Daar is ie te trots voor ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik laat m'n post altijd staan als ik door het slotje post
mijn Ninja edit was niet snel genoegquote:
Nee hoor, maakt me niet uit, maar soms ziet iemand niet dat hij dan de lapo heeftquote:
Ik weet nu langzaam maar zeker veel te veel van jou.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Groeit je penis zo hard dat je het nu met je voeten moet doen ja ?
Absoluut mooie muziek!! Maar ik zie altijd graag variatie in muziek. Want ben je niet in stemming voor langzamere muziek dan ben je snel uitgekekenluisterd..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beetje waardering mag wel hoor
Ja ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt me niet uit, maar soms ziet iemand niet dat hij dan de lapo heeft
Ik draai liever 1 genre. Vind het raar als ik van metal naar pop gaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Absoluut mooie muziek!! Maar ik zie altijd graag variatie in muziek. Want ben je niet in stemming voor langzamere muziek dan ben je snel uitgekekenluisterd..
Maar dat is mijn [ afbeelding ]
Je gelooft ook alles wat ik zeg ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nu langzaam maar zeker veel te veel van jou.
Dat is jouw 2 eurocent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Absoluut mooie muziek!! Maar ik zie altijd graag variatie in muziek. Want ben je niet in stemming voor langzamere muziek dan ben je snel uitgekekenluisterd..
Dat mag en is logisch.. maar om dat nou 3 x te melden.. dat hoeft niet echt hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph
trouwen neuken uhhhh tof nummer
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph
trouwen neuken uhhhh tof nummer
Oke ik stopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat mag en is logisch.. maar om dat nou 3 x te melden.. dat hoeft niet echt hoor
oh je moet je sig nog invullen
Ik neem alles op internet met een korreltje zout maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je gelooft ook alles wat ik zeg ?![]()
In dat geval.
Stiekem ben ik een gespierde hunk.
Luister ik naar hardcore en zit ik elke dag aan de pillen.
Ik maak mij altijd zorgen vlegel !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem alles op internet met een korreltje zout maak je geen zorgen.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem alles op internet met een korreltje zout maak je geen zorgen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
daarom denk ik ook niet dat jij een negert bentje bent stiekem een eskimo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |