Haha, ik heb zelf een nummer geschreven met die akkoorden. Ik vind de manier waarop ze klinken in die volgorde mooi.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:49 schreef kree het volgende:
Btw die ondertitel van je Am-C-G-D ? vertel èèn of ander nummer?
Ik dacht dat het over DNA gingquote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, ik heb zelf een nummer geschreven met die akkoorden. Ik vind de manier waarop ze klinken in die volgorde mooi.
Aah lekker oftopic maar ik wordt wel benieuwdquote:Op donderdag 8 september 2011 19:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, ik heb zelf een nummer geschreven met die akkoorden. Ik vind de manier waarop ze klinken in die volgorde mooi.
Oh my god, ik heb er wel een demo'tje van maar die is niet echt voor publiek geschiktquote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef kree het volgende:
Aah lekker oftopic maar ik wordt wel benieuwd
Wat speel je?
mp3?
en zal dat door al die verschillende mensen komen, of zal dat aan jou liggen?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
Er zijn verschillende keren geweest dat het aan het begin in een nieuwe situatie/groep tijdelijk wat beter leek te gaan, maar uiteindelijk is dat altijd hoe het afloopt.
een keer? Je stelt alles uit is me opgevallen en nu weer. Foto is zo gemaakt kleine moeite. Dus doe maar gewoon nu ipv een keer.quote:Ik zal eens een keer een foto van mezelf proberen te maken en dan zal ik dat eens doen.
top instelling zo kom je lekker ver....quote:Tuurlijk verwacht ik een eerlijke kans; die geef ik anderen namelijk ook. Maar het is ook gewoon zo dat ik niet weet wat ik moet doen en als ik wel wat doe dan heeft het nooit zin.
beetje zwak dit, er zijn genoeg ideeen tegen je gezegt.quote:Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Oh jammer maar wel herkenbaar hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh my god, ik heb er wel een demo'tje van maar die is niet echt voor publiek geschiktJe hoort mij er namelijk op zingen en dat kan ik eigenlijk niet zo goed
Ik speel gitaar, akoestisch.. ben er niet goed in ofzo, het is meer een hobby van mij en ik heb het nummer ooit geschreven toen ik mij rot voelde over iets. Eigenlijk zou ik de boel eens opnieuw moeten opnemen en verder moeten uitwerken om er wel iets van te maken, maar daar gaat veel tijd in zitten. Niet in de laatste plaats omdat ik het 9 keer verkloot voordat ik het wel een keer redelijk doe haha.
Dus
Ik zie het als een combinatie. Mensen staan vaak niet open voor andere mensen, hebben vooroordelen en geven mij nooit echt een kans denk ik. Aan de andere kant komt het zeker ook voor een deel door mij, hoewel dat in mijn ogen wel allemaal veroorzaakt is door andere mensen. Als mijn verleden anders was gelopen dan was ik nu een heel ander persoon geweest.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
en zal dat door al die verschillende mensen komen, of zal dat aan jou liggen?
Ik weet zeker het laatste, maar ben benieuwd hoe jij er over denkt!
Het klinkt negatief, maar helaas is het de harde realiteit.quote:top instelling zo kom je lekker ver....
Maar wat doe je dan? Wie weet doe je het wel fout?
Ooit had ik dit lijstje: Veranderen , maar ik heb later een andere gemaakt, die ben ik even aan het zoeken.quote:Noem 5 punten die je wilt verranderen in je leven. Met boven aan het geen wat je het snelst wilt verranderen.
En geef voor alles minimaal 1 manier hoe jij denkt dat te kunnen verranderen. En geen negatief gezeik en wijzen naar anderen!
mensen staan zeker wel open voor anderen, is maar net hoe je zelf opsteld naar anderen toe.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
Ik zie het als een combinatie. Mensen staan vaak niet open voor andere mensen, hebben vooroordelen en geven mij nooit echt een kans denk ik. Aan de andere kant komt het zeker ook voor een deel door mij, hoewel dat in mijn ogen wel allemaal veroorzaakt is door andere mensen. Als mijn verleden anders was gelopen dan was ik nu een heel ander persoon geweest.
De realiteit is altijd hard. Soms in je voor deel en soms in je nadeel.quote:Het klinkt negatief, maar helaas is het de harde realiteit.
Ik weet niet, het gaat/kan gewoon niet.
top, wil je dat hier bespreken? Want dan wil ik er best me mening over geven.quote:Ooit had ik dit lijstje: Veranderen , maar ik heb later een andere gemaakt, die ben ik even aan het zoeken.
Gevonden:
==== Wat wil ik? ====
• Zelfstandiger zijn, het gevoel hebben dat ik zelf beslissingen mag en kan maken
• Controle hebben/choasvrij leven
• Vrienden
• Een vriendinnetje
• Plezier in het leven hebben
• Meer bewegen
• Het gevoel hebben dat mijn leven waarde heeft
• Het gevoel hebben dat ik waarde heb
• Nooit meer hoeven denken
• Het verleden uit mijn geheugen wissen
• Mezelf actiever voelen
==== Hoe moet ik dat gaan doen? ====
• Zelf af en toe kleine beslissingen zomaar maken, bv een stuk gaan lopen in het weekend --> brengt veel problemen met zich mee
• Zorgen dat het niet weer een zooi wordt
• zaken opruimen en goed sorteren
• Geen taken uitstellen (tot volgende week), volgende week heb ik nog steeds tijd tekort en is de taak nog steeds even moeilijk
• Gezonder eten/drinken en meer bewegen is belangrijk, maar weet niet precies hoe, wat en wanneer ik dat moet verwezenlijken
dan is hij snel klaarquote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef RandyMcRanderson het volgende:
geen disrespect maar in dat lijstje staan 10 dezelfde dingen
Welkom hier in het topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef geenvetzak het volgende:
Hoi,
Ik lurk af en toe op FOK op zoek naar interessante threads. Deze thread leek me de moeite waard om zelf even te ventileren![]()
Ik heb ook erg veel moeite met het ontmoeten van nieuwe mensen, en heb nooit echt goede ervaringen gehad met vrouwen. Juist daarom wil ik dat mensen me eens zien staan en me waarderen om wie ik ben.
Tegenwoordig zijn dit een aantal problemen die ik tegenkom waardoor ik het mezelf erg moeilijk maak:
-Er wordt veel waarde gehecht aan jezelf uiten door praten. Ik ben altijd al verlegen geweest, maar daarnaast heb ik ook weinig behoefte om mijn mening expliciet te uiten over onderwerpen die op het werk of ergens anders naar voren komen.
-Vaak komt mijn mening neer op "ik vind het wel best" of "maakt me niet echt uit". Ik kan er dus moeilijk omheen dat mijn gezelschap soms niet opweegt tegen mensen die wel staan te trappelen om over vanalles en nog wat te zeggen wat ze vinden.
-Ik vind het erg moeilijk om lucht te krijgen van wat mensen van me vinden (uiteraard gedeeltelijk doordat ik doorgaans niet veel te zeggen heb). Hierdoor wordt afspreken met mensen die ik al een tijd niet gezien heb (of mensen die ik juist net ontmoet heb) een grote stap die maar al te vaak te groot is gebleken.
-Ik praat graag over "weetjes". Ik vind het leuk om mensen over dingen te vertellen waar ze misschien nog nooit gehoord van hebben. Toch heb ik hier ook angst om iets verkeerds of "raars" te zeggen. Ik begrijp dat het onvermijdelijk is dat soms iets verkeerds opgevat wordt, maar meestal weet ik ook gewoon niet goed het gesprek "gepast" te houden :S
-Al deze dingen en ongetwijfeld meer zorgt natuurlijk voor onzekerheid. Tegenwoordig kan ik dat (meestal) aan het eind van de dag gewoon van me afzetten, maar het werkt in het moment dat zelfvertrouwen belangrijk is verlammend.
Ik verwacht geen wonderen, maar ik zou erg graag tips horen!
Praat gewoon over waar je zelf zin in hebt of wat in je op komt op dat moment. Niet alles wat uit je mond komt hoeft een kandidaat te zijn voor de P.C. Hooft-prijs. Kijk om je heen en hoor wat voor domme dingen de gemiddelde medemens allemaal uitkraamt. Niemand rekent ze daar op af en dat zullen ze bij jou ook niet doen. Probeer minder aandacht te schenken aan wat andere mensen van je vinden.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef geenvetzak het volgende:
Hoi,
Ik lurk af en toe op FOK op zoek naar interessante threads. Deze thread leek me de moeite waard om zelf even te ventileren![]()
Ik heb ook erg veel moeite met het ontmoeten van nieuwe mensen, en heb nooit echt goede ervaringen gehad met vrouwen. Juist daarom wil ik dat mensen me eens zien staan en me waarderen om wie ik ben.
Tegenwoordig zijn dit een aantal problemen die ik tegenkom waardoor ik het mezelf erg moeilijk maak:
-Er wordt veel waarde gehecht aan jezelf uiten door praten. Ik ben altijd al verlegen geweest, maar daarnaast heb ik ook weinig behoefte om mijn mening expliciet te uiten over onderwerpen die op het werk of ergens anders naar voren komen.
-Vaak komt mijn mening neer op "ik vind het wel best" of "maakt me niet echt uit". Ik kan er dus moeilijk omheen dat mijn gezelschap soms niet opweegt tegen mensen die wel staan te trappelen om over vanalles en nog wat te zeggen wat ze vinden.
-Ik vind het erg moeilijk om lucht te krijgen van wat mensen van me vinden (uiteraard gedeeltelijk doordat ik doorgaans niet veel te zeggen heb). Hierdoor wordt afspreken met mensen die ik al een tijd niet gezien heb (of mensen die ik juist net ontmoet heb) een grote stap die maar al te vaak te groot is gebleken.
-Ik praat graag over "weetjes". Ik vind het leuk om mensen over dingen te vertellen waar ze misschien nog nooit gehoord van hebben. Toch heb ik hier ook angst om iets verkeerds of "raars" te zeggen. Ik begrijp dat het onvermijdelijk is dat soms iets verkeerds opgevat wordt, maar meestal weet ik ook gewoon niet goed het gesprek "gepast" te houden :S
-Al deze dingen en ongetwijfeld meer zorgt natuurlijk voor onzekerheid. Tegenwoordig kan ik dat (meestal) aan het eind van de dag gewoon van me afzetten, maar het werkt in het moment dat zelfvertrouwen belangrijk is verlammend.
Bijna 22, verder zit ik op een informatica studie (bijna geen meiden te bekennen natuurlijk) en ik game veel. Mijn vriendengroep is zo mogelijk nog verder heen dan ik. Dat is op zich wel fijn, maar aan de andere kant kom ik hierdoor bijna nooit in andere omgevingen.. tjaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Welkom hier in het topic.
Ik herken mezelf gedeeltelijk in de punten die je noemt.
Ik lul meestal gewoon door vanuit mezelf en dan noem ik ook dingen waarvan (als ik er achteraf over nadenk) ik ze beter niet had kunnen zeggen en daardoor juist mijn kansen vergooi.
Maar zo ben ik nu eenmaal, ik zeg gewoon gelijk wat ik denk zonder er eerst over na te denken.
Lijkt mij opzich positief, maar het kan ook verkeerd uitpakken.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Bedankt voor de opsteker!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef TheGame het volgende:
[..]
Praat gewoon over waar je zelf zin in hebt of wat in je op komt op dat moment. Niet alles wat uit je mond komt hoeft een kandidaat te zijn voor de P.C. Hooft-prijs. Kijk om je heen en hoor wat voor domme dingen de gemiddelde medemens allemaal uitkraamt. Niemand rekent ze daar op af en dat zullen ze bij jou ook niet doen. Probeer minder aandacht te schenken aan wat andere mensen van je vinden.
De angst voor afwijzing is vaak veel sterker dan de daadwerkelijke negatieve emoties die je bij een afwijzing ervaart.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Bedankt voor de opsteker!
Toch vind ik het erg belangrijk dat ik weet waar ik aan toe ben als het om sociaal zijn gaat. Ik ben in ieder geval bang dat ik niet goed met afwijzing kan omgaan, vooral omdat ik van reacties van mensen op mij al snel van stuk wordt gebracht.
Over mijn leven. Ik heb nu het gevoel dat anderen voor mij bepalen hoe ik mijn leven moet leiden. Ik ben gewoon niet de baas. Daarnaast is mijn leven vaak een beetje een chaos; mijn todo-lijstje is inmiddels enkele A4-tjes lang en er komt helemaal niets van terecht. Ik heb gewoon compleet geen controle.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef ook_gek het volgende:
• Controle hebben/choasvrij leven
controle over wat hebben?
Vind je echt dat ik negatief kijk? Voor mijn gevoel ben ik realistisch en is mijn leven nou eenmal negatief. Als dat niet zo was dan had ik niets hoeven verbeteren.quote:• Het gevoel hebben dat mijn leven waarde heeft
begin eerst maar eens minder negatief te kijken tegen dingen
• Het gevoel hebben dat ik waarde heb
zie hier boven
En hoe stop je daar dan mee? Voor mij komt wat ik doe ontzettend natuurlijk en ik kan niet echt anders.quote:• Nooit meer hoeven denken
onmogelijk, je moet alleen stoppen om alles over te analiseren
effe over 3, gedrag.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef TheGame het volgende:
[..]
De angst voor afwijzing is vaak veel sterker dan de daadwerkelijke negatieve emoties die je bij een afwijzing ervaart.
1. Echt negatieve reacties zullen veel minder vaak voorkomen dan jij nu denkt.
2. Door de emoties van een negatieve reactie te ervaren, kom je erachter dat het helemaal niet zo erg of eng is als je denkt en kun je er langzaam aan steeds beter mee omgaan in de toekomst.
3. Zie het als een leerproces. Krijg je een negatieve reactie, probeer dan je gedrag te corrigeren.
Neem dan eens het heft in eigen handen en ga als is het maar iets kleins zelf regelen in je leven. Kies iets en neem daar de controle over. Het begint met kleine stapjes!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef benzin het volgende:
Over mijn leven. Ik heb nu het gevoel dat anderen voor mij bepalen hoe ik mijn leven moet leiden. Ik ben gewoon niet de baas. Daarnaast is mijn leven vaak een beetje een chaos; mijn todo-lijstje is inmiddels enkele A4-tjes lang en er komt helemaal niets van terecht. Ik heb gewoon compleet geen controle.
Je bent zeer negatief en je hebt een volledige verkeerde kijk op het leven en wijs alle verrantwoordelijk van je zelf af. Het komt altijd door externe factoren en niet door jou.quote:Vind je echt dat ik negatief kijk? Voor mijn gevoel ben ik realistisch en is mijn leven nou eenmal negatief. Als dat niet zo was dan had ik niets hoeven verbeteren.
ALLES kan echt anders als je maar wilt. Dus kan niet echt anders is geen reden.quote:En hoe stop je daar dan mee? Voor mij komt wat ik doe ontzettend natuurlijk en ik kan niet echt anders.
Dit is echt een reactie waarvan ik agressief word. We hebben je al een jaar proberen uit te leggen waar en hoe je moet beginnen. Maar je verrekt het gewoon om IETS te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef benzin het volgende:
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Omdat je me vroeg:quote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef Maanvis het volgende:
Je reageert zelfs niet op mijn post waarin ik je vraag om te bevestigen dat je wilt veranderen en je bereidheid te tonen om dat te doen.
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Maanvis het volgende:
"IK WIL VERANDEREN EN IK BEN BEREID DAARVOOR ALLES TE DOEN!"
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te verquote:Ik geef je nog 1 kans om hier in dit topique te zeggen dat je wilt veranderen en dat je bereid bent daarvoor concrete dingen te ondernemen. Kom maar op.
Het gaat over het trieste leven van Benzin waar iedereen de schuld heeft behalve hijzelf.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over versieren?
Want zo wordt het natuurlijk Angst en Depressie 2.0.
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Als je het wil kan je het.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Dan moet je aangeven welke dingen te ver gingen toen je ze probeerde te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Ja dikke neus, 5 jaar geleden zat jij op FOK al te janken en aandacht te zoeken. ''Het moment'' is er blijkbaar nooit. Of ga naar een psycholoog die jou echt kan helpen of ga gewoon weg. Aandacht trekkerij altijd. Zulke mensen heb je er ook altijd weer bij.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je me vroeg:
[..]
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Het gaat wel weer een beetje richting psychologie,quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je me vroeg:
[..]
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
Enorm he.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie vinden me niet echt aardig geloof ik he?Vooral mpj is niet echt een fan
There is no trying, just doing and not doing things.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Als je het wil kan je het.
Ik ben ook een neurootquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:32 schreef Mpj het volgende:
Kijk ''wie trouwt mijn zoon'' de eerste aflevering (ben ik nu mee bezig). De derde man is dus een voorbeeld van hoe versieren/kennismaken op bijv. een eerste date of speeddate NIET moet. Wat een zenuwpees.![]()
![]()
Ja, wie niet? Iedereen zou wel zenuwachtig zijn voor zulke dates. Maar dit gaat wel erg ver. Ga dan eerst in therapie of wat dan ook om iets aan onzekerheid en zenuwen te doen ipv meteen op zoek naar 'n vrouw. Al die vrouwen kijken zowat met afgrijzen naar hem.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben ook een neuroot, komt door mijn ouders, slechte genen enzo
Dat is een Yoda quote, jij nep-nerd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
There is no trying, just doing and not doing things.
Waarom quote ik nou Charlie Sheen. Hij heeft alleen wel een soort van gelijk
Vreemd gaan en verwachten dat zij het geen punt gaat vinden? Heeft ze misschien ergens een punt?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me. Allemaal autisten bij elkaar die de deur nooit uitkomen, maar lijkt me overigens wel grappig om een keertje mee te maken (zoals Godshand het beschrijft dan), maar dan zonder bijbedoelingen. Meer voor de grap.
Ik heb vannacht geslapen bij mijn scharrel maar er komt werkelijk niets van terecht. Ze is nog steeds 'n beetje pissed op mij omdat ik haar heb ''bedrogen'' om het maar plat te zeggen. Seks oid zit er dus (nog) niet in, heel irritant aangezien ze mij wel steeds uitdaagt. Ik heb op dit moment al twee weken geen seks gehad, door haar. En naar een ander wil ik niet. Twee weken is lang. Maar goed, ik moet serieus slaap inhalen.
Mijn vooroordeel over ICT in het bijzonder en betastudies in het algemeen is dat het vaak een beetje nerds zijn. Zo kom je ook over. Niet dat het erg is. Ik denk dat het misschien wel in je voordeel is dat je dan een ITC opleiding doet. Er zijn genoeg mensen die allerlei weetjes op gebied van technologie bijvoorbeeld erg waarderen. Geen reden om daar dan verlegen te zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef geenvetzak het volgende:
Hoi,
Maanvis zou je hier gewoon mee willen kappen. Je kan hem niet dwingen en dat moet je ook niet willen. Houd je alsjeblieft buiten zijn leven. Ik vind het van respect getuigen als je mensen die vrijheid gunt.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, daardoor komt het niet. Dat komt door je negatieve en apathische instelling. Dat zorgt ervoor dat mensen het niet leuk vinden om met je om te gaan.
Ik ben ook niet iemand die met alle groepjes meedoet. Maar ik heb wel veel vrienden, 'maten' van sporten en familie waarmee ik erg goed omga. Hoe doe ik dat dan? Nou, ik kies m'n eigen contacten en ga op een positieve manier met mezelf en met mensen om.
Persoonlijk dacht ik eigenlijk dat je liever eenzaam bent en liever niet met mensen omgaat. Maar nu blijkt dat toch niet zo te zijn. Wil je dat veranderen en ben je bereid daarvoor alles te doen? Zet dat dan hier neer in een post : "IK WIL VERANDEREN EN IK BEN BEREID DAARVOOR ALLES TE DOEN!"
Dit. Zo ja, top. Je hebt stappen gezet. Hulde. Zo nee, ga volgende week alsnog en ga nu als een malle huiswerk maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je al naar de uni gegaan?
Welkom terug en sorry dat ik je vergeten ben. Antwoorden op je vragen; meest nee en twijfelachtig. Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.
Hoe is het hier?
Heloef al een mooie meid aangesproken?
MPJ al geaccepteerd hier?
Benzin en mlig al hulp gezocht?
minibeer al maximaal gedate?
Of is alles nog bij het oude...
Hier gaat het goed hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welkom terug en sorry dat ik je vergeten ben. Antwoorden op je vragen; meest nee en twijfelachtig. Hoe gaat het met jou?
Teveel gemeen om een relatie te beginnen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Weer los van mijn laatste date, na twee dates zat er alleen nog vriendschap in. Teveel gemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |