Slaap lekker !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Dit heb ik al jaren niet zo vroeg gedaan. Maar ik ga slapen.![]()
Dag overleefd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Best eng he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Jij kent zijn moeder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Viro het volgende:
[..]
zou mij niet verbazen als we morgen horen dat Geraldine is ontvoerd![]()
* Knetter duwt lola naar achteren.. ik was eerstquote:
Trustequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
braaf meisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
De dag was tof, het vroeg opstaan was vermoeiend. En net de hele tijd huiswerk zitten maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag overleefd?vermoeiend?
Slaap lekker
Zoals ik het zeg.quote:
Nee nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heul wel! Jij hebt echt wel eens op Gerrie gefapt
Ik heb geen enkele redden om te fappen op Gerrie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt alle redenen om te fapp0n op Gerrie.
Dat zou ik verschrikkelijk vinden echt waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zo erg zou je dat toch niet vinden ?
Eerlijk ? Als je diep in je overvolle hormonen ziel kijkt ?
Ik fap er godverdomme niet op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi toch, dan kun je zeker 3x fappen voordat haar gezicht vol zit
Nou liever niet, ik ga dan vast hyperventileren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Of met haar gekneveld in een grote jute zak!
Gaat veels te snel met zulke goede muziekjes. We moeten voor jou een dag reserveren waarop jij de hele dag kan uitleven. Geloof me het zal niet genoeg zijn voor de luisteraar om 24 uur non stop naar jou te luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Hierna nog eentje dan zit het er alweer op.
Ik loop amper uit als het goed is
heul niet, die staat in haar foboquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter duwt lola naar achteren.. ik was eerstjij hebt al van haar
Daar ben ik het godverdomme helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat veels te snel met zulke goede muziekjes. We moeten voor jou een dag reserveren waarop jij de hele dag kan uitleven. Geloof me het zal niet genoeg zijn voor de luisteraar om 24 uur non stop naar jou te luisteren
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg.
[..]
Nee nooit.
[..]
Ik heb geen enkele redden om te fappen op Gerrie.
[..]
Dat zou ik verschrikkelijk vinden echt waar.
[..]
Ik fap er godverdomme niet op.
En die poster zou ook weer in de prullenbak verdwijnen.
[..]
Nou liever niet, ik ga dan vast hyperventileren.
lekker slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
De dag was tof, het vroeg opstaan was vermoeiend. En net de hele tijd huiswerk zitten maken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat veels te snel met zulke goede muziekjes. We moeten voor jou een dag reserveren waarop jij de hele dag kan uitleven. Geloof me het zal niet genoeg zijn voor de luisteraar om 24 uur non stop naar jou te luisteren
dan nog. ik eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heul niet, die staat in haar fobo
he wat flauw nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn cape ligt in de wasSorry sweety pies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |