quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie hoor![]()
ik ben vrij...
ik ga donderdag met je meissie weg... beter zorg je voor genoeg saldo op de rekening![]()
Zou ze ook weten dat heloef fapt op Geraldine?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Word vandaag veel in media geroepen dat ouders niet weten wat hun kinderen allemaal uitspoken. Jouw moeder weet dat je een zwak hebt voor Geraldine.
Whehehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Oops per ongeluk wireless driver op mijn netbook weggetieftIk ben zeer goed bezig... *netwerkkabel zoekt*
Bij klanten ben ik niet zo lompquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Oops per ongeluk wireless driver op mijn netbook weggetieftIk ben zeer goed bezig... *netwerkkabel zoekt*
ze vraagt zich alleen af met welke handquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou ze ook weten dat heloef fapt op Geraldine?
Ik zou je vriend de schuld geven van allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij klanten ben ik niet zo lomp![]()
Alleen met mijn eigen zooi heb ik nooit geduld
Gefeliciteerdquote:
Just being honest my dearquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
enough saidquote:
Denk dat heloef dat wel met z'n moeder bespreektquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze vraagt zich alleen af met welke hand
quote:Jantje zeurt al maanden dat hij een broertje wil. Zijn vader is het zat en zegt: "Kijk Jantje, dit is een zakje zaad. Als je dit in de vensterbank legt komt de ooievaar er vanzelf aan!" Nou Jantje doet dat natuurlijk. Twee dagen later wordt er een buurjongetje geboren. Jantje zegt woedend tegen de buurman: "Als u maar wel weet, dat het niet uw zaad was, maar dat van mn vader!!"
Duh, als ze zijn posts hier op Fok leest....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou je vriend de schuld geven van alles
Rechts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten gaan kloten met dat dingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Helaas is ie nu zuipen met zijn voetbalvriendjes dus jullie zijn nu de dupe
Morph ITS ALL YOUR FAULT DAMNIT !!!!I laugh but inside I cry...
Maar het is mijn ding....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten gaan kloten met dat ding
Ik fap niet op Gerrie wijsneus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat merken we. Nu weer werkend krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar het is mijn ding....Ik kloot met wat ik wil
![]()
Dat weet ze volgens mij al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan zien we heloef nooit meer op fok en mag hij het huis uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Duh, als ze zijn posts hier op Fok leest....
I cry with you, only cause i'm laughingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Helaas is ie nu zuipen met zijn voetbalvriendjes dus jullie zijn nu de dupe
Morph ITS ALL YOUR FAULT DAMNIT !!!!I laugh but inside I cry...
Ik jou ookquote:
watquote:
Heul wel! Jij hebt echt wel eens op Gerrie gefaptquote:
No problemo !!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat merken we. Nu weer werkend krijgen
Picsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problemo !!
IT supah woman to the rescue *doet cape aan*
picsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problemo !!
IT supah woman to the rescue *doet cape aan*
Waarom heb ik deze pech weer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Word vandaag veel in media geroepen dat ouders niet weten wat hun kinderen allemaal uitspoken. Jouw moeder weet dat je een zwak hebt voor Geraldine.
Zo erg zou je dat toch niet vinden ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heb ik deze pech weer?![]()
Straks komt ze nog met een 2x1 posten van Geraldine aanzetten.
Mooi toch, dan kun je zeker 3x fappen voordat haar gezicht vol zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks komt ze nog met een 2x1 posten van Geraldine aanzetten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks komt ze nog met een 2x1 poster van Geraldine aanzetten.
stop eens met mijn posts te kapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi toch, dan kun je zeker 3x fappen voordat haar gezicht vol zit
Of met haar gekneveld in een grote jute zak!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Straks komt ze nog met een 2x1 poster van Geraldine aanzetten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi toch, dan kun je zeker 3x fappen voordat haar gezicht vol zit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
stop eens met mijn posts te kapen
Lolquote:
zou mij niet verbazen als we morgen horen dat Geraldine is ontvoerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Of met haar gekneveld in een grote jute zak!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |