RKCquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal nooit voor Feyenoord zijn, maar ik ga d'r wel een keer heen om te kijken.
Net als dat ik naar Sparta zal gaan, en naar Excelsior, en ADO en Dordrecht en RKC
Ik zei ook niet dat je uit Amsterdam komt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar....we komen helemaal niet uit Amsterdam![]()
Nee, dan heb ik een kutaccent; boers.
Ik mis een club in dat rijtjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal nooit voor Feyenoord zijn, maar ik ga d'r wel een keer heen om te kijken.
Net als dat ik naar Sparta zal gaan, en naar Excelsior, en ADO en Dordrecht en RKC
Ga naar Twente! Tof stadion en sfeer!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Ah, misschien vanwege zijn werkomgeving!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je uit Amsterdam komt.
Maar ik vind Amsterdams echt heerlijk klinken![]()
En SSB heeft dat wel een beetje
Nu nog in de ArenA 5 minuten voor Ajax - Feyenoordquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja ik heb seks gehad op de middenstip van FC Dordrecht![]()
_!
Neuh niet allemaal hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga naar Twente! Tof stadion en sfeer!
[..]
Ah, misschien vanwege zijn werkomgeving!
Sowieso vinden mensen, mensen uit Noord-Hollands Amsterdams klinken
Ja dag. Dat zijn me teveel toeschouwers hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nu nog in de ArenA 5 minuten voor Ajax - Feyenoord
Staat ook nog op het lijstje ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ah, misschien vanwege zijn werkomgeving!
Sowieso vinden mensen, mensen uit Noord-Hollands Amsterdams klinken
Zal ik mijn grapjes maar voor me houden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zal ik mijn grapjes maar voor me houden?
Aaah godver.. heb ik gewoon weer een sanasoufi topic gemist. Haar bashen is zo grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Sin online doet het niet!
Dit topic en TS.![]()
Haha, nou, ik klink in ieder geval redelijk Westfries, inclusief uitdrukkingen en boerse zegswijze, dus van mij word je niet blijquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh niet allemaal hoor![]()
Ik ga wel altijd met plezier boodschappen doen in Purmerend. Dan kom ik ook regelmatig mensen tegen die lekker Amsterdams kletsen![]()
Shoppenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Staat ook nog op het lijstje ja!
Mooi stadion sowieso. Kwam er nog wel eens langs toen ik nog in Zwolle woonde. Met de trein naar Enschede met mijn ex. Shoppen
Ja, doe maar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zal ik mijn grapjes maar voor me houden?
Het topic is nog open, je kan nog reageren!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aaah godver.. heb ik gewoon weer een sanasoufi topic gemist. Haar bashen is zo grappig
Hij is turks. Geloof is wel belangrijk voor 'm maar hij doet er altijd over alsof het 'm niks doet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef coban het volgende:
[..]
Thanks. Is het een bekeerde dan?Zoiets is wel heel belangrijk in ons geloof om te weten
Ja, maar OP is weg en het topic is doodquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het topic is nog open, je kan nog reageren!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het topic is nog open, je kan nog reageren!
Altijd die oude snorturken obsessie van haar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij ziet er zooooo schattig uit! En dat hij biljonair is
Purmerend is toch gewoon een verkapte deelwijk van Amsterdamquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, nou, ik klink in ieder geval redelijk Westfries, inclusief uitdrukkingen en boerse zegswijze, dus van mij word je niet blij
Amsterdammers spreken in ieder geval wel duidelijk, dat wel! Purmerend ligt er trouwens wel verdacht dichtbij hoor
[..]
Shoppen
Ik ben er vorig jaar heen geweest uit interesse, toffe sfeer en leuke mensen ook!
[..]
Ja, doe maar.
Hertog Janquote:
Geweldig ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
Ik kom het topic binnen en ik word begroet met een tietenmensch die van Hertog Jan houd. Geweldig, of niet soms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |