Datquote:
quote:
Dat vraag ik niet. Ik vraag of een Surinaamse moeder in dat specifieke detail anders zijn. Ik geloof er namelijk geen reet van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Wil je dat weten? Ben ik waarschijnlijk een hele nacht bezig om een post typen waarin ze anders zijn
haiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Alleen is mijn vriend er niet.. hmm... Minor detail
De liefde is erquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zijn het niet vaak eens mijn beste
^ Datquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind nickelback een beetje mwoa
Een beetje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja het klinkt wel.. maar beetje dertien in een dozijn.. zo van ach ja.. het gaat wel.. tis oke.. dus een beetje mwoaquote:
het album silver side up en die ervoor (ff geen idee hoe die heet) is echt lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
LotRquote:
Onze moeders gaan net wat langer door denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag of een Surinaamse moeder in dat specifieke detail anders zijn. Ik geloof er namelijk geen reet van.
Langer door met wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Onze moeders gaan net wat langer door denk ik.
Geld niet altijd maar als ik zo persoonlijk bekijk en vergelijk met andere ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |