Daarvoor ook al hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Tuurlijk het is goede muziek. Maar waarom wordt die juist na dat die dood is zoveel gedraaid..
Ik draai het niet meer of minder dan ervoor hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Tuurlijk het is goede muziek. Maar waarom wordt die juist na dat die dood is zoveel gedraaid..
ik ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik draai het niet meer of minder dan ervoor hoor...
Morphmutsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie is er schuldig aan dit mooie muziekje?
meld je eens even rap
alle soorten muziekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Word er alleen maar dit soort muziek gedraaid? Of prikkel je ons nog met andere stylen, BPM's
Hangt er maar net af wie er draaitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Word er alleen maar dit soort muziek gedraaid? Of prikkel je ons nog met andere stylen, BPM's
Hoi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meld je eens even rap
Variatie ftwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hangt er maar net af wie er draait
Hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meld je eens even rap
Ja vanmorgenvroeg nog..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
Heeft er iemand melting in het topic gezien de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |