quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo eindelijk al die klote gemeentelijke belastingen betaald. Kreeg er onverwacht nog een paar van vorig jaar
Dat is altijd klote.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo eindelijk al die klote gemeentelijke belastingen betaald. Kreeg er onverwacht nog een paar van vorig jaar
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Insomnium het volgende:
Ik denk dat ik maar even een kopje koffie ga maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Tot zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga maar even snel onder de douche springen, lekker schoon en fris in m'n schoon en frisse bedje straks.
Stomme gemeentes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Have fun, ik kruip pas morgenvroeg weer bij je schat, mag weer eens 's nachts werken..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga maar even snel onder de douche springen, lekker schoon en fris in m'n schoon en frisse bedje straks.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
Ik rolde van me stoel, er werd op ned3 een tweet gelezen van een zekere...Djkoelkast.
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
Ik rolde van me stoel, er werd op ned3 een tweet gelezen van een zekere...Djkoelkast.
Wacht wat ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Is er trouwens al meer duidelijkheid over dat akkefietje van dat de stream zou stoppen enzo?
Geen idee? Ik weet van niks..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Is er trouwens al meer duidelijkheid over dat akkefietje van dat de stream zou stoppen enzo?
Ja Viro had een mailtje gekregen van dat onze stream opgezegd was. Hij heeft hen meteen gemaild dat dat niet de bedoeling was.quote:
Mis ik wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Werkze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee? Ik weet van niks..
En ik ben bij deze werken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
planning loopt tot 1 oktober, maar account kan niet hersteld worden. Mijn vraag waarom dat niet kan is nog steeds niet beantwoord door radionomy support.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
zal wel een klote geintje zijn van die pipo van afgelopen weekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Viro had een mailtje gekregen van dat onze stream opgezegd was. Hij heeft hen meteen gemaild dat dat niet de bedoeling was.
Viro had het er gister nog over dat we van standaard stream naar advanced gingen met onze luister uren en dergelijke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Viro had een mailtje gekregen van dat onze stream opgezegd was. Hij heeft hen meteen gemaild dat dat niet de bedoeling was.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
planning loopt tot 1 oktober, maar account kan niet hersteld worden. Mijn vraag waarom dat niet kan is nog steeds niet beantwoord door radionomy support.
Moet een nieuwe account aanmaken (wat ik al heb gedaan)
Zo'n vermoeden heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal wel een klote geintje zijn van die pipo van afgelopen week
Echt balen, we hebben zo'n goede status bereikt krijg je ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Viro had het er gister nog over dat we van standaard stream naar advanced gingen met onze luister uren en dergelijke.
Hoezo dat danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Viro het volgende:
[..]
planning loopt tot 1 oktober, maar account kan niet hersteld worden. Mijn vraag waarom dat niet kan is nog steeds niet beantwoord door radionomy support.
Moet een nieuwe account aanmaken (wat ik al heb gedaan)
Welke pipo ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook
[..]
Echt balen, we hebben zo'n goede status bereikt krijg je dit
Welke pipo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal wel een klote geintje zijn van die pipo van afgelopen week
Nieuwe account heeft een stream die radio 49 heetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Wat vreemd! Maar met dat nieuwe account kunnen we dan wel op deze stream blijven, of moet er een nieuwe aangemaakt worden? Dus dat we ineens weer geen Radio49 meer gaan heten?
Weet ik ook niet, heb gevraagd waarom het niet mogelijk is. Tot nu toe geen antwoord gekregen.quote:
LOL Okee dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Nieuwe account heeft een stream die radio 49 heet
[..]
Weet ik ook niet, heb gevraagd waarom het niet mogelijk is. Tot nu toe geen antwoord gekregen.
er was iemand met een kloon account de boel aan het vernaggelen hier met steam kapen en andere dreigementen.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn meerdere nachtelijke aanvallen op onze stream geweest.
Dreigementen zelfs?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er was iemand met een kloon account de boel aan het vernaggelen hier met steam kapen en andere dreigementen.
Ik heb hem aan de FA's gegeven
Hoe triestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er was iemand met een kloon account de boel aan het vernaggelen hier met steam kapen en andere dreigementen.
Dit dus. Iemand dacht leuk te zijn door stream te kapen na laatste dj.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ie ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef JJH het volgende:
Dit. Nummer.![]()
![]()
![]()
Symp, als je een vrouw was, zou ik je doen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga mn hond uitlaten gr gr
Maar had diegene wel de inloggegevens dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus. Iemand dacht leuk te zijn door stream te kapen na laatste dj.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
Ik heb zelfs DM's van degene die aan het kapen is geweest. DM's zitten vol met leugens. Ik vraag nog steeds af van wie hij de inloggegevens heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |