SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
quote:
Ik zie het nut er niet van in, zonde van het geld.quote:
Lekker handigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar als wachtwoord op mijn laptop.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in, zonde van het geld.
Wat wel ernstig is dat mijn moeder dus alles wat ze tegenkomt met Geraldine gaat meenemen.
Oh help me God.
Kijk maar: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Want...?Omdat het eerst X-Radio was?
Dat was toch gecorrigeerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk maar: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Omdat sommige niet weten dat topics in een reeks automatisch genummerd worden
okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Eum. Ik zat nog in het vorige topic
had ik vanmiddag ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
Ze heeft het nooit gevraagd ik heb het nooit opgeschreven maar mevrouw wist mijn wachtwoord op de een of andere manier wel.quote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Broertje doe eens niet zo grappigquote:
Dat is niet tof.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Wel een toffe moeder heb je dan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Broertje doe eens niet zo grappig
Echt waar, jouw opmerkingen zijn geniaal qua timing en inhoud![]()
LoLa sweety !!! Mijn vriend heeft mijn netbook naar de mallemoer gebrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hoe bedoel je dat ouders vandaag de dag hun kind niet kennenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft het nooit gevraagd ik heb het nooit opgeschreven maar mevrouw wist mijn wachtwoord op de een of andere manier wel.![]()
Als ik dat had geweten had ik het wel veranderd.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LoLa sweety !!! Mijn vriend heeft mijn netbook naar de mallemoer gebrachtWaardoor ik nu op oude laptop zit die extreeeeem traag is. Dus.. eum.. ik lag behoorlijk volgens mij
Zie niet alle posts en eum.. ik faalVakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
LoLa sweety !!! Mijn vriend heeft mijn netbook naar de mallemoer gebrachtWaardoor ik nu op oude laptop zit die extreeeeem traag is. Dus.. eum.. ik lag behoorlijk volgens mij
Zie niet alle posts en eum.. ik faalVakantie is altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zie niet alle posts en eum.. ik faalHmm zal niet aan het drank liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan ook wel gemeen doen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vandaagIk heb nog steeds geen moer gedaan aan de tutorial video's sinds ik hier ben komen koekeloeren
![]()
![]()
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat ouders vandaag de dag hun kind niet kennen
ik heb geen vakantie hoorquote:
Maar als jij dat doet vind ik het cutequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gemeen doen..
ohnee dat kan ik niet
whahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar als jij dat doet vind ik het cute
Word vandaag veel in media geroepen dat ouders niet weten wat hun kinderen allemaal uitspoken. Jouw moeder weet dat je een zwak hebt voor Geraldine.quote:
Vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Oops per ongeluk wireless driver op mijn netbook weggetieftIk ben zeer goed bezig... *netwerkkabel zoekt*
* Alles overboekt naar een geheime rekeningquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie hoor![]()
ik ben vrij...
ik ga donderdag met je meissie weg... beter zorg je voor genoeg saldo op de rekening![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie hoor![]()
ik ben vrij...
ik ga donderdag met je meissie weg... beter zorg je voor genoeg saldo op de rekening![]()
Zou ze ook weten dat heloef fapt op Geraldine?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Word vandaag veel in media geroepen dat ouders niet weten wat hun kinderen allemaal uitspoken. Jouw moeder weet dat je een zwak hebt voor Geraldine.
Whehehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Oops per ongeluk wireless driver op mijn netbook weggetieftIk ben zeer goed bezig... *netwerkkabel zoekt*
Bij klanten ben ik niet zo lompquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
ze vraagt zich alleen af met welke handquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou ze ook weten dat heloef fapt op Geraldine?
Ik zou je vriend de schuld geven van allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij klanten ben ik niet zo lomp![]()
Alleen met mijn eigen zooi heb ik nooit geduld
Gefeliciteerdquote:
Just being honest my dearquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
enough saidquote:
Denk dat heloef dat wel met z'n moeder bespreektquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze vraagt zich alleen af met welke hand
quote:Jantje zeurt al maanden dat hij een broertje wil. Zijn vader is het zat en zegt: "Kijk Jantje, dit is een zakje zaad. Als je dit in de vensterbank legt komt de ooievaar er vanzelf aan!" Nou Jantje doet dat natuurlijk. Twee dagen later wordt er een buurjongetje geboren. Jantje zegt woedend tegen de buurman: "Als u maar wel weet, dat het niet uw zaad was, maar dat van mn vader!!"
Duh, als ze zijn posts hier op Fok leest....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou je vriend de schuld geven van alles
Rechts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten gaan kloten met dat dingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Helaas is ie nu zuipen met zijn voetbalvriendjes dus jullie zijn nu de dupe
Morph ITS ALL YOUR FAULT DAMNIT !!!!I laugh but inside I cry...
Maar het is mijn ding....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten gaan kloten met dat ding
Ik fap niet op Gerrie wijsneus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat merken we. Nu weer werkend krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar het is mijn ding....Ik kloot met wat ik wil
![]()
Dat weet ze volgens mij al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zien we heloef nooit meer op fok en mag hij het huis uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Duh, als ze zijn posts hier op Fok leest....
I cry with you, only cause i'm laughingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Helaas is ie nu zuipen met zijn voetbalvriendjes dus jullie zijn nu de dupe
Morph ITS ALL YOUR FAULT DAMNIT !!!!I laugh but inside I cry...
Ik jou ookquote:
watquote:
Heul wel! Jij hebt echt wel eens op Gerrie gefaptquote:
No problemo !!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat merken we. Nu weer werkend krijgen
Picsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problemo !!
IT supah woman to the rescue *doet cape aan*
picsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problemo !!
IT supah woman to the rescue *doet cape aan*
Waarom heb ik deze pech weer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Word vandaag veel in media geroepen dat ouders niet weten wat hun kinderen allemaal uitspoken. Jouw moeder weet dat je een zwak hebt voor Geraldine.
Zo erg zou je dat toch niet vinden ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik deze pech weer?![]()
Straks komt ze nog met een 2x1 posten van Geraldine aanzetten.
Mooi toch, dan kun je zeker 3x fappen voordat haar gezicht vol zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks komt ze nog met een 2x1 posten van Geraldine aanzetten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks komt ze nog met een 2x1 poster van Geraldine aanzetten.
stop eens met mijn posts te kapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi toch, dan kun je zeker 3x fappen voordat haar gezicht vol zit
Of met haar gekneveld in een grote jute zak!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks komt ze nog met een 2x1 poster van Geraldine aanzetten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
stop eens met mijn posts te kapen
Lolquote:
zou mij niet verbazen als we morgen horen dat Geraldine is ontvoerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Of met haar gekneveld in een grote jute zak!
quote:
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Dit heb ik al jaren niet zo vroeg gedaan. Maar ik ga slapen.![]()
Dag overleefd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Best eng he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Jij kent zijn moeder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Viro het volgende:
[..]
zou mij niet verbazen als we morgen horen dat Geraldine is ontvoerd![]()
* Knetter duwt lola naar achteren.. ik was eerstquote:
Trustequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
braaf meisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
De dag was tof, het vroeg opstaan was vermoeiend. En net de hele tijd huiswerk zitten maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag overleefd?vermoeiend?
Slaap lekker
Zoals ik het zeg.quote:
Nee nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heul wel! Jij hebt echt wel eens op Gerrie gefapt
Ik heb geen enkele redden om te fappen op Gerrie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt alle redenen om te fapp0n op Gerrie.
Dat zou ik verschrikkelijk vinden echt waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zo erg zou je dat toch niet vinden ?
Eerlijk ? Als je diep in je overvolle hormonen ziel kijkt ?
Ik fap er godverdomme niet op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou liever niet, ik ga dan vast hyperventileren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Of met haar gekneveld in een grote jute zak!
Gaat veels te snel met zulke goede muziekjes. We moeten voor jou een dag reserveren waarop jij de hele dag kan uitleven. Geloof me het zal niet genoeg zijn voor de luisteraar om 24 uur non stop naar jou te luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog eentje dan zit het er alweer op.
Ik loop amper uit als het goed is
heul niet, die staat in haar foboquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter duwt lola naar achteren.. ik was eerstjij hebt al van haar
Daar ben ik het godverdomme helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat veels te snel met zulke goede muziekjes. We moeten voor jou een dag reserveren waarop jij de hele dag kan uitleven. Geloof me het zal niet genoeg zijn voor de luisteraar om 24 uur non stop naar jou te luisteren
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg.
[..]
Nee nooit.
[..]
Ik heb geen enkele redden om te fappen op Gerrie.
[..]
Dat zou ik verschrikkelijk vinden echt waar.
[..]
Ik fap er godverdomme niet op.
En die poster zou ook weer in de prullenbak verdwijnen.
[..]
Nou liever niet, ik ga dan vast hyperventileren.
lekker slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
De dag was tof, het vroeg opstaan was vermoeiend. En net de hele tijd huiswerk zitten maken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat veels te snel met zulke goede muziekjes. We moeten voor jou een dag reserveren waarop jij de hele dag kan uitleven. Geloof me het zal niet genoeg zijn voor de luisteraar om 24 uur non stop naar jou te luisteren
dan nog. ik eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heul niet, die staat in haar fobo
he wat flauw nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn cape ligt in de wasSorry sweety pies
Note to self: Nooit met een Surinaamse aanpappen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een surinaamse moeder gehad. Ik weet wat ze allemaal kunnen doen voor hun kind
Zonder cape mag ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn cape ligt in de wasSorry sweety pies
MET ZONDER CAPEquote:
Ja maar zo ver?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een surinaamse moeder gehad. Ik weet wat ze allemaal kunnen doen voor hun kind
Jij raakt alles manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Note to self: Nooit met een Surinaamse aanpappen!
Uhuh, maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik fap er godverdomme niet op.
En die poster zou ook weer in de prullenbak verdwijnen.
Je zou op zijn minst flauw vallenquote:[..]
Nou liever niet, ik ga dan vast hyperventileren.
Dit is heul niet om te lachen jongen.quote:
Want daarin zijn Surinaamse moeders anders dan andere moeders of zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is heul niet om te lachen jongen.
Dan mag het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het enige nummer dat nog in het tijdsspanne pastte
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook weer waar!Laatste was een Keniaanse, die daarvoor een Thaise....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je wordt verlegen van de complimentjes.. ?
oke:
Het was gewoon kut Peter.. serieus.. net zo bagger als je altijd draait.. gewoon weg horror voor mijn oren.. echt zware mishandeling het luisteren naar jou.. hoe durf je.. schande.. dat dit kan in nederland.. gewoon bha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Mwah ach het heeft ook niet mijn voorkeur, maar ik heb er niets op tegen. Thais daarentegen?quote:
Wil je dat weten? Ben ik waarschijnlijk een hele nacht bezig om een post typen waarin ze anders zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want daarin zijn Surinaamse moeders anders dan andere moeders of zo?.
Het is VH, kan die jongen ook niks aan doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Haten op Elton John.Dan vraag je je toch af waar het mis is gegaan.
dies dan ook blond toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Mja ik val niet op donker
Wel op Samzz
Elton John leuk vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Haten op Elton John.Dan vraag je je toch af waar het mis is gegaan.
Wat is er zo ongeloofwaardig aan?quote:
Nee dat ook weer niet. Ik moet haar nog een keer zien, op mijn benen staan moet lukken.quote:[..]
Je zou op zijn minst flauw vallen![]()
wicked en taxi tot 1 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Te lui om naar rooster te rollen, hoe ziet het er de komende uren, zeg, tot 00h uit?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MET ZONDER CAPE![]()
O nee... toch maar niet
nu wicked?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wicked en taxi tot 1 uur
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Was de presentatie ook een beetje te pruimen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
was topquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
uurtje wicked dan 2 uur die taxi gladioolquote:
Ik kan er niks aan doen dat Billy Joel zo kut isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is VH, kan die jongen ook niks aan doenNet zoals met Billy Joel
Ja zeker !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat Billy Joel zo kut is
Ik spreek enkel de waarheid zoals jullie van mij gewend zijn.quote:
vrouwen + drank = nymp in bedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Duss.... ik wou even de cam van mijn laptop uittesten...... Dat heeft deze oude bagger laptop niet.. uiteraard... Misschien even beter om geen laptops meer aan te raken vanavond
quote:
Datquote:
quote:
Dat vraag ik niet. Ik vraag of een Surinaamse moeder in dat specifieke detail anders zijn. Ik geloof er namelijk geen reet van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Wil je dat weten? Ben ik waarschijnlijk een hele nacht bezig om een post typen waarin ze anders zijn
haiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Alleen is mijn vriend er niet.. hmm... Minor detail
De liefde is erquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zijn het niet vaak eens mijn beste
^ Datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind nickelback een beetje mwoa
Een beetje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja het klinkt wel.. maar beetje dertien in een dozijn.. zo van ach ja.. het gaat wel.. tis oke.. dus een beetje mwoaquote:
het album silver side up en die ervoor (ff geen idee hoe die heet) is echt lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
LotRquote:
Onze moeders gaan net wat langer door denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag of een Surinaamse moeder in dat specifieke detail anders zijn. Ik geloof er namelijk geen reet van.
Langer door met wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Onze moeders gaan net wat langer door denk ik.
Geld niet altijd maar als ik zo persoonlijk bekijk en vergelijk met andere ouders.
Dat komt vanzelf wel als je een surinaamse moeder en haar kind kent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag of een Surinaamse moeder in dat specifieke detail anders zijn. Ik geloof er namelijk geen reet van.
Gadverdamme, wat akelig. Doe mij dan maar lekker brutaal!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel als je een surinaamse moeder en haar kind kent.
1 detail als voorbeeld:
geef nooit maar dan nooit een weerwoord anders lig je sneller dan lichtsnelheid in het ziekenhuis
Dat is mishandelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel als je een surinaamse moeder en haar kind kent.
1 detail als voorbeeld:
geef nooit maar dan nooit een weerwoord anders lig je sneller dan lichtsnelheid in het ziekenhuis
Leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sammz mag ik op het rooster a.s. donderdag van 20:00 - 22:00 uur. Soundtracks incl. raad de Film / Serie!
quote:
Donequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sammz mag ik op het rooster a.s. donderdag van 20:00 - 22:00 uur. Soundtracks incl. raad de Film / Serie!
Kan je vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Dat is gewoon een zwaktebod en ik ben blij dat een normale moeder dat niet doet, want dan ben je geen goede moeder.
Ja, want zal 99 % raden.quote:
Er zijn genoeg zwakkelingen die zich op die manier proberen te profileren, niet alleen Surinamers. Ik vind dat achterlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je vinden.
Nou ja ziekenhuis is overdreven, maar er zijn wel eens pollepels getrokken.
Ben benieuwdquote:
Het is de cultuur waar de meeste surinaamse ouders van nu mee zijn opgegroeid. Wat betreft een goede moeder is puur mening.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Dat is gewoon een zwaktebod en ik ben blij dat een normale moeder dat niet doet, want dan ben je geen goede moeder.
Ziekenhuis is idd overdreven maar maakt mijn punt wel duidelijk. Ik heb bezemstokken gehad, riemen en nog wat zooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je vinden.
Nou ja ziekenhuis is overdreven, maar er zijn wel eens pollepels getrokken.
Een tik kan ik me best eens in vinden. Maar meppen omdat je een weerwoord krijgt? Dat is gewoon zwak.quote:
Cultuurverschilletje denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zwakkelingen die zich op die manier proberen te profileren. Ik vind dat achterlijk.
Als je als moeder je kind in elkaar moet slaan om het wat duidelijk te maken, dan ben je geen goede moeder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is de cultuur waar de meeste surinaamse ouders van nu mee zijn opgegroeid. Wat betreft een goede moeder is puur mening.
[..]
Ziekenhuis is idd overdreven maar maakt mijn punt wel duidelijk. Ik heb bezemstokken gehad, riemen en nog wat zooi![]()
Ik was geen lieverdje
Je weet dat je daar aangifte van kan doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Cultuurverschilletje denk ik.
Maar goed ik ben niks anders gewend.
Oh als ik een grote bek trek pakt ze gewoon mijn geld af net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tik kan ik me best eens in vinden. Maar meppen omdat je een weerwoord krijgt? Dat is gewoon zwak.
Jij neemt echt alles letterlijk, denk je soms wel eens na in wat voor situatie zo iets kan afspelen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tik kan ik me best eens in vinden. Maar meppen omdat je een weerwoord krijgt? Dat is gewoon zwak.
Oeh ! Nakend enzoquote:
De mattenklopper was bij mij thuis de uitkomst voor een irritant oost-indisch doof driftkikkertje (ik dus)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is de cultuur waar de meeste surinaamse ouders van nu mee zijn opgegroeid. Wat betreft een goede moeder is puur mening.
[..]
Ziekenhuis is idd overdreven maar maakt mijn punt wel duidelijk. Ik heb bezemstokken gehad, riemen en nog wat zooi![]()
Ik was geen lieverdje
dat meen je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meestal wel onder de douche he?
pics.. ja ik weet dat jij niet gaat douchenquote:
Als dat nu eens in de cultuur hoort? Kun je nagaan, Suriname, jarenlang onder Nederlandse overheersing en vervolgens een dictatuur... Als je dan een weerwoord had, kreeg je geen retourtje ziekenhuis, maar een enkeltje dodenrijk. Misschien dat het daarmee te maken heeft? Natuurlijk zou dat hier in Nederland volstrekt belachelijk zijn, maar om nou te zeggen dat mensen die hun kind opvoeden geen weerwoord te hebben, zodat ze zekerder zijn dat hun kinderen langer leven, noem ik niet zwak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
* PriemGirl has MI van LoLa nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meestal wel onder de douche he?
En ik zou aangifte willen doen omdat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je daar aangifte van kan doen?.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je als moeder je kind in elkaar moet slaan om het wat duidelijk te maken, dan ben je geen goede moeder.. Zelfde geldt voor vaders.
Doe eens niet zo wereldvreemd. Niet iedereens is met Nederlandse cultuur opgevoedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je daar aangifte van kan doen?.
Batman Returns is met Catwoman. En Penguin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
Forever was toch met catwoman? en the Penguin?
Ik ben niet degene die met 'het ziekenhuis in meppen' komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zou aangifte willen doen omdat?![]()
Jij komt uit een andere wereld ik snap dat jij dat niet gewend bent vreemd of zwak of wat dan ook.
Maar ik heb een prima jeugd gehad ik ben echt niet in elkaar gemept, ga nou niet doen alsof ik opeens aangifte moet gaan doen.
Maar je bent hier wel in Nederland, dus ik mag er mijn mening over geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet zo wereldvreemd. Niet iedereens is met Nederlandse cultuur opgevoed
Hmmm dan viel het met pollepel nog wel mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De mattenklopper was bij mij thuis de uitkomst voor een irritant oost-indisch doof driftkikkertje (ik dus)
Deze man snap waar het allemaal is ontstaan, ik hoef het hem niet uit te leggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat nu eens in de cultuur hoort? Kun je nagaan, Suriname, jarenlang onder Nederlandse overheersing en vervolgens een dictatuur... Als je dan een weerwoord had, kreeg je geen retourtje ziekenhuis, maar een enkeltje dodenrijk. Misschien dat het daarmee te maken heeft? Natuurlijk zou dat hier in Nederland volstrekt belachelijk zijn, maar om nou te zeggen dat mensen die hun kind opvoeden geen weerwoord te hebben, zodat ze zekerder zijn dat hun kinderen langer leven, noem ik niet zwak.
en sluit ik me aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zou aangifte willen doen omdat?![]()
Jij komt uit een andere wereld ik snap dat jij dat niet gewend bent en vind dat vreemd of zwak of wat dan ook.
Maar ik heb een prima jeugd gehad ik ben echt niet in elkaar gemept, ga nou niet doen alsof ik opeens aangifte moet gaan doen.
Ik lees het net ja. Forever is met Two-Face en The Riddler.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Batman Returns is met Catwoman. En Penguin.
Oké, heb je kinderen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die met 'het ziekenhuis in meppen' komt.
Ik vind mensen slaan echt een heel rare manier van opvoeden.
Nee, ik denk niet na. Ik ben zo dom als het achtereind van een varken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij neemt echt alles letterlijk, denk je soms wel eens na in wat voor situatie zo iets kan afspelen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme geiser uit.
Koud water.
Fuck it.
Ga morgen wel douchen.
Knetter ik ben het helemaal met je eens, moet er niet aan denken wat ik voor hopeloos gemeen onhandelbaar kreng was geworden als mijn ouders me nooit hadden gecorrigeerd en praten met mij was echt geen optie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bij ons was een tik ook heel normaal.
een corrigerende tik kan absoluut geen kwaad.
al dat gelul over mishandeling.. je zou als ouder haast bang worden om je kind te corrigeren.. want het kind kan altijd roepen dat het mishandeld wordt.. geestelijk of fysiek
een tik kan gewoon imo
Ik zeg dat toch niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is figuurlijk bedoeld, het ziekenhuis ingemept worden. Dat weet jij ook wel, dat je daar je een issue van maakt snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik dat serieus bedoelde?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch niet?Daarvoor moet je bij Viro zijn.
En jij mag dat vinden maar kom nou aangifte doen er is niemand ooit beter voor me geweest dan mijn moeder hoor.
Of die tyfus chipmunks.quote:
Omdat ik oprecht niet snap waarom je je kind zou meppen als het een weerwoord geeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is figuurlijk bedoeld, het ziekenhuis ingemept worden. Dat weet jij ook wel, dat je daar je een issue van maakt snap ik dan weer niet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wicked: mijn vriend zegt dat je moet solliciteren bij 3fm
Dan heb je eigenlijk geen recht van spreken. Jij weet niet hoe het is om een kind op te voeden, noch weet je hoe het is om een lastig kind op te voeden. Wat, als je nu een kind krijgt en deze blijkt totaal niet te luisteren. Vervolgens komt deze in aanraking met 'verkeerde' dingen. Ga je dan een betoog tegen hem houden? Er zijn kinderen die totaal geen notie nemen van deze woorden en eigenlijk alleen maar met tikken en klappen behandeld kunnen worden.quote:
Volgens mij ligt het aan het nummerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje jammer dat de boxen van mijn laptop die bass niet aankunnen
klinkt voor geen meter
Ga eens naar China en geef daar eens een weerwoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet snap waarom je je kind zou meppen als het een weerwoord geeft.
Mijn moeder heeft mijn nooit geslagen omdat ik een weerwoord gaf hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet snap waarom je je kind zou meppen als het een weerwoord geeft.
Klopt, op mijn 200 watt actieve JBL studiospeakers is die bas ook niet zo denderend!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan het nummer
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen recht van spreken om precies dezelfde reden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk geen recht van spreken. Jij weet niet hoe het is om een kind op te voeden, noch weet je hoe het is om een lastig kind op te voeden. Wat, als je nu een kind krijgt en deze blijkt totaal niet te luisteren. Vervolgens komt deze in aanraking met 'verkeerde' dingen. Ga je dan een betoog tegen hem houden? Er zijn kinderen die totaal geen notie nemen van deze woorden en eigenlijk alleen maar met tikken en klappen behandeld kunnen worden.
Klinkt niet echt strak inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb jij wel kinderen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk geen recht van spreken. Jij weet niet hoe het is om een kind op te voeden, noch weet je hoe het is om een lastig kind op te voeden. Wat, als je nu een kind krijgt en deze blijkt totaal niet te luisteren. Vervolgens komt deze in aanraking met 'verkeerde' dingen. Ga je dan een betoog tegen hem houden? Er zijn kinderen die totaal geen notie nemen van deze woorden en eigenlijk alleen maar met tikken en klappen behandeld kunnen worden.
You go girl!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik hoor het hier ook
(En terug vanaf mijn netbookGeen lag wooooot
)
Zijn wij hier in China?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga eens naar China en geef daar eens een weerwoord.
Daar kwam Viro mee, daar reageer ik op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn nooit geslagen omdat ik een weerwoord gaf hoor.
zo beter?... heb iets zachter gezetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*proost.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin in discussie
* PriemGirl gaat rustig verder met borrelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin in discussie
* PriemGirl gaat rustig verder met borrelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zo beter?... heb iets zachter gezet
Whoppaquote:
Ik zet wel als aantekening ik geef pas sinds twee jaar een weerwoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kwam Viro mee, daar reageer ik op.
Veulllll beter !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zo beter?... heb iets zachter gezet
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |