SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen werd je wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha toen ik 7 dronk ik een keer 4 flessen wodka samen met de buurman, achterwas was ik zodanig dronken dat ik een chick had gescoord van 18 jaar!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Mijn nieuwe paleisje. Alle foto's staan in spoiler
Een likje verf, een vloertje en klaar is Monopoly.
Woensdag de sleutelsLooking goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag wel op visite komen he
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Woensdag de sleutelsMooie rukbunker, monoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Woensdag de sleutelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er top notch uit, ruim zelfs!
Tijd voor een bierfeestje als het af is!
Doeg Trollscience!![]()
Thanks. Is het een bekeerde dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Daaps het volgende:
[..]
.. Oh. Dat zal ik is tegen 'm zeggen dan.
Is hij duidelijk niet van op de hoogte.
En smakelijk eten.
Denken dat Mono iets anders dan bier in huis zal hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ziet er top notch uit, ruim zelfs!
Tijd voor een bierfeestje als het af is!
Doeg Trollscience!
Woensdag de sleutelsGeen zolderkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Woensdag de sleutelsZiet er mooi uit, lekker modern en ruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat denk ik juist niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat Mono iets anders dan bier in huis zal hebben
Gevaarlijke uitspraak!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Uiteraard is iedereen welkom voor bier! Altijd !
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, lekker modern en ruim.
Ik kan SSB meenemen, hij woont praktisch gezien aan de overkant bij mij!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Uiteraard is iedereen welkom voor bier! Altijd !
Oeh, dan woon je nog niet zo heel ver van mij vandaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaOp 2 minuten lopen van Rotterdam CS
Alleen badkamer en keuken vind ik matig, maar goed, niets te klagen uiteraard, zo'n stulpje vind je nooit.
Heb jij ook zo'n heerlijk accent?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan SSB meenemen, hij woont praktisch gezien aan de overkant bij mij!
Ben je ook voor Feyenooit?quote:
Niet weten dat mono voor FC zwolle isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |