Note to self: Nooit met een Surinaamse aanpappen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een surinaamse moeder gehad. Ik weet wat ze allemaal kunnen doen voor hun kind
Zonder cape mag ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn cape ligt in de wasSorry sweety pies
MET ZONDER CAPEquote:
Ja maar zo ver?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een surinaamse moeder gehad. Ik weet wat ze allemaal kunnen doen voor hun kind
Jij raakt alles manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Note to self: Nooit met een Surinaamse aanpappen!
Uhuh, maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik fap er godverdomme niet op.
En die poster zou ook weer in de prullenbak verdwijnen.
Je zou op zijn minst flauw vallenquote:[..]
Nou liever niet, ik ga dan vast hyperventileren.
Dit is heul niet om te lachen jongen.quote:
Want daarin zijn Surinaamse moeders anders dan andere moeders of zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is heul niet om te lachen jongen.
Dan mag het wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het enige nummer dat nog in het tijdsspanne pastte
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook weer waar!Laatste was een Keniaanse, die daarvoor een Thaise....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je wordt verlegen van de complimentjes.. ?
oke:
Het was gewoon kut Peter.. serieus.. net zo bagger als je altijd draait.. gewoon weg horror voor mijn oren.. echt zware mishandeling het luisteren naar jou.. hoe durf je.. schande.. dat dit kan in nederland.. gewoon bha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |