Tsja je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
bedankt, maar ikzelf zou dus nooit denken dat iemand me leuk vind als die gewoon een praatje maakt, dus waarom zou een ander dat wel denken?
als je het over mij hebt (volgende keer quotenquote:
Ja jou bedoelde ik ja. Initiatief leren kan je leren. Gaat hier ook wel wat beter. Maar ik snap je positie wel. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
als je het over mij hebt (volgende keer quoten), niemand in mijn directe vriendengroep gaat uit, en ik ben niet echt een partystarter dus in me eentje vind ik niks. Voor de rest is het omdat ik verder bijna alleen maar slechte dingen hoor over het uitgaansleven in mijn stad...
Ik ga zo weg naar mijn scharrel en heb afgesproken met vrienden in de stad, maar het regent hier (volgens mij zo ook onweer), dus ik doe rustig aan.quote:
20 en nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ga zo weg naar mijn scharrel en heb afgesproken met vrienden in de stad, maar het regent hier (volgens mij zo ook onweer), dus ik doe rustig aan.
Hoe oud ben jij eigenlijk en heb je wel eens een meisje gehad?
ik reply wel met een quotequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja jou bedoelde ik ja. Initiatief leren kan je leren. Gaat hier ook wel wat beter. Maar ik snap je positie wel. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Bijna 22, verder zit ik op een informatica studie (bijna geen meiden te bekennen natuurlijk) en ik game veel. Mijn vriendengroep is zo mogelijk nog verder heen dan ik. Dat is op zich wel fijn, maar aan de andere kant kom ik hierdoor bijna nooit in andere omgevingen.. tja
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.quote:
Ja, je hoort het van andere mensen maar je hebt het nooit ervaren. Zo kom je de deur ook nooit uit qua uitgaan, ofwel? Niemand uit jouw directe vriendengroep, misschien kan je bijv. met klasgenoten weggaan waar je een beetje goed mee op kan schieten, ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
als je het over mij hebt (volgende keer quoten), niemand in mijn directe vriendengroep gaat uit, en ik ben niet echt een partystarter dus in me eentje vind ik niks. Voor de rest is het omdat ik verder bijna alleen maar slechte dingen hoor over het uitgaansleven in mijn stad...
ik ben zeker wel uitgegaan hier, en ik vind zelf ook dat het een aantal keren totaal niet leuk is geweest (heel lang in rij staan, je kont niet kunnen keren als je binnen bent, mensen die irritant dronken zijn en dus niet gezellig dronken). Als ik dan hoor dat dat geen uitzonderingen zijn dan lijkt me het geen slechte zaak om daarvan uit te gaan!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.
[..]
Ja, je hoort het van andere mensen maar je hebt het nooit ervaren. Zo kom je de deur ook nooit uit qua uitgaan, ofwel? Niemand uit jouw directe vriendengroep, misschien kan je bijv. met klasgenoten weggaan waar je een beetje goed mee op kan schieten, ik noem maar wat.
Als dat het punt is dat je wil maken. :'quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.
[..]
Jij moet sowieso niet oordelen/praten over mijn verleden. Al had je 300 meisjes gehad en was je supergespierd (kijk hoe je denktquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als dat het punt is dat je wil maken. :'
Wanneer mag je wel dom doen over jouw verleden? Als je gespierder bent als jou, 9 meisjes hebt gehad en er 3 ontmaagd heb? Andere suggesties?
Je weet dat je argumentatie niet klopt, als je insinueert dat ik er niks over mag zeggen omdat ik zelf niet alle ervaring heb die jij hebt.
Ik heb er wel een mening over, maar ik wil hier niet te persoonlijk worden, ik wil het wat algemener maken. Ik zie niet in waarom mijn mening minder waard is dan die van jou. Verder vallen mij dingen op in je verhalen waar ik me niet in kan vinden en moeite mee heb en daar ga ik dan mijn mening over geven. Als je dat niet wilt, heb je pech.
Als je wil, kan ik over pm/dm wel beter uitleggen wat mijn beeld over jou gevormd heeft. Ik denk dat deze plek hier niet geschikt voor is.
En als laatste. Ik ben hier niet om jou hier telkens te bashen; ik hoop dat dat duidelijk is. Hopelijk snap je waarom ik iets vind. Ik probeer waar mogelijk argumentatie te geven.
Ja het lukt mij wel met vrouwen maar niet altijd,quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo het lukt nog steeds niet met de mannen
ik weet niet
groeten ( sorry ben een beetje raar vandaag)
Waarom hoort dat? Het is een forum toch, jij hebt ook je mening over andere mensen die je vast niet altijd voor je houdt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet oordelen/praten over mijn verleden. Al had je 300 meisjes gehad en was je supergespierd (kijk hoe je denkt![]()
), je hoort gewoon je mond te houden.
Hoe was het stappen in broek?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet
ohquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was het stappen in broek?
Tja, omdat fok dat zo heeft bedacht. Dat is in elk topic zo. Maximaal 300 posts en dan kan je een nieuwe openen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef geenvetzak het volgende:
Trouwens: waarom zit er een postlimit op de thread?
jammer.quote:Op zondag 11 september 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, omdat fok dat zo heeft bedacht. Dat is in elk topic zo. Maximaal 300 posts en dan kan je een nieuwe openen.
Alleen vandaag?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet
Herhalen kan nooit kwaad.quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
jammer.
aangezien er niet echt op mijn laatste vraagjes is ingegaan stel ik ze wel opnieuw in de nieuwe thread!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |