Gelukkig heb je het overleefdquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik had zelfs een heule presentatie vandaag, poeh he.
Belangrijker heb je nog iets onder die broek aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niets, laat maar. Apart dat je nog nooit eerder dat in een broek hebt gedaan.
Presenteren is niet eng hoor.quote:
Jij liever dan ikquote:
Ligt eraan wat je te bieden hebt, uitgezonderd dat je een rok moet dragen om sexy te lijken/aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje grefo draagt ook een rok. Dat zegt nog niet allesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je te bieden hebt, uitgezonderd dat je een rok moet dragen om sexy te lijken/aandacht te krijgen.
wel tot/over de knieën en niet net onder de kontquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een beetje grefo draagt ook een rok. Dat zegt nog niet alles
Refo kunnen ook sexy zijn in een middeleeuws manierquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef kedge het volgende:
[..]
wel tot/over de knieën en niet net onder de kont
Ja ik draag bijna nooit een broek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Euhhhhhhh nee. Maar goed dat heb ik bij bijna alles wat je zegt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik draag bijna nooit een broek.
Oh gosh, volgens mij beseffen jullie niet hoe bijzonder dit is. Zo heftig.
Met een broek kan je er ook heus sexy uitzien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je te bieden hebt, uitgezonderd dat je een rok moet dragen om sexy te lijken/aandacht te krijgen.
Nederland is toch wel het broekenland bij uitstek of niet.? Ik zie eigenlijk praktisch iedereen in broek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een broek kan je er ook heus sexy uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef debeterebob het volgende:
So
[..]
Nederland is toch wel het broekenland bij uitstek of niet.? Ik zie eigenlijk praktisch iedereen in broek.Hoezo maak je dan de associatie met hem? Overigens geloof ik ook niet dat hij heel gelukkig is. Zal me niets verbazen als die binnen een aantal jaar het loodje legt door ondervoeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is wel een sexy broek. Want een neger zei een keer tegen me "so billies" toen ik die broek aanhad. Hij kan er dus mee door.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
He als een neger wat over je billen zegt weet je dat het goed zit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dit is wel een sexy broek. Want een neger zei een keer tegen me "so billies" toen ik die broek aanhad. Hij kan er dus mee door.
Zijn negers billenmannen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
He als een neger wat over je billen zegt weet je dat het goed zit.
Dat is wel het stereotype.quote:
met de woorden neger + billen maak ik de associatie van een "grote derriere"quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
He als een neger wat over je billen zegt weet je dat het goed zit.
Dat ontken ik zeker niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niets mis met grote stevige kont die je lekker vast kan pakken en op slaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef kedge het volgende:
[..]
met de woorden neger + billen maak ik de associatie van een "grote derriere"
Deze topic vooral: Rode skinny jeans. Waar te koop?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo maak je dan de associatie met hem? Overigens geloof ik ook niet dat hij heel gelukkig is. Zal me niets verbazen als die binnen een aantal jaar het loodje legt door ondervoeding.
Als hij even wat meer gaat eten is het wel een briljante gast.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze topic vooral: Rode skinny jeans. Waar te koop?
Even door heen scrollen voor pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |