SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Niks.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef Insomnium het volgende:
Dude.
Dit nummer ?![]()
Mooie muziek moet ook af en toe gedraaid wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ik laat m'n post altijd staan als ik door het slotje postquote:
Veel sneller gaat het niet wordenquote:
SNEL!!!! pak een hamer en sla op je rechterpink!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
nee komt door groeipijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Minder masturberen met je voeten dan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Veel sneller gaat het niet worden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
SNEL!!!! pak een hamer en sla op je rechterpink!!!!!* the-brother-of-uzunumaki pakt een hamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Groeit je penis zo hard dat je het nu met je voeten moet doen ja ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee komt door groeipijn
Wut?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Minder masturberen met je voeten dan.
Daar is ie te trots voor ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik laat m'n post altijd staan als ik door het slotje post
mijn Ninja edit was niet snel genoegquote:
Nee hoor, maakt me niet uit, maar soms ziet iemand niet dat hij dan de lapo heeftquote:
Ik weet nu langzaam maar zeker veel te veel van jou.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Groeit je penis zo hard dat je het nu met je voeten moet doen ja ?
Absoluut mooie muziek!! Maar ik zie altijd graag variatie in muziek. Want ben je niet in stemming voor langzamere muziek dan ben je snel uitgekekenluisterd..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beetje waardering mag wel hoor
Ja ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt me niet uit, maar soms ziet iemand niet dat hij dan de lapo heeft
Ik draai liever 1 genre. Vind het raar als ik van metal naar pop gaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Absoluut mooie muziek!! Maar ik zie altijd graag variatie in muziek. Want ben je niet in stemming voor langzamere muziek dan ben je snel uitgekekenluisterd..
Maar dat is mijn [ afbeelding ]
Je gelooft ook alles wat ik zeg ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nu langzaam maar zeker veel te veel van jou.
Dat is jouw 2 eurocent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Absoluut mooie muziek!! Maar ik zie altijd graag variatie in muziek. Want ben je niet in stemming voor langzamere muziek dan ben je snel uitgekekenluisterd..
Dat mag en is logisch.. maar om dat nou 3 x te melden.. dat hoeft niet echt hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph
trouwen neuken uhhhh tof nummer
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morph
trouwen neuken uhhhh tof nummer
Oke ik stopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat mag en is logisch.. maar om dat nou 3 x te melden.. dat hoeft niet echt hoor
oh je moet je sig nog invullen
Ik neem alles op internet met een korreltje zout maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je gelooft ook alles wat ik zeg ?![]()
In dat geval.
Stiekem ben ik een gespierde hunk.
Luister ik naar hardcore en zit ik elke dag aan de pillen.
Ik maak mij altijd zorgen vlegel !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem alles op internet met een korreltje zout maak je geen zorgen.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem alles op internet met een korreltje zout maak je geen zorgen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
daarom denk ik ook niet dat jij een negert bentje bent stiekem een eskimo
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oke ik stopEn bedankt! Zal het morgen doen
Dit nummer is wel nice trouwens!
zeehondjes knuppffelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
Je hebt mij gewoon ontmoet muts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook
Oh ja schavuit !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik maak mij altijd zorgen vlegel !
Schijfopruiming draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je computert blijft miepen dat er te weinig geheugen is en de c schijf te vol is ofzo.. wat moet je dan doen?
want als ik dingen wil wegpleuren dan miept hij weer dat dat effect heeft op een hele rits programma's.. maar die melding elke 4 a 5 minuten is godsgruwelijk irritant..
dus nerds verenigd u en help mij please
eskimoquote:
Partition magic downloaden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je computert blijft miepen dat er te weinig geheugen is en de c schijf te vol is ofzo.. wat moet je dan doen?
want als ik dingen wil wegpleuren dan miept hij weer dat dat effect heeft op een hele rits programma's.. maar die melding elke 4 a 5 minuten is godsgruwelijk irritant..
quote:
1. ga naar de winkelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ook nog op een onverwacht moment.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eskimo
undercover.. verkleed als negert.. ik heb je door hoor
CC Cleaner draaien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]vandaag tien x gedaan
![]()
en die melding blijft
stap 1 en 2 lukt me.. stap 5 ook.. .en dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
1. ga naar de winkel
2. koop voor een paar tientjes een grote schijf
3. Plaats hem in je computer
4. Formateer de schijf
5. Gooi alles erop wat je niet kwijt eilt.
Tenminste zo heb ik het gedaan![]()
uh... whut?quote:
Oeiiiii stap 2 en 3 zijn wel essentieelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stap 1 en 2 lukt me.. stap 5 ook.. .en dan?
Sam of vdj.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Als ik wil draaien, welke software heb ik dan nodig ?
vdj of samquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Skippy_ball het volgende:
Als ik wil draaien, welke software heb ik dan nodig ?
http://www.piriform.com/CCLEANERquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uh... whut?
ik zat al te denken om morgen met lappie naar een computertwinkel te gaan en te vragen om hulp.. maar als het nou iets lames is wat ik zelf kan doen.. dan wil ik die gasten er niet voor betalen natuurlijk
de lui bij de computer winkelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oeiiiii stap 2 en 3 zijn wel essentieel
Ken je niemand die dat even kan doen voor je?
Wat een sletje ben je ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vdj of sam
ik heb linkjes mocht je interesse hebben.
stuur dan een dm met verzoek en een kusje
Waar woon je? Kom ik dat kusje persoonlijk brengenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vdj of sam
ik heb linkjes mocht je interesse hebben.
stuur dan een dm met verzoek en een kusje
Owww een laptop, crapquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uh... whut?
ik zat al te denken om morgen met lappie naar een computertwinkel te gaan en te vragen om hulp.. maar als het nou iets lames is wat ik zelf kan doen.. dan wil ik die gasten er niet voor betalen natuurlijk
de mooiste provincie van nederlandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik dat kusje persoonlijk brengen
Zooi meuk naar je externe schijf zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lui bij de computer winkelmaar die willen dan geld ofzo
zo oneerlijk
dat is dan een betere optie jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zooi meuk naar je externe schijf zetten
maar daar hoort muziek op.. niet andere meukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat deed the trick bij mij ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogmaals.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lui bij de computer winkelmaar die willen dan geld ofzo
zo oneerlijk
oke.. wat is dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nogmaals.
Partition magic downloaden.
Ruimte die je vrij hebt op je andere partitie bij de C: gooien.
Klaar.
Of inderdaad een grotere HD.
Ik zette daar ook m'n films en foto's op.. Helaas kun jij niet zomaar even een grotere schijf in je lappie proppen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daar hoort muziek op.. niet andere meuk
Koop een externe hardeschijf die speciaal voor meuk bedoeld isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daar hoort muziek op.. niet andere meuk
Simpel programma die ervoor zorgt dat je de partities op je harde schijf opnieuw kan indelen.quote:
dat is wel een idee jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Koop een externe hardeschijf die speciaal voor meuk bedoeld is
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2602692/ravage-a1-bij-deventer.html#
wat een puinhoop
Damnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
wat een puinhoop
ik ben gestopt met partitionerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Simpel programma die ervoor zorgt dat je de partities op je harde schijf opnieuw kan indelen.
Dus zeg maar de C: groter maken en de D: kleiner. En van dat soort dingen.
Zonder dat je dan dingen hoeft te formatteren en dergelijke.
Programma wijst zich eigenlijk vanzelf.
Maar het is alleen praktisch als je op andere partities nog genoeg ruimte over hebt.
koop een taart en vier hetquote:
okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koop een taart en vier het
Gevalletje niet genoeg afstand houden..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
wat een puinhoop
quote:
Dat is heftig, je zal er maar tussen of achter hebben gezeten. Dan maakt je hart wel even overurenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
wat een puinhoop
Is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. eigenlijk ben ik ook moe.. broertje samen slapen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. eigenlijk ben ik ook moe.. broertje samen slapen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrmbl.. nu moet ik ook nog onbekende miskende artiesten gaan opzoeken
eigenlijk had ik mensen helemaal niet moeten laten stemmen
oh well.. keeps me of the street
Hij is mijn broertjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]je bent inderdaad een sletje
Knetter is het huissletje van dit topic. Een echte Femme Fatale bovendien met haar dodelijke dijen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]je bent inderdaad een sletje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij is mijn broertjedat is gewoon slapen
![]()
pervert
whutttquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knetter is het huissletje van dit topic. Een echte Femme Fatale bovendien met haar dodelijke dijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whuttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Er zijn mensen die het niet na kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knetter is het huissletje van dit topic. Een echte Femme Fatale bovendien met haar dodelijke dijen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
nopequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de koffie staat klaar, SAM ook
Er is toch niets veranderd afgelopen dagen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet na kunnen vertellen.
RIP Gerard en Henkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Koffie is een goed ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de koffie staat klaar, SAM ook
Er is toch niets veranderd afgelopen dagen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop een half uurtje uit, dat is toch niet ecrg Wicked?
mijn fobo is zoo tof hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
Hoiquote:
quote:
Briefjes om te presenteren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Nu een keer presenteren zonder briefjes voor mijn neus
Okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil jullie allemaal in het echt zien!!
das leuker!
Oh, die show heb ik niet geluisterd denk ik,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de soulshow had ik van sommige artiesten wat steekwoorden
Jij moet ook naar meet, je ziet er ouder uit dan naatje dus je komt er mee wegquote:
ik moet niks , en hoezo zie ik er ouder uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij moet ook naar meet, je ziet er ouder uit dan naatje dus je komt er mee weg
Jij begreep wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Metallica was de tussenbot, helaas
een volgende keer draai wel weer eens rock/hardrock, hoewel ik vandaga ook nog wel wat hebquote:
quote:
quote:
NH, dat dacht ik al te horenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een verkouden Noord Hollands accent
na het volgende nummer ga ik weer pratenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb ik nou alweer symph stem gemist
stomme verslaving van roken
Hoiquote:
Wat heb ik gemist?quote:
Ik ken alleen The Opera, die owntquote:
dan heb ik nu nog tijd om koffie te zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na het volgende nummer ga ik weer praten
priemquote:
Ik vind het een eer dat ik met jullie in een tt mag staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef WickedTunes het volgende:
Ben er weer... en ingetuned!![]()
Tevens: TT = [ afbeelding ]
Knetterrrrr sexy radiomeidquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heb ik nu nog tijd om koffie te zettenik ga opschieten.
[..]
priemenge koffiegast
dat is mijn tekstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het een eer dat ik met jullie in een tt mag staan.
quote:
Jij kent mquote:
Als het zo moet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensen die op grover stemmen![]()
hierbij uit mijn lijstje van toffe mensen
Grover ownt Kermitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensen die op grover stemmen![]()
hierbij uit mijn lijstje van toffe mensen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jij kent m![]()
Maar, "It's not easy to be green" is ook zoooo mooi
grover zou kermit doen.. maar meer nietquote:
Hoi Bellaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Doe mij Miss Piggy maar, lekker wat vlees aan die ribbetjes!
Dat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Doe mij Miss Piggy maar, lekker wat vlees aan die ribbetjes!
Morphie!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
grover zou kermit doen.. maar meer niet
Hanschaplast!quote:
quote:
ik lig altijd dubbel om dat liedjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja hier stemmen jullie op!!!
stelletje smakeloze lui
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging hem nadoen.
Nu heb ik koppijn.
Volgende uur heb ik nog een leuke keuzeplaat en da's wel wat voor jouquote:
Me tooquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Material Girl van Madonnan denken op een of andere manier
quote:
quote:
Hoezo is Zwarte Magica niet zwart?quote:
Ze heeft witte veren!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo is Zwarte Magica niet zwart?
quote:
Hier een haterquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier een haterVind werkelijk geen enkel nummer leuk van hem
Rebel Rebel toch wel>?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier een haterVind werkelijk geen enkel nummer leuk van hem
quote:
Nee, niksquote:
Kan, ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, niksNet zoals The Police, ook zo verschrikkelijk
Kook jij wel eens zelf?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bezorgers die klagen dat ze 3 hoog moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |