Dat komt vanzelf wel als je een surinaamse moeder en haar kind kent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag of een Surinaamse moeder in dat specifieke detail anders zijn. Ik geloof er namelijk geen reet van.
Gadverdamme, wat akelig. Doe mij dan maar lekker brutaal!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel als je een surinaamse moeder en haar kind kent.
1 detail als voorbeeld:
geef nooit maar dan nooit een weerwoord anders lig je sneller dan lichtsnelheid in het ziekenhuis
Dat is mishandelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel als je een surinaamse moeder en haar kind kent.
1 detail als voorbeeld:
geef nooit maar dan nooit een weerwoord anders lig je sneller dan lichtsnelheid in het ziekenhuis
Leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sammz mag ik op het rooster a.s. donderdag van 20:00 - 22:00 uur. Soundtracks incl. raad de Film / Serie!
quote:
Donequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sammz mag ik op het rooster a.s. donderdag van 20:00 - 22:00 uur. Soundtracks incl. raad de Film / Serie!
Kan je vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mishandeling. Dat is gewoon een zwaktebod en ik ben blij dat een normale moeder dat niet doet, want dan ben je geen goede moeder.
Ja, want zal 99 % raden.quote:
Er zijn genoeg zwakkelingen die zich op die manier proberen te profileren, niet alleen Surinamers. Ik vind dat achterlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je vinden.
Nou ja ziekenhuis is overdreven, maar er zijn wel eens pollepels getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |