abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101743800
Er zal wel meer nodig zijn dan alleen overeenkomsten en bla bla bla :P
pi_101743845
Moet zeggen dat mijn vriend en ik absolute tegenpolen zijn maar dat gaat erg goed O+
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:09:29 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101743985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi. :*

Hoe is het hier?

Heloef al een mooie meid aangesproken?
MPJ al geaccepteerd hier?
Benzin en mlig al hulp gezocht?
minibeer al maximaal gedate?

Of is alles nog bij het oude...
Nee morgen op een festival moet het gebeuren.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101744237
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee morgen op een festival moet het gebeuren.
Ah, het befaamde woordje MOET. Als je er zo tegen aan kijkt wordt het hem niet. Zoals al vaker aangehaald, als je er zelf druk op legt dan gaat het geheid mis. Ontspan nou eens en geniet van het festival. De rest komt later wel.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:18:21 #155
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101744269
Niets moet.

Poepen moet, soms. Soms kun je het ophouden.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:18:50 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101744286
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:17 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ah, het befaamde woordje MOET. Als je er zo tegen aan kijkt wordt het hem niet. Zoals al vaker aangehaald, als je er zelf druk op legt dan gaat het geheid mis. Ontspan nou eens en geniet van het festival. De rest komt later wel.
Als ik er geen zin in heb doe ik het niet hoor.
C'est la vie
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:28:24 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101744585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:01 schreef Cassandra87 het volgende:
geen chemie?
Dat is iets anders dan teveel gemeen hebben.

Nu lijkt het net als of hij niet veel gemeen wil hebben voor dat het relatie matriaal is.

Ik wil in grote lijnen wel veel gemeen hebben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_101744931
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nu lijkt het net als of hij niet veel gemeen wil hebben voor dat het relatie matriaal is.

Snap ik, maar dat was t eerste want in mij opkwam. Friendzone, broer en zus, zoveel gemeen hebben dat een relatie er niet in zit
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:40:02 #159
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101744970
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik wil ook in grote lijnen veel gemeen hebben, maar deze date was meer een goede vriendin. Er is een lichte aantrekkingskracht. Van het niveau 'ik kan het er wel een keer op' , maar niet van het soort dat je echt telkens zin in haar hebt. Nou dan kun je zo iemand gewoon beter platonisch hebben, daar waren we het snel over eens.

We zitten stevig in elkaars friendzone.
pi_101744995
hmmm, Friendzone ik kan echt niks met dat begrip.
pi_101745004
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vreemd gaan en verwachten dat zij het geen punt gaat vinden? Heeft ze misschien ergens een punt?

En ik vind het een beetje flauw om zo over ''de autisten'' te praten terwijl je eigen leven een puinhoop is/was. Beetje meer respect voor andere mensen zou je goed doen. Je komt nu een beetje arrogant over. Niet alleen in deze post hoor.
Ik ben niet vreemdgegaan aangezien er geen relatie is/was.

Ik praat niet negatief over ''de autisten''. Mijn leven IS geen puinhoop en mijn leven is ook geen puinhoop geweest. Waar baseer je dat op? Gaat eigenlijk best lekker allemaal, ik heb niets te klagen. Leuke vrienden, leuk meisje, goede studie, leuke bijbaan, ik doe waar ik zin in heb. Het enige wat in mijn leven slecht is gegaan (puinhoop misschien) is vroeger dat ik helaas huiselijk geweld mee heb moeten maken vanaf mijn 7e tot mijn 12e. Maar dat is 't, en dat had ik ook niet in mijn eigen handen. Dus wat lul je eigenlijk...
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:46:16 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101745165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Snap ik, maar dat was t eerste want in mij opkwam. Friendzone, broer en zus, zoveel gemeen hebben dat een relatie er niet in zit
Friendzone is een slap excuus dat gebruikt gaat worden wanneer er geen aantrekkings kracht is.

Zij of hij vind de persoon in kwestie gezellie en meer niet.

Maar omdat ze liever niet willen toegeven dat je een blauwtje gelopen hebt noemen ze het maar friendzone.

Wees gewoon eerlijk en zeg hij zij moest mij als partner niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_101745274
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ben niet vreemdgegaan aangezien er geen relatie is/was.

Ik praat niet negatief over ''de autisten''. Mijn leven IS geen puinhoop en mijn leven is ook geen puinhoop geweest. Waar baseer je dat op? Gaat eigenlijk best lekker allemaal, ik heb niets te klagen. Leuke vrienden, leuk meisje, goede studie, leuke bijbaan, ik doe waar ik zin in heb. Het enige wat in mijn leven slecht is gegaan (puinhoop misschien) is vroeger dat ik helaas huiselijk geweld mee heb moeten maken vanaf mijn 7e tot mijn 12e. Maar dat is 't, en dat had ik ook niet in mijn eigen handen. Dus wat lul je eigenlijk...
tut tut tut, niet gelijk zo offensief. Bedankt voor je nuance dan. Maar goed ik kreeg uit je postgeschiedenis een heel ander beeld en je komt hier ook verongelijkt over soms. Dat is een beetje mijn punt.
pi_101745339
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Mpj het volgende:
Ik ben trouwens gevraagd om een damesteam te trainen (vroeger ook gedaan) alleen zijn deze meiden van 17 t/m 23. Die meiden hebben mij gevraagd, ik weet alleen niet of ik het wil doen; er gaat veel tijd in zitten (sowieso twee keer training geven per week) en één wedstrijd per week.. de meiden zijn allemaal gezellig, en allemaal leuk om te zien. Telt ook mee voor mij. _O- Die oude trainer (26) heeft trouwens ook 'n relatie gekregen met een meisje (22) daar.
Lachen!

Het zal je ego wel strelen dat je gevraagd bent door hen! :P
Children of the night. What music they make.
pi_101745393
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Lachen!

Het zal je ego wel strelen dat je gevraagd bent door hen! :P
hehe zat ook al te denken. Wedden dat mpj het gaat doen! Maar lijkt me ook gewoon leuk om te doen :)
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:00:00 #166
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101745612
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Friendzone is een slap excuus dat gebruikt gaat worden wanneer er geen aantrekkings kracht is.

Zij of hij vind de persoon in kwestie gezellie en meer niet.

Maar omdat ze liever niet willen toegeven dat je een blauwtje gelopen hebt noemen ze het maar friendzone.

Wees gewoon eerlijk en zeg hij zij moest mij als partner niet.
Ach je ontmoet iemand die je nog niet kent en je blijkt het echt allebei topgezellig te hebben zonder dat je meer wil dan vriendschap ( of friendship with benefits). Dan zit je dus in elkaars friendzone. Alleen maar mooi om een vriendin erbij te hebben om leuke dingen mee te doen.

Maar om in jouw woorden te blijven, inderdaad ze moest mij niet als partner en ik haar ook niet. Wat verschrikkelijk.
pi_101745664
Mpj , je bent een hufter . Het spijt me dat te zeggen maar dat meisje heeft schijnbaar gevoelens voor je en daar maak jij misbruik van.
Verder is het totaal onrespectvol dat je niet eens begrip hebt voor haar standpunt. Met een beetje geluk dumpt ze je want ja scharrels kunnen je ook dumpen.
pi_101745727
Nou zeg hij zit al twee héle weken zonder sex dankzij haar, heb een beetje begrip voor hem ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:12:57 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101746004
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou zeg hij zit al twee héle weken zonder sex dankzij haar, heb een beetje begrip voor hem ;)
Wat een frigide kuthoer gemene jongedame!
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:15:40 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101746086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj , je bent een hufter . Het spijt me dat te zeggen maar dat meisje heeft schijnbaar gevoelens voor je en daar maak jij misbruik van.
Verder is het totaal onrespectvol dat je niet eens begrip hebt voor haar standpunt. Met een beetje geluk dumpt ze je want ja scharrels kunnen je ook dumpen.
Haar probleem niet de zijne. Als ik me niet vergis is hij duidelijk geweest dat het scharrelen is en meer niet.

Dat zij gevoelens voor hem heeft is haar probleem. Kan ze het niet meer moet ze dat zeggen.

Tot die tijd kan hij gewoon door gaan.

Ik zou het zelfde doen. Je ben een scharrel en je blijft een scharrel, ben je duidelijk genoeg. Wilt zij meer? Jammer dan. Kan ze niet accepteren dat het bij scharrelen blijft moet
pi_101746112
Altijd fijn om te weten dat het je niet aan jezelf ligt. Zo denk ik ook altijd; topinstelling :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:20:51 #172
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101746246
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:16 schreef debeterebob het volgende:
Altijd fijn om te weten dat het je niet aan jezelf ligt. Zo denk ik ook altijd; topinstelling :D
Haha.

Het is wel een bekende situatie. Scharrelen, relaties, scharrelaties, het ligt soms maar wat dichtbij elkaar. Het belangrijkste blijft helder communiceren over wat je erin ziet en ervan verwacht.

Maar als het gevoel om de hoek komt kijken, gaat bij velen de rationaliteit de deur uit en zo hoort het ook. Maar dan kun je wel beter ophouden met scharrelen of scharrelaties.

Just my two cents.
pi_101746328
Juistem , dat bedoel ik ook zodra je weet dat iemand gevoelens heeft en word gekwetst door jouw acties dan kan je beter stoppen. Anders speel je met iemand zijn emotie en dat kun je beter laten.
pi_101746329
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haar probleem niet de zijne. Als ik me niet vergis is hij duidelijk geweest dat het scharrelen is en meer niet.

Dat zij gevoelens voor hem heeft is haar probleem. Kan ze het niet meer moet ze dat zeggen.

Tot die tijd kan hij gewoon door gaan.

Ik zou het zelfde doen. Je ben een scharrel en je blijft een scharrel, ben je duidelijk genoeg. Wilt zij meer? Jammer dan. Kan ze niet accepteren dat het bij scharrelen blijft moet
Volgens mij wilde hij juist een relatie met haar maar houdt zij die boot af omdat ze hem niet kan vertrouwen met andere meiden.
Maar goed, zodra hij haar heeft vindt hij haar vast toch niet interessant meer net als toen hij haar net kende, hij wil vooral wat hij niet mag hebben.
pi_101746361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Volgens mij wilde hij juist een relatie met haar maar houdt zij die boot af omdat ze hem niet kan vertrouwen met andere meiden.
Maar goed, zodra hij haar heeft vindt hij haar vast toch niet interessant meer net als toen hij haar net kende, hij wil vooral wat hij niet mag hebben.
Ik denk dat je daarin gelijk hebt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:25:25 #176
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101746387
Nahja ik moet toegeven, soms is de jacht ook interessanter dan de vangst. :')
pi_101746455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:12 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wat een frigide kuthoer gemene jongedame!
Pardon???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:28:39 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101746481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
Juistem , dat bedoel ik ook zodra je weet dat iemand gevoelens heeft en word gekwetst door jouw acties dan kan je beter stoppen. Anders speel je met iemand zijn emotie en dat kun je beter laten.
Wat een onzin, in mijn ogen dan.

Als je duidelijk bent en wat je wel en niet wilt is dat haar probleem.

Zo kan je wel met alles stoppen, omdat je anders altijd wel iemand kwetst met jou gedrag.

Zij beslist toch door te gaan ondanks haar gevoelens? Daar is hij niet verrantwoordelijk voor. Als zij door gaat en later gekwetst word is dat haar eigen schuld.

Dat kan ze dan niet afschuiven op hem.
pi_101746525
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 07:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is een Yoda quote, jij nep-nerd! :(
Kut ;(
Finally, someone let me out of my cage
pi_101749232
quote:
Dat jij scharrelen ziet als een soort van relatie betekent niet dat iedereen dat doet.
pi_101749327
Ik zie scharrelen niet als een soort relatie maar als je weet dat ngevoelens voor je heeft en je gaat spelen met die gevoelens is het wel een ander verhaal.
Een meisje is namelijk geen gebruiksvoorwerp, kies dan een opblaaspop.
pi_101749328
quote:
Ik vind dat jij (altijd) te snel oordeelt aangezien je in dit geval het hele verhaal niet kent. Ik gebruik helemaal niemand, dat doe ik sowieso nooit. En begrip voor haar standpunten heb ik wel degelijk. Het gaat mij erom dat ze mij op loopt te geilen en dan vervolgens niets wilt (plat verwoord).
pi_101749537
Imo als je gevoelens krijgt, niet meer scharrelen. Beetje eigen verantwoordelijkheid.

Boos worden als de ander seks heeft gehad met iemand naast jou tijdens de scharrelperiode, vervolgens niet zeker zijn of je dan wel een relatie wil en dan op kinderachtige wijze hem uitdagen maar onthouden van seks, lijkt me toch niet helemaal de goeie manier om ermee om te gaan.
pi_101749604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Imo als je gevoelens krijgt, niet meer scharrelen. Beetje eigen verantwoordelijkheid.

Boos worden als de ander seks heeft gehad met iemand naast jou tijdens de scharrelperiode, vervolgens niet zeker zijn of je dan wel een relatie wil en dan op kinderachtige wijze hem uitdagen maar onthouden van seks, lijkt me toch niet helemaal de goeie manier om ermee om te gaan.
Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:25:04 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101749612
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie scharrelen niet als een soort relatie maar als je weet dat ngevoelens voor je heeft en je gaat spelen met die gevoelens is het wel een ander verhaal.
Jij was toch de geen die in een soort gelijke situatie zat? Je had een scharrel en opeens was hij weg en was jij boos en heel erg gekwetst.

Als dat zo is snap ik dat je er anders naar kijkt. Jij hebt kennelijk altijd een sprankje hoop gehad dat het wel wat ging worden. Toen het aller laatste sprankje hoop weg was had hij jou opeens gekwetst.

Een scharrel is geen relatie. Dat is gewoon neuken meer niet. In een scharrel relatie valt er niet te kwetsen als jetduidelijk is dat het scharrelen en meer niet is.

En die hele reactie van eem vrouw is geen gebruiksvoorwerp slaat ook nergens op. In een scharrel relatie gebruik je elkaar en laat je zelf gebruiken.

Jij bent duidelijk boos dat je voor je gevoel gebruikt bent, terwijl jullie "maar" een scharrel relatie hadden.

Maar het is toch echt je eigen fout.
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:27:11 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101749671
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?
Als het scharrelen is en meer niet vind ik dat je geen enkele verrantwoordelijkheid hoeft af te leggen.

Is geen relatie!
pi_101749778
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat vertrouwen komt ook niet 123 terug. Mpj ligt nou eenmaal goed in de markt. Dus of ze neemt geen relatie met hem, of wel. Niet die halve middenweg inclusief getease en alles. Daaruit blijkt dat ze hem eigenlijk wel wil. Ze heeft geen reden om aan te nemen dat hij vreemd zal gaan. Ze is gewoon onzeker en legt die schuld bij hem. Oneerlijk vind ik.
pi_101749789
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als het scharrelen is en meer niet vind ik dat je geen enkele verrantwoordelijkheid hoeft af te leggen.

Is geen relatie!
Dan verschillen we van mening. Ik vind het niet oke als iemand met 2 personen seks heeft als hij er ook met 1 nog iets zou willen beginnen en dat wederzijds is. Ik weet dat de grens vaag is, maar in de scharrelperiode iemand anders pakken lijkt me erg slecht voor beginnend vertrouwen.
Oh en dat geldt voor mij ook zelfs al voor zoenen eigenlijk.
pi_101749839
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ja, spelen met die gevoelens...ze hadden samen niet de afspraak om trouw te zijn aan elkaar voor zover ik weet. Natuurlijk is het niet slim om het scharrelen voort te zetten als een van de twee gevoelens heeft, en dan ook nog eens op te biechten dat je het in die periode met anderen hebt gedaan, maar hij heeft wel het beste met haar voor geloof ik.
pi_101749908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef kree het volgende:

[..]

effe over 3, gedrag.

Op een gegeven moment ben je wie je ben met je eigen gedrag en karakter.
Je kunt ook gemaakt gaan doen (dus in feite je anders voordoen alsdat je zelf ben)

Dat lijkt me toch ook niet de manier, of je moet je jezelf je hele leven anders voordoen alsdat je eigenlijk ben.

Nee ik blijf toch gewoon maar bij van "ik zeg wat ik denk" en als iemand dat niet waardeert dan is het niet iemand waarmee ik de rest van m'n leven samen wil zijn lijkt me.
Punt 3 zul je normaal gesproken ook vrijwel niet nodig hebben, tenzij je sociaal heel zwak bent en echt rare dingen zegt/doet.

Overigens ben ik het niet met je eens dat je je gedrag en karakter niet moet/kan veranderen. Persoonlijke ontwikkeling gaat altijd door. Ben jij precies dezelfde persoon die je 5 jaar geleden was?

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGame op 09-09-2011 14:49:50 ]
pi_101749926
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening. Ik vind het niet oke als iemand met 2 personen seks heeft als hij er ook met 1 nog iets zou willen beginnen en dat wederzijds is. Ik weet dat de grens vaag is, maar in de scharrelperiode iemand anders pakken lijkt me erg slecht voor beginnend vertrouwen.
Oh en dat geldt voor mij ook zelfs al voor zoenen eigenlijk.
Ik zou het ook niet doen, maar met een vertrouwensbreuk heeft het weinig te maken.

Bovendien was het op vakantie ook nog eens.
pi_101750092
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, spelen met die gevoelens...ze hadden samen niet de afspraak om trouw te zijn aan elkaar voor zover ik weet. Natuurlijk is het niet slim om het scharrelen voort te zetten als een van de twee gevoelens heeft, en dan ook nog eens op te biechten dat je het in die periode met anderen hebt gedaan, maar hij heeft wel het beste met haar voor geloof ik.
Hij wil toch ook een relatie met haar? Dan is het je eigen glazen ingooien als je door blijft neuken. Dat hij het zelf een scharrel blijft noemen klinkt ook wel apart als hij haar ouders ook al ontmoet heeft en het is zelfs wat misleidend in deze.
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:42:46 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101750093
Waar gaat dit eigenlijk over want ik ben de weg kwijt geraakt.
C'est la vie
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:42:57 #194
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101750098
Ik denk dat debeterebob iets anders onder scharrelen verstaat dan anderen.

Ik zie een scharrel gewoon als een niet relatie. Debeterebob heeft het over de beginperiode van een relatie, waarin je nog niet echt vriend/vriendin bent.
pi_101750337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij wil toch ook een relatie met haar? Dan is het je eigen glazen ingooien als je door blijft neuken. Dat hij het zelf een scharrel blijft noemen klinkt ook wel apart als hij haar ouders ook al ontmoet heeft en het is zelfs wat misleidend in deze.
Toen ik dat las over die ouders ontmoeten had ik ook even zoiets van...oke. :D Maar misschien heeft zij hem toen niet voorgesteld als zijnde haar vriendje. Geen idee eigenlijk hoe zoiets dan gaat. Rare situatie.

Het is inderdaad niet slim. Ipv opbiechten dat hij dus met andere meiden bezig is geweest op vakantie om in ieder geval een relatie te beginnen met haar zonder geheimen, had hij beter niets kunnen doen als hij van plan was een relatie met haar te beginnen, inderdaad.

Maar nu speelt ze met zijn gevoelens door dat getease, dat is een beetje mijn punt. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 09-09-2011 14:57:37 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:52:51 #196
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101750373
Ik snap niet zo goed waarom hij dat getease toestaat. Daar moet je korte metten mee maken. Next.
pi_101750430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat debeterebob iets anders onder scharrelen verstaat dan anderen.

Ik zie een scharrel gewoon als een niet relatie. Debeterebob heeft het over de beginperiode van een relatie, waarin je nog niet echt vriend/vriendin bent.
quote:
scharrel
1) Gelegenheidspartner 2) Losse verkering 3) Persoonsbenaming 4) Ratelaar 5) Vrijer
Ik zie scharrelen als het leuk hebben met elkaar zonder dat je iets hebt met elkaar.
Soort seksrelatie.

Een beginperiode van een relatie is toch meer...daten? Maar er zijn ook mensen die met meerdere personen tegelijk daten. Misschien wel een beetje een vergelijkbare situatie. Zonder dat het gezegd is gaan mensen er tijdens het daten niet vanuit dat de ander ook met anderen date.
pi_101750437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom hij dat getease toestaat. Daar moet je korte metten mee maken. Next.
Omdat hij haar leuk vindt/verliefd is. :P
pi_101750502
Krijgt in een scharrel verhouding niet altijd een van de participanten meer gevoelens dan de ander als je het maar lang genoeg laat duren?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:58:23 #200
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101750523
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:

. Misschien wel een beetje een vergelijkbare situatie. Zonder dat het gezegd is gaan mensen er tijdens het daten niet vanuit dat de ander ook met anderen date.
Ervaring leert dat veel mensen wel met anderen daten in die aanvangstijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')