quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke ik stopEn bedankt! Zal het morgen doen
Dit nummer is wel nice trouwens!
zeehondjes knuppffelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
daarom denk ik ook niet dat jij een negert bentje bent stiekem een eskimo
Je hebt mij gewoon ontmoet muts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
daarom denk ik ook niet dat jij een negert bentje bent stiekem een eskimo
Oh ja schavuit !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik maak mij altijd zorgen vlegel !
Schijfopruiming draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je computert blijft miepen dat er te weinig geheugen is en de c schijf te vol is ofzo.. wat moet je dan doen?
want als ik dingen wil wegpleuren dan miept hij weer dat dat effect heeft op een hele rits programma's.. maar die melding elke 4 a 5 minuten is godsgruwelijk irritant..
dus nerds verenigd u en help mij please
eskimoquote:
Partition magic downloaden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je computert blijft miepen dat er te weinig geheugen is en de c schijf te vol is ofzo.. wat moet je dan doen?
want als ik dingen wil wegpleuren dan miept hij weer dat dat effect heeft op een hele rits programma's.. maar die melding elke 4 a 5 minuten is godsgruwelijk irritant..
quote:
1. ga naar de winkelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ook nog op een onverwacht moment.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eskimo
undercover.. verkleed als negert.. ik heb je door hoor
CC Cleaner draaien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]vandaag tien x gedaan
![]()
en die melding blijft
stap 1 en 2 lukt me.. stap 5 ook.. .en dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1. ga naar de winkel
2. koop voor een paar tientjes een grote schijf
3. Plaats hem in je computer
4. Formateer de schijf
5. Gooi alles erop wat je niet kwijt eilt.
Tenminste zo heb ik het gedaan![]()
uh... whut?quote:
Oeiiiii stap 2 en 3 zijn wel essentieelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stap 1 en 2 lukt me.. stap 5 ook.. .en dan?
Sam of vdj.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Als ik wil draaien, welke software heb ik dan nodig ?
vdj of samquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Als ik wil draaien, welke software heb ik dan nodig ?
http://www.piriform.com/CCLEANERquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uh... whut?
ik zat al te denken om morgen met lappie naar een computertwinkel te gaan en te vragen om hulp.. maar als het nou iets lames is wat ik zelf kan doen.. dan wil ik die gasten er niet voor betalen natuurlijk
de lui bij de computer winkelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oeiiiii stap 2 en 3 zijn wel essentieel
Ken je niemand die dat even kan doen voor je?
Wat een sletje ben je ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vdj of sam
ik heb linkjes mocht je interesse hebben.
stuur dan een dm met verzoek en een kusje
Waar woon je? Kom ik dat kusje persoonlijk brengenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vdj of sam
ik heb linkjes mocht je interesse hebben.
stuur dan een dm met verzoek en een kusje
Owww een laptop, crapquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uh... whut?
ik zat al te denken om morgen met lappie naar een computertwinkel te gaan en te vragen om hulp.. maar als het nou iets lames is wat ik zelf kan doen.. dan wil ik die gasten er niet voor betalen natuurlijk
de mooiste provincie van nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik dat kusje persoonlijk brengen
Zooi meuk naar je externe schijf zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lui bij de computer winkelmaar die willen dan geld ofzo
zo oneerlijk
dat is dan een betere optie jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zooi meuk naar je externe schijf zetten
maar daar hoort muziek op.. niet andere meukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat deed the trick bij mij ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogmaals.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lui bij de computer winkelmaar die willen dan geld ofzo
zo oneerlijk
oke.. wat is dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nogmaals.
Partition magic downloaden.
Ruimte die je vrij hebt op je andere partitie bij de C: gooien.
Klaar.
Of inderdaad een grotere HD.
Ik zette daar ook m'n films en foto's op.. Helaas kun jij niet zomaar even een grotere schijf in je lappie proppen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daar hoort muziek op.. niet andere meuk
Koop een externe hardeschijf die speciaal voor meuk bedoeld isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daar hoort muziek op.. niet andere meuk
Simpel programma die ervoor zorgt dat je de partities op je harde schijf opnieuw kan indelen.quote:
dat is wel een idee jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Koop een externe hardeschijf die speciaal voor meuk bedoeld is
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2602692/ravage-a1-bij-deventer.html#
wat een puinhoop
Damnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2602692/ravage-a1-bij-deventer.html#
wat een puinhoop
ik ben gestopt met partitionerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Simpel programma die ervoor zorgt dat je de partities op je harde schijf opnieuw kan indelen.
Dus zeg maar de C: groter maken en de D: kleiner. En van dat soort dingen.
Zonder dat je dan dingen hoeft te formatteren en dergelijke.
Programma wijst zich eigenlijk vanzelf.
Maar het is alleen praktisch als je op andere partities nog genoeg ruimte over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |