Ik ga hier maar niets over zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kip het meest veelzijdig stukkie vlees, kip
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom eigenlijk dat plaatje in de OP?
Wil jij niet vrolijk verder dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik vraag het me gewoon af
Vriend beukt zijn vriendinquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi hoi. Alles goed afgelopen ivm dat verhaal van gisteren?
Nectar ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
OMG MK NECTAR EN COBAN (jezelf coban noemen_! ): DIT IS ONZE LAATSTE IFTARMAALTIJD
OMG I KNOW RIGHTquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
OMG MK NECTAR EN COBAN (jezelf coban noemen_! ): DIT IS ONZE LAATSTE IFTARMAALTIJD
Die heeft yvonne er zelf ingezet, omdat het zo'n mooi plaatje was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik vraag het me gewoon af
wat is datquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
Ja, snap ik. Oke, ik ga het even lezenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vriend beukt zijn vriendin
Een na laatste post. Ik ben er wel klaar mee.
Oh, vandaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft yvonne er zelf ingezet, omdat het zo'n mooi plaatje was.
Het is de laatste dag van ramadan. Dan laatste keer met een speciale tijd eten.quote:
Ik ben echt moslim, kutuser.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Hij zit heel de tijd te trollen
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Nederlands huiswerk, zal ik het maken of niet?
Ja hij is echt moslim geloof me maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Hij zit heel de tijd te trollen
Ga ergens jaloers zijn dat ik moslim ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Yeah right en ik ben een boedhist.
Oh, nou oke !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hij is echt moslim geloof me maar
Ja. Inderdaad..quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
Ik maak het nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Nederlands huiswerk, zal ik het maken of niet?
Wie is MK Coban ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
@MK Coban
Gaan jullie nog wat speciaals eten.
Omdat het moet, doe maar niet zo rebels en maak gewoon je huiswerk.quote:
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ga ergens jaloers zijn dat ik moslim ben.
Ik wil het eigenlijk niet maken, het is precies dezelfde theorie en toepassing als op de havo. Ik zie het nut er niet van in.quote:
U jelly?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAHquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
@MK Coban
Gaan jullie nog wat speciaals eten.
Die woorden kent hij nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, doe eens even normaal en aardig.
Maakte jij vroeger dan altijd je huiswerk als een brave scholier?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat het moet, doe maar niet zo rebels en maak gewoon je huiswerk.
Ik vroeg jou niks, ga niet doodsverwensingen op sturen in DM. Aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, doe eens even normaal en aardig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niks, ga niet doodsverwensingen op sturen DM.
Ik doe normaal en aardig, alleen jij moet geen doodsverwensingen in DM opsturen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is echt moslim, ik dm weleens met hem en dan trollt hij niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee. Je trollt gewoon altijd en met alles. Dus ik geloof je voor geen meter.
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maakte jij vroeger dan altijd je huiswerk als een brave scholier?
Heb ik zondag gegetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAH
De rest beoit me niet
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je altijd zo raar doet? Nee, sorry.
Als iemand zegt: 'Krijg de tering.' bedoeld hij/zij dat niet letterlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe normaal en aardig, alleen jij moet geen doodsverwensingen in DM opsturen.
Omg da's zo lekkerrquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
FAKKING SAAARMAAA IN KOOLBLADEREN OMGOMG ZOOO LEKKAAAH
De rest beoit me niet
''tering'' ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als iemand zegt: 'Krijg de tering.' bedoeld hij/zij dat niet letterlijk.
Stop eens, alsjeblieft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, een grote, stinkende, bruine, harde chocoladetaart.
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij is echt moslim, ik dm weleens met hem en dan trollt hij niet.
Gelukkig lig ik daar niet wakker vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.
Waarschijnlijk gewoon een reltrolltje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan nog. Ik geloof hem in ieder geval gewoon helemaal niet meer.
Ik word zo moe van jou.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik smeer jelly op me boterham, dus niet zo jelly doen aub.
Dan nog is het maar een spreekwoord, wel een heel grof spreekwoord, wat je niet letterlijk moet nemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
''tering'' ?
Jij zei volgens mij een ander woord,.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef coban het volgende:
FUCKINF KLOTEKINDEREN DOE EENS LIEF OF WILLEN JULLIE SOMS KLAPPEN VAN MIJ KRIJGEN?
Ik wil eigenlijk wel klappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
IK HERHAAL. OF WORDEN JULLIE NJ STIL?
[..]
Oke, onthoud ik voor de volgende keer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ruzie maken doen we in DM/PM, normaal doen doen we hier
Het relletje is toch al voorbijquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef coban het volgende:
IK HERHAAL. OF WORDEN JULLIE NJ STIL?
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ruzie maken doen we in DM/PM, normaal doen doen we hier
Dit normaal noemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel klappen
Ok, vrede?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog is het maar een spreekwoord, wel een heel grof spreekwoord, wat je niet letterlijk moet nemen.
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Eetse alvast.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Maar jij doet lief dus je krijgt nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel klappen
succes en eet smakelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
![]()
Moslims drinken toch sowieso niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?
Gastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moslims drinken toch sowieso niet?
Oke lastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
.. Oh. Dat zal ik is tegen 'm zeggen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Oke last
Moslims mogen helemaal geen alcohol drinkendus ook niet savonds
"Moslims".quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Vaak zat moslims wel eens een biertje zien drinken, daar niet van.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.quote:
Met peper xD?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oke.
Ik eet wel eens poep.
ha ha ha
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Gekookte aardappelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.
Ja, de jeugd is wel erg inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel je?
Ja mam maakt wel eens aardappelen, gehaktbal, andijvie/brocolli en dan nog champignons ofzo ;Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
Kom maar onze winkels maar overnemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'
Maar heel soms eet ik wel eens aardappelen + groente + vlees, als ik er zin in heb.
Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
Ja is wel beetje droog idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom maar onze winkels maar overnemen [ afbeelding ] Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
Maja dan kun je wel rode tomaten saus erbij doen XDquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kom maar onze winkels maar overnemen [ afbeelding ] Dan hoef ik nooit meer die troep te eten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent Italiaans vergeten!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan niet koken? Een goede Hollandse maaltijd is erg lekker! Net als Frans, Turks, Marokkaans, Duits, Engels en Spaans
Ik kook nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan niet koken? Een goede Hollandse maaltijd is erg lekker! Net als Frans, Turks, Marokkaans, Duits, Engels en Spaans
Wat dan wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'
Maar heel soms eet ik wel eens aardappelen + groente + vlees, als ik er zin in heb.
Dan heb je nog nooit goeie boerenkoolstamp gehad. Boooohquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
MAAR BOERENKOOL NOOIT WAT EEN ZIEKTEVOEDSEL IS DAT
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jeweetwel, iets uit het moederland.
Voorafje: wodka. Hoofdgerecht: wodka. Nagerecht: wodka.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Voorafje: wodka. Hoofdgerecht: wodka. Nagerecht: wodka.
Als drank bij het gerecht raden ze wodka aan trouwens.
Hey heb jij de film CON AIRRRR gezien, echt een bazen film.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Denken dat Russen alleen maar wodka nemenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk etentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Neen deze film heb ik nog niet mogen bezichtigen mien jung.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey heb jij de film CON AIRRRR gezien, echt een bazen film.
Haha toen ik 7 dronk ik een keer 4 flessen wodka samen met de buurman, achterwas was ik zodanig dronken dat ik een chick had gescoord van 18 jaar!quote:
Con Air met nicolas cagfe , erg bazen film, ik meen serieus, dave chappele zit er ook in en nog wat awesomness, en John Malcovich ofzo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Neen deze film heb ik nog niet mogen bezichtigen mien jung.
Dit. Gewoon ontkennen dat Russen keihard aan de spiritus zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat Russen alleen maar wodka nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen werd je wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha toen ik 7 dronk ik een keer 4 flessen wodka samen met de buurman, achterwas was ik zodanig dronken dat ik een chick had gescoord van 18 jaar!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Mijn nieuwe paleisje. Alle foto's staan in spoiler
Een likje verf, een vloertje en klaar is Monopoly.
Woensdag de sleutelsLooking goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag wel op visite komen he
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Woensdag de sleutelsMooie rukbunker, monoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Woensdag de sleutelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er top notch uit, ruim zelfs!
Tijd voor een bierfeestje als het af is!
Doeg Trollscience!![]()
Thanks. Is het een bekeerde dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Daaps het volgende:
[..]
.. Oh. Dat zal ik is tegen 'm zeggen dan.
Is hij duidelijk niet van op de hoogte.
En smakelijk eten.
Denken dat Mono iets anders dan bier in huis zal hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ziet er top notch uit, ruim zelfs!
Tijd voor een bierfeestje als het af is!
Doeg Trollscience!
Woensdag de sleutelsGeen zolderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Woensdag de sleutelsZiet er mooi uit, lekker modern en ruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat denk ik juist niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat Mono iets anders dan bier in huis zal hebben
Gevaarlijke uitspraak!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Uiteraard is iedereen welkom voor bier! Altijd !
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, lekker modern en ruim.
Ik kan SSB meenemen, hij woont praktisch gezien aan de overkant bij mij!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Uiteraard is iedereen welkom voor bier! Altijd !
Oeh, dan woon je nog niet zo heel ver van mij vandaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaOp 2 minuten lopen van Rotterdam CS
Alleen badkamer en keuken vind ik matig, maar goed, niets te klagen uiteraard, zo'n stulpje vind je nooit.
Heb jij ook zo'n heerlijk accent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan SSB meenemen, hij woont praktisch gezien aan de overkant bij mij!
Ben je ook voor Feyenooit?quote:
Niet weten dat mono voor FC zwolle isquote:
Hoezo ben jij niet in de keuken?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks. Is het een bekeerde dan?Zoiets is wel heel belangrijk in ons geloof om te weten
Het ligt er aan wat je heerlijk noemtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n heerlijk accent?
Ah gelukkig maar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet weten dat mono voor FC zwolle is
Amsterdamsquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je heerlijk noemt
Harde G, lomp. Ja.
RKCquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal nooit voor Feyenoord zijn, maar ik ga d'r wel een keer heen om te kijken.
Net als dat ik naar Sparta zal gaan, en naar Excelsior, en ADO en Dordrecht en RKC
Ik zei ook niet dat je uit Amsterdam komt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar....we komen helemaal niet uit Amsterdam![]()
Nee, dan heb ik een kutaccent; boers.
Ik mis een club in dat rijtjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal nooit voor Feyenoord zijn, maar ik ga d'r wel een keer heen om te kijken.
Net als dat ik naar Sparta zal gaan, en naar Excelsior, en ADO en Dordrecht en RKC
Ga naar Twente! Tof stadion en sfeer!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ah, misschien vanwege zijn werkomgeving!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je uit Amsterdam komt.
Maar ik vind Amsterdams echt heerlijk klinken![]()
En SSB heeft dat wel een beetje
Nu nog in de ArenA 5 minuten voor Ajax - Feyenoordquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja ik heb seks gehad op de middenstip van FC Dordrecht![]()
_!
Neuh niet allemaal hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga naar Twente! Tof stadion en sfeer!
[..]
Ah, misschien vanwege zijn werkomgeving!
Sowieso vinden mensen, mensen uit Noord-Hollands Amsterdams klinken
Ja dag. Dat zijn me teveel toeschouwers hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nu nog in de ArenA 5 minuten voor Ajax - Feyenoord
Staat ook nog op het lijstje ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ah, misschien vanwege zijn werkomgeving!
Sowieso vinden mensen, mensen uit Noord-Hollands Amsterdams klinken
Zal ik mijn grapjes maar voor me houden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zal ik mijn grapjes maar voor me houden?
Aaah godver.. heb ik gewoon weer een sanasoufi topic gemist. Haar bashen is zo grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Sin online doet het niet!
Dit topic en TS.![]()
Haha, nou, ik klink in ieder geval redelijk Westfries, inclusief uitdrukkingen en boerse zegswijze, dus van mij word je niet blijquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh niet allemaal hoor![]()
Ik ga wel altijd met plezier boodschappen doen in Purmerend. Dan kom ik ook regelmatig mensen tegen die lekker Amsterdams kletsen![]()
Shoppenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Staat ook nog op het lijstje ja!
Mooi stadion sowieso. Kwam er nog wel eens langs toen ik nog in Zwolle woonde. Met de trein naar Enschede met mijn ex. Shoppen
Ja, doe maar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zal ik mijn grapjes maar voor me houden?
Het topic is nog open, je kan nog reageren!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aaah godver.. heb ik gewoon weer een sanasoufi topic gemist. Haar bashen is zo grappig
Hij is turks. Geloof is wel belangrijk voor 'm maar hij doet er altijd over alsof het 'm niks doet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks. Is het een bekeerde dan?Zoiets is wel heel belangrijk in ons geloof om te weten
Ja, maar OP is weg en het topic is doodquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het topic is nog open, je kan nog reageren!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het topic is nog open, je kan nog reageren!
Altijd die oude snorturken obsessie van haar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij ziet er zooooo schattig uit! En dat hij biljonair is
Purmerend is toch gewoon een verkapte deelwijk van Amsterdamquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, nou, ik klink in ieder geval redelijk Westfries, inclusief uitdrukkingen en boerse zegswijze, dus van mij word je niet blij
Amsterdammers spreken in ieder geval wel duidelijk, dat wel! Purmerend ligt er trouwens wel verdacht dichtbij hoor
[..]
Shoppen
Ik ben er vorig jaar heen geweest uit interesse, toffe sfeer en leuke mensen ook!
[..]
Ja, doe maar.
Hertog Janquote:
Geweldig ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
Ik kom het topic binnen en ik word begroet met een tietenmensch die van Hertog Jan houd. Geweldig, of niet soms?
Weet je wel wie zij schattig vindt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Altijd die oude snorturken obsessie van haar.Echt te erg.
Oké.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Minder anale seks wil altijd helpen.
Klopt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Purmerend is toch gewoon een verkapte deelwijk van Amsterdam
Ja, dat vond ik ook lekker, maar tegenwoordig krijg ik er hoofdpijn vanquote:
En iemand buiten dacht vogels te voerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Rent er opeens een kat door de kamer met een broodje in zn bek. Hond erachter aan
Laatst ook al een topic over een of andere malafide oliesjeik van 50+ met een dikke snor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel wie zij schattig vindt?
[ afbeelding ]
Echt te ernstig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dronk altijd Grolsch tot ik door een Purmerender compleet werd gehersenspoeldquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ja, dat vond ik ook lekker, maar tegenwoordig krijg ik er hoofdpijn vannu prefereer ik Grolsch of een lekker speciaalbiertje, een wijntje of Whisky gaat er ook goed in.
De mensen voeden de vogels die de kat voeden die de hond voed. Perfect.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ja, dat vond ik ook lekker, maar tegenwoordig krijg ik er hoofdpijn vannu prefereer ik Grolsch of een lekker speciaalbiertje, een wijntje of Whisky gaat er ook goed in.
[..]
En iemand buiten dacht vogels te voeren
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Nectar het volgende:
Een likje verf, een vloertje en klaar is Nectar.
Woensdag de sleutelsHoezo ben ik niet verrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Haar topics zijn altijd zo grappig en zij is gewoon zo triest dat ze grappig is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatst ook al een topic over een of andere malafide oliesjeik van 50+ met een dikke snor.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Nectar het volgende:
Een likje verf, een vloertje en klaar is Nectar.
Woensdag de sleutelsBij jou past er geen koelkast in, ik houd niet van lauw bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij thuis houdt het op bij de kat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
De mensen voeden de vogels die de kat voeden die de hond voed. Perfect.
Kloptquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef aight1 het volgende:
Gewone Fanta is lekkerder dan Fanta Zero.
Waar, geld trouwens voor alle gewone en Zero producten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef aight1 het volgende:
Gewone Fanta is lekkerder dan Fanta Zero.
En de light producten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar, geld trouwens voor alle gewone en Zero producten.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
En nee Hork, kat heeft gewoon de zak open gescheurd en een broodje eruit gejat. Is geen buitenkat. Is een kitten van 4 maanden oud. Rotbeest.
Iemand kitten hebben?
Ergens zal ze wel overdrijven met haar liefde voor oude, foute, rijke mannen, maar ze meent het wel allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haar topics zijn altijd zo grappig en zij is gewoon zo triest dat ze grappig is.
quote:
xDquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij jou past er geen koelkast in, ik houd niet van lauw bier.
Ik moet hem noodgedwongen weg doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
stiekem wilt mijn vrouw er een kitten bij, maar we hebben er al twee en dat vind ik genoeg. 4 maanden is hartstikke jong, wil je hem echt niet of ben je bereid er wat tijd in te steken? In principe kunnen ze dit soort dingen gewoon afleren
Zo heb je er toch heel veel? Kijk naar die Talitha die net uit Libië komt. Gangstersletje is dat zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ergens zal ze wel overdrijven met haar liefde voor oude, foute, rijke mannen, maar ze meent het wel allemaal
Of woon je langs een gracht, keilen we het daar in en dan is het ook wel koud genoegquote:
Wat? Waarom?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem noodgedwongen weg doen![]()
Net als mn hond
Omstandighedenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of woon je langs een gracht, keilen we het daar in en dan is het ook wel koud genoeg
[..]
Wat? Waarom?
Hij is dus gewoon een halfpraktiserende moslimquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
Hij is turks. Geloof is wel belangrijk voor 'm maar hij doet er altijd over alsof het 'm niks doet.
Maar hij was dus afgelopen zaterdag gewoon bier aan t drinken.. voor de rest at hij niks op de bbq behalve brood omdat we niet precies wisten wat wat was.
Bbq was overigens na zonsondergang.
En hij zei dat hij toestemming had gekregen ofzo.. :S
Maar normaal gesproken drinkt hij ook gewoon.
wrom?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem noodgedwongen weg doen![]()
Net als mn hond
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ergens zal ze wel overdrijven met haar liefde voor oude, foute, rijke mannen, maar ze meent het wel allemaal
BWAHAHA!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dan valt er niet eens te spijbelen. Gewoon niet gaan. De colleges zijn niet nodig.
En voor de 10 jaar opmerkingen: Ik had me HBO propedeuse netjes in een jaar binnen. Dat ik dacht een lekkere 50+ professor op de uni te gaan verleiden...had ik idd niet moeten denken. Dan was ik nu al afgestudeerd op het HBO. Anderzijds kan door het lange studeren lekker op me ouders teren
Ja precies. Blijkbaar heeft geld een positieve invloed op je uiterlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zo heb je er toch heel veel? Kijk naar die Talitha die net uit Libië komt. Gangstersletje is dat zeg.
Ja gewoon erin gooien, doen we dat!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of woon je langs een gracht, keilen we het daar in en dan is het ook wel koud genoeg
Vanaf nu haat ik "Omstandighedenquote:
Geloof mij nou maar. Ik haat het ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vanaf nu haat ik "Omstandigheden"
quote:
Mooi! Waar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja gewoon erin gooien, doen we dat!
Zijn er hontenliefhebbers?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar. Ik haat het ook.
Heb nog een week ongeveer om een goed huis voor mn dieren te vinden
Amsterdams gracht?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snap wel dat je zoiets niet kwijt wilt op een forum.
Wel rot hoor, ik zou het niet kunnen, mijn huisdieren afstaan, vooral niet als je erg aan ze gehecht bent!
[..]
Mooi! Waar?
Ik open gewoon het topic zodat mensen weten dat huppelmuts' hont een nieuw thuis zoekt, de rest laat ik door haar afhandelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht had je het even kunnen overleggen?
Of je moet dat gedaan hebben natuurlijk
Faal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
sukkel als je niets te doen hebt:
Haha okequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima, dat is in de buurt, ik kom wel met de auto, dus mag niet meer dan 3 kratten.
gr gr
Mn hond vind ik het ergst. Heb haar al bijna 10 jaar, ze heeft het leven van mij en mn zoon ooit gered en ze is gewoon zo liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snap wel dat je zoiets niet kwijt wilt op een forum.
Wel rot hoor, ik zou het niet kunnen, mijn huisdieren afstaan, vooral niet als je erg aan ze gehecht bent!
[..]
Mooi! Waar?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Teveel = liggen op bed in foetushouding met buikpijn
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn hond vind ik het ergst. Heb haar al bijna 10 jaar, ze heeft het leven van mij en mn zoon ooit gered en ze is gewoon zo lief
Als ik teveel heb gegeten, ga ik altijd schijten. Helps every single time.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Teveel = liggen op bed in foetushouding met buikpijn
Dat dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wellicht had je het even kunnen overleggen?
Of je moet dat gedaan hebben natuurlijk
Dan de hele avond op en neer lopen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik teveel heb gegeten, ga ik altijd schijten. Helps every single time.
Ik heb nog een kitten in de aanbieding voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen! Zelf heb ik de schurft aan honden (fobie, helaas), maar dit soort dingen vind ik toch wel erg en ook helemaal niet tof. Niet voor jou en niet voor je hond
is er niet iets dat we uit FOK! kunnen regelen voor je?
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ik teveel heb gegeten, ga ik altijd schijten. Helps every single time.
Meh, die komt hier denk ik niet in huis, we hebben nu twee poezen en die hebben al af en toe heibel, een derde erbij wordt een lastquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een kitten in de aanbieding voor je
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Als je de hele dag niet eet, dan went je lichaam eraan. Het gaat op spaarstand zegmaar. Als je dan opeens 's avonds gaat eten, ookal is het maar een bordje soep dan zit je echt gelijk vol. Je zou denken van niet maar is toch echt zoen moet je nagaan wat er gebeurt als je een heel maaltijd gaat eten
Buikpijn
.
Ah dus je hebt wel een hartquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, die komt hier denk ik niet in huis, we hebben nu twee poezen en die hebben al af en toe heibel, een derde erbij wordt een last(hoe graag ik het ook zou willen)
Nee, hoor. Gewoon lekker een half uur volle gas die pot volberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan de hele avond op en neer lopen... [ afbeelding ]
In dezelfde soort gevallen als bij jou, maar ja het is wel mijn lijf. Jouw lijf reageert waarschijnlijk anders.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Hahamaar dat geldt alleen als je teveel hebt gegeten met een normaal eetritme.
Ja dat jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon lekker een half uur volle gas die pot volberen
[..]
In dezelfde soort gevallen als bij jou, maar ja het is wel mijn lijf. Jouw lijf reageert waarschijnlijk anders.
Het afvoerputje van FOK!quote:
Net alsof je dat zelf niet weet, jij komt van tijd tot tijd langs.quote:
Goede film, Limitless vind je ook wel leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef aight1 het volgende:
tututUTUTuTutuTuTUTUmTuTmTUTUUMtutututuTUm
Inception jwz
Hehe, nooit gehad, ga er ook niet op letten vanaf nuquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
GAD-VER-DAMME. Ik pak een peuk, zie ik gewoon een oorwurm op de bodem van m'n pakje lopen
![]()
Sowieso roken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
GAD-VER-DAMME. Ik pak een peuk, zie ik gewoon een oorwurm op de bodem van m'n pakje lopen
![]()
Ja heb wel veel over gehoord, maar nog niet gezien. Is ie echt zo leuk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede film, Limitless vind je ook wel leuk.
Dat is de straf die je krijgt als je rooktquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Je pakte een sigaret, geen peuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Limitless is inderdaad een goede film.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja heb wel veel over gehoord, maar nog niet gezien. Is ie echt zo leuk?
Ja, hij is puik, nog vager dan Inception. Tevens komt er een redelijke dosis "drugs" in voor, zeer vermakelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja heb wel veel over gehoord, maar nog niet gezien. Is ie echt zo leuk?
Ik snap ook niet hoe dat insect erin heeft kunnen komen. Heeft de hele tijd in m'n broek gezeten. Of er leven oorwurmen in m'n broekquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede film, Limitless vind je ook wel leuk.
[..]
Hehe, nooit gehad, ga er ook niet op letten vanaf nu
quote:
Haters gaan haten. Laat mij genietenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is de straf die je krijgt als je rookt
Ies hetzelfdequote:
Kijk hier even: http://www.imdb.com/title/tt1219289/quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Nectar het volgende:
Wat is limitless, is ie net zoals Inception, ik vind Inception namelijk:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat insect erin heeft kunnen komen. Heeft de hele tijd in m'n broek gezeten. Of er leven oorwurmen in m'n broek
Heb je stro in je broek? Ik weet dat oorwurmen in stro leven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat insect erin heeft kunnen komen. Heeft de hele tijd in m'n broek gezeten. Of er leven oorwurmen in m'n broek
Nee, een peuk is een uitgebrande sigaret, het gele kontje wat je altijd op straat aantreft. Een sigaret is dus wat je uit je pakje haalt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Haters gaan haten. Laat mij genieten
[..]
Ies hetzelfde
Lijkt me ook inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk hier even: http://www.imdb.com/title/tt1219289/
[..]
Wel vreemd, lijkt mij dat hij dan al een tijdje in je pakje zat.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je stro in je broek? Ik weet dat oorwurmen in stro leven.
Gelezen, klinkt vet ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk hier even: http://www.imdb.com/title/tt1219289/
[..]
Wel vreemd, lijkt mij dat hij dan al een tijdje in je pakje zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |