Ja gisteren of eergister nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
Heeft er iemand melting in het topic gezien de laatste tijd?
Ik blijf popliedjes draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Skippy_ball het volgende:
Okee, zoals nu hebben we al drie wat langzamere nummers
wat mag ik als genre invullen?quote:
* Knetter bied schouder aanquote:
Prikkelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Als DJ zul je toch juist je luisteraars moeten prikkelen met veel variatie
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Je weet het wel goed allemaal he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Nee, ligt eraan welke DJ en wanneer.. als ik 's avonds kan draaien komt er veelal Rock en Metal voorbij, overdag draai ik mindere herrie..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Doe maar Popsongsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat mag ik als genre invullen?
leuken muziekjens?
relaxxxxx
classis?
gewoonweggoed?
Knetter is lief.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter bied schouder aan
Ja das waar ookquote:
Ben snel van begripquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je weet het wel goed allemaal he?
Ik draai liever consistent een beetje hetzelfde gedurende tijdens een show dan dat ik van Dubstep via Elvis naar speedcore ga.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Elk genre is welkom en meestal draai ik rock & metal maar heb nu zin in popsongsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ja das waar ook
[..]
Ben snel van begrip
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga deze week nog een uurtje draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |