Ok, vrede?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog is het maar een spreekwoord, wel een heel grof spreekwoord, wat je niet letterlijk moet nemen.
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef coban het volgende:
OMG MK NECTAR EN COBAN (jezelf coban noemen_! ): DIT IS ONZE LAATSTE IFTARMAALTIJD
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Eetse alvast.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik ga helpen in keuken (nee niet koken anders fikkie) en laatste iftarmaaltijd eten![]()
![]()
Maar jij doet lief dus je krijgt nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel klappen
succes en eet smakelijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef coban het volgende:
![]()
Moslims drinken toch sowieso niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ff een vraag.. Mag je tijdens de ramadan eigenlijk alcohol drinken 's avonds?
Gastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moslims drinken toch sowieso niet?
Oke lastquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
.. Oh. Dat zal ik is tegen 'm zeggen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef coban het volgende:
[..]
Oke last
Moslims mogen helemaal geen alcohol drinkendus ook niet savonds
"Moslims".quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Vaak zat moslims wel eens een biertje zien drinken, daar niet van.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
Oke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.quote:
Met peper xD?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oke.
Ik eet wel eens poep.
ha ha ha
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet wel eens echt Nederlands, aardappel met een gehaktbal enz?
Gekookte aardappelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Moslims die het niet zo van de regeltjes zijn. Ik ken eignelijk meer moslims die het niet doen.
Ja, de jeugd is wel erg inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Bijna alle mocro/turken jongeren bedoel je?
Ja mam maakt wel eens aardappelen, gehaktbal, andijvie/brocolli en dan nog champignons ofzo ;Pquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, gekookte aardappelen, stuk vlees en groenten. Typisch Nederlands.
Mijn moeder kookt dus echt nooit 'echt Nederlands.'quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje aan MK: eet jij eigenlijk ook wel eens echt Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |