JA !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
Oh ja ik moet weer verder met tutorial filmpjes bewerken voor SAM Broadcaster, VDJ en SAM i.c.m. Skype & Virtual Audio Cable
Dat is 'mquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Wie kaapt de radioWehehe jij bent een aanwinst voor de radio als luisteraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn piemel heeft lak aan de wet van Hollywood.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zou als eerste doodgaan. De wet van Hollywood heeft altijd gelijk.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Wie kaapt de radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tering!
![]()
Ah, ik had al zo'n vermoeden. Tegen hem had ik nog gezegd dat ie eerst maar ff wat moest gaan mee posten, alvorens te kunnen 'test draaien' op de stream.quote:
Ah oke. Heb je geen geluidskaart? Want dan verklaart het waarom je bij legacy mp3 de bitrate niet kan aanpassenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
JA !
Trouwens als ik die standaard mp3 neem als decoder kan ik wel de bitrate instellen.
Dus niet die legacy.
Jaquote:
Ja, enormquote:
Ik heb geen idee wie het isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ik had al zo'n vermoeden. Tegen hem had ik nog gezegd dat ie eerst maar ff wat moest gaan mee posten, alvorens te kunnen 'test draaien' op de stream.
Gewoon een interne geluidskaartquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah oke. Heb je geen geluidskaart? Want dan verklaart het waarom je bij legacy mp3 de bitrate niet kan aanpassen
GMTA, heb ik ook tegen hem gezegd. Heb daarna gevraagd hoe hij in aanraking is gekomen met Radio49. Kreeg toen de dm die naar je heb doorgestuurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. Tegen hem had ik nog gezegd dat ie eerst maar ff wat moest gaan mee posten, alvorens te kunnen 'test draaien' op de stream.
En, wie was het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Viro het volgende:
[..]
GMTA, heb ik ook tegen hem gezegd. Heb daarna gevraagd hoe hij in aanraking is gekomen met Radio49. Kreeg toen de dm die naar je heb doorgestuurd
Taxiventquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Taxivent![]()
(wacht hoeveel pagina's geleden heb je dit gepost? Whaaaaa ik faal... Stop it !!! I see only meehhhhh
mama....
![]()
)
te lang nog helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Hij was er maar heel even,
Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Hij was er maar heel even,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |