quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wicked: mijn vriend zegt dat je moet solliciteren bij 3fm
Dan heb je eigenlijk geen recht van spreken. Jij weet niet hoe het is om een kind op te voeden, noch weet je hoe het is om een lastig kind op te voeden. Wat, als je nu een kind krijgt en deze blijkt totaal niet te luisteren. Vervolgens komt deze in aanraking met 'verkeerde' dingen. Ga je dan een betoog tegen hem houden? Er zijn kinderen die totaal geen notie nemen van deze woorden en eigenlijk alleen maar met tikken en klappen behandeld kunnen worden.quote:
Volgens mij ligt het aan het nummerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje jammer dat de boxen van mijn laptop die bass niet aankunnen
klinkt voor geen meter
Ga eens naar China en geef daar eens een weerwoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet snap waarom je je kind zou meppen als het een weerwoord geeft.
Mijn moeder heeft mijn nooit geslagen omdat ik een weerwoord gaf hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet snap waarom je je kind zou meppen als het een weerwoord geeft.
Klopt, op mijn 200 watt actieve JBL studiospeakers is die bas ook niet zo denderend!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan het nummer
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen recht van spreken om precies dezelfde reden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk geen recht van spreken. Jij weet niet hoe het is om een kind op te voeden, noch weet je hoe het is om een lastig kind op te voeden. Wat, als je nu een kind krijgt en deze blijkt totaal niet te luisteren. Vervolgens komt deze in aanraking met 'verkeerde' dingen. Ga je dan een betoog tegen hem houden? Er zijn kinderen die totaal geen notie nemen van deze woorden en eigenlijk alleen maar met tikken en klappen behandeld kunnen worden.
Klinkt niet echt strak inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb jij wel kinderen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk geen recht van spreken. Jij weet niet hoe het is om een kind op te voeden, noch weet je hoe het is om een lastig kind op te voeden. Wat, als je nu een kind krijgt en deze blijkt totaal niet te luisteren. Vervolgens komt deze in aanraking met 'verkeerde' dingen. Ga je dan een betoog tegen hem houden? Er zijn kinderen die totaal geen notie nemen van deze woorden en eigenlijk alleen maar met tikken en klappen behandeld kunnen worden.
You go girl!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik hoor het hier ook
(En terug vanaf mijn netbookGeen lag wooooot
)
Zijn wij hier in China?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga eens naar China en geef daar eens een weerwoord.
Daar kwam Viro mee, daar reageer ik op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn nooit geslagen omdat ik een weerwoord gaf hoor.
zo beter?... heb iets zachter gezetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*proost.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin in discussie
* PriemGirl gaat rustig verder met borrelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al helemaal geen zin in discussie
* PriemGirl gaat rustig verder met borrelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zo beter?... heb iets zachter gezet
Whoppaquote:
Ik zet wel als aantekening ik geef pas sinds twee jaar een weerwoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kwam Viro mee, daar reageer ik op.
Veulllll beter !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zo beter?... heb iets zachter gezet
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |