Het is de cultuur waar de meeste surinaamse ouders van nu mee zijn opgegroeid. Wat betreft een goede moeder is puur mening.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Dat is gewoon een zwaktebod en ik ben blij dat een normale moeder dat niet doet, want dan ben je geen goede moeder.
Ziekenhuis is idd overdreven maar maakt mijn punt wel duidelijk. Ik heb bezemstokken gehad, riemen en nog wat zooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je vinden.
Nou ja ziekenhuis is overdreven, maar er zijn wel eens pollepels getrokken.
Een tik kan ik me best eens in vinden. Maar meppen omdat je een weerwoord krijgt? Dat is gewoon zwak.quote:
Cultuurverschilletje denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zwakkelingen die zich op die manier proberen te profileren. Ik vind dat achterlijk.
Als je als moeder je kind in elkaar moet slaan om het wat duidelijk te maken, dan ben je geen goede moeder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is de cultuur waar de meeste surinaamse ouders van nu mee zijn opgegroeid. Wat betreft een goede moeder is puur mening.
[..]
Ziekenhuis is idd overdreven maar maakt mijn punt wel duidelijk. Ik heb bezemstokken gehad, riemen en nog wat zooi![]()
Ik was geen lieverdje
Je weet dat je daar aangifte van kan doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Cultuurverschilletje denk ik.
Maar goed ik ben niks anders gewend.
Oh als ik een grote bek trek pakt ze gewoon mijn geld af net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tik kan ik me best eens in vinden. Maar meppen omdat je een weerwoord krijgt? Dat is gewoon zwak.
Jij neemt echt alles letterlijk, denk je soms wel eens na in wat voor situatie zo iets kan afspelen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tik kan ik me best eens in vinden. Maar meppen omdat je een weerwoord krijgt? Dat is gewoon zwak.
Oeh ! Nakend enzoquote:
De mattenklopper was bij mij thuis de uitkomst voor een irritant oost-indisch doof driftkikkertje (ik dus)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is de cultuur waar de meeste surinaamse ouders van nu mee zijn opgegroeid. Wat betreft een goede moeder is puur mening.
[..]
Ziekenhuis is idd overdreven maar maakt mijn punt wel duidelijk. Ik heb bezemstokken gehad, riemen en nog wat zooi![]()
Ik was geen lieverdje
dat meen je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meestal wel onder de douche he?
pics.. ja ik weet dat jij niet gaat douchenquote:
Als dat nu eens in de cultuur hoort? Kun je nagaan, Suriname, jarenlang onder Nederlandse overheersing en vervolgens een dictatuur... Als je dan een weerwoord had, kreeg je geen retourtje ziekenhuis, maar een enkeltje dodenrijk. Misschien dat het daarmee te maken heeft? Natuurlijk zou dat hier in Nederland volstrekt belachelijk zijn, maar om nou te zeggen dat mensen die hun kind opvoeden geen weerwoord te hebben, zodat ze zekerder zijn dat hun kinderen langer leven, noem ik niet zwak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
* PriemGirl has MI van LoLa nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meestal wel onder de douche he?
En ik zou aangifte willen doen omdat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je daar aangifte van kan doen?.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je als moeder je kind in elkaar moet slaan om het wat duidelijk te maken, dan ben je geen goede moeder.. Zelfde geldt voor vaders.
Doe eens niet zo wereldvreemd. Niet iedereens is met Nederlandse cultuur opgevoedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat je daar aangifte van kan doen?.
Batman Returns is met Catwoman. En Penguin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
Forever was toch met catwoman? en the Penguin?
Ik ben niet degene die met 'het ziekenhuis in meppen' komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zou aangifte willen doen omdat?![]()
Jij komt uit een andere wereld ik snap dat jij dat niet gewend bent vreemd of zwak of wat dan ook.
Maar ik heb een prima jeugd gehad ik ben echt niet in elkaar gemept, ga nou niet doen alsof ik opeens aangifte moet gaan doen.
Maar je bent hier wel in Nederland, dus ik mag er mijn mening over geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet zo wereldvreemd. Niet iedereens is met Nederlandse cultuur opgevoed
Hmmm dan viel het met pollepel nog wel mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De mattenklopper was bij mij thuis de uitkomst voor een irritant oost-indisch doof driftkikkertje (ik dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |