SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
jou muziekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat horen jullie ?
Iets wat op Meat Loaf ljikt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat horen jullie ?
ja doei... En 2 keer met alcohol op is gewoon boetequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef STING het volgende:
'Rijbewijs kwijt na stoned rijden'
About time.
quote:
Modjes plz pas aan. Mijn taalnazi in me is weer aan het huilenquote:
was nog zo goed bedoeld deze TTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Modjes plz pas aan. Mijn taalnazi in me is weer aan het huilen![]()
quote:
Goed schrobbenquote:
Geen dank, Amy Farrah Fowlerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*eeuwige dankbaarheid toont*
Bazingaquote:
Verbeter top avond dan meteen in topavond. Dan is deze taalnazi ook weer blijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Modjes plz pas aan. Mijn taalnazi in me is weer aan het huilen![]()
En dan??quote:
In NL of.....quote:
Als je een paar keer als antwoord tetten geeft; ben ik eeuwige fanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Jullie mogen tijdens de show vragen stellen. Het antwoord is geheel op eigen risico.
Ik had niet moet zeggen dat ik 31 was hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Waarom is iedereen die ik leuk vind te oud?
Jij bent te jongquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Ze is 24. Maar alsnog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had niet moet zeggen dat ik 31 was he
USquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In NL of.....
Die eeuwige herhalingen ben ik behoorlijk beu
Omdat ik nu eenmaal te vroeg geboren benquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Het wordt een redelijk op seks georiënteerde show jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je een paar keer als antwoord tetten geeft; ben ik eeuwige fan
ooooehquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Jullie mogen tijdens de show vragen stellen. Het antwoord is geheel op eigen risico.
That suuuuuuuucksquote:
Ik dacht alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
US
Ja, ik heb alle afleveringen ook al te vaak gezien, op een paar juweeltjes na dan, die ik kan blijven zien
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt een redelijk op seks georiënteerde show ja.
-edit-quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht al
Usenet deze maand opgezegd d'oh
Zal ze wel ergens vandaag halen weer
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Broertje!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
Wie heeft het lef om CoF erin te gooien? Oftewel wie draait er?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik nu eenmaal te vroeg geboren ben
Ik had het over mijn prachtige Susanne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En dan ben ik er niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef MsMessy het volgende:
Wie heeft het lef om CoF erin te gooien? Oftewel wie draait er?
Da is eine goeien torrentsitequote:
Ik raak er langzaam aan gewend.quote:
Neuh want ik ben niet meer gefrustreerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Had je sowieso nog een leeg notitieblokje liggen dan?
Je ondertitel spreekt dat tegenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh want ik ben niet meer gefrustreerd.
Gejat van Naatje.quote:
Surequote:
Naat heeft hem ook lang gehad, toch? Misschien komt er vanzelf een liefs fokstertje op je af!quote:
Nou dat hoeft ook alweer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We gaan morgen een chick voor je zoeken
quote:
Ik hossel niet via den FOK!s.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat heeft hem ook lang gehad, toch? Misschien komt er vanzelf een liefs fokstertje op je af!
Net als in het echte leven soms niks en soms heel veel.quote:
Je maakte het hem wel heel makkelijk he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij ook niet, ik hosselde hem.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef ToT het volgende:
Redelijk afwisselende muziekstijlen, kerel!
Viel wel mee. Eerst verneukte ik zijn cijfers en slaap door skype, toen had ik hem binnen en toen plunderde ik zijn bankrekening en toen verkrachte ik zijn geloof en nog ergens daar ging ik met emotie aan de haal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakte het hem wel heel makkelijk he.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Viel wel mee. Eerst verneukte ik zijn cijfers en slaap door skype, toen had ik hem binnen en toen plunderde ik zijn bankrekening en toen verkrachte ik zijn geloof en nog ergens daar ging ik met emotie aan de haal.
Een echte vrouw, waar vind je die tegenwoordig nogquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Viel wel mee. Eerst verneukte ik zijn cijfers en slaap door skype, toen had ik hem binnen en toen plunderde ik zijn bankrekening en toen verkrachte ik zijn geloof en nog ergens daar ging ik met emotie aan de haal.
Oooooo *jaloers* Geniet er vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Kusjes vanuit het warme Tenerife
[..]
Ooooohquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het internet, blijkbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Een echte vrouw, waar vind je die tegenwoordig nog
En dat voor een 17jarigequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Een echte vrouw, waar vind je die tegenwoordig nog
ooeh lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Je schiet gelijk vol van de nostalgie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Insomnium het volgende:
Dit zou maar zo een castlevania deuntje kunnen zijn.
* PriemGirl is opnieuw afgeleid door fascinerende UIquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[me=onlogisch]is playing: Wildstylelz - Pleasure @ 256kbps - 1m39s of 5m9s (1/1)
[/me]
Zo lijkt het net IRC hierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[me=onlogisch]is playing: Wildstylelz - Pleasure @ 256kbps - 1m39s of 5m9s (1/1)
[/me]
Ik las Twentequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij heeft ze het koudquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl is opnieuw afgeleid door fascinerende UI
Ik ben 25.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je schiet gelijk vol van de nostalgie?
Of geilquote:
JE HD?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[/me]
Ze triltquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of geil![]()
* PriemGirl probeert UI uit... hmm lukt niet
[..]
Wat is dat ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn er nog wordfeud mensjes hier?
Meer dan wat wobblen doen die van mij nietquote:
Nope aangezien ik een mobiel heb om mee te bellen; smsen........... Ja dat was hetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn er nog wordfeud mensjes hier?
Wobblen is genoeg om een hypnotiserende werking te hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meer dan wat wobblen doen die van mij niet
Oh, beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kheb een heule nieuw
+ 45.573 mp3tjes
Ik heb de top40 weer van 1970 tot aan 2010
Ik ben toch niet echt een fan van grote borstenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meer dan wat wobblen doen die van mij niet
En ik ga broodjes gezond makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging nog wat ijs uit de vriezer halen
Lekkelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ik ga broodjes gezond maken
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20.00 sta jij op het programma?
...zegt iemand die net CoF gedraaid heeft!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
straks wat harder spul
wat is daar meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
...zegt iemand die net CoF gedraaid heeft!
We zullen het in de komende vergadering bespreken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef Kijk-mijn-ondertitel het volgende:
Hey, ik luister al een tijdje naar jullie stream, mag ik ook eens draaien?
Harder dan dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat is daar mee
misschienquote:
Op de International Radio 49 Conference in Geneva bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
We zullen het in de komende vergadering bespreken!
Daarover gesproken, ik kan niet want tante Jannie is dan jarig en het is mijn beurt om de kwarktaart te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
We zullen het in de komende vergadering bespreken!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Op de International Radio 49 Conference in Geneva bedoel je?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik kan niet want tante Jannie is dan jarig en het is mijn beurt om de kwarktaart te maken
ben je dronken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Godver ik had kunnen weten dat ik de Heineken niet moest pakken.
Ach het lijkt me wel okay gewoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef Kijk-mijn-ondertitel het volgende:
Serieus?
Ik heb de software, heb eerder al een online classic-rock radio stream gehad.
Nee johquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef Kijk-mijn-ondertitel het volgende:
Serieus?
Ik heb de software, heb eerder al een online classic-rock radio stream gehad.
Pics van je nichtjes!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar mijn nichtjes Samantha en LaFwonda komen ook en die sijn lekkr!!
En ook niet onbelangrijk: als je aan het draaien bent, ook hier gezellig meeposten!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee joh
Iedereen is welkom, maar ik zou zeggen, post eerst ff een paar dagen mee, toch leuker als je een beetje bekend bentMaar dat is maar een tip, want ik ga er niet over
Nee de mensen van het kantoor naast ons zijn al naar huis.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zijn 9 en 11. Geinteresseerden even een DM pls.
Tante lien toch? Doe haar de groetjes!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik kan niet want tante Jannie is dan jarig en het is mijn beurt om de kwarktaart te maken
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Insomnium het volgende:
NOMNOMNOM
Fucking broodje gezond jonge !
Loefjeboefje toch! Weet je al hoe laat je morgen hier komt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de mensen van het kantoor naast ons zijn al naar huis.
Dus ik heb bier uit hun koelkast gejat.
WELKE TANTE?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tante lien toch? Doe haar de groetjes!
Iehwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef Insomnium het volgende:
Waarom vind ik opeens olijven lekker
11:00quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loefjeboefje toch! Weet je al hoe laat je morgen hier komt?
Hoi knetterquote:
Dag Knettertjequote:
Groene olijven omnomnomquote:
Je bent 12?quote:
Nee tante Lien is pas jarig geweest. Was wel leuk, ik heb het naakt twister gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tante lien toch? Doe haar de groetjes!
Cool story bro.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee tante Lien is pas jarig geweest. Was wel leuk, ik heb het naakt twister gewonnen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
sorry heb zin aan wat metal
Die heb ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groene olijven omnomnom
.... En nu heb ik zin in olijven...zucht.
Nee, ik hou het even bij m'n stracciatella & kaneel roomijsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groene olijven omnomnom
.... En nu heb ik zin in olijven...zucht.
Zevenaar Fayetjepeteetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geyl. Arnhem of Zevenaar? Je moet wel naar zevenaar he?
Ik... hou niet van ijsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik hou het even bij m'n stracciatella & kaneel roomijs
mag van mij hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
sorry heb zin aan wat metal
Toch geen dubsteb he?Ik moet nog tot zaterdagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hey bro, ik draai zometeen een liedje speciaal voor jou (w)
Dont' goquote:
Het moet echt freaking hot zijn; en dan is ijs lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Say whut
Waar is het misgegaan, heeft iemand ooit je Calippo gestolen?
quote:
Het was dan ook lekker weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef Zokunen het volgende:
Oh verdomme ben me een potje verbrand vandaag
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toch geen dubsteb he?Ik moet nog tot zaterdag
Komt goed lieverd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sms/bel/fax/postduif even als de trein vanaf arnhem naar zevenaar gaat
Ooooo zo kjoet....quote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo zo kjoet....
Waar is de tijd dat ik het al in mijn hoofd voelde na 1 biertje of wijntje
Ja ik heb de koelkast van de buren leeg gejat.quote:
Whehe 1 dat denk je verkeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo zo kjoet....
Waar is de tijd dat ik het al in mijn hoofd voelde na 1 biertje of wijntje
Hahahaha dat heb ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zit ik nu weer te denken om een biertje te openen... Ben al iedere avond aan de drank hmmm
Hoeveel heb je op dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb de koelkast van de buren leeg gejat.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je al roze olifantjes?
[ afbeelding ]
Ja 5 ik voel me iets aangeschoten maar goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveel heb je op dan?
Sowieso doordrinken in je eentje vind ik sneu, maar okay.
Wezen vissen en ik verbrand sowieso heel snel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was dan ook lekker weer.Wat was je doen dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wezen vissen en ik verbrand sowieso heel snel.
Had niet zulk weer verwacht vandaag dus geen zonnebrang mee/op.
Knal rode kop, nek en onderarmen nu.
En het begint al lekker te prikken/branden nu
Oh, okay, dan valt het mee, ik dacht even dat je een soort Fanta_ ging doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja 5 ik voel me iets aangeschoten maar goed.
Ja nu stop ik ook want het bier is op.
Kusje op je auw.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wezen vissen en ik verbrand sowieso heel snel.
Had niet zulk weer verwacht vandaag dus geen zonnebrang mee/op.
Knal rode kop, nek en onderarmen nu.
En het begint al lekker te prikken/branden nu
ik loop 2 min uit is dat ergquote:
quote:
nee hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik loop 2 min uit is dat erg
daaromquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom peutert die vent in zijn neus?
't is een Fokker hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom peutert die vent in zijn neus?
Was weer tof!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn uurtje zit er al weer op
lekker gedraaidquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn uurtje zit er al weer op
quote:
quote:
meldquote:
Morgen is DRUM EN BAASquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Morgen is geen dubstep he? Anders ga ik dood
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Iets vergeten.
Tot morgen. Doei
mijn radio besloot op te houdenquote:
mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef STING het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het was uiteindelijk duidelijk
?quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga hardlopen, tot over 3 kilometer
Leuke timing, jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga hardlopen, tot over 3 kilometer
Meid ligt te krikken met een getrouwde kerel en wordt zwanger. Muts of niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi, ik tune net in. Wat is de stelling?!
Mutsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Meid ligt te krikken met een getrouwde kerel en wordt zwanger. Muts of niet?
Ja een domme tyfushoer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Meid ligt te krikken met een getrouwde kerel en wordt zwanger. Muts of niet?
Ik weet niet of Viro die heeft, hij gaat zoeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Doen jullie ook verzoekjes?
En mijn verzoekje hoef ik natuurlijk niet te noemen
Hou jij van anaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of Viro die heeft, hij gaat zoeken.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
Viro hoort mij niet meer. Volgens mij gaan we falen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |