Weet je wel wie zij schattig vindt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Altijd die oude snorturken obsessie van haar.Echt te erg.
Oké.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Minder anale seks wil altijd helpen.
Klopt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Purmerend is toch gewoon een verkapte deelwijk van Amsterdam
Ja, dat vond ik ook lekker, maar tegenwoordig krijg ik er hoofdpijn vanquote:
En iemand buiten dacht vogels te voerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Rent er opeens een kat door de kamer met een broodje in zn bek. Hond erachter aan
Laatst ook al een topic over een of andere malafide oliesjeik van 50+ met een dikke snor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel wie zij schattig vindt?
[ afbeelding ]
Echt te ernstig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dronk altijd Grolsch tot ik door een Purmerender compleet werd gehersenspoeldquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ja, dat vond ik ook lekker, maar tegenwoordig krijg ik er hoofdpijn vannu prefereer ik Grolsch of een lekker speciaalbiertje, een wijntje of Whisky gaat er ook goed in.
De mensen voeden de vogels die de kat voeden die de hond voed. Perfect.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Ja, dat vond ik ook lekker, maar tegenwoordig krijg ik er hoofdpijn vannu prefereer ik Grolsch of een lekker speciaalbiertje, een wijntje of Whisky gaat er ook goed in.
[..]
En iemand buiten dacht vogels te voeren
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Nectar het volgende:
Mijn nieuwe paleisje. Alle foto's staan in spoiler
Een likje verf, een vloertje en klaar is Nectar.
Woensdag de sleutelsHoezo ben ik niet verrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Haar topics zijn altijd zo grappig en zij is gewoon zo triest dat ze grappig is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatst ook al een topic over een of andere malafide oliesjeik van 50+ met een dikke snor.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:56 schreef Nectar het volgende:
Mijn nieuwe paleisje. Alle foto's staan in spoiler
Een likje verf, een vloertje en klaar is Nectar.
Woensdag de sleutelsBij jou past er geen koelkast in, ik houd niet van lauw bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij thuis houdt het op bij de kat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
De mensen voeden de vogels die de kat voeden die de hond voed. Perfect.
Kloptquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef aight1 het volgende:
Gewone Fanta is lekkerder dan Fanta Zero.
Waar, geld trouwens voor alle gewone en Zero producten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef aight1 het volgende:
Gewone Fanta is lekkerder dan Fanta Zero.
En de light producten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar, geld trouwens voor alle gewone en Zero producten.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
En nee Hork, kat heeft gewoon de zak open gescheurd en een broodje eruit gejat. Is geen buitenkat. Is een kitten van 4 maanden oud. Rotbeest.
Iemand kitten hebben?
Ergens zal ze wel overdrijven met haar liefde voor oude, foute, rijke mannen, maar ze meent het wel allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haar topics zijn altijd zo grappig en zij is gewoon zo triest dat ze grappig is.
quote:
xDquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij jou past er geen koelkast in, ik houd niet van lauw bier.
Ik moet hem noodgedwongen weg doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
stiekem wilt mijn vrouw er een kitten bij, maar we hebben er al twee en dat vind ik genoeg. 4 maanden is hartstikke jong, wil je hem echt niet of ben je bereid er wat tijd in te steken? In principe kunnen ze dit soort dingen gewoon afleren
Zo heb je er toch heel veel? Kijk naar die Talitha die net uit Libië komt. Gangstersletje is dat zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ergens zal ze wel overdrijven met haar liefde voor oude, foute, rijke mannen, maar ze meent het wel allemaal
Of woon je langs een gracht, keilen we het daar in en dan is het ook wel koud genoegquote:
Wat? Waarom?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem noodgedwongen weg doen![]()
Net als mn hond
Omstandighedenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of woon je langs een gracht, keilen we het daar in en dan is het ook wel koud genoeg
[..]
Wat? Waarom?
Hij is dus gewoon een halfpraktiserende moslimquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:51 schreef Daaps het volgende:
[..]
Hij is turks. Geloof is wel belangrijk voor 'm maar hij doet er altijd over alsof het 'm niks doet.
Maar hij was dus afgelopen zaterdag gewoon bier aan t drinken.. voor de rest at hij niks op de bbq behalve brood omdat we niet precies wisten wat wat was.
Bbq was overigens na zonsondergang.
En hij zei dat hij toestemming had gekregen ofzo.. :S
Maar normaal gesproken drinkt hij ook gewoon.
wrom?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem noodgedwongen weg doen![]()
Net als mn hond
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ergens zal ze wel overdrijven met haar liefde voor oude, foute, rijke mannen, maar ze meent het wel allemaal
BWAHAHA!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dan valt er niet eens te spijbelen. Gewoon niet gaan. De colleges zijn niet nodig.
En voor de 10 jaar opmerkingen: Ik had me HBO propedeuse netjes in een jaar binnen. Dat ik dacht een lekkere 50+ professor op de uni te gaan verleiden...had ik idd niet moeten denken. Dan was ik nu al afgestudeerd op het HBO. Anderzijds kan door het lange studeren lekker op me ouders teren
Ja precies. Blijkbaar heeft geld een positieve invloed op je uiterlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zo heb je er toch heel veel? Kijk naar die Talitha die net uit Libië komt. Gangstersletje is dat zeg.
Ja gewoon erin gooien, doen we dat!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of woon je langs een gracht, keilen we het daar in en dan is het ook wel koud genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |