SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
quote:
Ik zie het nut er niet van in, zonde van het geld.quote:
Lekker handigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar als wachtwoord op mijn laptop.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in, zonde van het geld.
Wat wel ernstig is dat mijn moeder dus alles wat ze tegenkomt met Geraldine gaat meenemen.
Oh help me God.
Kijk maar: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Want...?Omdat het eerst X-Radio was?
Dat was toch gecorrigeerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk maar: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Omdat sommige niet weten dat topics in een reeks automatisch genummerd worden
okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Eum. Ik zat nog in het vorige topic
had ik vanmiddag ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
Ze heeft het nooit gevraagd ik heb het nooit opgeschreven maar mevrouw wist mijn wachtwoord op de een of andere manier wel.quote:
Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
Broertje doe eens niet zo grappigquote:
Dat is niet tof.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Wel een toffe moeder heb je dan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Broertje doe eens niet zo grappig
Echt waar, jouw opmerkingen zijn geniaal qua timing en inhoud![]()
LoLa sweety !!! Mijn vriend heeft mijn netbook naar de mallemoer gebrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hoe bedoel je dat ouders vandaag de dag hun kind niet kennenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft het nooit gevraagd ik heb het nooit opgeschreven maar mevrouw wist mijn wachtwoord op de een of andere manier wel.![]()
Als ik dat had geweten had ik het wel veranderd.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LoLa sweety !!! Mijn vriend heeft mijn netbook naar de mallemoer gebrachtWaardoor ik nu op oude laptop zit die extreeeeem traag is. Dus.. eum.. ik lag behoorlijk volgens mij
Zie niet alle posts en eum.. ik faalVakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
LoLa sweety !!! Mijn vriend heeft mijn netbook naar de mallemoer gebrachtWaardoor ik nu op oude laptop zit die extreeeeem traag is. Dus.. eum.. ik lag behoorlijk volgens mij
Zie niet alle posts en eum.. ik faalVakantie is altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zie niet alle posts en eum.. ik faalHmm zal niet aan het drank liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan ook wel gemeen doen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef Viro het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vandaagIk heb nog steeds geen moer gedaan aan de tutorial video's sinds ik hier ben komen koekeloeren
![]()
![]()
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat ouders vandaag de dag hun kind niet kennen
ik heb geen vakantie hoorquote:
Maar als jij dat doet vind ik het cutequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gemeen doen..
ohnee dat kan ik niet
whahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar als jij dat doet vind ik het cute
Word vandaag veel in media geroepen dat ouders niet weten wat hun kinderen allemaal uitspoken. Jouw moeder weet dat je een zwak hebt voor Geraldine.quote:
Vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Oops per ongeluk wireless driver op mijn netbook weggetieftIk ben zeer goed bezig... *netwerkkabel zoekt*
* Alles overboekt naar een geheime rekeningquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie hoor![]()
ik ben vrij...
ik ga donderdag met je meissie weg... beter zorg je voor genoeg saldo op de rekening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |