Wil je dat weten? Ben ik waarschijnlijk een hele nacht bezig om een post typen waarin ze anders zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want daarin zijn Surinaamse moeders anders dan andere moeders of zo?.
Het is VH, kan die jongen ook niks aan doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Haten op Elton John.Dan vraag je je toch af waar het mis is gegaan.
dies dan ook blond toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Mja ik val niet op donker
Wel op Samzz
Elton John leuk vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Haten op Elton John.Dan vraag je je toch af waar het mis is gegaan.
Wat is er zo ongeloofwaardig aan?quote:
Nee dat ook weer niet. Ik moet haar nog een keer zien, op mijn benen staan moet lukken.quote:[..]
Je zou op zijn minst flauw vallen![]()
wicked en taxi tot 1 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Te lui om naar rooster te rollen, hoe ziet het er de komende uren, zeg, tot 00h uit?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MET ZONDER CAPE![]()
O nee... toch maar niet
nu wicked?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wicked en taxi tot 1 uur
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Was de presentatie ook een beetje te pruimen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
was topquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
uurtje wicked dan 2 uur die taxi gladioolquote:
Ik kan er niks aan doen dat Billy Joel zo kut isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is VH, kan die jongen ook niks aan doenNet zoals met Billy Joel
Ja zeker !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat Billy Joel zo kut is
Ik spreek enkel de waarheid zoals jullie van mij gewend zijn.quote:
vrouwen + drank = nymp in bedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Duss.... ik wou even de cam van mijn laptop uittesten...... Dat heeft deze oude bagger laptop niet.. uiteraard... Misschien even beter om geen laptops meer aan te raken vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |