Groene olijven omnomnomquote:
Je bent 12?quote:
Nee tante Lien is pas jarig geweest. Was wel leuk, ik heb het naakt twister gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tante lien toch? Doe haar de groetjes!
Cool story bro.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee tante Lien is pas jarig geweest. Was wel leuk, ik heb het naakt twister gewonnen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
sorry heb zin aan wat metal
Die heb ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groene olijven omnomnom
.... En nu heb ik zin in olijven...zucht.
Nee, ik hou het even bij m'n stracciatella & kaneel roomijsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Groene olijven omnomnom
.... En nu heb ik zin in olijven...zucht.
Zevenaar Fayetjepeteetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geyl. Arnhem of Zevenaar? Je moet wel naar zevenaar he?
Ik... hou niet van ijsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik hou het even bij m'n stracciatella & kaneel roomijs
mag van mij hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
sorry heb zin aan wat metal
Toch geen dubsteb he?Ik moet nog tot zaterdagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hey bro, ik draai zometeen een liedje speciaal voor jou (w)
Dont' goquote:
Het moet echt freaking hot zijn; en dan is ijs lekker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Say whut
Waar is het misgegaan, heeft iemand ooit je Calippo gestolen?
quote:
Het was dan ook lekker weer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef Zokunen het volgende:
Oh verdomme ben me een potje verbrand vandaag
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toch geen dubsteb he?Ik moet nog tot zaterdag
Komt goed lieverd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
sms/bel/fax/postduif even als de trein vanaf arnhem naar zevenaar gaat
Ooooo zo kjoet....quote:
Dat dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo zo kjoet....
Waar is de tijd dat ik het al in mijn hoofd voelde na 1 biertje of wijntje
Ja ik heb de koelkast van de buren leeg gejat.quote:
Whehe 1 dat denk je verkeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo zo kjoet....
Waar is de tijd dat ik het al in mijn hoofd voelde na 1 biertje of wijntje
Hahahaha dat heb ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom zit ik nu weer te denken om een biertje te openen... Ben al iedere avond aan de drank hmmm
Hoeveel heb je op dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb de koelkast van de buren leeg gejat.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je al roze olifantjes?
[ afbeelding ]
Ja 5 ik voel me iets aangeschoten maar goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveel heb je op dan?
Sowieso doordrinken in je eentje vind ik sneu, maar okay.
Wezen vissen en ik verbrand sowieso heel snel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was dan ook lekker weer.Wat was je doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |