jezelf, hijs jezelf in nette kleding, gooi jezelf vol, ga stappen op een zaterdag, ga met chicks praten, hossel chicks, bang chicks, NEXT
pi_101676478
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:

Zorg een beetje goed voor jezelf, hijs jezelf in nette kleding, gooi jezelf vol, ga stappen op een zaterdag, ga met chicks praten, hossel chicks, bang chicks, NEXT
ok, zal ik vanaf nu doen.
pi_101676938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef minibeer het volgende:

[..]

ok, zal ik vanaf nu doen.
254 topic's waren nodig voor deze info. Halleluja we zijn genezen
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 september 2011 @ 17:38:51 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101679547
quote:

Mensen de verlosser heeft gesproken het topic kan dicht. Amen!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 7 september 2011 @ 19:57:37 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101685281
quote:

Is iedereen door deze uitspraak echt weg? _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')