SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:
quote:
quote:
Ik vind 'm wel fijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef JJH het volgende:
Ik vind dit nummer altijd een beetje zeurderig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nieuw mapje op mijn hd
genaamd:
Meuk
*raapt plakband en lijm bij elkaar en kijkt naar Samzz* Hulp nodig?quote:
okayquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nieuw mapje op mijn hd
genaamd:
Meuk
Hier blijven jij!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
Zal ik lekker gaan badderen, even snel lekker douchen of alles lekker laten voor wat het is en me omkleden en naar bed gaan?.
Een rugmassagequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*raapt plakband en lijm bij elkaar en kijkt naar Samzz* Hulp nodig?
Bad en daarna bed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
Zal ik lekker gaan badderen, even snel lekker douchen of alles lekker laten voor wat het is en me omkleden en naar bed gaan?.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
Yay ! Mijn internet is op tijd terug
en dan lekker relaxt muziek luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
webeequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
Waar was die heen dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
Mijn draadloze internet klapte er ineens uit.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn draadloze internet klapte er ineens uit.
Lekker toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Insomnium het volgende:
quote:
quote:
Misschien dat je buren hetzelfde kanaalnummer gebruiken. Een veelvoorkomend probleemquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn draadloze internet klapte er ineens uit.
Klinkt wel goed.... Ik ben echter te moe om op te staanquote:
Wat hebben ze dan met je gedaan vandaag!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel goed.... Ik ben echter te moe om op te staan.
Mja, moet toch naar beneden om m'n telefoon op te halen.
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel goed.... Ik ben echter te moe om op te staan.
Mja, moet toch naar beneden om m'n telefoon op te halen.
Dat zou kunnen !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien dat je buren hetzelfde kanaalnummer gebruiken. Een veelvoorkomend probleem
Zul je net zien dat het gebeurt terwijl je het internet dringend nodig hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou kunnen !
Maar het gebeurd echt maar heel soms.
Dus kan er mee leven
suc6quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het gebeurt terwijl het internet dringend nodig hebtMet dit programma kun je zien op welk kanaalnummer je buren zitten:
http://www.metageek.net/products/inssider/
quote:
gwn ophangenquote:
/instert vlammenwerperplaatjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef ACT-F het volgende:
Wat ziekelijk veel muggen voor mijn raam. Echt honderden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
/instert vlammenwerperplaatje
KILL IT WITH FIRE!!!
Dat is wel een idee ja. Met een deo-busjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
/instert vlammenwerperplaatje
KILL IT WITH FIRE!!!
wou ik ook net postenquote:
Niet veel, ik heb gewoon echt heel slecht geslapen en als ik slecht slaap, ben ik de volgende dag doodmoequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan met je gedaan vandaag!
Vooral veel zitten, kijken en luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Lekker gaan slapen dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet veel, ik heb gewoon echt heel slecht geslapen en als ik slecht slaap, ben ik de volgende dag doodmoe.
[..]
Vooral veel zitten, kijken en luisteren.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
Technisch gezien zijn zwart en wit geen specifieke kleuren geloof ik
Zwart, wit en grijstinten zijn geen kleuren, nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
Mja net zoals dat een vallende boom technisch gezien geen geluid maakt als er niemand is om het te horen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
Dont hate me because I am white.quote:
Dan had ik het toch goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart, wit en grijstinten zijn geen kleuren, nee.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja net zoals dat een vallende boom technisch gezien geen geluid maakt als er niemand is om het te horen!
[..]
Mja net zoals dat een vallende boom technisch gezien geen geluid maakt als er niemand is om het te horen!
Daar heb ik geen zin in. Ik ga zo iig wel lekker douchen, want de douche daar bezorgde me rillingenquote:
Dat is wel iets andersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Vies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in. Ik ga zo iig wel lekker douchen, want de douche daar bezorgde me rillingen.
Dierenseksertquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Maar er hing een nare lucht en dan heb ik al gegeten en gedronkenquote:
whaahaquote:
Ik aan deze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, kan ik me iets bij voorstllen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Maar er hing een nare lucht en dan heb ik al gegeten en gedronken.
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo eindelijk al die klote gemeentelijke belastingen betaald. Kreeg er onverwacht nog een paar van vorig jaar
Dat is altijd klote.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo eindelijk al die klote gemeentelijke belastingen betaald. Kreeg er onverwacht nog een paar van vorig jaar
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Insomnium het volgende:
Ik denk dat ik maar even een kopje koffie ga maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Tot zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga maar even snel onder de douche springen, lekker schoon en fris in m'n schoon en frisse bedje straks.
Stomme gemeentes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Have fun, ik kruip pas morgenvroeg weer bij je schat, mag weer eens 's nachts werken..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga maar even snel onder de douche springen, lekker schoon en fris in m'n schoon en frisse bedje straks.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
Ik rolde van me stoel, er werd op ned3 een tweet gelezen van een zekere...Djkoelkast.
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
Ik rolde van me stoel, er werd op ned3 een tweet gelezen van een zekere...Djkoelkast.
Wacht wat ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Is er trouwens al meer duidelijkheid over dat akkefietje van dat de stream zou stoppen enzo?
Geen idee? Ik weet van niks..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Is er trouwens al meer duidelijkheid over dat akkefietje van dat de stream zou stoppen enzo?
Ja Viro had een mailtje gekregen van dat onze stream opgezegd was. Hij heeft hen meteen gemaild dat dat niet de bedoeling was.quote:
Mis ik wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Werkze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee? Ik weet van niks..
En ik ben bij deze werken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
planning loopt tot 1 oktober, maar account kan niet hersteld worden. Mijn vraag waarom dat niet kan is nog steeds niet beantwoord door radionomy support.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
zal wel een klote geintje zijn van die pipo van afgelopen weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Viro had een mailtje gekregen van dat onze stream opgezegd was. Hij heeft hen meteen gemaild dat dat niet de bedoeling was.
Viro had het er gister nog over dat we van standaard stream naar advanced gingen met onze luister uren en dergelijke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Viro had een mailtje gekregen van dat onze stream opgezegd was. Hij heeft hen meteen gemaild dat dat niet de bedoeling was.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
planning loopt tot 1 oktober, maar account kan niet hersteld worden. Mijn vraag waarom dat niet kan is nog steeds niet beantwoord door radionomy support.
Moet een nieuwe account aanmaken (wat ik al heb gedaan)
Zo'n vermoeden heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal wel een klote geintje zijn van die pipo van afgelopen week
Echt balen, we hebben zo'n goede status bereikt krijg je ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Viro had het er gister nog over dat we van standaard stream naar advanced gingen met onze luister uren en dergelijke.
Hoezo dat danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
planning loopt tot 1 oktober, maar account kan niet hersteld worden. Mijn vraag waarom dat niet kan is nog steeds niet beantwoord door radionomy support.
Moet een nieuwe account aanmaken (wat ik al heb gedaan)
Welke pipo ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook
[..]
Echt balen, we hebben zo'n goede status bereikt krijg je dit
Welke pipo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal wel een klote geintje zijn van die pipo van afgelopen week
Nieuwe account heeft een stream die radio 49 heetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Wat vreemd! Maar met dat nieuwe account kunnen we dan wel op deze stream blijven, of moet er een nieuwe aangemaakt worden? Dus dat we ineens weer geen Radio49 meer gaan heten?
Weet ik ook niet, heb gevraagd waarom het niet mogelijk is. Tot nu toe geen antwoord gekregen.quote:
LOL Okee dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Nieuwe account heeft een stream die radio 49 heet
[..]
Weet ik ook niet, heb gevraagd waarom het niet mogelijk is. Tot nu toe geen antwoord gekregen.
er was iemand met een kloon account de boel aan het vernaggelen hier met steam kapen en andere dreigementen.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn meerdere nachtelijke aanvallen op onze stream geweest.
Dreigementen zelfs?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er was iemand met een kloon account de boel aan het vernaggelen hier met steam kapen en andere dreigementen.
Ik heb hem aan de FA's gegeven
Hoe triestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er was iemand met een kloon account de boel aan het vernaggelen hier met steam kapen en andere dreigementen.
Dit dus. Iemand dacht leuk te zijn door stream te kapen na laatste dj.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ie ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef JJH het volgende:
Dit. Nummer.![]()
![]()
![]()
Symp, als je een vrouw was, zou ik je doen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga mn hond uitlaten gr gr
Maar had diegene wel de inloggegevens dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus. Iemand dacht leuk te zijn door stream te kapen na laatste dj.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
Ik heb zelfs DM's van degene die aan het kapen is geweest. DM's zitten vol met leugens. Ik vraag nog steeds af van wie hij de inloggegevens heeft gekregen
Wat ziekelijk kinderachtig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
Ik heb zelfs DM's van degene die aan het kapen is geweest. DM's zitten vol met leugens. Ik vraag nog steeds af van wie hij de inloggegevens heeft gekregen
Sommige mensen hebben echt geen leven zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef ToT het volgende:
En tja: we hebben wel veel nieuwe DJ's gehad die vanuit het niets kwamen en ineens wilden draaien.
Klopt, maar die zijn al een tijdje actief op fok voor ze bij radio 49 kwamen draaien. Kloon/kaper was net een uurtje of 4 op fokquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef ToT het volgende:
En tja: we hebben wel veel nieuwe DJ's gehad die vanuit het niets kwamen en ineens wilden draaien.
Doe eens sturen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
Ow op die manier. Kloonaccount, kut...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn al een tijdje actief op fok voor ze bij radio 49 kwamen draaien. Kloon/kaper was net een uurtje of 4 op fok
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Mijn vriend heeft mijn netbook 3 weken in zijn handen gehad en dan.... .heb je voortdurend bsod... Grom
Ik bedoel: Hoi again![]()
Goffer... Mijn vriend heeft mijn netbook 3 weken in zijn handen gehad en dan.... .heb je voortdurend bsod... Grom
Ow dus het is ook duidelijk wie die kloon is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, ik ben niet de enige die weet wie de user was
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus het is ook duidelijk wie die kloon is?(Gezien de inhoud van de leugens enzo!
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Allemaal van die bleke mietjes die auw roepen bij het eerste tikkie
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we het over die ene die tijdens mijn uurtje aan het kutten was?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we het over die ene die tijdens mijn uurtje aan het kutten was?
Bleek ben ik dan welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Arme jij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Oh dit is veel beter idd... Oude laptop van 4 jaar ofzo; die dringend opnieuw geïnstalleerd moet worden. laaaaagggggggg....
Dus eum.. ik denk dat ik maar weer offline ga![]()
Ik zit duidelijk niet bij de knokploeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk niet bij de knokploeg.
Zo beter?quote:Allemaal van die bleke en een paar donkere mietjes die auw roepen bij het eerste tikkie
Jij zou als eerste doodgaan. De wet van Hollywood heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk niet bij de knokploeg.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zou als eerste doodgaan. De wet van Hollywood heeft altijd gelijk.
Ik voel me nog steeds niet aangesproken.quote:
dat zou maar kunnen jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Viro het volgende:
DM's zijn verdwenen van de user, kan dit komen omdat account in de kliko ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
JA !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
Oh ja ik moet weer verder met tutorial filmpjes bewerken voor SAM Broadcaster, VDJ en SAM i.c.m. Skype & Virtual Audio Cable
Dat is 'mquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Wie kaapt de radioWehehe jij bent een aanwinst voor de radio als luisteraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn piemel heeft lak aan de wet van Hollywood.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zou als eerste doodgaan. De wet van Hollywood heeft altijd gelijk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Wie kaapt de radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tering!
![]()
Ah, ik had al zo'n vermoeden. Tegen hem had ik nog gezegd dat ie eerst maar ff wat moest gaan mee posten, alvorens te kunnen 'test draaien' op de stream.quote:
Ah oke. Heb je geen geluidskaart? Want dan verklaart het waarom je bij legacy mp3 de bitrate niet kan aanpassenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
JA !
Trouwens als ik die standaard mp3 neem als decoder kan ik wel de bitrate instellen.
Dus niet die legacy.
Jaquote:
Ja, enormquote:
Ik heb geen idee wie het isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ik had al zo'n vermoeden. Tegen hem had ik nog gezegd dat ie eerst maar ff wat moest gaan mee posten, alvorens te kunnen 'test draaien' op de stream.
Gewoon een interne geluidskaartquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah oke. Heb je geen geluidskaart? Want dan verklaart het waarom je bij legacy mp3 de bitrate niet kan aanpassen
GMTA, heb ik ook tegen hem gezegd. Heb daarna gevraagd hoe hij in aanraking is gekomen met Radio49. Kreeg toen de dm die naar je heb doorgestuurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. Tegen hem had ik nog gezegd dat ie eerst maar ff wat moest gaan mee posten, alvorens te kunnen 'test draaien' op de stream.
En, wie was het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Viro het volgende:
[..]
GMTA, heb ik ook tegen hem gezegd. Heb daarna gevraagd hoe hij in aanraking is gekomen met Radio49. Kreeg toen de dm die naar je heb doorgestuurd
Taxiventquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Taxivent![]()
(wacht hoeveel pagina's geleden heb je dit gepost? Whaaaaa ik faal... Stop it !!! I see only meehhhhh
mama....
![]()
)
te lang nog helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Hij was er maar heel even,
Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Hij was er maar heel even,
Zeg datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
In het voorluisteren klonk dit best oke, maar wat een kutnummer eigenlijk
Oooo das klote zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is 'm
[..]
Wehehe jij bent een aanwinst voor de radio als luisteraar![]()
![]()
ik vind het wel een chill nummerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
In het voorluisteren klonk dit best oke, maar wat een kutnummer eigenlijk
quote:
Welke autist gaat er in godsnaam een amateuristische radiozender aanvallenquote:
Ik meen hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo das klote zeg
En thx voor deze bemoedigende woorden.. No really...
Iemand zonder een levenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Welke autist gaat er in godsnaam een amateuristische radiozender aanvallen.
Misschien iemand die een wrok koestert, vanwege onenigheid rond een zekere ONZ radio. Zomaar een gokjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien iemand die een wrok koestert, vanwege onenigheid rond een zekere ONZ radio. Zomaar een gokje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien iemand die een wrok koestert, vanwege onenigheid rond een zekere ONZ radio. Zomaar een gokje
ik denk dat die kans redelijk groot isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Jaloezie gok ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik denk op vakantie ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaloezie gok ikToen de radio nog op een server bij RedSkillz draaide werd ie geDDOSt
Waar is RedSkillz eigenlijk?
Same herequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat die kans redelijk groot is
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
And IIIII can feeeeeel the loveeeeee toniiiiiightquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik meen het, ik ben te lui om mijn PI aan te passen
Met normal? Ja dat kanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Insomnium het volgende:
Viro.
Kan ik dan nog wel gewoon draaien met die andere mp3 decoder of niet ?
Het was dan ook een retorische vraagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij wel, sinds het begin van de radio niet meer gezien eigenlijk..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Is het al zo lang dat hij niet gepost heeft?
Nee, hij was er pas nog een keer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Is het al zo lang dat hij niet gepost heeft?
Mkay.quote:
Ik wel, maar dan in de nacht. Jij lag dan allang in dromenland toen hij posttequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, sinds het begin van de radio niet meer gezien eigenlijk..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder net: ik heb wat voor je meegenomen van Geraldine Kemper![]()
Ik ben benieuwd.
Oh lord je moeder weet dat ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben benieuwd.
hier klinkt hij ook prima !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
192 kpps en hiewr klinkt hij prima
Kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan in de nacht. Jij lag dan allang in dromenland toen hij postte
Je moeder weet dat je een crush hebt op haar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben benieuwd.
Anekdote op het huwelijksfeest enzo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moeder weet dat je een crush hebt op haar?
Dat ga je eeuwig moeten aanhoren als je met een meid thuis komt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
And IIIII can feeeeeel the loveeeeee toniiiiiight![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Anekdote op het huwelijksfeest enzo...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Insomnium het volgende:
Dit nummer is zoooooooooooooo mooi.
Toen was ik in de stadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik vanmiddag ook nog gedraaid, alleen dan wel een cover.
Jij bent geen echte Fokker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Toen was ik in de stad![]()
Sociaal doen met vrienden
quote:
Gezellig doen ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent geen echte Fokker!
Iemand met een sociaal leven....wat doe jij hier?
Nee, ik heb haar als wachtwoord op mijn laptop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh lord je moeder weet dat ook?
Ten eerste ik heb geen crush meer op Gerrie, ten tweede zie bovenstaande.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moeder weet dat je een crush hebt op haar?
Dat ga je eeuwig moeten aanhoren als je met een meid thuis komt
Was ist gebeurtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het gemist heeft
Nee want ik trouw niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Anekdote op het huwelijksfeest enzo...
Okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je meissie is onderweg naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |