Eens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis met grote stevige kont die je lekker vast kan pakken en op slaan
Die heb ik al lang gezien. Ik ga er maar niet te veel over zeggen, vind het nogal een trieste persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze topic vooral: Rode skinny jeans. Waar te koop?
Even door heen scrollen voor pics
Het hele figuur eigenlijk niet speciaal de kont of de borstenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens.
Ik denk dat ik meer waarde hecht aan de kont dan aan de borsten van een vrouw.
Als ik zo kijk naar de meisjes waar ik een oogje op had.
Nja ik ook niet meer. Geen idee of ik nu al tegen policy ben ingegaan. Hij is vrij opgewekt in tegenstelling tot sommige users hier, maar misschien is dat een facade. En ja verder zie ik hem te weinig posten om echt een oordeel te hebben. En nu ga ik weer o ntopicquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb ik al lang gezien. Ik ga er maar niet te veel over zeggen, vind het nogal een trieste persoonlijkheid.
Ik heb een vriendin gehad die voor bijna niks heeft, maar haar achterste en uiterlijk compenseerde flink. Ik zal een vrouw nooit afwijzen op haar cupmaat, wel op haar omvang.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens.
Ik denk dat ik meer waarde hecht aan de kont dan aan de borsten van een vrouw.
Als ik zo kijk naar de meisjes waar ik een oogje op had.
ipv een edit; quote ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die voor bijna niks heeft, maar haar achterste en uiterlijk compenseerde flink. Ik zal een vrouw nooit afwijzen op haar cupmaat, wel op haar omvang. ( innerlijk is ook belangrijk uiteraard )
Ja klopt, maar over onzekerheid heenstappen is makkelijk gezegd maar erg moeilijk gedaan. Ik wil niet dat zij zich de hele tijd zorgen gaat maken als ik die meiden ga trainen dus kan ik wel rekening met haar houden. Ik vermoed dat als ik die meiden ga trainen, ik haar dan definitief kwijt ben. Maar opzich slaat het ook nergens op dat ik iets misschien niet ga doen terwijl het mij leuk lijkt maar zij het niet goed vindt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze wil geen relatie, maar ze claimt je wel? Leuk ja.
Bovendien zelfs al hebben jullie straks een relatie zal ze toch over die onzekerheid heen moeten stappen. Er zullen altijd meisjes zijn die jou leuk vinden en met je gaan flirten. Zo lang jij daar niet op in gaat en gewoon trouw aan haar bent moet het geen probleem zijn.
Als het je oprecht leuk lijkt, gewoon doen.
Wanneer ga je cold turkey?:{ Weg met die teasende claimmuts!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:03 schreef Mpj het volgende:
Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben bij dat festival en ik lees de verhalen wel. En heloef, ik hoop dat je op een meisje bent afgestapt daar (belofte hé)!Ik ben helaas druk bezig voor school.
Maar over dat voetbalteam trainen, dat ga ik wel doen (denk ik) alleen is mijn scharrel het daar helemaal niet mee eens. Gisteravond gingen we namelijk wat drinken in de stad en we kwamen binnenlopen in een café en hoe toevallig ook, zat er een meisje met vriendinnen die in het team zit die ik misschien ga trainen. Dat meisje is doodnormaal op mij afgestapt (opzich wel logisch vind ik) en heeft gezegd dat ze het leuk vindt dat ik mogelijk de nieuwe trainer wordt en dat ze er zin in heeft enzovoort. Verder gewoon gepraat over wat voor studie zij doet, ik doe, enzovoort. Normaal gesprek dus.
Máár volgens mijn scharrel en een vriendin van haar was ze aan het flirten met mij en de hele tijd aan het kijken en aan het lachen (ik vind dat lachen van 'n afstand niet per definitie flirten maar okay). Ze is het er dus helemaal niet mee eens áls ik dat team ga trainen. Ik zit te twijfelen om rekening met haar te houden maar aan de andere kant hebben we helemaal geen relatie en dat team trainen lijkt me oprecht leuk. Tsja..
Tja, je zal voor jezelf een beetje moeten bepalen waar de grens ligt. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij niet meer kan doen wat je leuk vindt omdat zij bang is dat je er met een andere meid vandoor gaat. Er rekening mee houden is goed, maar laat je niet te veel belemmeren in je normale doen en laten. Is ook geen goeie basis voor een relatie, denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja klopt, maar over onzekerheid heenstappen is makkelijk gezegd maar erg moeilijk gedaan. Ik wil niet dat zij zich de hele tijd zorgen gaat maken als ik die meiden ga trainen dus kan ik wel rekening met haar houden. Ik vermoed dat als ik die meiden ga trainen, ik haar dan definitief kwijt ben. Maar opzich slaat het ook nergens op dat ik iets misschien niet ga doen terwijl het mij leuk lijkt maar zij het niet goed vindt.Moeilijke situatie maar ik praat er nog wel met haar over vanavond.
Hahaha nee. Dit meisje is voor mij wel anders, ik vind haar echt leuk en dat maakt het moeilijk. Ik ga me aanpassen aan bepaalde dingen voor haar, als het maar niet te gek wordt en als ze maar weer mijn vertrouwen wint na een poosje. Het is trouwens niet dat ze het me verbied, ze heeft alleen aangegeven dat ze het liever niet heeft. En ik denk dat als ik het doe, het slechter tussen ons gaat en ze mij nog erger gaat wantrouwen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je cold turkey?:{ Weg met die teasende claimmuts!
En ze gaat je ook nog de wet voorschrijven? Word eens wakker en doe haar eens even gauw weg. Doe jezelf een plezier.
Gefeliciteerd, je bent 1 stap dichterbij om haar kwijt te raken!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha nee. Dit meisje is voor mij wel anders, ik vind haar echt leuk en dat maakt het moeilijk. Ik ga me aanpassen aan bepaalde dingen voor haar, als het maar niet te gek wordt en als ze maar weer mijn vertrouwen wint na een poosje. Het is trouwens niet dat ze het me verbied, ze heeft alleen aangegeven dat ze het liever niet heeft. En ik denk dat als ik het doe, het slechter tussen ons gaat en ze mij nog erger gaat wantrouwen.
Ik ga gewoon voor haar wat dus betekend dat ik dat team niet ga trainen, heb ik besloten. Vrienden gaan mij uitlachen, maar ik wil haar niet kwijt en onzeker(der) maken om zoiets.
Volgens jou, maar waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent 1 stap dichterbij om haar kwijt te raken!
Hoe lang ben jij daar nou actief? Sinds kort toch pas? En nu al zo'n succesquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef kedge het volgende:
Gisteravond toch weer ingelogd op PAIQ ... mooi verhaal ...
Succes behaal je door eerst onsuccesvol te zijn op paiqquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij daar nou actief? Sinds kort toch pas? En nu al zo'n succes
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan; ik ben al 3 jaar onsuccesvol op PaiQquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef kedge het volgende:
[..]
Succes behaal je door eerst onsuccesvol te zijn op paiqDeze heb ik ook niet via speeddate of match. Ze had mijn foto als hoogst beoordeeld en kan dan ook meteen haar foto zien. Had al mijn puntjes gebruikt om haar een berichtje te sturen en zij reageerde weer op mijn berichtje.
Als je eerst elkaars foto ziet, is de "klik" toch wat beter vind ik.
En om je vraag te beantwoorden: 3 weken ofzo
Waar denk je zelf dat het aan ligt ? Ik kreeg gister wel signalen door dat veel jongens op paiq; opdringerig en slijmerig zijn/overkomen. Die worden vrij snel weggedrukt en genegeerd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan; ik ben al 3 jaar onsuccesvol op PaiQ
Zoveel maakt het mij niet uit om dat op te geven/niet te doen. Het is nu nog geen relatie maar er zit wel 'n relatie in. En ik vind haar inderdaad heel erg leuk. Aanpassen bedoel ik mee dat ze mij best mag controleren, ik geen contact meer heb met andere meiden etc. Als ze mij op een gegeven moment maar weer vertrouwt zodat aanpassen vervolgens helemaal niet meer nodig is. Dat is meer het idee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Mpj waarom geef je in hemelsnaam iets op om een scharrel of hoe je jullie relatie ook willen noemen, niet kwijt te raken? Je mag haar dan wel heel leuk vinden en volgens mij is dat al vrij uniek voor jou, jezelf aanpassen gaat op de lange termijn niet werken hoor
Gewoon een praatje maken. Over whatever. En als het klikt vragen of je vaker kan praten. Of je haar nummer/msn/whatever magquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef geenvetzak het volgende:
even ONtopic: hoe laat ik blijken dat ik een meisje aantrekkelijk vind als ik met haar praat? Ik ben namelijk niet zo van "ik ben geil en jij bent een lekker wijf", bovendien ga ik eigenlijk nooit uit en kom ik eerder meiden in de stad of op mijn werk tegen.
En nog een vraag erachteraan: wanneer is het normaal om iemands telefoonnummer te vragen?
en nog even om mezelf helemaal voor schut te zetten: wat zijn goeie alternatieven voor eerste dates als je een beetje krap bij kas bent?
Ik kan niet wachten op de reacties
bedankt, maar ikzelf zou dus nooit denken dat iemand me leuk vind als die gewoon een praatje maakt, dus waarom zou een ander dat wel denken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een praatje maken. Over whatever. En als het klikt vragen of je vaker kan praten. Of je haar nummer/msn/whatever mag
Tsja je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
bedankt, maar ikzelf zou dus nooit denken dat iemand me leuk vind als die gewoon een praatje maakt, dus waarom zou een ander dat wel denken?
als je het over mij hebt (volgende keer quotenquote:
Ja jou bedoelde ik ja. Initiatief leren kan je leren. Gaat hier ook wel wat beter. Maar ik snap je positie wel. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
als je het over mij hebt (volgende keer quoten), niemand in mijn directe vriendengroep gaat uit, en ik ben niet echt een partystarter dus in me eentje vind ik niks. Voor de rest is het omdat ik verder bijna alleen maar slechte dingen hoor over het uitgaansleven in mijn stad...
Ik ga zo weg naar mijn scharrel en heb afgesproken met vrienden in de stad, maar het regent hier (volgens mij zo ook onweer), dus ik doe rustig aan.quote:
20 en nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ga zo weg naar mijn scharrel en heb afgesproken met vrienden in de stad, maar het regent hier (volgens mij zo ook onweer), dus ik doe rustig aan.
Hoe oud ben jij eigenlijk en heb je wel eens een meisje gehad?
ik reply wel met een quotequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja jou bedoelde ik ja. Initiatief leren kan je leren. Gaat hier ook wel wat beter. Maar ik snap je positie wel. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Bijna 22, verder zit ik op een informatica studie (bijna geen meiden te bekennen natuurlijk) en ik game veel. Mijn vriendengroep is zo mogelijk nog verder heen dan ik. Dat is op zich wel fijn, maar aan de andere kant kom ik hierdoor bijna nooit in andere omgevingen.. tja
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.quote:
Ja, je hoort het van andere mensen maar je hebt het nooit ervaren. Zo kom je de deur ook nooit uit qua uitgaan, ofwel? Niemand uit jouw directe vriendengroep, misschien kan je bijv. met klasgenoten weggaan waar je een beetje goed mee op kan schieten, ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
als je het over mij hebt (volgende keer quoten), niemand in mijn directe vriendengroep gaat uit, en ik ben niet echt een partystarter dus in me eentje vind ik niks. Voor de rest is het omdat ik verder bijna alleen maar slechte dingen hoor over het uitgaansleven in mijn stad...
ik ben zeker wel uitgegaan hier, en ik vind zelf ook dat het een aantal keren totaal niet leuk is geweest (heel lang in rij staan, je kont niet kunnen keren als je binnen bent, mensen die irritant dronken zijn en dus niet gezellig dronken). Als ik dan hoor dat dat geen uitzonderingen zijn dan lijkt me het geen slechte zaak om daarvan uit te gaan!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.
[..]
Ja, je hoort het van andere mensen maar je hebt het nooit ervaren. Zo kom je de deur ook nooit uit qua uitgaan, ofwel? Niemand uit jouw directe vriendengroep, misschien kan je bijv. met klasgenoten weggaan waar je een beetje goed mee op kan schieten, ik noem maar wat.
Als dat het punt is dat je wil maken. :'quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dan dom doen over ''mijn verleden''. Goedzo.
[..]
Jij moet sowieso niet oordelen/praten over mijn verleden. Al had je 300 meisjes gehad en was je supergespierd (kijk hoe je denktquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als dat het punt is dat je wil maken. :'
Wanneer mag je wel dom doen over jouw verleden? Als je gespierder bent als jou, 9 meisjes hebt gehad en er 3 ontmaagd heb? Andere suggesties?
Je weet dat je argumentatie niet klopt, als je insinueert dat ik er niks over mag zeggen omdat ik zelf niet alle ervaring heb die jij hebt.
Ik heb er wel een mening over, maar ik wil hier niet te persoonlijk worden, ik wil het wat algemener maken. Ik zie niet in waarom mijn mening minder waard is dan die van jou. Verder vallen mij dingen op in je verhalen waar ik me niet in kan vinden en moeite mee heb en daar ga ik dan mijn mening over geven. Als je dat niet wilt, heb je pech.
Als je wil, kan ik over pm/dm wel beter uitleggen wat mijn beeld over jou gevormd heeft. Ik denk dat deze plek hier niet geschikt voor is.
En als laatste. Ik ben hier niet om jou hier telkens te bashen; ik hoop dat dat duidelijk is. Hopelijk snap je waarom ik iets vind. Ik probeer waar mogelijk argumentatie te geven.
Ja het lukt mij wel met vrouwen maar niet altijd,quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo het lukt nog steeds niet met de mannen
ik weet niet
groeten ( sorry ben een beetje raar vandaag)
Waarom hoort dat? Het is een forum toch, jij hebt ook je mening over andere mensen die je vast niet altijd voor je houdt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet oordelen/praten over mijn verleden. Al had je 300 meisjes gehad en was je supergespierd (kijk hoe je denkt![]()
), je hoort gewoon je mond te houden.
Hoe was het stappen in broek?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet
ohquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was het stappen in broek?
Tja, omdat fok dat zo heeft bedacht. Dat is in elk topic zo. Maximaal 300 posts en dan kan je een nieuwe openen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef geenvetzak het volgende:
Trouwens: waarom zit er een postlimit op de thread?
jammer.quote:Op zondag 11 september 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, omdat fok dat zo heeft bedacht. Dat is in elk topic zo. Maximaal 300 posts en dan kan je een nieuwe openen.
Alleen vandaag?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet niet
Herhalen kan nooit kwaad.quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
jammer.
aangezien er niet echt op mijn laatste vraagjes is ingegaan stel ik ze wel opnieuw in de nieuwe thread!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |