Wat ziekelijk kinderachtig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
Ik heb zelfs DM's van degene die aan het kapen is geweest. DM's zitten vol met leugens. Ik vraag nog steeds af van wie hij de inloggegevens heeft gekregen
Sommige mensen hebben echt geen leven zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn meerdere nachtelijke aanvallen op onze stream geweest.
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef ToT het volgende:
En tja: we hebben wel veel nieuwe DJ's gehad die vanuit het niets kwamen en ineens wilden draaien.
Klopt, maar die zijn al een tijdje actief op fok voor ze bij radio 49 kwamen draaien. Kloon/kaper was net een uurtje of 4 op fokquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef ToT het volgende:
En tja: we hebben wel veel nieuwe DJ's gehad die vanuit het niets kwamen en ineens wilden draaien.
Doe eens sturen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Viro het volgende:
Ik heb zelfs DM's van degene die aan het kapen is geweest. DM's zitten vol met leugens. Ik vraag nog steeds af van wie hij de inloggegevens heeft gekregen
Ow op die manier. Kloonaccount, kut...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn al een tijdje actief op fok voor ze bij radio 49 kwamen draaien. Kloon/kaper was net een uurtje of 4 op fok
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Mijn vriend heeft mijn netbook 3 weken in zijn handen gehad en dan.... .heb je voortdurend bsod... Grom
Ik bedoel: Hoi again![]()
Goffer... Mijn vriend heeft mijn netbook 3 weken in zijn handen gehad en dan.... .heb je voortdurend bsod... Grom
Ow dus het is ook duidelijk wie die kloon is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, ik ben niet de enige die weet wie de user was
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus het is ook duidelijk wie die kloon is?(Gezien de inhoud van de leugens enzo!
)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Allemaal van die bleke mietjes die auw roepen bij het eerste tikkie
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we het over die ene die tijdens mijn uurtje aan het kutten was?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben we het over die ene die tijdens mijn uurtje aan het kutten was?
Bleek ben ik dan welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Arme jij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Oh dit is veel beter idd... Oude laptop van 4 jaar ofzo; die dringend opnieuw geïnstalleerd moet worden. laaaaagggggggg....
Dus eum.. ik denk dat ik maar weer offline ga![]()
Ik zit duidelijk niet bij de knokploeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk niet bij de knokploeg.
Zo beter?quote:Allemaal van die bleke en een paar donkere mietjes die auw roepen bij het eerste tikkie
Jij zou als eerste doodgaan. De wet van Hollywood heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit duidelijk niet bij de knokploeg.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zou als eerste doodgaan. De wet van Hollywood heeft altijd gelijk.
Ik voel me nog steeds niet aangesproken.quote:
dat zou maar kunnen jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Viro het volgende:
DM's zijn verdwenen van de user, kan dit komen omdat account in de kliko ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |