Pardon???quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat een frigide kuthoer gemene jongedame!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt![]()
Wat een onzin, in mijn ogen dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
Juistem , dat bedoel ik ook zodra je weet dat iemand gevoelens heeft en word gekwetst door jouw acties dan kan je beter stoppen. Anders speel je met iemand zijn emotie en dat kun je beter laten.
Kutquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is een Yoda quote, jij nep-nerd!![]()
Dat jij scharrelen ziet als een soort van relatie betekent niet dat iedereen dat doet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj , je bent een hufter . Het spijt me dat te zeggen maar dat meisje heeft schijnbaar gevoelens voor je en daar maak jij misbruik van.
Verder is het totaal onrespectvol dat je niet eens begrip hebt voor haar standpunt. Met een beetje geluk dumpt ze je want ja scharrels kunnen je ook dumpen.
Ik vind dat jij (altijd) te snel oordeelt aangezien je in dit geval het hele verhaal niet kent. Ik gebruik helemaal niemand, dat doe ik sowieso nooit. En begrip voor haar standpunten heb ik wel degelijk. Het gaat mij erom dat ze mij op loopt te geilen en dan vervolgens niets wilt (plat verwoord).quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj , je bent een hufter . Het spijt me dat te zeggen maar dat meisje heeft schijnbaar gevoelens voor je en daar maak jij misbruik van.
Verder is het totaal onrespectvol dat je niet eens begrip hebt voor haar standpunt. Met een beetje geluk dumpt ze je want ja scharrels kunnen je ook dumpen.
Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Imo als je gevoelens krijgt, niet meer scharrelen. Beetje eigen verantwoordelijkheid.
Boos worden als de ander seks heeft gehad met iemand naast jou tijdens de scharrelperiode, vervolgens niet zeker zijn of je dan wel een relatie wil en dan op kinderachtige wijze hem uitdagen maar onthouden van seks, lijkt me toch niet helemaal de goeie manier om ermee om te gaan.
Jij was toch de geen die in een soort gelijke situatie zat? Je had een scharrel en opeens was hij weg en was jij boos en heel erg gekwetst.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie scharrelen niet als een soort relatie maar als je weet dat ngevoelens voor je heeft en je gaat spelen met die gevoelens is het wel een ander verhaal.
Een meisje is namelijk geen gebruiksvoorwerp, kies dan een opblaaspop.
Als het scharrelen is en meer niet vind ik dat je geen enkele verrantwoordelijkheid hoeft af te leggen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?
Dat vertrouwen komt ook niet 123 terug. Mpj ligt nou eenmaal goed in de markt. Dus of ze neemt geen relatie met hem, of wel. Niet die halve middenweg inclusief getease en alles. Daaruit blijkt dat ze hem eigenlijk wel wil. Ze heeft geen reden om aan te nemen dat hij vreemd zal gaan. Ze is gewoon onzeker en legt die schuld bij hem. Oneerlijk vind ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Seks en vertrouwen horen w.m.b. gewoon bij elkaar. Geen vertrouwen geen seks is dan zo raar toch niet?
Dan verschillen we van mening. Ik vind het niet oke als iemand met 2 personen seks heeft als hij er ook met 1 nog iets zou willen beginnen en dat wederzijds is. Ik weet dat de grens vaag is, maar in de scharrelperiode iemand anders pakken lijkt me erg slecht voor beginnend vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het scharrelen is en meer niet vind ik dat je geen enkele verrantwoordelijkheid hoeft af te leggen.
Is geen relatie!
Nou ja, spelen met die gevoelens...ze hadden samen niet de afspraak om trouw te zijn aan elkaar voor zover ik weet. Natuurlijk is het niet slim om het scharrelen voort te zetten als een van de twee gevoelens heeft, en dan ook nog eens op te biechten dat je het in die periode met anderen hebt gedaan, maar hij heeft wel het beste met haar voor geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie scharrelen niet als een soort relatie maar als je weet dat ngevoelens voor je heeft en je gaat spelen met die gevoelens is het wel een ander verhaal.
Een meisje is namelijk geen gebruiksvoorwerp, kies dan een opblaaspop.
Punt 3 zul je normaal gesproken ook vrijwel niet nodig hebben, tenzij je sociaal heel zwak bent en echt rare dingen zegt/doet.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
effe over 3, gedrag.
Op een gegeven moment ben je wie je ben met je eigen gedrag en karakter.
Je kunt ook gemaakt gaan doen (dus in feite je anders voordoen alsdat je zelf ben)
Dat lijkt me toch ook niet de manier, of je moet je jezelf je hele leven anders voordoen alsdat je eigenlijk ben.
Nee ik blijf toch gewoon maar bij van "ik zeg wat ik denk" en als iemand dat niet waardeert dan is het niet iemand waarmee ik de rest van m'n leven samen wil zijn lijkt me.
Ik zou het ook niet doen, maar met een vertrouwensbreuk heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Ik vind het niet oke als iemand met 2 personen seks heeft als hij er ook met 1 nog iets zou willen beginnen en dat wederzijds is. Ik weet dat de grens vaag is, maar in de scharrelperiode iemand anders pakken lijkt me erg slecht voor beginnend vertrouwen.
Oh en dat geldt voor mij ook zelfs al voor zoenen eigenlijk.
Hij wil toch ook een relatie met haar? Dan is het je eigen glazen ingooien als je door blijft neuken. Dat hij het zelf een scharrel blijft noemen klinkt ook wel apart als hij haar ouders ook al ontmoet heeft en het is zelfs wat misleidend in deze.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, spelen met die gevoelens...ze hadden samen niet de afspraak om trouw te zijn aan elkaar voor zover ik weet. Natuurlijk is het niet slim om het scharrelen voort te zetten als een van de twee gevoelens heeft, en dan ook nog eens op te biechten dat je het in die periode met anderen hebt gedaan, maar hij heeft wel het beste met haar voor geloof ik.
Toen ik dat las over die ouders ontmoeten had ik ook even zoiets van...oke.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij wil toch ook een relatie met haar? Dan is het je eigen glazen ingooien als je door blijft neuken. Dat hij het zelf een scharrel blijft noemen klinkt ook wel apart als hij haar ouders ook al ontmoet heeft en het is zelfs wat misleidend in deze.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat debeterebob iets anders onder scharrelen verstaat dan anderen.
Ik zie een scharrel gewoon als een niet relatie. Debeterebob heeft het over de beginperiode van een relatie, waarin je nog niet echt vriend/vriendin bent.
Ik zie scharrelen als het leuk hebben met elkaar zonder dat je iets hebt met elkaar.quote:scharrel
1) Gelegenheidspartner 2) Losse verkering 3) Persoonsbenaming 4) Ratelaar 5) Vrijer
Omdat hij haar leuk vindt/verliefd is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom hij dat getease toestaat. Daar moet je korte metten mee maken. Next.
Ervaring leert dat veel mensen wel met anderen daten in die aanvangstijd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
. Misschien wel een beetje een vergelijkbare situatie. Zonder dat het gezegd is gaan mensen er tijdens het daten niet vanuit dat de ander ook met anderen date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |