Omdat je me vroeg:quote:Op donderdag 8 september 2011 23:49 schreef Maanvis het volgende:
Je reageert zelfs niet op mijn post waarin ik je vraag om te bevestigen dat je wilt veranderen en je bereidheid te tonen om dat te doen.
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Maanvis het volgende:
"IK WIL VERANDEREN EN IK BEN BEREID DAARVOOR ALLES TE DOEN!"
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te verquote:Ik geef je nog 1 kans om hier in dit topique te zeggen dat je wilt veranderen en dat je bereid bent daarvoor concrete dingen te ondernemen. Kom maar op.
Het gaat over het trieste leven van Benzin waar iedereen de schuld heeft behalve hijzelf.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
Gaat het hier eigenlijk nog over versieren?
Want zo wordt het natuurlijk Angst en Depressie 2.0.
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Als je het wil kan je het.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Dan moet je aangeven welke dingen te ver gingen toen je ze probeerde te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Ja dikke neus, 5 jaar geleden zat jij op FOK al te janken en aandacht te zoeken. ''Het moment'' is er blijkbaar nooit. Of ga naar een psycholoog die jou echt kan helpen of ga gewoon weg. Aandacht trekkerij altijd. Zulke mensen heb je er ook altijd weer bij.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je me vroeg:
[..]
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
Ik wil zeker wel veranderen en ik ben bereid daar dingen voor te doen, maar veel dingen zijn een heel stuk te ver
Het gaat wel weer een beetje richting psychologie,quote:Op donderdag 8 september 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je me vroeg:
[..]
En bepaalde dingen zijn op dit moment voor mij gewoon een stap te ver op het moment, dus dat kan ik echt niet beloven.
[..]
Enorm he.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie vinden me niet echt aardig geloof ik he?Vooral mpj is niet echt een fan
There is no trying, just doing and not doing things.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Smoesjes, smoesjes, smoesjes. Als je het wil kan je het.
Ik ben ook een neurootquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:32 schreef Mpj het volgende:
Kijk ''wie trouwt mijn zoon'' de eerste aflevering (ben ik nu mee bezig). De derde man is dus een voorbeeld van hoe versieren/kennismaken op bijv. een eerste date of speeddate NIET moet. Wat een zenuwpees.![]()
![]()
Ja, wie niet? Iedereen zou wel zenuwachtig zijn voor zulke dates. Maar dit gaat wel erg ver. Ga dan eerst in therapie of wat dan ook om iets aan onzekerheid en zenuwen te doen ipv meteen op zoek naar 'n vrouw. Al die vrouwen kijken zowat met afgrijzen naar hem.quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben ook een neuroot, komt door mijn ouders, slechte genen enzo
Dat is een Yoda quote, jij nep-nerd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
There is no trying, just doing and not doing things.
Waarom quote ik nou Charlie Sheen. Hij heeft alleen wel een soort van gelijk
Vreemd gaan en verwachten dat zij het geen punt gaat vinden? Heeft ze misschien ergens een punt?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het al voor me. Allemaal autisten bij elkaar die de deur nooit uitkomen, maar lijkt me overigens wel grappig om een keertje mee te maken (zoals Godshand het beschrijft dan), maar dan zonder bijbedoelingen. Meer voor de grap.
Ik heb vannacht geslapen bij mijn scharrel maar er komt werkelijk niets van terecht. Ze is nog steeds 'n beetje pissed op mij omdat ik haar heb ''bedrogen'' om het maar plat te zeggen. Seks oid zit er dus (nog) niet in, heel irritant aangezien ze mij wel steeds uitdaagt. Ik heb op dit moment al twee weken geen seks gehad, door haar. En naar een ander wil ik niet. Twee weken is lang. Maar goed, ik moet serieus slaap inhalen.
Mijn vooroordeel over ICT in het bijzonder en betastudies in het algemeen is dat het vaak een beetje nerds zijn. Zo kom je ook over. Niet dat het erg is. Ik denk dat het misschien wel in je voordeel is dat je dan een ITC opleiding doet. Er zijn genoeg mensen die allerlei weetjes op gebied van technologie bijvoorbeeld erg waarderen. Geen reden om daar dan verlegen te zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef geenvetzak het volgende:
Hoi,
Ik lurk af en toe op FOK op zoek naar interessante threads. Deze thread leek me de moeite waard om zelf even te ventileren![]()
Ik heb ook erg veel moeite met het ontmoeten van nieuwe mensen, en heb nooit echt goede ervaringen gehad met vrouwen. Juist daarom wil ik dat mensen me eens zien staan en me waarderen om wie ik ben.
Tegenwoordig zijn dit een aantal problemen die ik tegenkom waardoor ik het mezelf erg moeilijk maak:
-Er wordt veel waarde gehecht aan jezelf uiten door praten. Ik ben altijd al verlegen geweest, maar daarnaast heb ik ook weinig behoefte om mijn mening expliciet te uiten over onderwerpen die op het werk of ergens anders naar voren komen.
-Vaak komt mijn mening neer op "ik vind het wel best" of "maakt me niet echt uit". Ik kan er dus moeilijk omheen dat mijn gezelschap soms niet opweegt tegen mensen die wel staan te trappelen om over vanalles en nog wat te zeggen wat ze vinden.
-Ik vind het erg moeilijk om lucht te krijgen van wat mensen van me vinden (uiteraard gedeeltelijk doordat ik doorgaans niet veel te zeggen heb). Hierdoor wordt afspreken met mensen die ik al een tijd niet gezien heb (of mensen die ik juist net ontmoet heb) een grote stap die maar al te vaak te groot is gebleken.
-Ik praat graag over "weetjes". Ik vind het leuk om mensen over dingen te vertellen waar ze misschien nog nooit gehoord van hebben. Toch heb ik hier ook angst om iets verkeerds of "raars" te zeggen. Ik begrijp dat het onvermijdelijk is dat soms iets verkeerds opgevat wordt, maar meestal weet ik ook gewoon niet goed het gesprek "gepast" te houden :S
-Al deze dingen en ongetwijfeld meer zorgt natuurlijk voor onzekerheid. Tegenwoordig kan ik dat (meestal) aan het eind van de dag gewoon van me afzetten, maar het werkt in het moment dat zelfvertrouwen belangrijk is verlammend.
Ik verwacht geen wonderen, maar ik zou erg graag tips horen!
Maanvis zou je hier gewoon mee willen kappen. Je kan hem niet dwingen en dat moet je ook niet willen. Houd je alsjeblieft buiten zijn leven. Ik vind het van respect getuigen als je mensen die vrijheid gunt.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, daardoor komt het niet. Dat komt door je negatieve en apathische instelling. Dat zorgt ervoor dat mensen het niet leuk vinden om met je om te gaan.
Ik ben ook niet iemand die met alle groepjes meedoet. Maar ik heb wel veel vrienden, 'maten' van sporten en familie waarmee ik erg goed omga. Hoe doe ik dat dan? Nou, ik kies m'n eigen contacten en ga op een positieve manier met mezelf en met mensen om.
Persoonlijk dacht ik eigenlijk dat je liever eenzaam bent en liever niet met mensen omgaat. Maar nu blijkt dat toch niet zo te zijn. Wil je dat veranderen en ben je bereid daarvoor alles te doen? Zet dat dan hier neer in een post : "IK WIL VERANDEREN EN IK BEN BEREID DAARVOOR ALLES TE DOEN!"
Dit. Zo ja, top. Je hebt stappen gezet. Hulde. Zo nee, ga volgende week alsnog en ga nu als een malle huiswerk maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je al naar de uni gegaan?
Welkom terug en sorry dat ik je vergeten ben. Antwoorden op je vragen; meest nee en twijfelachtig. Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi.
Hoe is het hier?
Heloef al een mooie meid aangesproken?
MPJ al geaccepteerd hier?
Benzin en mlig al hulp gezocht?
minibeer al maximaal gedate?
Of is alles nog bij het oude...
Hier gaat het goed hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welkom terug en sorry dat ik je vergeten ben. Antwoorden op je vragen; meest nee en twijfelachtig. Hoe gaat het met jou?
Teveel gemeen om een relatie te beginnen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Weer los van mijn laatste date, na twee dates zat er alleen nog vriendschap in. Teveel gemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |