Deze man snap waar het allemaal is ontstaan, ik hoef het hem niet uit te leggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat nu eens in de cultuur hoort? Kun je nagaan, Suriname, jarenlang onder Nederlandse overheersing en vervolgens een dictatuur... Als je dan een weerwoord had, kreeg je geen retourtje ziekenhuis, maar een enkeltje dodenrijk. Misschien dat het daarmee te maken heeft? Natuurlijk zou dat hier in Nederland volstrekt belachelijk zijn, maar om nou te zeggen dat mensen die hun kind opvoeden geen weerwoord te hebben, zodat ze zekerder zijn dat hun kinderen langer leven, noem ik niet zwak.
en sluit ik me aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zou aangifte willen doen omdat?![]()
Jij komt uit een andere wereld ik snap dat jij dat niet gewend bent en vind dat vreemd of zwak of wat dan ook.
Maar ik heb een prima jeugd gehad ik ben echt niet in elkaar gemept, ga nou niet doen alsof ik opeens aangifte moet gaan doen.
Ik lees het net ja. Forever is met Two-Face en The Riddler.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Batman Returns is met Catwoman. En Penguin.
Oké, heb je kinderen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die met 'het ziekenhuis in meppen' komt.
Ik vind mensen slaan echt een heel rare manier van opvoeden.
Nee, ik denk niet na. Ik ben zo dom als het achtereind van een varken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij neemt echt alles letterlijk, denk je soms wel eens na in wat voor situatie zo iets kan afspelen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme geiser uit.
Koud water.
Fuck it.
Ga morgen wel douchen.
Knetter ik ben het helemaal met je eens, moet er niet aan denken wat ik voor hopeloos gemeen onhandelbaar kreng was geworden als mijn ouders me nooit hadden gecorrigeerd en praten met mij was echt geen optie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bij ons was een tik ook heel normaal.
een corrigerende tik kan absoluut geen kwaad.
al dat gelul over mishandeling.. je zou als ouder haast bang worden om je kind te corrigeren.. want het kind kan altijd roepen dat het mishandeld wordt.. geestelijk of fysiek
een tik kan gewoon imo
Ik zeg dat toch niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is figuurlijk bedoeld, het ziekenhuis ingemept worden. Dat weet jij ook wel, dat je daar je een issue van maakt snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik dat serieus bedoelde?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch niet?Daarvoor moet je bij Viro zijn.
En jij mag dat vinden maar kom nou aangifte doen er is niemand ooit beter voor me geweest dan mijn moeder hoor.
Of die tyfus chipmunks.quote:
Omdat ik oprecht niet snap waarom je je kind zou meppen als het een weerwoord geeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is figuurlijk bedoeld, het ziekenhuis ingemept worden. Dat weet jij ook wel, dat je daar je een issue van maakt snap ik dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |