Lekker gaan slapen dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet veel, ik heb gewoon echt heel slecht geslapen en als ik slecht slaap, ben ik de volgende dag doodmoe.
[..]
Vooral veel zitten, kijken en luisteren.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
Technisch gezien zijn zwart en wit geen specifieke kleuren geloof ik
Zwart, wit en grijstinten zijn geen kleuren, nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
Mja net zoals dat een vallende boom technisch gezien geen geluid maakt als er niemand is om het te horen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
Dont hate me because I am white.quote:
Dan had ik het toch goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart, wit en grijstinten zijn geen kleuren, nee.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja net zoals dat een vallende boom technisch gezien geen geluid maakt als er niemand is om het te horen!
[..]
Mja net zoals dat een vallende boom technisch gezien geen geluid maakt als er niemand is om het te horen!
Daar heb ik geen zin in. Ik ga zo iig wel lekker douchen, want de douche daar bezorgde me rillingenquote:
Dat is wel iets andersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Vies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in. Ik ga zo iig wel lekker douchen, want de douche daar bezorgde me rillingen.
Dierenseksertquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Maar er hing een nare lucht en dan heb ik al gegeten en gedronkenquote:
whaahaquote:
Ik aan deze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, kan ik me iets bij voorstllen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Maar er hing een nare lucht en dan heb ik al gegeten en gedronken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |